373.3.016:51]:371.31
К 11


    Кіщук, Н.
    Системний підхід до формування поняття натурального числа / Наталія Кіщук // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 3. - С. 38–43. - Бібліогр.: 6 назв. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--уроки математики--системний підхід
Кл.слова (ненормовані):
математика -- натуральне число -- системний підхід -- лічба -- образно-графічний рівень -- образне число -- початкова школа -- 1 клас
Анотація: Завданням даної статті є представлення образно-графічної математичної мови для формування поняття натурального числа у першокласників.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.3.016:51](477)
К 11


    Кіщук, Н.
    Розв’язування алгебраїчних рівнянь на образно-графічному рівні / Наталія Кіщук // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 12. - С. 27–32. - Бібліогр.: 2 назви. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--уроки математики
Кл.слова (ненормовані):
уроки математики -- методика викладання -- рівняння -- образно-графічний рівень -- розв’язування рівнянь -- нерівності -- вправи -- початкова школа
Анотація: Мета статті – розробити методику формування поняття рівняння та навичок розв’язування рівнянь на образно-графічному рівні.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.3.016:51](477)
К 11


    Кіщук, Н.
    Дроби як функціональні відношення та їх вивчення у початковій школі на образно-графічному рівні [Текст] / Наталія Кіщук // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 12. - С. 35–41. - Бібліогр.: 6 назв. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--уроки математики--окремі теми
Кл.слова (ненормовані):
методика викладання математики -- образно-графічний рівень -- уявлення про дріб -- образні числа -- арифметичні дії -- початкова школа
Анотація: У статті продемонстровано методику формування уявлення про дріб як про міру зв’язку між величинами на образно-графічному рівні.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)