А 56 Аль-Камізі, Д. Упровадження інклюзивного навчання у освітню систему Польщі / Данута Аль-Камізі> // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2018. - № 3. - С. 84–95. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 2312-2781
Польща--освіта--інклюзивна освіта Кл.слова (ненормовані): інклюзивна освіта -- освітня система -- особливі освітні потреби -- спільне навчання -- інклюзивне навчання -- польська освітня система -- психолого-педагогічна допомога -- індивідуалізація процесу навчання Анотація: Висвітлено динамічні зміни в освітніх тенденціях Польщі. Представлено погляди на освіту на мікросуспільному рівні. Представлені роздуми про розуміння інклюзивного навчання як процесу спільного навчання учнів з особливими освітніми потребами з їх ровесниками без таких потреб в загальноосвітній школі. Умовою ефективності цього процесу визначено забезпечення повного почуття приналежності до шкільної спільноти та такої психосуспільної, методичної, організаційної, технічної підтримки, яка дасть змогу задовольнити їхні спеціальні потреби у розвитку та освіті, що випливають з їхнього індивідуального розвитку. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Литовченко, Світлана. Діти з порушеннями слуху: організація підтримки та комплексна оцінка в ІРЦ [Текст] / С. Литовченко> // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2021. - N 1. - С. 19-29. - Бібліогр.: с. 28-29. . - ISSN 2312-2781 Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення слуху Кл.слова (ненормовані): діти з порушенням слуху -- особливі освітні потреби -- супровід -- інклюзивно-ресурсний центр (ІРЦ) Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Литовченко, Світлана. Фактори навколишнього середовища в рамках соціальної моделі розуміння особливих потреб [Текст] / С. Литовченко, В. Литовченко> // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2022. - N 4. - С. 27-39. . - ISSN 2312-2781 Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення слуху Кл.слова (ненормовані): особливі освітні потреби -- діти з особливими освітніми потребами -- фактори навколишнього середовища -- пристосування -- адаптація -- діти з порушеннями слуху Дод.точки доступу: Литовченко, Віталій Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Чеботарьова, Олена. Оптимізація психічного стану дітей з особливими освітніми потребами в умовах спеціальної школи [Текст] / О. Чеботарьова, Н. Нікуленкова> // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2022. - N 4. - С. 48-57. . - ISSN 2312-2781 Рубрики: Діти з особливими потребами--інтелектуальні порушення Кл.слова (ненормовані): особливі освітні потреби -- інтелектуальний розвиток дитини -- порушення інтелектуального розвитку -- спеціальні школи -- психічний розвиток -- діти з особливими потребами Дод.точки доступу: Нікуленкова, Наталія Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |