У 45 Україна. Кабінет Міністрів. Про затвердження Державної цільової програми впровадження у навчально-виховний процес загальноосвітніх навчальних закладів інформаційно-комунікаційних технологій "Сто відсотків" на період до 2015 року : постанова... від 13.04.2011 № 494> // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України : офіц. вид. М-ва освіти і науки, молоді та спорту України. - 2012. - № 1/2. - С. 15-30. - [Додаток]. - Зміст: Державна цільова програма впровадження у навчально-виховний процес загальноосвітніх навчальних закладів інформаційно-комунікаційних технологій "Сто відсотків" на період до 2015 року Рубрики: освіта і законодавство Середня освіта--правові джерела Кл.слова (ненормовані): середня освіта -- державна програма -- цільова програма -- інформаційно-комунікаційні технології -- Сто відсотків, державна програма -- програма розвитку Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) ректор (вільний) наук. част. Прим. 1 (вільний) |
П 58 Попова, Юлія. Плекаємо особистість, або розвиток дошкільної освіти в Дніпродзержинську / Ю. Попова> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 12. - С. 4-8. Рубрики: Дошкільна освіта--розвиток освіти Кл.слова (ненормовані): розвиток дошкільної освіти -- програма розвитку -- напрямки методичної роботи -- гурткова робота -- загальноміські заходи -- патріотичне виховання -- екологічне виховання -- фізичне виховання -- розвиток творчого потенціалу -- проектно-пошукова діяльність Анотація: У статті проаналізовано розвиток системи дошкільної освіти в м. Дніпродзержинську. Розглянуто напрямки роботи, за якими організовано освітній процес у дошкільних навчальних закладах міста. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Н 42 Недозим, І. Особливості розвитку та формування соціального інтелекту у дітей із розладами аутистичного спектра / Інна Недозим> // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - H№ 3. - С. 54–63. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 2312-2781
Кл.слова (ненормовані): діти з розладами аутистичного спектра -- соціальний інтелект -- комплексний підхід -- старші дошкільники -- програма розвитку -- корекційно-розвивальна програма -- науково-доказові методики Анотація: Висвітлено провідні тенденції сучасного етапу розвитку національної системи освіти та проаналізовано місце в цьому процесі дітей з розладами аутистичного спектра. Розглянуто питання соціального інтелекту та представлено його структурні компоненти, відповідно до розробленої моделі соціального інтелекту старших дошкільників. На основі результатів дослідження розроблено корекційно-розвивальну програму щодо підвищення рівня розвитку складових соціального інтелекту в дітей старшого дошкільного віку як з нормотиповим розвитком, так і з розладами аутистичного спектра. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |