Маслова, Н. І. The inventions of the 20th century that changed humanity [Текст] / Н. І. Маслова> // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2012. - № 9. - С. 27-31. Рубрики: Англійська мова--методика викладання--матеріали до уроків Кл.слова (ненормовані): винаходи -- роль винаходів -- наукові досягнення -- природничі науки Анотація: Подано матеріали до уроку англійської мови на тему: "Винаходи 20-го століття, що змінили людство". Є примірники у відділах: всього 1 : нмк іноз. мов (1) Вільні: нмк іноз. мов (1) |
Т 58 Топузов, Олег. Теоретико-методичні засади особистісно орієнтованого навчання предметів природничого циклу / О. Топузов> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 1/2. - С. 13-17. - Бібліогр.: 14 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Особистісно орієнтоване навчання--природничі науки Кл.слова (ненормовані): особистісно орієнтоване навчання -- природничі науки -- географія Анотація: У статті наголошується на необхідності оптимізувати впровадження вимог принципу гуманізації в освітньо-виховний процес у цілому й навчання географії на основі особистісно орієнтованого підходу зокрема. Обгрунтовуються теоретико-методичні засади особистісно орієнтованого процесу під час вивчення предметів природничого циклу. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Корсак, Костянтин Віталійович. ХХІ століття - епоха четвертої цивілізаційної хвилі / К. Корсак> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 1. - С. 31-37. - Бібліогр.: 13 назв Рубрики: Вища освіта--розвиток Кл.слова (ненормовані): суспільство майбутнього -- прогнозування -- цивілізаційний поступ людства -- хвильова модель -- вища освіта -- природничі науки -- форсайт -- ноотехнології -- ноорозвиток -- ноосуспільство -- сталий розвиток -- освітньо-науковий комплекс -- Лісабонський проект -- нанотехнології -- дегуманізація освіти -- дегуманітаризація освіти Анотація: У статті пропонується для оцінки сучасності і прогнозів майбутнього використовувати групу нових термінів: ноотехнології, ноосуспільство, ноорозвиток, форсайт та ін. Доведено, що обгрунтовані сподівання людства на сталий розвиток пов'язані з побудовою ноосуспільства і використанням нешкідливих для довкілля ноотехнологій. Вказано головні перешкоди на шляху до нооекономіки. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Р 17 Разумовский, В. Г. Естественнонаучное образование и конкурентоспособность / В. Г. Разумовский> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 7. - С. 14-25. - Библиогр.: 16 назв. . - ISSN 0869-561X Рубрики: Природничі науки--природничо-наукова освіта Педагогіка--педагогіка та інші науки Росія--освіта Кл.слова (ненормовані): природничі науки -- природничо-наукова освіта -- методологія педагогіки -- педагогіка та інші науки -- ФГОС -- конкурентоспроможність -- наукова грамотність -- ідентифікація -- досвід діяльності -- зміст навчальних предметів -- наукове пізнання -- науковий метод Анотація: Розвиток світової економіки вступив у фазу гострої залежності від наукових відкриттів, від темпів науково-технічного прогресу. У статті обговорюються шляхи вирішення завдань пов'язаних з підвищенням рівня наукової грамотності школярів і якості шкільної природничої освіти. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Н 11 Нінова, Тетяна. Історичний шлях: від природничого відділення до навчально-наукового інституту природничих наук [Текст] / Т. Нінова> // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2016. - № 4. - С. 39-45. - Бібліогр. в кінці ст. 5 назв. . - ISSN 1682-2366 Рубрики: вищі навчальні заклади України Кл.слова (ненормовані): природничі науки -- підготовка біологів Анотація: Представлено віхи становлення інституту природничих наук Черкаського національного університету з 1921 року і донині, а також операційно-процесуальні підходи до підготовки майбутніх фахівців у галузі біології, хімії, екології; якості, стандартизації та сертифікації у ННІ природничих наук. Дод.точки доступу: Черкаський національний університет ім. Б. Хмельницького \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Козленко, Олександр. Моделювання стрічки часу "Розвиток природничо-наукових знань" з використанням синхроністичної таблиці [Текст] / О. Козленко> // Біологія і хімія в рідній школі. - 2017. - N 2. - С. 33-41. Рубрики: Викладання природничих дисциплін у школі Кл.слова (ненормовані): синхроністична таблиця -- стрічка часу -- природничі науки -- відкриття в природничих науках Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Я 45 Якименко, С. Інтегрований навчальний день у 1 класі на основі співучителювання / Світлана Якименко [та ін.]> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 3. - С. 25–30. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): інтегроване навчання -- інтегрований навчальний день -- економічні знання -- гроші -- ранкові зустрічі в початковій школі -- сімейний бюджет -- іноземна мова -- математична компетентність -- природничі науки -- екологічна компетентність -- культурна компетентність -- початкова школа -- 1 клас Анотація: У статті подано конспект тематичного інтегрованого дня для учнів 1 класу. Дод.точки доступу: Вовк, В.; Мацур, К.; Семенова, Г. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |