74.2
Х 93


    Хриков, Є. М.
    Педагогічні умови як складова наукових знань [Текст] / Є. М. Хриков // Шлях освіти : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 2. - С. 11-14
ББК 74.2
Рубрики: Педагогічні дослідження
   наукові дослідження

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
наукові знання -- педагогічні умови -- педагогічні правила


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


88
Ф 39


    Фельдштейн, Д. И.
    Психолого-педагогические диссертационные исследования в системе организации современных научных знаний / Д. И. Фельдштейн // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2011. - № 2. - С. 156-174 . - ISSN 2073-8528
ББК 88
Рубрики: Кафедра психології
   наукові дослідження

   Дисертаційні дослідження--педагогіка

   Дисертаційні дослідження--психологія

   Росія
Кл.слова (ненормовані):
психологія -- педагогіка -- дисертаційні дослідження -- наукові знання -- якість досліджень -- захист науки


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


22.3
Щ 61


    Щербаков, Р. Н.
    Обобщение теоретических знаний в обучении / Р. Н. Щербаков // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 5. - С. 50-58. - Библиогр.: 10 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 22.3 + 74.262.23
Рубрики: світогляд науковий --учні
   Навчання

   Росія--освіта
Кл.слова (ненормовані):
навчальне пізнання -- наукове пізнання -- теоретичні знання у навчанні -- наукові знання -- наукова картина світу -- узагальнення наукових знань
Анотація: Стаття присвячена узагальненню знань у процесі навчання фізики
Статья посвящена обобщению знаний в процессе обучения физике


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


Шифр: ВШ-3/2013/6
   Журнал

Вища школа [Текст] : Науково-практичне видання/ Міністерство освіти і науки України. - К. : Товариство " Знання" України, КОО, 2001 - . - ISSN 1682-2366. - Виходить щомісячно
2013р. N 6
Зміст:
Прес-служба МОН України інформує. - С.3-6
Кл.слова: Міжнародний освітянський центр, конференція, ВНЗ України приватної форми власності
Воробієнко, П. Досвід розробки та впровадження системи управління якістю підготовки фахівців з вищою освітою в Одеській національній академії зв’язку імені О. С. Попова / П. Воробієнко [и др.]. - С.7-20. - Бібліогр.: 14 назв. : табл.
Інші автори: Станкевич І., Глухова О., Суліма Л.
Кл.слова: навчальний заклад, якість вищої освіти, ДСТУ ISO 9001:2009
Свіжевська, С. Формування сучасних підходів до акредитації у вищих навчальних закладах України / С. Свіжевська. - С.21-35
Кл.слова: гарантія якості вищої освіти, інтегрована система "ліцензування - акредитація - рейтингування", критерії акредитації
Орлова, Т. Політичні процеси у посткомуністичних країнах Європи / Т. Орлова. - С.36-48. - Бібліогр.: 16 назв. : фот.
Кл.слова: політична історія, посткомуністичні держави Європи, радянська модель
Козієвська, О. Вища освіта в Україні: уроки реформування / О. Козієвська. - С.49-62. - Бібліогр.: 12 назв.
Кл.слова: стратегія розвитку вищої освіти, глобалізація вищої освіти, масовизація освіти
Мір-Багірзаде, Алтай-кизи С. Особливості ісламської культури і цивілізації / Алтай-кизи С. Мір-Багірзаде. - С.63-68
Кл.слова: культура, ісламська культура, цивілізація
Удод, Л. Моральна політика як нова цінність української демократії / Л. Удод. - С.69-82
Кл.слова: мораль, політика, держава
Зварич, І. Оцінювання педагогічної компетентності викладачів США: досвід для вищих навчальних закладів України / І. Зварич. - С.83-91. - Бібліогр.: 3 назв.
Кл.слова: тестування, оцінювання, вимірювання
Сафонова, І. Концептуальна парадигма сформованості готовності студентів педагогічного університету до виховної превентивної діяльності / І. Сафонова. - С.92-102. - Бібліогр.: 7 назв. : табл.
Кл.слова: концептуальна парадигма, педагогічний експеримент, педагогічна корекція
Мишак, О. Обгрунтування потреби у формуванні гуманістичної спрямованості майбутніх біотехнологів аграрної галузі / О. Мишак. - С.103-108
Кл.слова: гуманістична спрямованість, професійна діяльність біотехнологів, відповідальність
Каптур, В. Одеська національна академія зв’язку імені О. С. Попова - єдиний ВНЗ в Україні, що є членом сектору розвитку Міжнародного союзу електрозв’язку / В. Каптур, І. Політова. - С.109-112 : фот.
Кл.слова: наукові знання, інноваційна модель розвитку, Одеська національна академія зв’язку
Удод, О. А. Перелік книг, яким надано гриф МОН України у квітні 2013 року / О. А. Удод. - С.113-125
Кл.слова: перелік, книги, гриф МОН УКраїни
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


87
Щ 61


    Щербаков, Р. Н.
    Здравый смысл науки или взаимосвязь объективного и субъективного в обучении / Р. Н. Щербаков // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 9. - С. 3-11. - Библиогр.: 12 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 87 + 22.31 + 74в055 + 60.5 + 71
Рубрики: Філософія--синергетика
   Фізика--теоретична фізика

   Освіта--філософія освіти

   Суспільні науки--соціологія

   Культура--культурологія

Кл.слова (ненормовані):
філософія -- синергетика -- фізика -- теоретична фізика -- відкриті нерівноважні системи -- філософія освіти -- синергетичний підхід у навчанні -- суб’єктивне в навчанні -- об’єктивне в навчанні -- наукова діяльність -- наукові знання -- соціологія -- культура -- соціокультурний аспект науки -- ціннісно-смисловий аспект науки
Анотація: Про необхідність синергетичного підходу в навчанні.


Дод.точки доступу:
Пригожин, Ілля Романович (бельгійський та американський фізик і хімік російського походження ; 1917-2003) \о нем\

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74в01
Л 88


    Лызь, Н. А.
    Виды и формы педагогического знания / Н. А. Лызь // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 9. - С. 12-20. - Библиогр.: 14 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74в01 + 74в3 + 87 + 88.4
Рубрики: Педагогіка--методологія--система педагогічної науки
   Педагогіка--методологія--педагогіка та інші науки

Кл.слова (ненормовані):
наукові знання -- педагогічні знання -- науково-педагогічні знання -- систематизація педагогічних знань -- самоосвіта -- педагогічна дійсність -- закономірності
Анотація: У статті розглянуті основні форми науково-педагогічного знання, визначені актуальні методологічні проблеми його розвитку.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74
З-73


   
    Знание как явление человеческого бытия [Текст] : [подборка статей] // Мир психологии : Научно-методический журнал. - 2013. - N 3. - С. 15-65.
ББК 74
Рубрики: Освіта--філософія освіти
   Знання--психологія

   Знання--взаємозв’язок знання та освіти

Кл.слова (ненормовані):
взаємозв’язок знання та освіти -- філософія освіти -- постмодерн -- моделі освіти -- знання як соціальний феномен -- емоційна напруга -- антропосистема -- історичні знання -- наукові знання


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


72(4Укр)
Б 81


    Бондар, Володимир.
    Історія науки - складова методології наукового та освітнього пізнання [Текст] / В. Бондар // Історія в рідній школі. - 2016. - N 11. - С. 9-13.
ББК 72(4Укр)
Рубрики: Наука--історія науки
Кл.слова (ненормовані):
історія науки -- наукові знання -- історичний критицизм -- методологія -- методи науки


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)