74.58
К 56


    Коваленко, Вільям.
    Трагедія "голого розуму" у сфері вищої фахової освіти: причини, наслідки / Вільям Коваленко // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 3. - С. 60-67. - Бібліогр.: 11 назв.
ББК 74.58 + 88.840
Рубрики: Вища освіта--фахова освіта
   Психологія--розум

Кл.слова (ненормовані):
професіональний розум -- фахове розуміння -- розуміння -- природничо-наукова парадигма -- синергетична парадигма -- концептуалізація -- вища фахова освіта
Анотація: У статті розглянуто дві парадигми щодо інтерпретації сутності розуму. Природничо-наукова мономодальна парадигма визначає сутність розуму лише як психологічної категорії. Синергетична полімодальна парадигма визначає сутність розуму та розуміння, виходячи з міждисциплінарних, поліпарадигмальних позицій тих наук, які причетні до розуму, фаховізуючи його власними парадигмами.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


159.922.76-056.26:612.85
К 55


    Кобильченко, В.
    Нова парадигма спеціальної психології [Текст] / Вадим Кобильченко, Ірина Омельченко // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2020. - № 3. - С. 7-14. - Бібліогр.: 12 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Психологія--спеціальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
постнекласична психологія -- парадигма -- природничо-наукова парадигма -- гуманітарна парадигма -- інтегративна парадигма
Анотація: Встановлено, що перед психологією як наукою з особливою гостротою постають завдання методологічної рефлексії, осмислення власного парадигмального статусу. Констатовано, що останнім часом у психології отримують популярність спроби теоретико-методологічного аналізу психологічного знання, у якій обґрунтовується виділення класичного, некласичного й постнекласичного типів розвитку наукового знання. Доведено, що перехід до постнекласичної психології обумовлений прагненням до інтеграції психологічного знання.


Дод.точки доступу:
Омельченко, І

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)