К 11 Кіщук, Н. Системний підхід до формування поняття натурального числа / Наталія Кіщук> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 3. - С. 38–43. - Бібліогр.: 6 назв. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): математика -- натуральне число -- системний підхід -- лічба -- образно-графічний рівень -- образне число -- початкова школа -- 1 клас Анотація: Завданням даної статті є представлення образно-графічної математичної мови для формування поняття натурального числа у першокласників. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 11 Кіщук, Н. Розв’язування алгебраїчних рівнянь на образно-графічному рівні / Наталія Кіщук> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 12. - С. 27–32. - Бібліогр.: 2 назви. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): уроки математики -- методика викладання -- рівняння -- образно-графічний рівень -- розв’язування рівнянь -- нерівності -- вправи -- початкова школа Анотація: Мета статті – розробити методику формування поняття рівняння та навичок розв’язування рівнянь на образно-графічному рівні. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 11 Кіщук, Н. Дроби як функціональні відношення та їх вивчення у початковій школі на образно-графічному рівні [Текст] / Наталія Кіщук> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 12. - С. 35–41. - Бібліогр.: 6 назв. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): методика викладання математики -- образно-графічний рівень -- уявлення про дріб -- образні числа -- арифметичні дії -- початкова школа Анотація: У статті продемонстровано методику формування уявлення про дріб як про міру зв’язку між величинами на образно-графічному рівні. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |