Кіпень, В. П.
    До методологічних підстав проектування регіональних освітніх систем [Текст] / В.П. Кіпень // Психологі(и)я : Загальнодержавна науково-популярна газета. - 2002. - N8-9. - С. 15-17
ДРНТІ
ББК 88.840
Рубрики: освіта--ринкові відносини
   освіта в Україні

Кл.слова (ненормовані):
Доктрина розвитку освіти ХХІ ст.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.04(4Укр)
Л 38


    Левчишена, О.
    Пріоритетність знань у трансформаційному суспільстві [Текст] / О. Левчишена // Освіта і управління : Науково-практичний журнал. - 2010. - Том 13, N 4. - С. 51-59.
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: освіта--ринкові відносини
   Людський капітал

   суспільство України

Кл.слова (ненормовані):
трансформаційне суспільство -- аспекти освіти -- роль знань -- пріоритетність знань -- міжнародний поділ праці


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.2
К 58


    Кожемяко, Варвара Сергеевна.
    Нематериальный капитал школы [Текст] / В. С. Кожемяко // Народное образование : Российский общественно-педагогический журнал. - 2011. - N 6. - С. 145-150.
ББК 74.2
Рубрики: школа--піар-технології
   освіта--ринкові відносини

   маркетинг в освіті

Кл.слова (ненормовані):
бренд -- контент - аналіз -- престиж школи


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.04
Р 69


    Романовський, Олександр.
    Інноваційний розвиток суспільства за моделлю "потрійної спіралі" Г. Іцковіца [Текст] / О. Романовський // Освіта і управління : Науково-практичний журнал. - 2011. - Том 14, N 4. - С. 132-144.
ББК 74.04
Рубрики: освіта--ринкові відносини
   Вищі навчальні заклади--комерціалізація діяльності

Кл.слова (ненормовані):
"потрійна спіраль", модель -- академічне підприємництво -- інноваційний підприємницький ВНЗ
Анотація: Підхід Іцковіца ґрунтується на тому, що в сучасному суспільстві ядром інноваційної діяльності виступає університет. Він започатковує тісну співпрацю з бізнесом, виконуючи для нього дослідження і створюючи потік ноу-хау з метою постійного вдосконалення продуктів і послуг, що виробляються цим бізнесом. У такій моделі саме університет стає головним центром докладання державних зусиль і ресурсів для розвитку інновацій. Університети такого типу прийнято називати дослідницькими, або, як їх називає Іцковіц, — підприємницькими. Звичайно, дослідницький університет зберігає всю академічну складову, але при цьому працює одночасно за трьома взаємопов’язаними напрямами: навчання, наукові дослідження, інноваційне впровадження високих технологій і виведення їх на ринки (технологічний трансфер).


Дод.точки доступу:
Іцковіц, Генрі (професор Стенфордського ун-ту (США)) \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)