П 12 Павленко, Майя Мультимедійна презентація: робота над помилками [Текст] / Майя Павленко> // Дошкільне виховання. - 2016. - № 10. - С. 16-19 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Заклади дошкільної освіти--вихователі--комп’ютерне і програмоване навчання Дошкільна освіта--заняття--використання мультимедійних презентацій Кл.слова (ненормовані): програмне забезпечення -- створення презентації -- організація занять -- використання презентації Анотація: Представлено досвід створення та ефективного використання мульмедійних презентацій. Сформульовано типові помилки під час цього процесу. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Т 19 Тарещенко, І. Долучаємо дітей до декоративно-прикладного мистецтва під час занять / Ірина Тарещенко> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 10. - С. 44–48. - Зміст: Організація занять ; Облаштування робочого місця ; Творчий процес ; Додаток : Кольори та візерунки, характерні для різних видів декоративного розпису.
Кл.слова (ненормовані): методика навчання в ДНЗ -- дошкільні навчальні заклади -- образотворчое мистецтво -- декоративно-прикладне мистецтво -- організація занять -- декоративне малювання -- робоче місце -- облаштування -- творчий процес -- кольори -- декоративний розпис Анотація: У статті презентовано досвід роботи педагогів дошкільних навчальних закладів міста Славутича Київської області щодо організації занять з декоративного малювання. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Шалда, Наталія Ягоди - соковиті дарунки літа : цикл інтегрованих занять для дітей старшої групи [Текст] / Наталія Шалда> // Дошкільне виховання. - 2018. - № 7. - С. 25-29 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--інтегровані заняття Кл.слова (ненормовані): художня літератра -- розвиток мислення -- організація занять -- спостереження за ягідними рослинами -- інтегровані заняття для дітей -- діти старшого дошкільного віку Анотація: Представлено цикл інтегрованих занять для дітей старшої групи. Мета занять - продовжити формувати уявлення дітей про характерні ознаки, якості й особливості лісових та садових ягід, ягідних кущових рослин (смородини, порічки, аґрусу, малини, полуниці, суниці, ожини) та дерев (шовковиці тощо); вчити розрізняти ягідні кущі за листям, квітами; ягоди - за місцем зростання, кольором, смаком, формою, насінням; ознайомлювати дітей з умовами росту ягідних рослин, догляду за ними та окремими способами розмноження; продовжувати збагачувати активний словник дітей на основі знань і уявлень про довкілля; виховувати любов до природи. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |