902.7(4Укр)
Ф95


    Фурман, Анатолій Васильович (проф., д-р психол. наук).
    Психокультура української ментальності [Текст] : наукове видання / А. В. Фурман. - Тернопіль : Економічна думка, 2002. - 132 с. - Літ.: с. 106-111. - ISBN 966-7411-88-5 : 4.20 грн.
    Зміст:
Українська ментальність у сфері національної культури . - С .12-37
Система проектування ментально зорієнтованого соціально-культурно-психологічного простору національної освіти . - С .66-98
Соціально-культурна доктрина розвитку національної освіти як програмне утвердження ментальності українського народу . - С .99-105
Соціально-культурна доктрина розвитку національної освіти . - С .112-123
Сучасні фантоми української освіти . - С .124-130
ДРНТІ
ББК 63.52(4Укр)
РУБ 902.7(4Укр)


Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)

378(4Укр)
О-64


   
    Організація навчально-виховного процесу: З досвіду роботи вищих навчальних закладів І - ІІ рівнів акредитації [Текст]. Ч. 2 / Ред.: С. Ф. Світельська, Н. В. Патока, Н. В. Король та ін. - К. : НМЦ ВО, 2004. - 293 с. - 8.06 грн.
    Зміст:
ПЛАНУВАННЯ ТА ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ РОБОТИ
Рекомендації з діловодства . - С .3
Орієнтовне положення про педагогічну раду . - С .37
ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ. ПОЛОЖЕННЯ ПРО МОДУЛЬНО-РЕЙТИНГОВУ СИСТЕМУ НАВЧАННЯ . - С .42
ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ ПЕДАГОГІЧНОГО (МЕТОДИЧНОГО) КАБІНЕТУ
Планування роботи педагогічного кабінету . - С .54
Орієнтовні критерії рейтингової оцінки роботи педагогічного (методичного) кабінету . - С .60
ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ ЦИКЛОВОЇ (ПРЕДМЕТНОЇ) КОМІСІЇ
Положення про атестацію циклових комісій . - С .64
Критерії оцінки роботи циклових комісій . - С .65
Положення про атестацію кабінетів і лабораторій . - С .66
МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ
Рекомендації щодо створення навчально-методичного комплексу дисципліни . - С .69
Навчальна та робоча програми . - С .72
Плани навчальних занять та їх методичне забезпечення . - С .119
Методичне забезпечення самостійної роботи . - С .137
Пакет контрольних завдань для перевірки знань студентів . - С .154
Критерії оцінки знань студентів . - С .156
Методичне забезпечення дипломного і курсового проектування . - С .160
Перелік питань до семестрових і державних екзаменів . - С .183
Перелік методичного забезпечення навчальної дисципліни . - С .189
Міждисциплінарні зв’язки - етапи інтеграції в навчальному процесі . - С .191
Універсальна навчально-контролююча система . - С .215
ОЦІНКА ЯКОСТІ РОБОТИ ВИКЛАДАЧА
Положення про рейтингову систему оцінки роботи викладача . - С .224
Оцінювання педагогчної діяльності викладача . - С .243
ОРГАНІЗАЦІЯ ПРАКТИЧНОГО НАВЧАННЯ. Програма виробничої практики та методичні рекомендації щодо написання звітної документації спеціальності 5.06010101 "Правознавство" . - С .245
ОРГАНІЗАЦІЯ ГУРТКОВОЇ ТА НАУКОВО-ДОСЛІДНОЇ РОБОТИ
Інноваційні підходи до гурткової роботи . - С .280
Організація науково-дослідної роботи студентів . - С .282
Організація і проведення пошукової та науково-дослідної роботи . - С .283
ДРНТІ
ББК 74.58(4Укр)
РУБ 378(4Укр)


Дод.точки доступу:
Світельська, С. Ф.; Патока, Н. В.; Король, Н. В.; Салмай, Н. М.; Цибенко, Н. В.
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)

378(4УКР)
Н 73


   
    Нові технології навчання [Текст] : Наук. - метод. зб. Вип. 37 / Міністерство освіти і науки України, Науково-методичний центр вищої освіти ; Ред. кол. В. О. Зайчук (гол. ред.), О. Я. Савченко, М. Ф. Дмитриченко та ін. - К. : НМЦ ВО, 2004. - 242 с. - ISBN 966-597-072-0 : 8.00 грн.
    Зміст:
Шостак, В. В. Досвід використання технологій для моделювання лабораторних робіт / В. В. Шостак, А. С. Григор’єв, М. І. Пилипчук. - С .3
Джеджула, О. М. Теоретичні основи графічної діяльності студентів у вищій школі / О. М. Джеджула. - С .11
Сейдаметова, З. С. Вища школа: зміна парадигми / З. С. Сейдаметова, В. А. Темненко. - С .18
Гавров, Є. В. Досвід викладання графічних дисциплін / Є. В. Гавров. - С .25
Лелик, Л. І. Особливості організації навчального процесу у вищих навчальних закладах (досвід США - Університет Міссурі Канзас-Сіті) / Л. І. Лелик, Л. Є. Сухомлин. - С .33
Стрельніков, В. Ю. Роль ігрових технологій навчання у професійному розвитку студентів / В. Ю. Стрельніков. - С .37
Жорнова, О. І. Соціокультурний практикум як пропедевтика культуротворчої діяльності майбутнього фахівця / О. І. Жорнова. - С .48
Жорнова, О. І. Соціокультурний практикум: До питання добору та пред'явлення завдань студентами ВНЗ / О. І. Жорнова. - С .55
Кубіцький, С. О. Актуальні питання вдосконалення військового виховання у Збройних Силах України / С. О. Кубіцький, Д. В. Миценко. - С .66
Кравченко, Ю. М. Формування вмінь розв’язувати педагогічні задачі / Ю. М. Кравченко. - С .78
Драч, І. І. Самостійна робота студентів вищих навчальних закладів як важливий елемент сучасної підготовки фахівців / І. І. Драч. - С .86
Кайдалова, Л. Г. Педагогічна майстерність викладача у сучасній педагогічній технології / Л. Г. Кайдалова. - С .91
Величко, О. Г. Вдосконалюємо менеджмент якості освітянської системи. Сповіщення 3. Поглиблюємо відносини з постачальниками, формуємо умови для самореалізації і ефективної праці / О. Г. Величко, С. Й. Пінчук. - С .97
Кушнарьова, Т. І. Підсумковий контроль умінь професійно орієнтованого читання англійською мовою в немовному вищому навчальному закладі / Т. І. Кушнарьова. - С .105
Дюканова, Н. М. Навчання підприємництву як інновація сучасної освіти / Н. М. Дюканова, О. В. Дюканова. - С .111
Стешенко, В. В. Організація практичної підготовки студентів у магістратурі / В. В. Стешенко. - С .121
Білик, Л. І. Про стан екологічної підготовки студентів у технічному ВУЗі / Л. І. Білик. - С .126
Юдіна, С. П. Гендерні тенденції сучасної освіти в Україні / С. П. Юдіна. - С .132
Молчанюк, О. В. Основні аспекти проектування робочих зошитів з біології та хімії для студентів вищих навчальних закладів І - ІІ рівнів акредитації / О. В. Молчанюк. - С .136
Шулигіна, Р. А. Питання культури спілкування в контексті духовного становлення особистості старшокласника / Р. А. Шулигіна. - С .145
Флегонтова, Н. М. Культурне дозвілля школярів: з погляду на проблеми / Н. М. Флегонтова. - С .154
Биковська, Л. Б. Особливості процесу відновлення у гандболістів (жінок і чоловіків) після участі в змаганнях / Л. Б. Биковська. - С .162
Спічак, В. С. Практична реалізація дистанційної форми навчання / В. С. Спічак. - С .170
Сейдаметова, С. М. Психолого-педагогічні аспекти методики викладання інформатики в сьомому класі шкіл із кримсько-татарською мовою навчання / С. М. Сейдаметова. - С .178
Козлакова, Г. О. Організаційно-методичні проблеми підготовки і використання тестових контрольних завдань з комп’ютерних дисциплін / Г. О. Козлакова. - С .190
Антонюк, Р. І. Методологічні і теоретичні проблеми формування в учнів та студентів наукової картини світу / Р. І. Антонюк. - С .196
Копил, Г. О. Особливості формування професійної культури майбутніх менеджерів у економічному університеті / Г. О. Копил. - С .206
Смирнова, Т. В. Ресурси народної педагогіки у вихованні гендерної рівності / Т. В. Смирнова. - С .215
Фоменко, Н. А. Туристська освіта у соціокультурному середовищі / Н. А. Фоменко. - С .221
Мороз, Л. В. Модель готовності викладача до виховної роботи зі студентською молоддю у вищому навчальному закладі / Л. В. Мороз. - С .230
ДРНТІ
ББК 74.58(4УКР)
РУБ 378(4УКР)
Рубрики: Вищі навчальні заклади


Дод.точки доступу:
Зайчук, В. О. \ред.\; Савченко, О. Я. \ред.\; Дмитриченко, М. Ф. \ред.\; Ляшенко, О. І. \ред.\; Федяєва, А. М. \ред.\; Баженов, В. А. \ред.\; Міністерство освіти і науки України; Науково-методичний центр вищої освіти
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободных экз. нет

333(4Укр)
К 67


    Корнілов, Леонід Володимирович.
    Землевпорядне проектування: Методика виконання розрахунково-графічних робіт та курсових проектів [Текст] : навч. посіб. для студ. вищих навч. закл. / Л. В. Корнілов. - К. : Кондор, 2005. - 150 с. : іл. - Бібліогр.: с. 147-149. - ISBN 966-8251-29-6 : 14.00 грн.
ДРНТІ
ББК 65.9(4Укр)32
РУБ 333(4Укр)
Рубрики: Сільське господарство--економіка
   Проектування--землекористування

   Земельна частка--розміщення

   Землевпорядкування--проекти

   Сільськогосподарські підприємства--організація території


Примірників всього: 4
фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (2)

371(075.3)
К 26


    Карпенчук, Світлана Григорівна.
    Теорія і методика виховання [Текст] : навч. посібник для студентів вищих пед. навч. закладів / С. Г. Карпенчук. - 2-е вид., доп. і перероб. - К. : Вища школа, 2005. - 343 с. : іл. - ISBN 966-642-108-9 (в пер.) : 15.89 грн.
ДРНТІ
ББК 74я73
РУБ 371(075.3)
Рубрики: Виховання школярів
   Національне виховання

   Свідомість особистості

   Колектив

   Бесіда

   Лекція

   Дискусія

   Переконання

   Навіювання

   Приклад особистий (пед.)

   Діяльність школярів

   Школярі--організація діяльності

   Привчання (пед.)

   Тренування (пед.)

   Педагогічна вимога

   Громадська думка (пед.)

   Прогнозування (пед.)

   Проектування (пед.)

   Стимулювання (пед.)

   Гра

   Змагання (пед.)

   Романтика (пед.)

   Заохочення (пед.)

   Покарання (пед.)

   Виховна діяльність--вчителі

   Робота з батьками

   Учні--якість знань

   Якість знань--підвищення

   Класний керівник--робота з батьками

   Самовиховання школярів

   Темперамент--методика самовивчення


Примірників всього: 49
аб (26), фб (1), ав (2), Ч.З.№2 (20)
Свободны: аб (26), фб (1), ав (2), Ч.З.№2 (20)

15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 3 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. В. П. Яковець, Відп. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 2002. - 150 с. - 7.00 грн.
    Зміст:
ПЕДАГОГІКА І МЕТОДИКА
Ростовський, О. Я. Суперечності й тенденції оновлення змісту художньої освіти в загальноосвітній школі / О. Я. Ростовський. - С .5
Аніщенко, О. В. Політика рівних можливостей у сфері освіти в Україні: реалії та перспективи / О. В. Аніщенко. - С .12
Лукашова, Н. І. Підготовка студентів до використання проблемного навчання як важливого засобу підвищення пізнавальної активності учнів при викладанні хімії / Н. І. Лукашова, С. М. Лукашов. - С .16
Благінін, В. М. Логічні структурні схеми і таблиці в процесі вивчення педагогіки / В. М. Благінін. - С .22
Драчук, Л. Л. Морально-етичне виховання учнів у процесі вивчення української літератури в школі / Л. Л. Драчук. - С .24
Кучерявець, В. Г. До питання про становлення художньо-педагогічної спрямованості майбутнього вчителя літератури / В. Г. Кучерявець. - С .27
Михаськова, М. А. Критерії сформованості фахової компетентності майбутнього вчителя музики / М. А. Михаськова. - С .31
Ростовська, І. О. Проблема особистісно-зорієнтованого підходу до учнів у музичній педагогіці (історичний аспект) / І. О. Ростовська. - С .34
Ростовська, Ю. О. Обгрунтування професійної підготовки майбутніх учителів музики і хореографії в умовах поєднаних спеціальностей / Ю. О. Ростовська. - С .37
Семикліт, Н. І. Розвиток духовності - одна з важливих проблем сучасного виховання студентської молоді / Н. І. Семикліт. - С .41
Гусейнова, Л. В. Педагогічні умови формування виконавської культури майбутнього вчителя музики / Л. В. Гусейнова. - С .44
Ревенчук, В. В. Проблема спілкування у професійній підготовці майбутнього вчителя музики / В. В. Ревенчук. - С .47
Грисюк, О. М. Особливості початкового етапу вокально-хорової роботи з учнями молодшого шкільного віку / О. М. Грисюк. - С .50
Мішедченко, В. В. Формування музично-педагогічної культури майбутнього вчителя як педагогічна проблема / В. В. Мішедченко. - С .53
Онищук, В. М. Професійна діяльність молоді в ситуації змін освітніх орієнтирів / В. М. Онищук. - С .56
Зінченко, Т. В. Із досвіду організації та проведення соціально-педагогічної (ознайомчої) практики на 1 курсі / Т. В. Зінченко. - С .58
Долматова, М. П. Формування естетичного досвіду особистості як педагогічна проблема / М. П. Долматова. - С .58
Кряжев, П. В. Самоосвіта та її роль у професійному становленні майбутнього вчителя / П. В. Кряжев. - С .64
Дубровський, В. Л. Культура мислення як умова розвитку особистості майбутнього вчителя / В. Л. Дубровський. - С .68
Семенець, Л. Г. Нові педагогічні технології у вирішенні проблематики процесу керування музичним сприйманням / Л. Г. Семенець. - С .71
Кудикіна, Н. В. Досвід використання гри як засобу національно-культурного виховання дітей молодшого шкільного віку / Н. В. Кудикіна. - С .75
Харабет, В. В. Виробничі будівельні системи як об’єкти проектування педагогічних систем професійної освіти / В. В. Харабет. - С .79
Лащенко, В. Ф. Завдання екологічної освіти в контексті нової філософії життя / В. Ф. Лащенко. - С .82
Кочерга, О. М. Сучасні підходи до визначення поняття "соціальна відповідальність" як якість особистості вчителя / О. М. Кочерга. - С .85
Останіна, Н. С. Підготовка педагогічних кадрів до роботи у клубах з учнівською молоддю / Н. С. Останіна. - С .88
Кузьменко, В. Виховання в учнівської молоді цінностей здорового способу життя / В. Кузьменко. - С .92
ІСТОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Коваленко, Є. І. Гуманістичні тенденції в педагогіці США / Є. І. Коваленко. - С .94
Таран, О. М. Становлення дидактичних поглядів С. Русової / О. М. Таран. - С .99
Барило, О. А. Гуманістичний підхід до особистості дитини у західноєвропейській теорії вільного виховання (кінець ХІХ - початок ХХ століття) / О. А. Барило. - С .104
Новгородський, Р. Г. З історії становлення соціального виховання на Україні (початок ХХ століття) / Р. Г. Новгородський. - С .108
Новгородська, Ю. Г. Становлення та розвиток ідеї розвивального навчання: від Сократа до Сухомлинського / Ю. Г. Новгородська. - С .112
Дубровська, Л. О. Реалізація принципу індивідуального підходу в педагогічній спадщині М. О. Добролюбова / Л. О. Дубровська. - С .117
Лісовець, О. В. Вплив педагогічних ідей П. де Кубертена на становлення сучасного олімпійського руху / О. В. Лісовець. - С .121
Олійник, Н. А. Турбота земств Чернігівської губернії про підготовку учителів / Н. А. Олійник. - С .124
Жук, О. А. Середня освіта Польщ іта України: реформа, структура / О. А. Жук. - С .129
Бондаренко, М. І. Уміння працювати з навчальною літературою як передумова самоосовіти студентів / М. І. Бондаренко. - С .132
ПСИХОЛОГІЯ
Нещерет, О. І. Психологічні основи засвоєння комунікативної функції мови студентами / О. І. Нещерет. - С .136
Крига, Т. І. Діагностика моральних якостей майбутніх учителів методом асоціативного експерименту / Т. І. Крига. - С .140
Ляшко, О. Д. Саморегуляція психофізичного стану як важлива складова діяльності педагога / О. Д. Ляшко. - С .145
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів музики
   Хімія--методика викладання

   Проблемне навчання

   Педагогіка--вивчення

   Морально-етичне виховання

   Вчитель майбутній --музика і хореографія

   Вчитель майбутній --література

   Вчитель майбутній--моральні якості

   педагогіка музична

   Студентська молодь--виховання

   Культура--музично-педагогічна

   Практика--соціально-педагогічна

   Самоосвіта--студент

   Культура мислення

   Виховання--національно-культурне виховання

   Професійна освіта

   Екологічна освіта

   Вчитель--особистість

   Педагогічні кадри--підготовка

   Клуб--виховання

   Здоровий спосіб життя--виховання

   Педагогіка--США

   Вільне виховання--історія

   Соціальне виховання--історія

   Розвивальне виховання--історія

   Середня освіта--Польша і Україна

   Асоціативний експеримент

   Саморегуляція--психофізичний стан

   Педагог--саморегуляція

   Вчитель--підготовка--Чернігівська губернія

Кл.слова (ненормовані):
олімпійський рух


Дод.точки доступу:
Яковець, Василь Павлович (д. ф.-м. наук, проф.); Коваленко, Євгенія Іванівна (к. пед. н., доц.); Русова, Софія Федорівна (педагог, громадський діяч ; 1856-1940) \о ней\; Добролюбов, Николай Александрович (рус. лит. критик ; 1836-1861) \о нем\; Кубертен, П. \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 10
Ч.З.№2 (4), аб (3), ав (2), фб (1)
Свободны: Ч.З.№2 (4), аб (3), ав (2), фб (1)

15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал / Гол. ред. В. П. Яковець, Відп. ред. Є. І. Коваленко ; Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 2000. - 214 с. - Літ. в кінці статей. - 9.10 грн.
    Зміст:
ПЕДАГОГІКА ТА МЕТОДИКА
Яковець, В. П. Збереження і розвиток наукових традицій Ніжинської вищої школи / В. П. Яковець. - С .5-7
Яковець, Н. І. Порівняльні дослідження європейських педевтологів первинної підготовки і навчального навантаження вчителів / Н. І. Яковець. - С .8-15
Коваленко, Є. І. Самостійна робота студентів як засіб набуття досвіду творчої діяльності / Є. І. Коваленко. - С .16-22
Золотар, О. М. Активізація пізнавальної діяльності учнів на народознавчому матеріалі під час вивчення курсу "Рідний край" / О. М. Золотар. - С .23-27
Адамів, Г. С. Формування способів мислительних дій як професійних умінь у студентів педучилища / Г. С. Адамів. - С .28-30
Костенко, Л. В. До питання про формування пізнавальної діяльності студентів / Л. В. Костенко. - С .31-33
Кивлюк, О. П. Нові інформаційні технології навчання - фактор підвищення творчої активності молодших школярів / О. П. Кивлюк. - С .34-37
Харабет, В. В. Процес педагогічного проектування як аналогова модель процесу інженерного проектування / В. В. Харабет. - С .38-42
Конончук, А. І. Соціальна ситуація формування особистості в сім’ї / А. І. Конончук, Д. Гутник. - С .43-46
Хлєбік, С. Р. Соціально-педагогічний зміст навчання і виховання музично обдарованої молоді / С. Р. Хлєбік. - С .47-50
Грисюк, О. М. Взаємодія загальноосвітньої і дитячої музичної шкіл як шлях формування музичної культури школярів / О. М. Грисюк. - С .51-54
Лукашова, Н. І. Розвиток творчого мислення учнів при розв’язуванні ускладнених завдань з хімії / Н. І. Лукашова, С. М. Лукашов, О. А. Мусієнко. - С .55-60
Крицький, В. М. Структура виконавсько-інтерпретаційної діяльності у педагогічному процесі / В. М. Крицький. - С .61-63
Щербініна, О. М. До проблеми авторського тексту в процесі формування виконавського стилю музиканта-педагога / О. М. Щербініна. - С .64-67
Кушнір, В. А. Особливості педагогічного процесу (культурологічне бачення) / В. А. Кушнір. - С .68-73
Станіславська, К. Використання ігрових методів у навчальному процесі творчих вузів / К. Станіславська. - С .74-76
Гусейнова, Л. В. Теоретичні основи інструментально-виконавської підготовки вчителя музики / Л. В. Гусейнова. - С .77-80
Шилова, Г. П. Культурні еталони у сприйманні музики (до постановки проблеми) / Г. П. Шилова. - С .81-87
Останіна, Н. С. Формування у студентів педвузу готовності до роботи в клубах учнівської молоді / Н. С. Останіна. - С .88-91
Пихтіна, Ніна Порфиріївна. Феномен чутливості до інформації про наслідки наркотизації як головна позитивна основа профілактики адиктивної поведінки учнів / Н. П. Пихтіна. - С .92-95
Губченко, Т. В. Спілкування як провідний вид діяльності у сфері дозвілля школярів / Т. В. Губченко. - С .96-99
Стрельнікова, Н. М. Теоретичні основи формування культури спілкування майбутніх вчителів з батьками учнів шкіл / Н. М. Стрельнікова. - С .100-105
Шевчук, М. О. З досвіду національного виховання у школах Ніжинського району / М. О. Шевчук, Р. І. Ярешко. - С .106-109
Василюк, А. В. До проблеми соціального статусу вчителя: Порівняння і висновки / А. В. Василюк. - С .110-114
Барило, О. А. Розвиток логічного мислення школярів / О. А. Барило. - С .115-120
ІСТОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Резан, Л. І. Музично-виконавська підготовка в теорії та практиці навчання (історичний аспект) / Л. І. Резан. - С .121-124
Ростовський, О. Я. Музична педагогіка за доби просвітництва / О. Я. Ростовський. - С .125-133
Чувакова, Т. Г. Ціннісні орієнтації професійної підготовки вчителів у США / Ж. М. Володченко; В. М. Вишнева; Н. І. Бєлкіна; Л. О. Мартиненко. - С .134-137
Кузьмич, Л. В. Піднесення методико-математичної думки на рубежі ХІХ - ХХ ст. / Л. В. Кузьмич. - С .138-143
Володченко, Ж. М. Система естетичного виховання в Ніжинських гімназіях (остання чверть ХІХ - початок ХХ ст.) / Ж. М. Володченко. - С .143-149
Кавунник, Олена Анатоліївна. З історії музичної освіти у Ніжинській вищій школі / О. А. Кавунник. - С .150-154
Вишнева, В. М. Педагогічні ідей В. М. Верховинця. Сучасне бачення / В. М. Вишнева. - С .155-159
Семиклят, Н. І. Художнє краєзнавство як засіб естетичного виховання майбутнього вчителя / Н. І. Семиклят. - С .160-163
Бєлкіна, Н. І. Мандрівні дяки як унікальне явище українського освітнього руху / Н. І. Бєлкіна. - С .164-166
Баленко, Н. М. Засади народної педагогіки у спадщині І. Франка / Н. М. Баленко. - С .167-170
Мартиненко, Л. О. Ніжинський період у житті професора О. Ф. Музиченка / Л. О. Мартиненко. - С .171-174
Сурмачевська, О. Визначний педагог М. Ф. Даденков - випускник Ніжинської вищої школи / О. Сурмачевська. - С .175-179
Таран, О. М. Русова С. про вимоги до вчителя оновленої школи / О. М. Таран. - С .180-183
Супруненко, М. І. Розвиток фізико-математичної освіти у Ніжинській вищій школі / М. І. Супруненко. - С .184-187
ПСИХОЛОГІЯ
Папуча, М. В. Опосередковуюча дія і генеза структур свідомості / М. В. Папуча. - С .188-191
Любчук, О. К. Здатність до прийняття учбової задачі - необхідний критерій психологічної готовності дитини до оволодіння учбовою діяльністю / О. К. Любчук. - С .192-196
Андрєєва, Я. Ф. Психологічні особливості читання / Я. Ф. Андрєєва. - С .197-200
Щотка, О. П. Психологічна технологія консультування керівників організацій з проблем управлінського спілкування / О. П. Щотка. - С .201-206
Кричковська, Т. Д. Психологічні характеристики потреби у професійній самореалізації майбутніх вчителів / Т. Д. Кричковська. - С .207-210
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Нові інформаційні технології навчання
   Національне виховання--Ніжин

   Читання--психологія

   Студенти--самостійна робота



Дод.точки доступу:
Яковець, Василь Павлович (д. ф.-м. наук, проф.); Верховинець, В. М. \о нем\; Музиченко, О. Ф. \о нем\; Даденков, М. Ф. \о нем\; Русова, Софія Федорівна (педагог, громадський діяч ; 1856-1940) \о ней\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя; Ніжинська вища школа \о ней\
Примірників всього: 25
Ч.З.№2 (10), аб (13), ав (1), фб (1)
Свободны: Ч.З.№2 (10), аб (13), ав (1), фб (1)

378
П 78


   
    Проблеми освіти [Текст] : Наук.-метод. зб. Вип. 46. Болонський процес в Україні. Ч. 2 / Ред кол.: В. Г. Кремень (гол. ред.); М. Ф. Степко, Л. М. Левківський, І. А. Шелест та ін. ; Міністерство освіти і науки України, Науково-методичний центр вищої освіти. - К. : НМЦ ВО, 2005. - 200 с. - ISBN 966-346-143-8 : 30.00 грн., 30.00 грн.
    Зміст:
Василюк, А. В. Польща: стратегія і тактика реформи середньої освіти / А. В. Василюк. - С .3-12
Кряжев, П. В. Болонський процес і нові підходи до реформування освіти / П. В. Кряжев. - С .12-18
Поберезська, Г. Г. Росія: участь у Болонському процесі і підвищення якості вищої освіти / Г. Г. Поберезська. - С .18-26
Ходаковський, О. В. Болонський процес, точні науки і високі технології - засоби розвитку освіти і економіки Європи / О. В. Ходаковський. - С .26-32
Яковець, О. В. Середня і вища освіта України і розвинутих країн Європи: спільне і відмінне / О. В. Яковець. - С .32-40
Петренко, В. Л. Державний стандарт вищої освіти у контексті Болонського процесу (переліки кваліфікацій, напрямів і спеціальностей вищої освіти) / В. Л. Петренко. - С .80-118
Черній, С. М. Філософсько-методологічні аспекти стандартизації змісту освітньої діяльності / С. М. Черній. - С .118-123
Крижанівський, Є. І. Акредитація вищих навчальних закладів : проблеми і шляхи їх вирішення / Є. І. Крижанівський, Ф. В. Козак, Б. В. Сверида. - С .146-150
Присенко, М. О. Зарубіжний досвід і деякі проблемні питання дії акредитаційних процедур та рейтингування вищих навчальних закладів в Україні / М. О. Присенко. - С .150-157
Левківський, Б. К. Всеукраїнська студентська рада як представницький орган студентів на державному рівні / Б. К. Левківський. - С .157-163
Бурлакова, О. О. Реформування та економічні трансформації у вищій освіті / О. О. Бурлакова. - С .163-169
Тройніна, А. С. Аналіз можливостей використання сучасних CASE-засобів проектування інформаційних систем у навчальному процесі / А. С. Тройніна, Л. А. Волощук. - С .186-195
ДРНТІ
ББК 74.58 + 74.584(4Укр)я43
РУБ 378
Рубрики: Вищі навчальні заклади
   Болонський процес



Дод.точки доступу:
Кремень, В. Г. (д-р філос. наук, проф.); Степко, М. Ф.; Левківський, Казимир Михайлович; Шелест, І. А.; Білявський, Георгій Олексійович; Бондар, В. І.; Шинкарук, Василь Дмитрович; Жалдак, М. І.; Зязюн, І. А.; Козаков, В. А.; Ляшенко, Олександр Іванович; Мадзігон, В. М.; Бровдій, Василь Михайлович; Адрусишин, Б. І.; Міністерство освіти і науки України; Науково-методичний центр вищої освіти
Примірників всього: 8
фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (5), аб (1)
Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (5), аб (1)

158.9
П 33


    Піроженко, Тамара Олександрівна.
    Психічний розвиток дитини дошкільного віку: досвід роботи сучасного дошкільного навчального закладу [Текст] : научное издание / Т. О. Піроженко ; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - 2-е вид., стереот. - Запоріжжя : ЛІПС, 2006. - 168 с. - (Бібліотека керівника дошкільного навчального закладу). - ISBN 966-8758-29-3 : 8.00 грн.
ДРНТІ
ББК 88.834.01
РУБ 158.9
Рубрики: Особистісно зорієнтоване навчання
   Психолого-педагогічне проектування

   Індивідуалізація навчання

   Дошкільний вік--психологія



Дод.точки доступу:
Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України
Примірників всього: 4
фб (1), НМК ф-т ПСР (1), аб (2)
Свободны: фб (1), НМК ф-т ПСР (1), аб (2)

6Ф7.3(075.3)
С 41


    Ситник, Ніна Василівна.
    Проектування баз і сховищ даних [Текст] : навчальний посібник / Н. В. Ситник ; Міністерство освіти і науки України, Київський Національний економічний університет. - К. : КНЕУ, 2004. - 348 с. - (До 100-річчя Київського національного економічного університету ). - ISBN 966-574-625-1 : 52.30 грн.
ДРНТІ
ББК 32.973.26-018.2я73
РУБ 6Ф7.3(075.3)
Рубрики: Інформаційні технології


Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України; Київський Національний економічний університет
Примірників всього: 3
фб (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (2)

6П9.3
С 91


    Сушан, Алла Тимофіївна.
    Інженерне проектування швейних виробів [Текст] : навчальний посібник для студ. вузів / А. Т. Сушан ; Міністерство освіти і науки України, Київський національний університет технологій та дизайну. - К. : Арістей, 2007. - 172 с. - Бібліогр.: с. 169-171. - ISBN 966-8458-62-1 : 4.80 грн.
ДРНТІ
ББК 37.24я73
РУБ 6П9.3
Рубрики: Швейне виробництво


Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України; Київський національний університет технологій та дизайну
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)

6П9.3
А 24


    Агошков, Леонид Александрович.
    Конструирование верхней женской одежды [Текст] : учебное пособие / Л. А. Агошков, М. М. Петрик, И. А. Кисленко ; под ред. Л. А. Агошкова ; Министерство образования и науки Украины, Киевский национальный университет технологий и дизайна. - 2-е изд. - К. : Арістей, 2006. - 164 с. - Библиогр.: с. 163. - ISBN 966-8458-23-0 : 5.00 грн.
ДРНТІ
ББК 37.24я73
РУБ 6П9.3
Рубрики: Проектування одягу
   Одяг жіночий--проектування



Дод.точки доступу:
Петрик, Майя Михайловна; Кисленко, Ирина Андреевна; Агошков, Л. А. \ред.\; Министерство образования и науки Украины; Киевский национальный университет технологий и дизайна
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)

15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : науковий журнал. № 3 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2007. - 184 с. - Літ. в кінці кожної статті. - 27.20 грн.
    Зміст:
Акімова, О. М. Якість педагогічних знань в процесі позааудиторної самостійної роботи студентів у контексті болонського процесу / О. М. Акімова. - С .5-7
Гончарова, О. Н. Использование программ администрирования в процессе обучения / О. Н. Гончарова. - С .7-10
Кравченко, К. В. Умови підвищення ефективності екологічної діяльності як основи формування соціально-екологічної відповідальності у старшокласників / К. В. Кравченко. - С .10-14
Лунькова, В. С. Модернізація освіти в Україні на основі інформаційно-комунікаційних технологій / В. С. Лунькова. - С .14-22
Євсєєва, Ольга Вадимівна. Морфологічні характеристики навчального завдання як дидактичної підсистеми / О. В. Євсєєва. - С .22-26
Лукашова, Н. І. Сучасні технології навчання хімії в історичному аспекті - важлива складова змісту фахової методики / Н. І. Лукашова. - С .26-31
Стрельнікова, Н. М. Формування у студентів організаторських здібностей / Н. М. Стрельнікова. - С .31-34
Фізеші, О. Й. Інформатизація освіти в системі підготовки майбутніх учителів початкових класів / О. Й. Фізеші. - С .34-37
Кириченко, І. М. Особливості організації культурно-дозвіллєвої роботи в Ніжинському державному університеті імені Миколи Гоголя / І. М. Кириченко. - С .37-41
Сватенкова, Т. І. Роль психологічного тренінгу оптимізації екзистенційних переживань у процесі особистісного зростання студентів / Т. І. Сватенкова. - С .41-44
Розлуцька, Г. Соціокультурний підхід до вивчення історії педагогіки / Г. Розлуцька. - С .44-48
Бодрих, О. О. Міжпредметні зв’язки: їх роль та використання в умовах сучасного освітнього процесу / О. О. Бодрих. - С .48-51
Дрижак, В. В. Упровадження інноваційних технологій у навчальному процесі відомчих ВУЗів / В. В. Дрижак, С. М. Єрмак. - С .51-54
Савельєва, К. Б. Інтерактивні технології навчання як засіб розвитку творчого потенціалу, професійного становлення майбутнього педагога / К. Б. Савельєва, Р. Б. Сердюкова. - С .54-57
Останіна, Н. С. Клуби для учнівської молоді як центри формування загальнолюдських цінностей сучасної особистості / Н. С. Останіна. - С .57-60
Долматова, М. П. Формування естетичного смаку студентів засобами іноземної мови / М. П. Долматова, О. М. Нечваль. - С .60-63
Погорєлова, С. М. Інноваційні підходи щодо вдосконалення виховного процесу в Харківському гуманітарно-педагогічному інституті / С. М. Погорєлова, В. А. Тетьоркіна, Л. І. Прокопенко. - С .63-67
Колодій, І. А. Інтеграція знань. Мовні інтегровані курси / І. А. Колодій. - С .67-70
Нікітіна, І. П. Дослідницька робота учнів / І. П. Нікітіна. - С .70-73
Дояр, Л. В. Інноваційні методики в удосконаленні викладання історії України в технічному ВНЗі / Л. В. Дояр. - С .73-76
Ревенчук, В. В. Педагогічна модель навчальної взаємодії викладача та студента у класі фртепіано / В. В. Ревенчук. - С .76-84
Щербініна, О. М. Формування художнього кругозору студентів у процесі фортепіанної підготовки / О. М. Щербініна. - С .84-87
Біла, Н. Л. Функції синестезії у формуванні суб’єктивного художнього образу в музиканта-виконавця / Н. Л. Біла, О. Ю. Хоменко. - С .87-90
Булавенко, С. Д. Вплив етнічних особливостей українців на формування економічної культури / С. Д. Булавенко. - С .90-93
Кирилюк, В. М. Особистісно зорієнтоване заняття у хореографії / В. М. Кирилюк. - С .93-98
Дудка, Р. А. Лекція для студентів історичних факультетів в умовах кредитно-модульної системи навчання / Р. А. Дудка. - С .98-101
Підлипська, С. Д. Формування соціально-емоційного досвіду дитини дошкільного віку в умовах ДНЗ / С. Д. Підлипська. - С .101-105
Грохольська, Н. В. Использование метода проектов во время обучения в вузе / Н. В. Грохольська. - С .105-107
Симан, С. М. Психолого-педагогічні передумови унаочнення навчання планіметрії засобами комп’ютерної графіки / С. М. Симан. - С .107-110
Мицик, Л. М. З досвіду використання методів активного навчання на лекційних заняттях з історії / Л. М. Мицик. - С .110-115
Зубко, О. М. Сучасний стан та тенденції розвитку позашкільної освіти в місті Ніжині / О. М. Зубко. - С .115-121
Каленський, А. А. Воєнні ігри як форма контролю творчого застосування знань, умінь та навичок у навчальному процесі ВВНЗ / А. А. Каленський, О. С. Корняков. - С .121-125
Нові технології навчання як засіб інтеграції вищої освіти у Болонський процес / К. В. Дубич, Н. Б. Дубова, А. В.Панасюк, Т. П.Спіріна. - С .125-129
Бірюков, П. В. Шляхи підвищення ефективності навчального процесу у вищому військовому навчальному закладі / П. В. Бірюков, В. В. Вишнівський, О. С. Мукогоренко. - С .129-133
Панченко, В. Ф. Рівень фізичного стану курсантів як критерій раціональної побудови навчально-виховного процесу у курсантів вищих військових навчальних закладів на етапі первинної військової професійної підготовки / В. Ф. Панченко, В. Б. Добровольський. - С .133-138
Система навчання на базі ПЕОМ з використанням інтегрованих інструментальних систем автоматизованого проектування / І. В. Пампуха, А. А. Репецький, О. В. Родін, П. А. Савков. - С .138-142
Федосій, О. О. Екологічна освіта та виховання сучасної молоді / О. О. Федосій. - С .142-145
Долженко, В. О. Аналіз сучасного стану виховання загальносоціальних цінностей майбутніх учителів / В. О. Долженко. - С .145-148
Долженко, М. В. Організація виховного процесу у вищих навчальних закладах України / М. В. Долженко. - С .148-151
Коваленко, В. О. Виховний потенціал курсу "Країнознавство" / В. О. Коваленко, Н. М. Жилко. - С .151-154
Мартиненко, С. Використання сучасних інформаційних технологій у процесі підготовки вчителя початкових класів / С. Мартиненко. - С .154-156
Кочерга, О. М. Діагностика діяльнісно-поведінкового компонента соціальної відповідальності майбутнього вчителя / О. М. Кочерга. - С .156-159
Новгородська, Ю. Г. Інноваційні підходи до викладання педагогічних дисциплін / Ю. Г. Новгородська. - С .159-162
Бойко, Л. П. Значення, що панує над змістом / Л. П. Бойко. - С .162-166
Борисюк, С. О. Формування ціннісно-орієнтаційної сфери старшокласників / С. О. Борисюк. - С .166-170
Падун, П. О. Модульно-рейтинговий контроль як засіб підвищення якості підготовки майбутнього спеціаліста / П. О. Падун. - С .170-173
Білоусова, Н. В. Самооцінка молодших підлітків як фактор розвитку потреби особистості у самовдосконаленні / Н. В. Білоусова. - С .173-178
Юрченко, Н. Н. Подготовка будущего учителя начальных классов к формированию аудиативных навыков у младших школьников / Н. Н. Юрченко. - С .178-180
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15


Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 5
фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)

15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 5 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2007. - 182 с. - Літ. в кінці кожної статті. - 24.00 грн.
    Зміст:
Андрійко, І. Ф. Соціальний рівень методичної підготовки майбутніх учителів іноземної мови / І. Ф. Андрійко. - С .6-9
Асоянц, П. Г. Навчання англійської мови спеціального вжитку з використанням комп’ютерних технологій / П. Г. Асоянц, О. С. Синекоп. - С .10-12
Байда, Ю. М. Тестовий контроль рівня сформованості іншомовної аудитивної компетенції студентів першого курсу мовного вищого навчального закладу / Ю. М. Байда. - С .13-17
Бігич, О. Б. Система навігації в електронному навчальному посібнику "Планування уроку англійської мови в початковій школі" / О. Б. Бігич. - С .18-20
Богушевич, Н. В. Інтегровано-диференційний підхід до навчання діагностичного мовлення учнів загальноосвітньої школи / Н. В. Богушевич. - С .21-25
Волик, В. В. Методика подолання мовних труднощів у процесі навчання читання газетних текстів / В. В. Волик. - С .26-28
Гільчук, Ю. В. Особливості використання комп’ютерних технологій для реалізації комунікативного підходу до вивчення іноземних мов / Ю. В. Гільчук. - С .29-31
Гордєєва, А. Й. Організація аудиторної та самостійної роботи з метою формування граматичної компетенції в майбутніх учителів іноземної мови / А. Й. Гордєєва. - С .32-34
Грицай, А. М. Організація читання оригінальних художніх творів студентами мовних вищих навчальних закладів / А. М. Грицай, І. В. Колесник. - С .35-37
Гулецька, Я. Г. Полікультурна освіта в системі професійної підготовки учителів в університетах США / Я. Г. Гулецька. - С .38-41
Гулідова, А. О. Актуалізація професійної компетенції майбутнього вчителя іноземних мов у полікультурному вихованні учнів / А. О. Гулідова. - С .42-44
Дацків, О. П. Драматизація поезій на заняттях з іноземної мови / О. П. Дацків. - С .45-47
Дауменко, Л. Г. Науково-дослідна робота вчителів іноземної мови як засіб професійного розвитку на післядипломному етапі / Л. Г. Дауменко. - С .48-50
Заіка, Д. В. Державна політика США у галузі професійної іншомовної освіти на немовних факультетах університетів / Д. В. Заіка. - С .51-53
Іванишина, В. П. Використання інформаційних технологій як складова частина професійної підготовки майбутнього вчителя іноземної мови / В. П. Іванишина, І. М. Білогура. - С .54-55
Івашньова, Світлана Володимирівна. Підготовка вчителя іноземних мов до використання інформаційних технологій / С. В. Івашньова. - С .56-59
Івашньова, Світлана Володимирівна. Використання комп’ютерного тестування в навчальному процесі / С. В. Івашньова, О. І. Мірошниченко. - С .60-63
Кіш, Н. В. Психолого-педагогічні особливості формування мовленнєвої компетентності вчителя німецької мови / Н. В. Кіш. - С .64-67
Ковальова, І. Б. Using video in foreign language lerning / І. Б. Ковальова, В. А. Сердюков. - С .68-70
Колесникова, Н. О. Інтеркультурна концепція викладання іноземних мов / Н. О. Колесникова. - С .71-73
Коломінова, О. О. Можливості комп’ютерної підтримки навчально-методичного комплексу з англійської мови для початкової школи / О. О. Коломінова. - С .74-79
Корнієнко, В. В. Інформаційний стандарт учителя: досвід США / В. В. Корнієнко. - С .80-82
Кресан, Т. Д. Зарубіжний досвід упровадження компетентнісного підходу в педагогічній освіті / Т. Д. Кресан. - С .83-85
Ларіна, Т. В. Рефлексія як засіб професійного вдосконалення вчителів у США / Т. В. Ларіна. - С .86-89
Литвиненко, С. П. Відбір комунікативних ситуацій для навчання іншомовного діалогічного спілкування / С. П. Литвиненко. - С .90-92
Малишкевич, Л. М. Електронне портфоліо майбутнього перекладача з дисципліни "Інформаційні технології у перекладі" / Л. М. Малишкевич. - С .93-95
Мацнєва, О. А. Вивчення національних та регіональних типів вимови англоійської мови як компонент соціокультурної компетенції майбутніх учителів іноземної мови / О. А. Мацнєва. - С .96-98
Мовчан, Л. Г. Особливості підготовки вчителів іноземних мов для обов’язкової школи Королівства Швеція / Л. Г. Мовчан. - С .99-100
Мормуль, А. М. Опорні технології як засіб формування іншомовної лінгвокраїнознавчої компетенції на початковому етапі мовного ВНЗ / А. М. Мормуль. - С .101-103
Мосьпан, Н. В. Ефективність використання фонограми та відеофонограми для навчання емоціно-модальної інтонації / Н. В. Мосьпан. - С .104-106
Нагорна, О. О. Застосування навчальних диференційованих завдань як компонент професійної компетентності вчителя іноземної мови / О. О. Нагорна. - С .107-109
Олійник, Т. О. Експериментальна перевірка методики формування стратегічної компетенції в оволодінні німецькою мовою учнів загальноосвітньої школи / Т. О. Олійник. - С .110-114
Орловська, Л. К. Етапи навчання майбутніх учителів англомовного граматичного матеріалу в усному мовленні / Л. К. Орловська. - С .115-117
Палій, О. А. Використання авторських програм у курсі "Комп’ютерні технології навчання іноземних мов" / О. А. Палій. - С .118-120
Петрова, М. Б. О роли преподавателя в создании програмных средств, предназначенных для обучения иностранному языку / М. Б. Петрова. - С .121-123
Полякова, А. А. Формування вчителя іноземної мови на заняттях з англійської дитячої літератури / А. А. Полякова. - С .124-125
Попсуй, А. В. Міжкультурний підхід до навчання іноземних мов як засіб навчання та формування особистості учнів середніх шкіл / А. В. Попсуй. - С .126-128
Редько, В. Г. Чинники впливу на формування цілісної терії шкільного підручника з іноземної мови / В. Г. Редько. - С .129-133
Рекун, Н. М. Проектування спецкурсів як функція вчителів ділової англійської мови / Н. М. Рекун. - С .134-136
Реутов, Н. И. Профессиональная речь учителя немецкого языка как важная часть методической подготовки учителя иностранного языка / Н. И. Реутов. - С .137-139
Ржевська, А. В. Управление классом на уроках английского языка в средней школе / А. В. Ржевська, Т. С. Гаркавенко. - С .140-142
Serdyukov, P. Knowledge Construction and Skill Development in Online Learning / P. Serdyukov, R. A. Hill. - С .143-147
Сливка, В. П. Акредитація навчальних закладів як засіб підвищення якості педагогічної освіти (американський досвід) / В. П. Сливка. - С .148-150
Смелянська, В. В. Моделі фахової підготовки вчителів до викладання іноземних мов у початковій школі США / В. В. Смелянська. - С .151-154
Сопілко, Н. В. Психолого-педагогічні особливості взаємодії викладача та студентів ВНЗ під час вивчення іноземної мови / Н. В. Сопілко. - С .155-157
Тезікова, С. В. Підготовка вчителя іноземної мови у контексті реформ, орієнтованих на стандарти: вітчизняний та зарубіжний досвід / С. В. Тезікова. - С .158-163
Халимон, Ірина Йосипівна. Теоретичне обгрунтування критеріїв та показників сформованості професійної компетентності майбутнього вчителя з другої спеціальності "іноземна мова" / І. Й. Халимон. - С .164-167
Чекаль, Г. С. Проект як залікове завдання курсу "Комп’ютерні технології навчання іноземних мов" / Г. С. Чекаль, Н. М. Жилко, Є. О. Плотніков. - С .168-169
Чекаль, Г. С. До проблеми формування професійних умінь майбутнього вчителя англійської мови / Г. С. Чекаль, Л. С. Панова. - С .170-171
Черниш, В. В. Зарубіжний досвід тестування професійних умінь учителя англійської мови / В. В. Черниш. - С .172-175
Чувакова, Т. Г. Особливості професійного розвитку вчителів у США і Японії: порівняльний аналіз / Т. Г. Чувакова, Л. Б. Андрущенко. - С .176-178
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Підготовка вчителів іноземної мови
   Майбутні вчителі іноземних мов



Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 5
фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)

338(075.3)
Я94


    Яцура, Володимир Васильович.
    Менеджмент [Текст] : навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів / В. В. Яцура, О. П. Жук ; Міністерство освіти і науки України, Львівський національний університет імені Івана Франка. - Львів : ЛНУ імені Івана Франка, 2008. - 444 с. - Літ.: с. 438-441. - ISBN 978-966-613-556-1 : 24.05 грн.
    Зміст:
Розуміння фаху менеджера
Еволюція теорії і практики менеджменту
Середовище організацій і менеджерів
Планування і стратегічний менеджмент
Ухвалення управлінського рішення
Структура та проектування організації
Організаційні зміни та інновації
Менеджмент людських ресурсів
Керування індивідуальною поведінкою
Мотивація роботи працівників
Лідерство та вплив
Комунікації в організаціях
Менеджмент груп та команд
Керування контролюванням
Комплексне керування якістю
Психологічні тести для самоаналізу менеджерських якостей
ББК 65.290-2я73
РУБ 338(075.3)
Рубрики: Тести психологічні
   Менеджмент

   Управлінські рішення

   Менеджмент персоналу

   Лідерство



Дод.точки доступу:
Жук, Оксана Петрівна; Міністерство освіти і науки УкраїниЛьвівський національний університет імені Івана Франка
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)

Шифр: ПП/2002/8
   Журнал

Практична психологія та соціальна робота [Текст] : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К. : компанія "Социс", 2004 - . - Виходить щомісячно
2002р. N 8
Зміст:
Соломадин, И. М. "Я" и "другой" в концепции М.М.Бахтина и неклассической психологии Л.С.Выготского / И.М. Соломадин. - С.1-3
Киричук, В. О. Психолого-педагогічне проектування в системі виховного процесу загальноосвітньої школи / В.О. Киричук. - С.4-11
Шулдик, Н. Розробка учбових ситуацій з фізичної географії за системою розвивального навчання / Н. Шулдик. - С.12-19
Щербина, Л. Ф. Методичні підходи до психологічної реабілітації осіб, залежних від наркотичних речовин / Л.Ф. Щербина. - С.20-31
Занюк, С. С. Мотиваційний тренінг формування мотивації учбової діяльності у студентів та старшокласників / С.С. Занюк. - С.31-42
Шебанова, С. Г. Концептуальная модель коррекции агрессивного поведения / С.Г. Шебанова. - С.52-54
Максименко, К. С. Психічні стани та особистісна динаміка / К.С. Максименко. - С.54-58
Лактионова, Г. М. Интервью с Г.М.Лактионовой, руководителем детского христианского фонда Украины : Интервью провел Губенко А.В. / Г.М. Лактионова. - С.59-62
Панок, В. Г. Освітня стратегія щодо викоренення незаконного використання дитячої праці в Україні / В.Г. Панок. - С.64-66
Шульга, В. В. Діти вулиці: від усвідомлення проблеми до її вирішення / В.В. Шульга. - С.66-68
"Сімейна психотерапія: загальні та національні проблеми". Українсько-норвезький семінар. - С.71-72
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Киричук, В. О.
    Психолого-педагогічне проектування в системі виховного процесу загальноосвітньої школи [Текст] / В.О. Киричук // Практична психологія та соціальна робота. - 2002. - N8. - С. 4-11
ББК 88.840
Рубрики: Фізичний розвиток
   Духовний розвиток

   Соціальний розвиток

   Психічний розвиток

   Корекційно-виховний процес



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ПС1/2002/8
   Газета

Психологі(и)я [Текст] : Загальнодержавна науково-популярна газета. - Донецк : Элис- Телеком, 2000 - . - Виходить щомісячно
2002р. N 8-9
Зміст:
Губерная, Г. К. Наследованные признаки власти и их роль в управлении / Г.К. Губерная. - С.3-4
Кл.слова: Конерватизм
Гаврилов, Н. И. Управление как форма государственной власти народа / Н.И. Гаврилов. - С.5-6
Косуля, И. О. Паблик рилейшинз в системе социально-адекватного муниципального менеджмента / И.О. Косуля. - С.7-8
Григорьев, Г. Н. Кибернетический подход к теории управления организацией / Г.Н. Григорьев. - С.9-11
Гаврилова, Е. В. Определение акцентуации характера как проблема управления персоналом / Е.В. Гаврилова. - С.12
Алексеенко, Т. А. Социализация управления образованием как условие свободы творческого развития специальности / Т.А., Сушанко В.В. Алексеенко Т.А. - С.13-14
Кіпень, В. П. До методологічних підстав проектування регіональних освітніх систем / В.П. Кіпень. - С.15-17
Кл.слова: Доктрина розвитку освіти ХХІ ст.
Кияшко, О. О. Методологические и психологические проблемы категорий взаимодействия в педагогическом менеджменте / О.О. Кияшко. - С.18-19
Кл.слова: Управление школой
Батченко, Л. В. Особенности формирования устойчивости потенциальных качеств менеджеров в высшей школе / Л.В. Батченко, Е.Г. Ткаченко. - С.20-21
Тимошко, Г. В. Предпосылки и механизмы самообразования руководителя педагогического коллектива школы / Г.В. Тимошко. - С.23-24
Активные методы обучения в высшей школе / . - С.25-26
Кл.слова: Тренинг
Білецький, В. В. Соціально-філософські аспекти управління процесом впливу на девіантну особистість / В.В. Білецький. - С.27-28
Кл.слова: Девіантна поведінка
Журавлева, О. И. "Нравственный императив" личности в системе церковно-государственных отношений современного мира / О.И. Журавлева. - С.29-30
Кл.слова: Религия
Карида, В. А. Камни преткновения на пути к храму: Заметки социального психолога о состоянии религиозности на Украине / В.А. Карида. - С.31-32
Ромэк, В. Г. Агрессия на экране и в жизни / В.Г. Ромэк. - С.33-34
Кл.слова: Средства массовой информации
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Кіпень, В. П.
    До методологічних підстав проектування регіональних освітніх систем [Текст] / В.П. Кіпень // Психологі(и)я : Загальнодержавна науково-популярна газета. - 2002. - N8-9. - С. 15-17
ДРНТІ
ББК 88.840
Рубрики: освіта--ринкові відносини
   освіта в Україні

Кл.слова (ненормовані):
Доктрина розвитку освіти ХХІ ст.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: П3/2002/3/4
   Журнал

Психологія і суспільство [Текст] : Український теоретико-методологічний соціогуманітарний часопис/ Тернопільський національний економічний університет. - Тернопіль : ТНЕУ, 2000 - . - ISSN 1810-2131. - Виходить кожного кварталу
2002р. N 3/4
Зміст:
Фурман, А. Теорія освітньої діяльності як метасистема / А. Фурман. - С.20-58
Кл.слова: ПАРАДИГМА, модульно-розвивальна система
Гуменюк, О. Психологічний оргвплив у структурі модульно-розвивальних взаємин / О. Гуменюк. - С.59-82
Кл.слова: ПАРАДИГМА, модульно-розвивальна система
Комісаров, В. Модель соціально-культурного простору експериментальної школи та її емпіричне обгрунтування / В. Комісаров. - С.83-104
Кл.слова: модульно-розвивальна система, інноваційні моделі, ЗДІБНОСТІ
Тімотін, А. Наукове проектування розвивальної комунікації у цілісному освітньому метапроцесі / А. Тімотін. - С.105-123
Кл.слова: ПОВЕДІНКА, НАВЧАННЯ, СПІЛКУВАННЯ
Бамбурак, Н. Аналіз інноваційних моделей навчання за параметричними ознаками Я-концепції / Н. Бамбурак. - С.124-141
Кл.слова: психосоціальний розвиток
Бугерко, Я. Динаміка різновидів рефлексії у модульно-розвивальному навчальному циклі / Я. Бугерко. - С.142-159
Кл.слова: РЕФЛЕКСІЯ, МИСЛЕННЯ, УЯВЛЕННЯ
Ященко, Е. Параметри психологічного впливу в контексті інноваційного навчання / Е. Ященко. - С.160-169
Кл.слова: ПАРАДИГМА
Розвиток ціннісно-смислової сфери особи за модульно-розвивального навчання / А. Лазарук. - С.170-186
Кл.слова: ЦІННОСТІ, аксіогенез, емпатія
Список наукових праць з теорії , методології та практики модульно-розвивальної освіти. - С.277-284
Бригадир, М. Дослідження умов і чинників ефективної організації модульно-розвивальних занять (багатофакторний аналіз) / М. Бригадир ; Л. Ребуха; А. Гірняк; С. Сівак. - С.187-200
Кл.слова: ІННОВАЦІї, ДІАГНОСТИКА
Ребуха, Л. Система експертно-діагностичного забезпечення експерименту з модульно-розвивального навчання / Л. Ребуха ; А. Гірняк; С. Сівак. - С.201-216
Гірняк, А. Зміст, структура та оформлення розвивального підручника / А. Гірняк ; С. Сівак. - С.217-241
Кл.слова: Психодидактика
Сівак, С. Історико-еволюційне порівняння моделей організації соціально-психологічної роботи / С. Сівак. - С.242-262
Кл.слова: психопрактика, КОНСУЛЬТУВАННЯ, МОНИТОРИНГ
Покажчик статей за 2002 рік. - С.286-290
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)