Фарина, О. З.
    Комунікативний підхід до навчання англійської мови в спеціалізованій школі з поглибленим її вивченням [Текст] / О. З. Фарина // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2011. - № 22/23. - С. 7-24. - Бібліогр.: 18 назв.
ББК 81.43.21-90
Рубрики: Англійська мова--спеціалізована школа
   Англійська мова--поглиблене вивчення

   позакласна робота--англійська мова

Кл.слова (ненормовані):
поглиблене навчання -- комунікативний підхід -- комунікативна компетенція -- спеціалізована школа -- комунікативно-зорієнтоване навчання -- монологічне мовлення -- діалогічне мовлення -- читання англійською мовою -- письмо -- аудіювання -- говоріння -- позакласна робота
Анотація: Комунікативний підхід до навчання іноземної мови стимулює мовленнєву діяльність учнів та створює сприятливі умови для активного й невимушеного спілкування. В учнів розвивається розуміння того як іноземна мова використовується для комунікації. За комунікативного підходу до вивчення англійської мови учні самостійно підбирають необхідні мовні та мовленнєві засоби, адекватні наміру співрозмовника комунікативній ситуації.


Є примірники у відділах: всього 1 : нмк іноз. мов (1)
Вільні: нмк іноз. мов (1)




    Ростоцька, М.
    Концепція підручників з англійської мови для учнів 1-4 класів спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням англійської мови [Текст] / М. Ростоцька, О. Карп'юк // Інозем. мови в сучас. шк. : наук.-метод. журн. - 2012. - № 1. - С. 20-23.
ББК 81.43.21-90
Рубрики: Англійська мова--початкова школа--підручники
   Початкова школа--уроки англійської мови--підручники

Кл.слова (ненормовані):
англійська мова -- початкова школа -- підручники з англійської мови -- концепція підручників -- спеціалізовані школи -- поглиблене навчання -- освітня мовна політика -- іншомовне навчання -- молодші школярі -- концепція навчання -- навчально-методичний апарат підручників
Анотація: У процесі створення комплекту підручників з англійської мови для учнів початкових класів спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням англійської мови автори переслідують мету не лише суто навчальну, а й освітню, щоб за допомогою концепції креативного іншомовного навчання молодших школярів розкривати та реалізувати їхні потенційні освітні можливості, адже у соціумі діалог культур - це процес взаємодії представників різних народів, результатом якого є взаєморозуміння.


Дод.точки доступу:
Карп’юк, Оксана Дмитрівна

Є примірники у відділах: всього 1 : НМК іноз. мов (1)
Вільні: НМК іноз. мов (1)


74.04(4Укр)
К 64


    Кондратюк, Наталія.
    Шлях, який ми обираємо : інтерв’ю з начальником відділу освіти виконавчого комітету Бердянської міської ради Наталією Кондратюк [про запровадження профільного навчання в навчальних закладах Бердянська, проблеми оновлення парку ІК тощо] / провела Людмила Шаталова // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 6. - С. 18-19. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: Освіта--регіональна
   Житомирщина--освіта
Кл.слова (ненормовані):
профільне навчання -- поглиблене навчання -- інформаційні технології -- керівник навчального закладу -- випускники шкіл -- ключові компетентності


Дод.точки доступу:
Шаталова, Людмила \інтерв'ю провела.\

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)