Н 84 Носенко, Ю. Г. Організаційно-педагогічні умови здоров’язбережувального використання програмно-апаратних засобів в основній школі [Текст] / Ю. Г. Носенко, А. С. Сухіх> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2015. - N 8. - С. 52-56. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Навчання--здоров’язбережні технології Навчання--інформаційні технології--здоров’язбереження учнів Кл.слова (ненормовані): здоров’язберігаюча педагогіка -- програмно-апаратні засоби -- здоров’я учнів Анотація: У сучасних умовах стрімкого розвитку технологій проблема безпечного використання новітніх засобів набуває особливої актуальності. У статті розглянуто й охарактеризовано основні організаційно-педагогічні умови здоров’язбережувального використання програмно-апаратних засобів у процесі навчання в основній школі. Дод.точки доступу: Сухіх, А. С. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
С 91 Сухіх, Аліса Сергіївна. Модель формування здоров’язбережувального складника ІК-компетентності учнів основної школи [Текст] / А. С. Сухіх> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 8. - С. 10-14. - Бібліогр.: 7 назв. Рубрики: Учні--інформаційно-комунікаційна компетентність--здоров’язбережувальне використання Кл.слова (ненормовані): ІК-компетентність -- здоров’язбережувальне використання -- програмно-апаратні засоби -- учні основної школи Анотація: У статті представлено модель формування здоров’язбережувального складника інформаційно-комунікаційної компетентності учнів основної школи, розвиток якого є невід’ємною умовою безпечного використання програмно-апаратних засобів. Теоретично обгрунтовано компоненти моделі: цільовий, змістовий, технологічний, діагностичний та результативний. Є примірники у відділах: всього 1 : інф. (1) Вільні: інф. (1) |