С 89 Сугейко, Л. Формування комунікативної та природознавчої компетентності учнів у процесі роботи над картинами-загадками / Любов Сугейко, Наталія Борисенко> // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 4. - С. 26–28. - Бібліогр.: 4 назви. . - ISSN 0131-5358
Початкова школа--уроки української мови--інтегроване навчання Кл.слова (ненормовані): інтегровані уроки -- українська мова -- природознавство -- картини-загадки -- твір-опис картини -- бесіда -- текст -- образотворчі засоби навчання -- природознавча компетентність -- початкова школа Анотація: У статті запропоновано розробку інтегрованого уроку розвитку зв'язного мовлення у 4 класі з теми "Твір-опис з елементами роздуму за картиною-загадкою Олега Шупляка "Дві пташки". Автор сподівається, що такі види роботи над картиною-загадкою стануть у нагоді вчителям, адже вони сприяють формуванню в учнів образного мислення, спонукають до саморозвитку, залучають їх до відтворення творчих дій, розвивають прагнення шукати оригінальне вирішення мистецьких задумів, є джерелом розвитку комунікативної, природознавчої компетентності учнів початкової школи. Дод.точки доступу: Борисенко, Н. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
В 20 Васютіна, Т. Методичні особливості проведення екскурсій з природознавства у початковій школі / Тетяна Васютіна> // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 6. - С. 23–26. - Бібліогр.: 5 назв. . - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа--позакласна робота--природознавство Кл.слова (ненормовані): позакласна робота -- екскурсії -- проведення екскурсій -- природознавча компетентність Анотація: Автор у статті докладно зупиняється на загальних методичних особливостях організації екскурсії у природу у початковій школі на наводить орієнтовні приклади звітних матеріалів її проведення. Наведено приклад орієнтовного змісту багатотемної підсумкової екскурсії в природу на тему: "Дослідження форм місцевого рельєфу, корисних копалин, різноманітності організмів та їхнє пристосування до умов існування" для учнів 3 класу. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Ч-49 Чернов, Б. Аналіз програми шкільного курсу з природознавства / Борис Чернов> // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 9. - С. 48–50. - Бібліогр.: 13 назв. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): програма з природознавства -- природознавча компетентність -- природоохоронна діяльність -- жива природа -- нежива природа -- гірські породи -- екологічні знання -- початкова школа -- 1-4 класи Анотація: У статті представлено таблиці двох програм початкової школи з курсу "Природознавство": перша – державна, друга – запропонована автором з назвами розділів. Аналіз шкільної програми початкової школи з курсу "Природознавство" дав змогу визначити й основні питання програми перепідготовки та професійного підвищення кваліфікації вчителів початкової школи. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Д 11 Діхтяренко, Л. Урок природознавства у 1 класі / Людмила Діхтяренко> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 11. - С. 32–34. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): природознавство -- урок природознавства у 1 класі -- природознавча компетентність Анотація: У статті представлено розробку уроку з природознавства на тему: "Вода в природі та житті людини. Дослідницький практикум "Куди зникає вода з калюжі" для учнів початкової школи. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |