Кіпень, В. П. До методологічних підстав проектування регіональних освітніх систем [Текст] / В.П. Кіпень> // Психологі(и)я : Загальнодержавна науково-популярна газета. - 2002. - N8-9. - С. 15-17
Рубрики: освіта--ринкові відносини освіта в Україні Кл.слова (ненормовані): Доктрина розвитку освіти ХХІ ст. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Л 38 Левчишена, О. Пріоритетність знань у трансформаційному суспільстві [Текст] / О. Левчишена> // Освіта і управління : Науково-практичний журнал. - 2010. - Том 13, N 4. - С. 51-59. Рубрики: освіта--ринкові відносини Людський капітал суспільство України Кл.слова (ненормовані): трансформаційне суспільство -- аспекти освіти -- роль знань -- пріоритетність знань -- міжнародний поділ праці Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 58 Кожемяко, Варвара Сергеевна. Нематериальный капитал школы [Текст] / В. С. Кожемяко> // Народное образование : Российский общественно-педагогический журнал. - 2011. - N 6. - С. 145-150. Рубрики: школа--піар-технології освіта--ринкові відносини маркетинг в освіті Кл.слова (ненормовані): бренд -- контент - аналіз -- престиж школи Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Р 69 Романовський, Олександр. Інноваційний розвиток суспільства за моделлю "потрійної спіралі" Г. Іцковіца [Текст] / О. Романовський> // Освіта і управління : Науково-практичний журнал. - 2011. - Том 14, N 4. - С. 132-144. Рубрики: освіта--ринкові відносини Вищі навчальні заклади--комерціалізація діяльності Кл.слова (ненормовані): "потрійна спіраль", модель -- академічне підприємництво -- інноваційний підприємницький ВНЗ Анотація: Підхід Іцковіца ґрунтується на тому, що в сучасному суспільстві ядром інноваційної діяльності виступає університет. Він започатковує тісну співпрацю з бізнесом, виконуючи для нього дослідження і створюючи потік ноу-хау з метою постійного вдосконалення продуктів і послуг, що виробляються цим бізнесом. У такій моделі саме університет стає головним центром докладання державних зусиль і ресурсів для розвитку інновацій. Університети такого типу прийнято називати дослідницькими, або, як їх називає Іцковіц, — підприємницькими. Звичайно, дослідницький університет зберігає всю академічну складову, але при цьому працює одночасно за трьома взаємопов’язаними напрямами: навчання, наукові дослідження, інноваційне впровадження високих технологій і виведення їх на ринки (технологічний трансфер). Дод.точки доступу: Іцковіц, Генрі (професор Стенфордського ун-ту (США)) \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |