М 35 Матяш, Н. Ю. Оцінювання навчальних досягнень учнів з біології за допомогою комп’ютерного тестування [Текст] / Н. Ю. Матяш, Л. П. Міронець> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 4. - С. 21-23 Рубрики: оцінювання знань--біологія Тестування комп’ютерне Кл.слова (ненормовані): оцінювання учнів -- тестування з біології -- комп’ютерна програма ADSoft Tester Дод.точки доступу: Міронець, Л. П. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
А 65 Андрєєва, Галина Петрівна. Організація навчання інформатики шляхом запровадження технологій дистанційного навчання [Текст] / Г. П. Андрєєва> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 5. - С. 16-17. - Библиогр. в конце ст. Рубрики: Викладання інформатики в школі--дистанційне навчання Миколаївська область--освіта Кл.слова (ненормовані): дистанційне навчання -- організація навчального процесу -- планування процесу навчання -- оцінювання учнів -- тестування -- створення завдань -- перевірка знань Анотація: Матеріали роботи знайомлять з новими підходами до організації навчання інформатики шляхом запровадження технологій дистанційного навчання. Робота включає опис роботи в системі дистанційного навчання Moodle, аналіз результатів роботи за два роки, методичні рекомендації для вчителів. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Б 73 Богачков, Ю. М. Хмарні технології й оцінювання рівня навчальних досягнень старшокласників [Текст] / Ю. М. Богачков, О. Ю. Буров, П. С. Ухань> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 1. - С. 51-55. - Бібліогр. : 9 статей. Рубрики: Оцінювання знань учнів--інформаційно-комунікативні технології Кл.слова (ненормовані): інформаційно-комунікаційні технології -- хмарні технології -- академічна успішність -- навчальні досягнення старшокласників -- оцінювання учнів Анотація: У статті розглянуто методологію, принципи побудови та можливості використання ІКТ оцінювання рівня навчальних досягнень старшокласників з урахуванням педагогічних, психологічних і соціометричних факторів прояви успішності, а також показників позашкільних академічних досягнень. Дод.точки доступу: Буров, О. Ю.; Ухань, П. С. Є примірники у відділах: всього 1 : інф. (1) Вільні: інф. (1) |
П 56 Пономаренко, Олена. Педагогічна оцінка в житті учня [Текст] : погляд психолога / О. Пономаренко> // Психолог. - 2017. - N 3/4. - С. 49-51. Рубрики: Оцінювання знань--педагогічна оцінка Кл.слова (ненормовані): педагогічна оцінка -- оцінювання учнів -- мистецтво оцінювання -- молодші школярі -- підлітки -- старшокласники Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Ф 33 Федоренко, О. Інклюзивне навчання: оцінювання учнів з особливими освітніми потребами / Оксана Федоренко> // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2018. - № 2. - С. 76–86. - Бібліогр.: 16 назв. . - ISSN 2312-2781
Кл.слова (ненормовані): інклюзивна освіта -- оцінювання учнів -- діти з особливими освітніми потребами -- оцінка -- навчальні досягнення -- формувальне оцінювання -- самооцінювання -- курикулум Анотація: Акцентовано увагу на проблемі оцінювання учнів з особлими освітніми потребами. Виявлено, що традиційне оцінювання зорієнтоване на оцінку, як результат оцінювання, що виконує функцію зовнішнього контролю успішності навчання й є мало інформативною. Це ускладнює індивідуалізацію навчання учнів з особливими освітніми потребами. Водночас акцент на порівнянні таких учнів з їхніми однолітками знижує активність і мотивацію, деморалізує менш успішних з-поміж них і не дає змоги прогресувати, ставати більш успішним. На основі аналізу джерел, зважаючи на мету оцінювання досягнень учнів з особливими освітніми потребами, окреслено оцінювання для навчання, оцінювання як навчання, оцінювання самого навчання. З прапктичного досвіду запропоновано апробовані інструменти для оцінювання учнів з особливими освітніми потребами, що сприяють індивідуальному прогресу і плануванню індивідуальної швидкості, а не ранжуванню учнів. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |