74.202.245
П 14


    Паламар, С. П.
    Креативний підхід до навчання гуманітарних предметів учнів основної школи / С. П. Паламар // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2012. - № 4. - С. 29-31. - Бібліогр.: 13 назв.
ББК 74.202.245
Рубрики: Гуманітарна освіта--методика навчання--креативний підхід
   Дидактика навчання

Кл.слова (ненормовані):
предметні компетентності -- учні основної школи -- предмети гуманітарного циклу
Анотація: У статті розглядаються способи формування предметних компетентностей в учнів основної школи на основі креативного підходу до навчання. Обгрунтовано діалогічні параметри роботи з художнім текстом.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)




    Полянська, О.
    Творчі завдання на уроках музики і вдома [Текст] / О. Полянська // Мистецтво та освіта : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 2. - С.25-38 : муз. пр. - Библиогр.: 2 назв.
ББК 85.30р10
Рубрики: викладання музики в школі
Кл.слова (ненормовані):
уроки музики -- учні основної школи -- домашні завдання -- творчі завдання
Анотація: Автор висвітлює проблему домашніх завдань у процесі музичного навчання учнів основної школи, обгрунтовує їхню корисність та пропонує подавати у формі творчих завдань, наводить приклади їх виконання учнями.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)


74.204
С 91


    Сухіх, Аліса Сергіївна.
    Модель формування здоров’язбережувального складника ІК-компетентності учнів основної школи [Текст] / А. С. Сухіх // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 8. - С. 10-14. - Бібліогр.: 7 назв.
ББК 74.204
Рубрики: Учні--інформаційно-комунікаційна компетентність--здоров’язбережувальне використання
Кл.слова (ненормовані):
ІК-компетентність -- здоров’язбережувальне використання -- програмно-апаратні засоби -- учні основної школи
Анотація: У статті представлено модель формування здоров’язбережувального складника інформаційно-комунікаційної компетентності учнів основної школи, розвиток якого є невід’ємною умовою безпечного використання програмно-апаратних засобів. Теоретично обгрунтовано компоненти моделі: цільовий, змістовий, технологічний, діагностичний та результативний.


Є примірники у відділах: всього 1 : інф. (1)
Вільні: інф. (1)




    Мамчур, Лідія.
    Традиційні та інтерактивні методи формування комунікативної компетентності особистості [Текст] / Л. Мамчур // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2021. - N 1. - С. 8-14.
Рубрики: Викладання української мови в школі--методи та форми навчання
Кл.слова (ненормовані):
уроки української мови -- учні основної школи -- навчальний процес -- традиційні методи навчання -- інтерактивні методи навчання -- комунікативна компетентність -- комунікативна взаємодія


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)