Рябушенко, Олена. Літня мовна школа, заснована на теорії множинного інтелекту Говарда Гарднера / О. Рябушенко> // Інозем. мови в сучас. шк. : наук.-метод. журн. - 2013. - № 3. - С. 11-21. Рубрики: Викладання англійської мови в школі--літня мовна школа Інтелект--теорія множинного інтелекту--психологія Кл.слова (ненормовані): літня мовна школа -- іншомовна комунікативна компетенція -- англійська мова -- інтелект -- види інтелекту -- вербально-лінгвістичний інтелект -- логіко-математичний інтелект -- візуально-просторовий інтелект -- кінестетичний інтелект -- музичний інтелект -- міжособистісний інтелект -- внутрішньоособистісний інтелект -- натуралістичний інтелект -- екзистенціальний інтелект -- психологія Анотація: Мета статті: вдосконалювати іншомовну комунікативну компетенцію учнів у рамках літньої мовної школи. Дод.точки доступу: Гарднер, Говард (американський психолог ; 1943 р. н.) \о нем\ Є примірники у відділах: НМК іноз. мов Прим. 1 (вільний) |
В 31 Вербицький, Володимир. Розвиток натуралістичного інтелекту дітей в умовах позашкільного навчального закладу / В. Вербицький> // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 9/10. - С. 105–108. - Бібліогр.: 3 назви. . - ISSN 0131-6788
Кл.слова (ненормовані): позашкільна освіта -- екологічна освіта -- натуралістичний інтелект -- екологізація -- позашкільні навчальні заклади -- інтелектуальні здібності Анотація: Розглянуто основні пріоритети позашкільної освіти. Окреслено найголовніші завдання екологічної освіти, проаналізовано дев’ять відносно автономних видів інтелектуальних здібностей. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |