Р 15 Радул, Валерій. Соціально-професійне середовище у формуванні якісних характеристик особистості / В. Радул> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 4/5. - С. 27-31. - Бібліогр.: 13 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Особистість--формування Кл.слова (ненормовані): освітнє середовище -- педагогічне середовище -- соціальне середовище -- соціально-професійне середовище -- навчально-виховне середовище -- простір -- соціальна активність -- мобільність -- саморегуляція -- життєдіяльність Анотація: У статті дано характеристику соціально-професійного середовища як різновиду середовища в цілому. Середовище розглядається як простір. Особистісний розвиток пояснюється саморегуляцією, яка можлива на основі суб’єктивного досвіду. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Б 11 Білоконна, Н. Емоційний компонент як важливий чинник організації навчально-виховного середовища у групі продовженого дня [Текст] / Н. Білоконна> // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2017. - N 2. - С. 43-46. . - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа--групи продовженого дня Кл.слова (ненормовані): навчально-виховна робота -- група продовженого дня -- емоційний компонент -- педагогічне середовище -- індивідуальний розвиток учня -- пізнавальна активність Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Ткаченко, Наталія. Концептуальна модель формування професійного іміджу майбутніх вчителів іноземних мов: методологічні, теоретичні та практичні засади реалізації [Текст] / Н. Ткаченко> // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2017. - N 7. - С. 86-98. . - ISSN 1682-2366 Рубрики: Майбутній вчитель іноземних мов--формування професійного іміджу Кл.слова (ненормовані): професійний імідж -- майбутні вчителі іноземних мов -- концептуальна модель -- педагогічне середовище -- педагогічний фактор -- педагогічна умова -- методологічний підхід -- педагогічний принцип Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |