Х 93 Хриков, Є. М. Педагогічні умови як складова наукових знань [Текст] / Є. М. Хриков> // Шлях освіти : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 2. - С. 11-14 Рубрики: Педагогічні дослідження наукові дослідження Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): наукові знання -- педагогічні умови -- педагогічні правила Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Ф 39 Фельдштейн, Д. И. Психолого-педагогические диссертационные исследования в системе организации современных научных знаний / Д. И. Фельдштейн> // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2011. - № 2. - С. 156-174 . - ISSN 2073-8528 Рубрики: Кафедра психології наукові дослідження Дисертаційні дослідження--педагогіка Дисертаційні дослідження--психологія Росія Кл.слова (ненормовані): психологія -- педагогіка -- дисертаційні дослідження -- наукові знання -- якість досліджень -- захист науки Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Щ 61 Щербаков, Р. Н. Обобщение теоретических знаний в обучении / Р. Н. Щербаков> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 5. - С. 50-58. - Библиогр.: 10 назв. . - ISSN 0869-561X Рубрики: світогляд науковий --учні Навчання Росія--освіта Кл.слова (ненормовані): навчальне пізнання -- наукове пізнання -- теоретичні знання у навчанні -- наукові знання -- наукова картина світу -- узагальнення наукових знань Анотація: Стаття присвячена узагальненню знань у процесі навчання фізики Статья посвящена обобщению знаний в процессе обучения физике Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
> Шифр: ВШ-3/2013/6 Журнал 2013р. N 6 Прес-служба МОН України інформує. - С.3-6 Кл.слова: Міжнародний освітянський центр, конференція, ВНЗ України приватної форми власності Воробієнко, П. Досвід розробки та впровадження системи управління якістю підготовки фахівців з вищою освітою в Одеській національній академії зв’язку імені О. С. Попова / П. Воробієнко [и др.]. - С.7-20. - Бібліогр.: 14 назв. : табл. Інші автори: Станкевич І., Глухова О., Суліма Л. Кл.слова: навчальний заклад, якість вищої освіти, ДСТУ ISO 9001:2009 Свіжевська, С. Формування сучасних підходів до акредитації у вищих навчальних закладах України / С. Свіжевська. - С.21-35 Кл.слова: гарантія якості вищої освіти, інтегрована система "ліцензування - акредитація - рейтингування", критерії акредитації Орлова, Т. Політичні процеси у посткомуністичних країнах Європи / Т. Орлова. - С.36-48. - Бібліогр.: 16 назв. : фот. Кл.слова: політична історія, посткомуністичні держави Європи, радянська модель Козієвська, О. Вища освіта в Україні: уроки реформування / О. Козієвська. - С.49-62. - Бібліогр.: 12 назв. Кл.слова: стратегія розвитку вищої освіти, глобалізація вищої освіти, масовизація освіти Мір-Багірзаде, Алтай-кизи С. Особливості ісламської культури і цивілізації / Алтай-кизи С. Мір-Багірзаде. - С.63-68 Кл.слова: культура, ісламська культура, цивілізація Удод, Л. Моральна політика як нова цінність української демократії / Л. Удод. - С.69-82 Кл.слова: мораль, політика, держава Зварич, І. Оцінювання педагогічної компетентності викладачів США: досвід для вищих навчальних закладів України / І. Зварич. - С.83-91. - Бібліогр.: 3 назв. Кл.слова: тестування, оцінювання, вимірювання Сафонова, І. Концептуальна парадигма сформованості готовності студентів педагогічного університету до виховної превентивної діяльності / І. Сафонова. - С.92-102. - Бібліогр.: 7 назв. : табл. Кл.слова: концептуальна парадигма, педагогічний експеримент, педагогічна корекція Мишак, О. Обгрунтування потреби у формуванні гуманістичної спрямованості майбутніх біотехнологів аграрної галузі / О. Мишак. - С.103-108 Кл.слова: гуманістична спрямованість, професійна діяльність біотехнологів, відповідальність Каптур, В. Одеська національна академія зв’язку імені О. С. Попова - єдиний ВНЗ в Україні, що є членом сектору розвитку Міжнародного союзу електрозв’язку / В. Каптур, І. Політова. - С.109-112 : фот. Кл.слова: наукові знання, інноваційна модель розвитку, Одеська національна академія зв’язку Удод, О. А. Перелік книг, яким надано гриф МОН України у квітні 2013 року / О. А. Удод. - С.113-125 Кл.слова: перелік, книги, гриф МОН УКраїни Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Щ 61 Щербаков, Р. Н. Здравый смысл науки или взаимосвязь объективного и субъективного в обучении / Р. Н. Щербаков> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 9. - С. 3-11. - Библиогр.: 12 назв. . - ISSN 0869-561X Рубрики: Філософія--синергетика Фізика--теоретична фізика Освіта--філософія освіти Суспільні науки--соціологія Культура--культурологія Кл.слова (ненормовані): філософія -- синергетика -- фізика -- теоретична фізика -- відкриті нерівноважні системи -- філософія освіти -- синергетичний підхід у навчанні -- суб’єктивне в навчанні -- об’єктивне в навчанні -- наукова діяльність -- наукові знання -- соціологія -- культура -- соціокультурний аспект науки -- ціннісно-смисловий аспект науки Анотація: Про необхідність синергетичного підходу в навчанні. Дод.точки доступу: Пригожин, Ілля Романович (бельгійський та американський фізик і хімік російського походження ; 1917-2003) \о нем\ Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Л 88 Лызь, Н. А. Виды и формы педагогического знания / Н. А. Лызь> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 9. - С. 12-20. - Библиогр.: 14 назв. . - ISSN 0869-561X Рубрики: Педагогіка--методологія--система педагогічної науки Педагогіка--методологія--педагогіка та інші науки Кл.слова (ненормовані): наукові знання -- педагогічні знання -- науково-педагогічні знання -- систематизація педагогічних знань -- самоосвіта -- педагогічна дійсність -- закономірності Анотація: У статті розглянуті основні форми науково-педагогічного знання, визначені актуальні методологічні проблеми його розвитку. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
З-73 Знание как явление человеческого бытия [Текст] : [подборка статей]> // Мир психологии : Научно-методический журнал. - 2013. - N 3. - С. 15-65. Рубрики: Освіта--філософія освіти Знання--психологія Знання--взаємозв’язок знання та освіти Кл.слова (ненормовані): взаємозв’язок знання та освіти -- філософія освіти -- постмодерн -- моделі освіти -- знання як соціальний феномен -- емоційна напруга -- антропосистема -- історичні знання -- наукові знання Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Б 81 Бондар, Володимир. Історія науки - складова методології наукового та освітнього пізнання [Текст] / В. Бондар> // Історія в рідній школі. - 2016. - N 11. - С. 9-13. Рубрики: Наука--історія науки Кл.слова (ненормовані): історія науки -- наукові знання -- історичний критицизм -- методологія -- методи науки Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |