> Шифр: ВМДЗ/2014/11 Журнал 2014р. N 11 Дорошенко, Зеля. Організація методичної роботи з педагогами на мережевій основі: використання інтернет-технологій / З. Дорошенко. - С.4-11. Мороз, Владлена. Нетворкінг як принцип успішного спілкування / В. Мороз, Л. Бондар. - С.12-16. Алєксєєнко, Катерина. Оброблення зображень у графічному онлайн-редакторі / К. Алєксєєнко. - С.17-29. Правила написання інформаційного повідомлення для веб-сторінки дошкільного навчального закладу. - С.30. Визначення рівня використання інформаційно-комунікаційних технологій у педагогічній діяльності. - С.31. Дем’янчук, Ірина. Використання ІКТ в роботі з дітьми-логопатами / І. Дем’янчук. - С.32-36. Коршенко, Наталя. Навчаємо читати за допомогою розвивальної технології "Ребус-метод" / Н. Коршенко. - С.37-42. Рублевська, Тетяна. Психолого-педагогічний супровід сімей, які виховують дітей з порушенням зору / Т. Рублевська. - С.43-49. Як зберегти та поліпшити зір дитини за допомогою зорової гімнастики. - С.50-51. Миронова, Світлана. Посадові обов’язки та тривалість робочого тижня вчителя-логопеда / С. Миронова. - С.52-53. Клименко, Антоніна. Тривалість відпустки вихователя-методиста дошкільного навчального закладу комбінованого типу / А. Клименко. - С.53-54. Клименко, Антоніна. Утримання із заробітньої плати: підстави та дії працівника за неправомірних відрахувань / А. Клименко. - С.55-57. Брєжнєва, Олена. Жива математика, або Технологія інтегрованих дидактичних модулів для логіко-математичного розвитку дітей : форми роботи з логіко-математ. розвитку / О. Брєжнєва. - С.58-65. Ляшенко, Людмила. Мандрівка казковими стежками : зимова мандрівка для дітей дошкіл. віку / Л. Ляшенко, О. Шаповал. - С.68-71. Є примірники у відділах: Прим. 1 (вільний) Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний) |
М 80 Мороз, В. Нетворкінг як принцип успішного спілкування / Владлена Мороз, Ларисав Бондар> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2014. - № 11. - С. 12-16. Рубрики: Заклади дошкільної освіти--вихователі--спілкування Кл.слова (ненормовані): мистецтво спілкування -- етикет -- нетикет -- закони нетворкінгу -- правила спілкування -- вихователь-методист Дод.точки доступу: Бондар, Лариса Є примірники у відділах: Прим. 1 (вільний) Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний) |
> Шифр: ВМДЗ/2018/7 Журнал 2018р. N 7 Попова, Ю. Педагоги й батьки: не цуратися, об’єднатися / Юлія Попова. - С.4–9. Білоус, С. Нетворкінг у закладі дошкільної освіти: нові можливості для активних і креативних / Світлана Білоус. - С.10–13. Інтернет-технології: термінологічний путівник. - С.14. Дарадан, Т. Як спілкуватися з батьками на рівних / Тетяна Дарадан. - С.15–20. Тоцька, Т. Що таке щастя – діалог дорослого з дитиною / Тетяна Тоцька. - С.21–28. Гавриш, Н. Ласкаво просимо, або Як полегшити адаптацію малюків / Наталія Гавриш, Наталія Шкляр. - С.29–34. Бєлєнька, Г. Як чарівна Фея присипляє дітей: усе про денний сон / Ганна Бєлєнька, Наталія Мельник. - С.35–42. Готуємо дошкільників до денного сну : тест для самодіагностики. - С.43–44. 6 порад: як забезпечити здоровий і повноцінний сон. - С.45–47. Дитину мучать кошмари: як допомогти. - С.[48]. Бєлєнька, Г. Рух + гра = рухлива гра, або Як позбутися гіподинамії / Ганна Бєлєнька, Лариса Гаращенко. - С.49–57. Життя як спорт, або Розумна фізкультура. - С.59–60. Абакумова, К. Морська подорож : сцен. спорт. розваги для дітей і батьків / Катерина Абакумова. - С.61–65. Щодо особливостей організації діяльності закладів дошкільної освіти в 2018/2019 навчальному році : лист МОН України від 13 черв. 2018 р. № 1/9-386. - С.66–70. 7 порад вихователю: як правильно дібрати рухливі ігри для дошкільників. - С.[58]. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Б 11 Білоус, С. Нетворкінг у закладі дошкільної освіти: нові можливості для активних і креативних / Світлана Білоус> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 7. - С. 10–13. - Зміст: Електронна пошта й Google-інструментарій ; Сайт закладу дошкільної освіти; Блоги педагогів ; Соціальні мережі
Кл.слова (ненормовані): заклади дошкільної освіти -- освітній процес -- інформаційні технології -- інформаційно-комунікаційні технології -- нетворкінг -- інтернет -- сервіси -- інтернет-ресурси -- електронна пошта -- сайт школи -- блоги -- соціальні мережі Анотація: У статті йдеться про ефективне використання інтернет-технологій в освітній діяльності закладу дошкільної освіти. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПШ-2/2020/1 Журнал 2020р. N 1 Бех, І. Виховна інноватика Василя Сухомлинського / Іван Бех. - С.1–3. Якименко, С. Екскурсія до історичної локації "Ольвія" : (освітній нетворкінг) / Світлана Якименко [и др.]. - С.4–11. Інші автори: Тимченко А., Іванець Н., Філімонова Т., Дрозд О. Фідкевич, О. Формувальне оцінювання як інструмент підвищення якості навчання / Олена Фідкевич, Наталія Бакуліна. - С.12–14. - Бібліогр.: 13 назв. Єгупова, В. Урок української мови у 4 класі / Віта Єгупова. - С.15–16. Разгільдєєва, Л. Урок літературного читання / Любов Разгільдєєва. - С.16–18. Кобцева, Н. Урок позакласного читання у 3 класі / Наталія Кобцева. - С.18–20. Прошкуратова, Т. Система інтегрованих завдань з теми "Життя тварин у довкіллі" / Тамара Прошкуратова, Аліна Пархоменко. - С.20–22. Діхтяренко, Л. Ми пізнаємо природу – спостерігаємо за тваринами : ("Я досліджую світ", 1 цикл навчання) / Людмила Діхтяренко. - С.23–25. Лісовець, О. Зустрічається зима з весною / Олена Лісовець. - С.25–26. Гільберг, Т. Орієнтовне календарно-тематичне планування з інтегрованого курсу "Я досліджую світ" : до підручника "Я досліджую світ", 2 клас, ІІ частина (автори Гільберг Тетяна, Тарнавська Сніжана, Павич Ніна; видавництво "Генеза", 2019) / Тетяна Гільберг, Світлана Тарнавська. - С.27–37. Петрина, А. Заняття з трудового навчання у 2 класі / Алла Петрина. - С.38–39. Микитюк, В. Урок природознавства у 4 класі / Валентина Микитюк. - С.40–42. Тернавич, Т. Інсценізація – один із напрямів особистісно орієнтованого навчання : (виховний захід) / Тетяна Тернавич. - С.42–44. Зайцева, Н. М. Створення ситуації успіху в освітньому процесі на уроках математики / Н. М. Зайцева. - С.45–47. Дяченко, Л. Як організувати роботу дітей в інклюзивному класі на уроках української мови і читання / Людмила Дяченко. - С.48–50. Савенков, І. Методичні основи занять лікувальною фізкультурою в спеціальних медичних групах у школі / Іігор Савенков. - С.51–54. - Бібліогр.: 2 назви. Крат, Л. Захистити дитячу душу / Любов Крат. - С.55–57. Попкова, Т. Нестандартні уроки – втілення життєвих компетенцій у дію / Тетяна Попкова, Світлана Зінченко. - С.58–59. Мазур, Н. Застосування методів критичного мислення на уроках у 3 класі / Наталя Мазур. - С.59–60. Конкурс "І сталося диво...". - С.62–63. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Е 45 Екскурсія до історичної локації "Ольвія" [Текст] : (освітній нетворкінг) / Світлана Якименко [и др.]> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2020. - № 1. - С. 4–11. . - ISSN 0131-5358
Вчителі початкової школи--професійно-педагогічна компетентність Кл.слова (ненормовані): освітні технології -- освітній нетворкінг -- комунікативність -- спілкування -- соціальні проблеми -- інтегрований підхід -- інтелектуальний розвиток -- мовно-комунікативна культура Анотація: У статті розповідається про проведення освітнього нетворкінгу на тему: "Авторський археологічний тур – локація "Ольвія" в початковій школі. Дод.точки доступу: Якименко, С.; Тимченко, А.; Іванець, Н.; Філімонова Т., Дрозд О. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
С 92 Сценарій інтерактивного міні-лекторію (NETWORKING) "Біоніка як джерело конструкторської ідеї дитини в процесі пізнання навколишньої дійсності" / Світлана Якименко [и др.]> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2020. - № 4(610). - С. 43–48. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): освітні технології -- інтерактивний міні-лекторій -- нетворкінг -- біоніка -- винаходи -- штучні пристрої -- сучасні технічні засоби -- навколишній світ -- ставлення до природи -- природні ресурси -- промислові засоби -- початкова школа Анотація: У статті розповідається про проведення освітнього нетворкінгу на тему: "Біоніка як джерело конструкторської ідеї дитини в процесі пізнання навколишньої дійсності" в початковій школі. Дод.точки доступу: Якименко, С.; Іванець, Н.; Філімонова, Т.; Дрозд, О. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |