74.202.245
М 18


    Малій, С. Я.
    Співпраця з навчальною мережею ePals / С. Я. Малій // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2013. - № 19/21. - С. 89-91.
ББК 74.202.245
Рубрики: Викладання англійської мови в школі--комп’ютерні технології навчання
   Навчання--методи--форми--засоби

Кл.слова (ненормовані):
мережеві технології навчання -- уроки англійської мови -- Інтернет -- телекомунікаційні проекти -- комунікативна компетенція -- навчально-виховна робота -- онлайн-спілкування -- методи навчання -- навчальні мережеві технології -- інформаційні технології навчання
Анотація: Про участь гімназистів у міжнародних телекомунікаційних проектах, які є ефективним засобом формування комунікативної компетенції учнів та виховання соціально активної особистості.


Є примірники у відділах:
НМК іноз. мов Прим. 1 (вільний)


371.01
Р 64


   
    Розвиток соціально-комунікативної компетентності обдарованих учнів початкової школи [Текст] : Посібник / В. О. Киричук [та ін.] ; за заг. ред. Н. В. Лук’янчук і Н. А. Климової ; НАПНУкраїни, Ін-т обдарованої дитини. - К. : Інститут обдарованої дитини, 2014. - 132 с. : іл., табл. - Бібліогр. : с. 104-112 ; додатки: с. 113-131. - ISBN 978-966-2633-39-9 : 43.18 грн.
ББК 74.202.242 + 88.835
РУБ 371.01
Рубрики: Учні початкової школи
   Обдаровані діти

   Технології навчання

   Соціалізація школярів

   Психологія молодшого шкільного віку

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

   Кафедра загальної та практичної психології

Кл.слова (ненормовані):
обдарованість особистості -- навчально-виховна робота -- психічний розвиток школяра -- емоційний інтелект -- мотивація навчання -- комунікативна компетентність


Дод.точки доступу:
Киричук, В. О.; Лук’янчук, Н. В.; Климова, Н. А.; Ковальова, О. А.; Савченко, Ю. Ю.; Єнотаєва, Л. Є.; Національна академія педагогічних наук України (Київ); Інститут обдарованої дитини (Київ)
Примірників всього: 4
фб (1), Ч.З.№2 (2), НМК ф-т ПСР (1)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (2), НМК ф-т ПСР (1)

74.202.242
Б 11


    Білоконна, Н.
    Емоційний компонент як важливий чинник організації навчально-виховного середовища у групі продовженого дня [Текст] / Н. Білоконна // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2017. - N 2. - С. 43-46. . - ISSN 0131-5358
ББК 74.202.242
Рубрики: Початкова школа--групи продовженого дня
Кл.слова (ненормовані):
навчально-виховна робота -- група продовженого дня -- емоційний компонент -- педагогічне середовище -- індивідуальний розвиток учня -- пізнавальна активність


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


37.091.4Сухомлинський
Г 60


    Голішенко, Н.
    Актуальність проблематики казок В. О. Сухомлинського в контексті сучасних тенденцій виховання учнів [Текст] / Наталія Голішенко // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2020. - № 11/12(617-618). - С. 54-55. - Бібліогр.: 5 назв. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Педагогіка--персоналії педагогів
Кл.слова (ненормовані):
сухомлиністика -- педагогічні погляди -- казки -- тенденції виховання -- навчально-виховна робота -- дитячі твори -- педагогічна проблематика -- молодші школярі
Анотація: У статті розглянуто актуальність виховного потенціалу творів В. О. Сухомлинського. На прикладі художніх текстів автора можна зробити висновок про набуття педагогічним поглядами В. О. Сухомлинського важливого значення з точки зору процесу впровадження новітніх стратегій навчання та виховання учнів початкових класів.


Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович (український педагог, публіцист, письменник, поет ; 1918-1970) \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)