Т 19 Таранік-Ткачук, К. Українська мова : (лист МОНмолодьспорту від 09.06.2011 р. № 1/9-454) / К. Таранік-Ткачук, Г. Шелехова, Н. Шинкарук> // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах : наук.-метод. та літ.-мистец. журн. . - 2011. - № 7/8. - С. 4-13 Рубрики: викладання української мови освіта і законодавство Кафедра методики викладання української мови та літератури Кл.слова (ненормовані): українська мова -- програми -- стандарти -- рівні стандартів -- академічний рівень -- профільний рівень -- оцінювання навчальних досягнень Дод.точки доступу: Шелехова, Г.; Шинкарук, Н. Є примірники у відділах: Ч.З.№3 Прим. 1 (вільний) |
Б 11 Бєскова, Наталія. Про затвердження орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів : [розмова з начальником від. змісту серед. освіти та освіти нац. меншин департаменту заг. серед. та дошк. освіти МОН України Н. Бєсковою щодо вимог оцінювання у почат. і основ. школі / розмовляла О. Жованик]> // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки України : єдине офіц. вид. М-ва освіти і науки України. - 2013. - № 22/24. - С. 82-84 Рубрики: Освіта в Україні--правові джерела Кл.слова (ненормовані): орієнтовні вимоги -- оцінювання навчальних досягнень -- базові дисципліни -- предмети інваріантної складової навчального плану -- наказ МОН України Дод.точки доступу: Жованик, Оксана \вела розмову.\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
П 54 Полякова, Олена. Реалізація компетентнісного підходу в оцінювальній діяльності вчителя початкових класів / О. Полякова> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 11. - С. 69-72. - Бібліогр.: 6 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Вчитель початкових класів--оцінювальная діяльність Початкова школа--навчання--оцінювання знань учнів Кл.слова (ненормовані): оцінювання навчальних досягнень -- діагностика досягнень -- діагностика труднощів -- портфоліо -- тести -- оцінювання індивідуальних досягнень -- оцінювальна компетенція Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення української літератури в загальноосвітніх навчальних закладах у 2013-2014 навчальному році [Текст] / Таранік-Ткачук К. В.> // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 6. - С. 12-19 Рубрики: Викладання української літератури в школі--офіційні документи Кл.слова (ненормовані): контрольні роботи -- оцінювання навчальних досягнень -- поглиблене вивчення української літератури Анотація: Подані інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення української літератури в знз у 2013-2014 н.р. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
П 56 Пономарьова, Катерина. Особливості нових вимог до оцінювання навчальних досягнень учнів з української мови [Текст] / К. Пономарьова> // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 3. - С. 4-10. - Бібліогр. у кінці ст. . - ISSN 0131-5358
Рубрики: Початкова школа--уроки української мови Кл.слова (ненормовані): оцінювання навчальних досягнень -- початкова школа Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
У 45 Україна. М-во освіти і науки. Щодо контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів загальноосвітніх навчальних закладів : [лист...] від 28.01.2014 № 1/9-74> // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки України : єдине офіц. вид. М-ва освіти і науки України. - 2014. - № 10/12. - С. 14-66. - Додаток. - Зміст: Інструктивно-методичні матеріали щодо контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів загальноосвітніх навчальних закладів Рубрики: Освіта в Україні--правові джерела Початкова освіта в Україні--офіційні матеріали Початкова школа--навчання--оцінювання знань учнів Кл.слова (ненормовані): офіційний документ -- лист МОН України -- інструктивно-методичні матеріали -- загальноосвітні навчальні заклади -- учні початкових класів -- контроль навчальних досягнень -- оцінювання навчальних досягнень Є примірники у відділах: всього 1 : НМК іноз. мов (1) Вільні: НМК іноз. мов (1) |
У 45 Україна. М-во освіти і науки. Орієнтовні вимоги до контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи [Текст] : наказ ... № 1009 від 19. 08. 2016 р.> // Початкове навчання та виховання : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 27. - С. 2-33. Рубрики: Початкова освіта в Україні--офіційні матеріали Кл.слова (ненормовані): учні початкової школи -- навчальні досягнення учнів -- контроль навчальних досягнень -- оцінювання навчальних досягнень -- накази МОН України -- українська мова в початковій школі -- мови національних меншин -- літературне читання -- математика в початковій школі -- природознавство в початковій школі Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
У 45 Україна. М-во освіти і науки. Орієнтовні вимоги до контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи [Текст] : додаток до наказу ... від 19.08.2016 №1009> // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 10. - С. 1-22. . - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова освіта в Україні--офіційні матеріали Кл.слова (ненормовані): учні початкової школи -- оцінювання навчальних досягнень Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 52 Ключові тези орієнтовних вимог до оцінювання навчальних досягнень учнів 1-4-х класів та методичних рекомендацій до оновлених програм початкової школи (1-4-й клас) [Текст] : наказ ... від 19.08.2016 № 1009 "Про внесення змін до наказу МОН України від 21.08.2013 № 1222"> // Початкове навчання та виховання : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 28/29. - С. 4-10. Рубрики: Початкова освіта в Україні--офіційні матеріали Кл.слова (ненормовані): оцінювання навчальних досягнень -- початкова школа -- учні початкової школи Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Б 21 Балютіна, К. "Шпаргалка" для батьків / Катерина Балютіна> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 2. - С. 45–46. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): взаємодія сім’ї та школи -- робота з батьками -- пам’ятка для батьків -- навчальні програми -- навчальні предмети -- оцінювання навчальних досягнень -- навчальний матеріал -- програма з української мови -- початкова школа Анотація: У статті розповідається про міні-програмки для батьків учнів початкової школи з предметів інваріативної частини навчального матеріалу (як приклад подано короткий зміст програми з української мови для 2 класу), що стануть для них свого роду шпаргалками, підглядаючи в які, вони зможуть контролювати та коригувати рівень успішності власної дитини в навчанні. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Б 21 Балютіна, К. "Шпаргалка" для батьків : короткий зміст програми з української мови для 3 класу закладів загальної середньої освіти / Катерина Балютіна> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 5. - С. 49–52. - Бібліогр.: 3 назви. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): взаємодія сім’ї та школи -- робота з батьками -- навчальні програми -- навчальні предмети -- оцінювання навчальних досягнень -- навчальний матеріал -- програма з української мови -- програма з української мови для 3 класу -- 3 клас Анотація: У статті розповідається про міні-програмки для батьків учнів початкової школи з предметів інваріативної частини навчального матеріалу (як приклад подано короткий зміст програми з української мови для 3 класу), що стануть для них свого роду шпаргалками, підглядаючи в які, вони зможуть контролювати та коригувати рівень успішності власної дитини в навчанні. Корисними "шпаргалки" будуть у підготовці до державної підсумкої атестації, які закінчили перший рівень повної загальної середньої освіти. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
У 45 Україна. М-во освіти і науки. Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення в закладах загальної середньої освіти навчальних предметів та організації освітнього процесу в 2018/2019 навчальному році : дод. до листа М-ва освіти та науки України від 03. 07. 2018 р. № 1/9-415> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 8. - С. 1–15. . - ISSN 0131-5358
Початкова школа--навчальні предмети--вивчення Кл.слова (ненормовані): навчальні предмети -- освітній процес -- організація освітнього процесу -- правові джерела -- початкова школа -- навчання грамоти -- математика -- фізична культура -- іноземна мова -- оцінювання навчальних досягнень -- Нова українська школа Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Сахно, Оксана. Формувальне оцінювання: вибудовуємо індивідуальну освітню траєкторію кожного дня [Текст] : тренінг для вчителів початкових класів / О. Сахно> // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2019. - N 9. - С. 28-32. Рубрики: Початкова школа--методична робота Вчителі початкової школи--тренінги для вчителів Кл.слова (ненормовані): тренінги для вчителів початкової школи -- оцінювання навчальних досягнень -- формувальне оцінювання Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: УШ/2020/7/9 Журнал 2020р. N 7/9 (631-633) Григораш, О. В. Положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти закладу загальної середньої освіти / О. В. Григораш. - С.2–23. - Бібліогр.: 3 назви. Кл.слова: якість освіти, оцінювання освітньої діяльності, якість освітнього процесу Гречаник, О. Є. Академічна доброчесність учасників освітнього процесу / О. Є. Гречаник. - С.24–33. - Бібліогр.: 4 назви. Кл.слова: академічна доброчесність, письмові роботи, оцінювання результатів діяльності учнів Огородницька, Н. В. Оцінювання освітнього середовища закладу освіти / Н. В. Огородницька. - С.34–42. Кл.слова: якість освіти, кваліметрична модель, розвиток освітнього середовища Кошевич, Ю. О. Рейтингова система оцінювання / Ю. О. Кошевич, М. В. Медведєва. - С.43–54. Кл.слова: оцінювання навчальних досягнень, оцінювання якості знань, багатобальне оцінювання Перехейда, О. М. Портфоліо як сучасна технологія оцінювання досягнень / О. М. Перехейда. - С.55–65. Кл.слова: оцінювання навчальних досягнень, портфоліо учня, самооцінювання Калошин, В. Ф. Наслідки тільки правильної відповіді / В. Ф. Калошин. - С.66–74. Кл.слова: емоційна напруга, поведінка учнів, зауваження вчителя Кельнер, С. Оцінювання знань як стимул розвитку / С. Кельнер. - С.75–77. Кл.слова: перевірка знань, успішність навчальної діяльності, види порівняльної оцінки Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 76 Кошевич, Ю. О. Рейтингова система оцінювання / Ю. О. Кошевич, М. В. Медведєва> // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2020. - № 7/9(631-633). - С. 43–54.
Кл.слова (ненормовані): оцінювання навчальних досягнень -- оцінювання якості знань -- багатобальне оцінювання -- методика багатобального контролю -- форми контролю -- адміністративне управління Дод.точки доступу: Медведєва, М. В. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
П 27 Перехейда, О. М. Портфоліо як сучасна технологія оцінювання досягнень / О. М. Перехейда> // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2020. - № 7/9(631-633). - С. 55–65.
Кл.слова (ненормовані): оцінювання навчальних досягнень -- портфоліо учня -- самооцінювання -- власні досягнення -- професійна майстерність Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Ш 96 Шумара, Н. Тестові завдання з природничої галузі інтегрованого курсу "Я досліджую світ" / Наталія Шумара> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2020. - № 5/6(611-612). - С. 27–29. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): інтегровані курси -- методика викладання -- тестові завдання -- Я досліджую світ, інтегрований курс -- оцінювання навчальних досягнень -- тестовий контроль -- природнича галузь -- тварини -- початкова школа Анотація: У статті представлено приклади тестових завдань для оцінювання навчальних досягнень в учнів початкової школи з інтегрованого курсу "Я досліджую світ". Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Ж 74 Житник, Б. О. Про існуючі традиційні та альтернативні засоби оцінки якості освіти / Б. О. Житник> // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2020. - № 19/21(643-645). - С. 17–29. - Бібліогр.: 5 назв.
Кл.слова (ненормовані): якість освіти -- оцінювання якості освіти -- оцінювання знань -- навчальні досягнення -- оцінювання навчальних досягнень -- засоби оцінювання -- заклади загальної середньої освіти Анотація: У статті йдеться про історію та сучасний стан системи оцінювання в Україні й за кордоном, про традиційні та сучасні підходи до оцінювання навчальних досягнень учнів. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |