К 89 Кузьмінська, О. Г. Дистанційні технології навчання в системі неперервної освіти [Текст] / О. Г. Кузьмінська, Н. В. Михайлова> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 2. - С. 40-43 Рубрики: Дистанційне навчання Інноваційні технології навчання освіта неперервна Інформатизація освіти Кафедра прикладної математики та інформатики Кл.слова (ненормовані): інформатизація неперервної освіти -- профільне навчання -- підвищення кваліфікації вчителів -- диференціація навчання Дод.точки доступу: Михайлова, Н. В. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Н 15 Навіщо мені ці вебінари?!... [Текст]> // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 31. - С. 30-31. Рубрики: Вчителі--підвищення кваліфікації--Інтернет-технології Кл.слова (ненормовані): вебінари для педагогів -- підвищення кваліфікації вчителів Анотація: В статті розповідається про алгоритм роботи вебінару. Вебінар - це «віртуальний» семінар, організований за допомогою Інтернет-технологій. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 75 Кочарян, Артур. Освітня програма Microsoft “Вчитель-експерт” [Текст] : [інформація] / А. Кочарян> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 7. - С. 56. Рубрики: Вчителі інформатики--автоматизоване робоче місце Вчителі--підвищення кваліфікації--Інтернет-технології Кл.слова (ненормовані): Партнерство в навчанні (освітня мережа) -- Вчитель-експерт (освітня програма) -- освітні програми Microsoft -- автоматизовані робочі місця -- підвищення кваліфікації вчителів Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 20 Каплун, Світлана Вікторівна. Організаційно-методичні підходи до підвищення кваліфікації учителів природничо-математичних дисциплін з питань застосування комп’ютерних моделей [Текст] / С. В. Каплун> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 3. - С. 31-34. - Бібліогр.: 7 назв. Рубрики: Вчителі--підвищення кваліфікації--інформаційно-комп’ютерні технології Кл.слова (ненормовані): інформаційно-комунікаційні технології (ІКТ) -- комп’ютерні моделі -- моделі фізичних явищ -- підвищення кваліфікації вчителів -- природничо-математичні дисципліни Анотація: В статті пропонуються результати дослідження щодо практики використання ІКТ учителями природничо-математичних дисциплін. Запропоновано організаційно-методичні підходи до підвищення кваліфікації вчителів з питань застосування комп’ютерних моделей природних явищ (процесів). Є примірники у відділах: всього 1 : інф. (1) Вільні: інф. (1) |
З-38 Захар, Ольга Германівна. Шляхи формування інформаційно-комунікаційної компетентності вчителів інформатики Миколаївської області [Текст] / О. Г. Захар> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 7. - С. 45-51. - Бібліогр.: 11 назв. Рубрики: Вчителі інформатики--інформаційно-комунікаційна компетентність Миколаївська область--вчителі--підвищення кваліфікації Кл.слова (ненормовані): вчителі інформатики -- інформаційно-комунікаційна компетентність -- цифрова компетентність -- професійний розвиток -- підвищення кваліфікації вчителів -- післядипломна педагогічна освіта Анотація: У статті запропоновано структуру інформаційно-комунікаційної компетентності вчителів інформатики на основі структури ІКТ-компетентності та рекомендацій ЮНЕСКО інструменти для відстеження сформованості ІК-компетентності вчителів інформатики, аналізуються результати проведених моніторингових досліджень серед учителів інформатики Миколаївської області, висвітлено шляхи формування ІК-компетентності вчителів інформатики. Є примірники у відділах: всього 1 : інф. (1) Вільні: інф. (1) |