Г54 Гловин, Надія Миронівна. Формування дослідницьких умінь з дисциплін природничо-математичного циклу в студентів агротехнічного інституту в процесі фахової підготовки [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.04 - теорія і методика професійної освіти / Н. М. Гловин ; Тернопільський державний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка (Тернопіль). - Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2007. - 20 с. -
Рубрики: Дослідницька діяльність інформаційні технології навчання навчання студентів автореферати дисертацій--професійна освіта Кл.слова (ненормовані): природничо-математичні дисципліни Дод.точки доступу: Тернопільський державний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка (Тернопіль) Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
С 45 Скрипка, Ганна Володимирівна. Використання мобільних додатків для проведення навчальних досліджень під час вивчення предметів природничо-математичного циклу [Текст] / Г. В. Скрипка> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2015. - N 3. - С. 28-31. - Бібліогр.: 6 назв. Рубрики: Навчання учнів--мобільні засоби навчання Викладання природничо-математичних дисциплін в школі--мобільні засоби навчання Кл.слова (ненормовані): природничо-математичні дисципліни -- навчальні дослідження -- мобільні пристрої -- сенсор -- датчик -- гіроскоп -- барометр -- акселерометр -- магнітометр -- Google Play Анотація: Метою статті є висвітлення можливих шляхів використання мобільних пристроїв для проведення навчальних досліджень під час вивчення предметів математично-природничого циклу. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 20 Каплун, Світлана Вікторівна. Організаційно-методичні підходи до підвищення кваліфікації учителів природничо-математичних дисциплін з питань застосування комп’ютерних моделей [Текст] / С. В. Каплун> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 3. - С. 31-34. - Бібліогр.: 7 назв. Рубрики: Вчителі--підвищення кваліфікації--інформаційно-комп’ютерні технології Кл.слова (ненормовані): інформаційно-комунікаційні технології (ІКТ) -- комп’ютерні моделі -- моделі фізичних явищ -- підвищення кваліфікації вчителів -- природничо-математичні дисципліни Анотація: В статті пропонуються результати дослідження щодо практики використання ІКТ учителями природничо-математичних дисциплін. Запропоновано організаційно-методичні підходи до підвищення кваліфікації вчителів з питань застосування комп’ютерних моделей природних явищ (процесів). Є примірники у відділах: всього 1 : інф. (1) Вільні: інф. (1) |