Щ 37 Щекатунова, Ганна. Інноваційний розвиток загальноосвітніх навчальних закладів незалежної України: творення школи майбутнього / Г. Щекатунова> // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 6. - С. 21-27. - Бібліогр.: 16 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: школи майбутнього Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Інновації в школі Кл.слова (ненормовані): педагогічне моделювання -- школи майбутнього -- інноваційні школи -- інноваційний розвиток шкіл -- творення шкіл майбутнього -- інновації в педагогіці Анотація: У статті обгрунтовано моделювання школи майбутнього як засіб інноваційного розвитку загальноосвітніх навчальних закладів в Україні, наголошено на необхідності координації зусиль відповідних установ у визначенні пріоритетів інноваційної діяльності закладів освіти. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний) |
Самбор, А. М. Інноваційні підходи до проведення практичних занять з використанням інклюзивних методик для майбутніх учителів трудового навчання / А. М. Самбор> // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2012. - № 3. - С. 36-39. - Бібліогр.: 9 назв. Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів трудового навчання Кл.слова (ненормовані): інноваційний розвиток -- інноваційна діяльність -- педагогічне моделювання -- модель прогнозування -- вчитель трудового навчання Анотація: Розглянуто гострі питання інноваційних підходів до проведення практичних занять з трудового навчання у вищих навчальних закладах I і II р. а. Запропоновано активне залучення до викладання самих студентів - майбутніх учителів. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Щекатунова, Г. Д. Інноваційний розвиток вітчизняних загальноосвітніх навчальних закладів: творення школи майбутнього / Г. Д. Щекатунова> // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2012. - № 3. - С. 40-48. - Бібліогр.: 14 назв. Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--інноваційний розвиток Кл.слова (ненормовані): інноваційний розвиток -- інноваційна діяльність -- педагогічне моделювання -- тенденції розвитку освіти України -- школи майбутнього Анотація: Обгрунтовано моделювання школи майбутнього, тенденції розвитку освіти України. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Z99 Ігнатенко, Наталія. Модель системно організованого процесу самоосвіти вчителя [Текст] / Н. Ігнатенко, А. Ратушинська> // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2012. - N 10. - С. 51-59 . - ISSN 1682-2366 Рубрики: Вчителі--самоосвіта вчителів Кл.слова (ненормовані): професійні якості вчителя -- педагогічна спрямованість -- вчителі початкової школи -- педагогічне моделювання Дод.точки доступу: Ратушинська, Анастасія Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Ц 61 Цимбалару, Анжеліка. Навчальний посібник як засіб моделювання освітнього простору молодших школярів [Текст] / А. Цимбалару> // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 12. - С. 12-16. - Бібліогр. у кінці ст. . - ISSN 0131-5358
Рубрики: Початкова школа--навчальна література Кл.слова (ненормовані): освітній простір -- педагогічне моделювання Анотація: У статті розкриваються особливості моделювання освітнього простору молодших школярів з позиції особистісного підходу як дієвого механізму підвищення ефективності їхньої навчальної взаємодії з навчальними посібниками. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 43 Кириленко, Світлана. Моделювання діяльності загальноосвітнього навчального закладу як стратегія його інноваційного розвитку [Текст] / С. Кириленко> // Рідна школа : Щомісячний науково-педагогічний жупнал. - 2015. - N 7/8. - С. 8-11. Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--моделювання діяльності Кл.слова (ненормовані): модель -- освітня парадигма -- педагогічне моделювання -- постулати моделювання -- проектування -- педагогічний експеримент Анотація: У статті розглядаються теоретичні аспекти поняття “моделювання”, “педагогічна модель” у контексті розвитку ЗНЗ. Зроблено спробу створення його структури. Визначено мету, об’єкт, предмет педагогічного моделювання. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Мартинова, Марина. Упровадження вітагенних технологій компетентнісного навчання на уроках словесності з використанням інтелектуально-психологічного потенціалу учня [Текст] : педагогічне моделювання / М. Мартинова> // Українська мова і література в школах України. - 2017. - N 10. - С. 31-34. Рубрики: Вчителі-словесники--методична майстерність Кл.слова (ненормовані): педагогічне моделювання -- компетентнісне навчання -- вітагенне навчання Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№3 (2) Вільні: Ч.З.№3 (2) |