Шифр: ВМДЗ/2014/11
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2014р. N 11
Зміст:
Дорошенко, Зеля. Організація методичної роботи з педагогами на мережевій основі: використання інтернет-технологій / З. Дорошенко. - С.4-11.
Мороз, Владлена. Нетворкінг як принцип успішного спілкування / В. Мороз, Л. Бондар. - С.12-16.
Алєксєєнко, Катерина. Оброблення зображень у графічному онлайн-редакторі / К. Алєксєєнко. - С.17-29.
Правила написання інформаційного повідомлення для веб-сторінки дошкільного навчального закладу. - С.30.
Визначення рівня використання інформаційно-комунікаційних технологій у педагогічній діяльності. - С.31.
Дем’янчук, Ірина. Використання ІКТ в роботі з дітьми-логопатами / І. Дем’янчук. - С.32-36.
Коршенко, Наталя. Навчаємо читати за допомогою розвивальної технології "Ребус-метод" / Н. Коршенко. - С.37-42.
Рублевська, Тетяна. Психолого-педагогічний супровід сімей, які виховують дітей з порушенням зору / Т. Рублевська. - С.43-49.
Як зберегти та поліпшити зір дитини за допомогою зорової гімнастики. - С.50-51.
Миронова, Світлана. Посадові обов’язки та тривалість робочого тижня вчителя-логопеда / С. Миронова. - С.52-53.
Клименко, Антоніна. Тривалість відпустки вихователя-методиста дошкільного навчального закладу комбінованого типу / А. Клименко. - С.53-54.
Клименко, Антоніна. Утримання із заробітньої плати: підстави та дії працівника за неправомірних відрахувань / А. Клименко. - С.55-57.
Брєжнєва, Олена. Жива математика, або Технологія інтегрованих дидактичних модулів для логіко-математичного розвитку дітей : форми роботи з логіко-математ. розвитку / О. Брєжнєва. - С.58-65.
Ляшенко, Людмила. Мандрівка казковими стежками : зимова мандрівка для дітей дошкіл. віку / Л. Ляшенко, О. Шаповал. - С.68-71.
Є примірники у відділах:
Прим. 1 (вільний)
Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний)


74.104
М 80


    Мороз, В.
    Нетворкінг як принцип успішного спілкування / Владлена Мороз, Ларисав Бондар // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2014. - № 11. - С. 12-16.
ББК 74.104
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--вихователі--спілкування
Кл.слова (ненормовані):
мистецтво спілкування -- етикет -- нетикет -- закони нетворкінгу -- правила спілкування -- вихователь-методист


Дод.точки доступу:
Бондар, Лариса

Є примірники у відділах:
Прим. 1 (вільний)
Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний)


Шифр: ВМДЗ/2018/7
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2018р. N 7
Зміст:
Попова, Ю. Педагоги й батьки: не цуратися, об’єднатися / Юлія Попова. - С.4–9.
Білоус, С. Нетворкінг у закладі дошкільної освіти: нові можливості для активних і креативних / Світлана Білоус. - С.10–13.
Інтернет-технології: термінологічний путівник. - С.14.
Дарадан, Т. Як спілкуватися з батьками на рівних / Тетяна Дарадан. - С.15–20.
Тоцька, Т. Що таке щастя – діалог дорослого з дитиною / Тетяна Тоцька. - С.21–28.
Гавриш, Н. Ласкаво просимо, або Як полегшити адаптацію малюків / Наталія Гавриш, Наталія Шкляр. - С.29–34.
Бєлєнька, Г. Як чарівна Фея присипляє дітей: усе про денний сон / Ганна Бєлєнька, Наталія Мельник. - С.35–42.
Готуємо дошкільників до денного сну : тест для самодіагностики. - С.43–44.
6 порад: як забезпечити здоровий і повноцінний сон. - С.45–47.
Дитину мучать кошмари: як допомогти. - С.[48].
Бєлєнька, Г. Рух + гра = рухлива гра, або Як позбутися гіподинамії / Ганна Бєлєнька, Лариса Гаращенко. - С.49–57.
Життя як спорт, або Розумна фізкультура. - С.59–60.
Абакумова, К. Морська подорож : сцен. спорт. розваги для дітей і батьків / Катерина Абакумова. - С.61–65.
Щодо особливостей організації діяльності закладів дошкільної освіти в 2018/2019 навчальному році : лист МОН України від 13 черв. 2018 р. № 1/9-386. - С.66–70.
7 порад вихователю: як правильно дібрати рухливі ігри для дошкільників. - С.[58].
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.2.091.2:004](477)
Б 11


    Білоус, С.
    Нетворкінг у закладі дошкільної освіти: нові можливості для активних і креативних / Світлана Білоус // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 7. - С. 10–13. - Зміст: Електронна пошта й Google-інструментарій ; Сайт закладу дошкільної освіти; Блоги педагогів ; Соціальні мережі
УДК
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--інформаційні технології
Кл.слова (ненормовані):
заклади дошкільної освіти -- освітній процес -- інформаційні технології -- інформаційно-комунікаційні технології -- нетворкінг -- інтернет -- сервіси -- інтернет-ресурси -- електронна пошта -- сайт школи -- блоги -- соціальні мережі
Анотація: У статті йдеться про ефективне використання інтернет-технологій в освітній діяльності закладу дошкільної освіти.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ПШ-2/2020/1
   Журнал

Початкова школа [Текст] : Науково-методичний журнал/ МОН України; Видавництво "Початкова школа". - Київ : Початкова школа, 1969 - . - ISSN 0131-5358. - Виходить щомісячно
2020р. N 1
Зміст:
Бех, І. Виховна інноватика Василя Сухомлинського / Іван Бех. - С.1–3.
Якименко, С. Екскурсія до історичної локації "Ольвія" : (освітній нетворкінг) / Світлана Якименко [и др.]. - С.4–11.
Інші автори: Тимченко А., Іванець Н., Філімонова Т., Дрозд О.
Фідкевич, О. Формувальне оцінювання як інструмент підвищення якості навчання / Олена Фідкевич, Наталія Бакуліна. - С.12–14. - Бібліогр.: 13 назв.
Єгупова, В. Урок української мови у 4 класі / Віта Єгупова. - С.15–16.
Разгільдєєва, Л. Урок літературного читання / Любов Разгільдєєва. - С.16–18.
Кобцева, Н. Урок позакласного читання у 3 класі / Наталія Кобцева. - С.18–20.
Прошкуратова, Т. Система інтегрованих завдань з теми "Життя тварин у довкіллі" / Тамара Прошкуратова, Аліна Пархоменко. - С.20–22.
Діхтяренко, Л. Ми пізнаємо природу – спостерігаємо за тваринами : ("Я досліджую світ", 1 цикл навчання) / Людмила Діхтяренко. - С.23–25.
Лісовець, О. Зустрічається зима з весною / Олена Лісовець. - С.25–26.
Гільберг, Т. Орієнтовне календарно-тематичне планування з інтегрованого курсу "Я досліджую світ" : до підручника "Я досліджую світ", 2 клас, ІІ частина (автори Гільберг Тетяна, Тарнавська Сніжана, Павич Ніна; видавництво "Генеза", 2019) / Тетяна Гільберг, Світлана Тарнавська. - С.27–37.
Петрина, А. Заняття з трудового навчання у 2 класі / Алла Петрина. - С.38–39.
Микитюк, В. Урок природознавства у 4 класі / Валентина Микитюк. - С.40–42.
Тернавич, Т. Інсценізація – один із напрямів особистісно орієнтованого навчання : (виховний захід) / Тетяна Тернавич. - С.42–44.
Зайцева, Н. М. Створення ситуації успіху в освітньому процесі на уроках математики / Н. М. Зайцева. - С.45–47.
Дяченко, Л. Як організувати роботу дітей в інклюзивному класі на уроках української мови і читання / Людмила Дяченко. - С.48–50.
Савенков, І. Методичні основи занять лікувальною фізкультурою в спеціальних медичних групах у школі / Іігор Савенков. - С.51–54. - Бібліогр.: 2 назви.
Крат, Л. Захистити дитячу душу / Любов Крат. - С.55–57.
Попкова, Т. Нестандартні уроки – втілення життєвих компетенцій у дію / Тетяна Попкова, Світлана Зінченко. - С.58–59.
Мазур, Н. Застосування методів критичного мислення на уроках у 3 класі / Наталя Мазур. - С.59–60.
Конкурс "І сталося диво...". - С.62–63.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.3.091.31(477)
Е 45


   
    Екскурсія до історичної локації "Ольвія" [Текст] : (освітній нетворкінг) / Світлана Якименко [и др.] // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2020. - № 1. - С. 4–11. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--освітні технології
   Вчителі початкової школи--професійно-педагогічна компетентність

Кл.слова (ненормовані):
освітні технології -- освітній нетворкінг -- комунікативність -- спілкування -- соціальні проблеми -- інтегрований підхід -- інтелектуальний розвиток -- мовно-комунікативна культура
Анотація: У статті розповідається про проведення освітнього нетворкінгу на тему: "Авторський археологічний тур – локація "Ольвія" в початковій школі.


Дод.точки доступу:
Якименко, С.; Тимченко, А.; Іванець, Н.; Філімонова Т., Дрозд О.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.3.091.31(477)
С 92


   
    Сценарій інтерактивного міні-лекторію (NETWORKING) "Біоніка як джерело конструкторської ідеї дитини в процесі пізнання навколишньої дійсності" / Світлана Якименко [и др.] // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2020. - № 4(610). - С. 43–48. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--освітні технології
Кл.слова (ненормовані):
освітні технології -- інтерактивний міні-лекторій -- нетворкінг -- біоніка -- винаходи -- штучні пристрої -- сучасні технічні засоби -- навколишній світ -- ставлення до природи -- природні ресурси -- промислові засоби -- початкова школа
Анотація: У статті розповідається про проведення освітнього нетворкінгу на тему: "Біоніка як джерело конструкторської ідеї дитини в процесі пізнання навколишньої дійсності" в початковій школі.


Дод.точки доступу:
Якименко, С.; Іванець, Н.; Філімонова, Т.; Дрозд, О.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)