Маслова, Н. І.
    The inventions of the 20th century that changed humanity [Текст] / Н. І. Маслова // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2012. - № 9. - С. 27-31.
ББК 81.43.21-90
Рубрики: Англійська мова--методика викладання--матеріали до уроків
Кл.слова (ненормовані):
винаходи -- роль винаходів -- наукові досягнення -- природничі науки
Анотація: Подано матеріали до уроку англійської мови на тему: "Винаходи 20-го століття, що змінили людство".


Є примірники у відділах: всього 1 : нмк іноз. мов (1)
Вільні: нмк іноз. мов (1)


74.262-25
Т 58


    Топузов, Олег.
    Теоретико-методичні засади особистісно орієнтованого навчання предметів природничого циклу / О. Топузов // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 1/2. - С. 13-17. - Бібліогр.: 14 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.262-25
Рубрики: Особистісно орієнтоване навчання--природничі науки
Кл.слова (ненормовані):
особистісно орієнтоване навчання -- природничі науки -- географія
Анотація: У статті наголошується на необхідності оптимізувати впровадження вимог принципу гуманізації в освітньо-виховний процес у цілому й навчання географії на основі особистісно орієнтованого підходу зокрема. Обгрунтовуються теоретико-методичні засади особистісно орієнтованого процесу під час вивчення предметів природничого циклу.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)





    Корсак, Костянтин Віталійович.
    ХХІ століття - епоха четвертої цивілізаційної хвилі / К. Корсак // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 1. - С. 31-37. - Бібліогр.: 13 назв
Рубрики: Вища освіта--розвиток
Кл.слова (ненормовані):
суспільство майбутнього -- прогнозування -- цивілізаційний поступ людства -- хвильова модель -- вища освіта -- природничі науки -- форсайт -- ноотехнології -- ноорозвиток -- ноосуспільство -- сталий розвиток -- освітньо-науковий комплекс -- Лісабонський проект -- нанотехнології -- дегуманізація освіти -- дегуманітаризація освіти
Анотація: У статті пропонується для оцінки сучасності і прогнозів майбутнього використовувати групу нових термінів: ноотехнології, ноосуспільство, ноорозвиток, форсайт та ін. Доведено, що обгрунтовані сподівання людства на сталий розвиток пов'язані з побудовою ноосуспільства і використанням нешкідливих для довкілля ноотехнологій. Вказано головні перешкоди на шляху до нооекономіки.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


20
Р 17


    Разумовский, В. Г.
    Естественнонаучное образование и конкурентоспособность / В. Г. Разумовский // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 7. - С. 14-25. - Библиогр.: 16 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 20 + 65 + 74в2
Рубрики: Природничі науки--природничо-наукова освіта
   Педагогіка--педагогіка та інші науки

   Росія--освіта
Кл.слова (ненормовані):
природничі науки -- природничо-наукова освіта -- методологія педагогіки -- педагогіка та інші науки -- ФГОС -- конкурентоспроможність -- наукова грамотність -- ідентифікація -- досвід діяльності -- зміст навчальних предметів -- наукове пізнання -- науковий метод
Анотація: Розвиток світової економіки вступив у фазу гострої залежності від наукових відкриттів, від темпів науково-технічного прогресу. У статті обговорюються шляхи вирішення завдань пов'язаних з підвищенням рівня наукової грамотності школярів і якості шкільної природничої освіти.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74.584(2)738.1
Н 11


    Нінова, Тетяна.
    Історичний шлях: від природничого відділення до навчально-наукового інституту природничих наук [Текст] / Т. Нінова // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2016. - № 4. - С. 39-45. - Бібліогр. в кінці ст. 5 назв. . - ISSN 1682-2366
ББК 74.584(2)738.1 + 74.584(4Укр)
Рубрики: вищі навчальні заклади України
Кл.слова (ненормовані):
природничі науки -- підготовка біологів
Анотація: Представлено віхи становлення інституту природничих наук Черкаського національного університету з 1921 року і донині, а також операційно-процесуальні підходи до підготовки майбутніх фахівців у галузі біології, хімії, екології; якості, стандартизації та сертифікації у ННІ природничих наук.


Дод.точки доступу:
Черкаський національний університет ім. Б. Хмельницького \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Козленко, Олександр.
    Моделювання стрічки часу "Розвиток природничо-наукових знань" з використанням синхроністичної таблиці [Текст] / О. Козленко // Біологія і хімія в рідній школі. - 2017. - N 2. - С. 33-41.
Рубрики: Викладання природничих дисциплін у школі
Кл.слова (ненормовані):
синхроністична таблиця -- стрічка часу -- природничі науки -- відкриття в природничих науках


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.3.091.313-044.247(477)
Я 45


    Якименко, С.
    Інтегрований навчальний день у 1 класі на основі співучителювання / Світлана Якименко [та ін.] // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 3. - С. 25–30. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--інтегровані курси--1 клас
Кл.слова (ненормовані):
інтегроване навчання -- інтегрований навчальний день -- економічні знання -- гроші -- ранкові зустрічі в початковій школі -- сімейний бюджет -- іноземна мова -- математична компетентність -- природничі науки -- екологічна компетентність -- культурна компетентність -- початкова школа -- 1 клас
Анотація: У статті подано конспект тематичного інтегрованого дня для учнів 1 класу.


Дод.точки доступу:
Вовк, В.; Мацур, К.; Семенова, Г.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)