373
Н32


   
    Настільна книга педагога: Актуальні прийоми та методи навчання. Практичні поради. Нормативні документи [Текст] : учебное пособие. Посібник для тих, хто хоче бути вчителем-майстром / Упоряд.: В. М. Андрєєва, В. В. Григораш. - Х. : Основа : Тріада+, 2007. - 352 с. - ISBN 966-333-348-0 : 25.00 грн.
ББК 74.20
РУБ 373
Рубрики: Теорія навчання
   Дидактика навчання

   Методи навчання

   Контроль знань

   Оцінювання знань

   Уроки

   Нестандартні уроки

   Нетрадиційні уроки

   Самоаналіз уроку

   Компетентність учнів

   Технології навчання

   Модульне навчання

   Інтерактивне навчання

   Сугестивне навчання

   Розвивальне навчання

   Ігрові методи навчання

   Психологія уроку

   Робота з батьками

   Батьківські збори (сценарії)

   Сценарії батьківських зборів



Дод.точки доступу:
Андрєєва, В. М.; Григораш, В. В.
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)



    Сіптарова, С. В.
    З досвіду застосування методу проектів [Текст] / С.В. Сіптарова // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України : Науково-методичний журнал. - 2004. - N1. - С. 4-5 . - ISSN 0205-47IX
ДРНТІ
ББК 74
Рубрики: навчання--метод проектів
   дидактика навчання

Кл.слова (ненормовані):
метод проектів
Анотація: Метод проектів - організація навчання, за якою учні набувають знань і навичок у процесі планування й виконання практичних завдань-проектів.






    Шевченко, С.
    Я.Б.Рєзнік про використання лекційного методу викладання в школі [Текст] / С. Шевченко // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2006. - N1. - С. 74 . - ISSN 0131-6788
Рубрики: дидактика навчання
Кл.слова (ненормовані):
лекційний метод


Дод.точки доступу:
Рєзнік, Я. Б. \о нем\

Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1)
Вільні: Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1)




    Тарутіна, З.
    Досягнення точних наук і ефективність особистісного навчання [Текст] / З. Тарутіна // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2006. - N5. - С. 12-14. . - ISSN 0131-6788
Рубрики: дидактика навчання


Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1)
Вільні: Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1)




    Арбузова, Е. Н.
    Вузовская технология обучения: семинарские занятия [Текст] / Е. Н. Арбузова // Биология в школе : Научно-теоретический и методический журнал. - 2006. - N3. - С. 15-20. . - ISSN 0320-9660
Рубрики: дидактика навчання
   Вища освіта



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Петрова, А.
    Дидактичні умови організації самостійної навчально-пізнавальної діяльності студентів [Текст] / А. Петрова // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2006. - N7. - С. 16-19. . - ISSN 0131-6788
Рубрики: дидактика навчання


Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1)
Вільні: Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1)




    Літвін, Т.
    Урок-проект з громадянськї освіти в 3 класі [Текст] / Т. Літвін // Початкова школа : Науково- методичний журнал. - 2006. - N12. - С. 12-13. . - ISSN 0131-5358
Рубрики: дидактика навчання
   Початкова школа



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Кон, И. С.
    Плюсы и минусы раздельного и совместного обучения [Текст] / И. С. Кон // Педагогика : Научно-теоретический журнал. - 2006. - N9. - С. 16-22. . - ISSN 0869-561Х
Рубрики: дидактика навчання
Кл.слова (ненормовані):
роздільне навчання, сумісне навчання


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільних прим. немає
Видання є лише у відділах/філіалах




    Воронова, Н.
    Мотивація як фактор успіху навчальної діяльності молодших школярів [Текст] / Н. Воронова // Початкова школа : Науково- методичний журнал. - 2007. - N3. - С. 5-6. . - ISSN 0131-5358
Рубрики: дидактика навчання
Кл.слова (ненормовані):
мотивація


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Борисенко, Н.
    Моделі як засіб формування уявлень про явища природи [Текст] / Н. Борисенко // Початкова школа : Науково- методичний журнал. - 2007. - N3. - С. 32-33. . - ISSN 0131-5358
Рубрики: дидактика навчання
   Початкова школа--уроки природознавства



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Гусак, Т.
    Роль і мета іспитів у процесі навчання [Текст] / Т. Гусак // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2007. - N5. - С. 58-60. . - ISSN 0131-6788
Рубрики: дидактика навчання
Кл.слова (ненормовані):
іспити


Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)




    Бараник, Е. В.
    Формирование основ профессиональной компетентности как одна из основных задач языковой подготовки в вузе [Текст] / Е. В. Бараник // Высшее образование сегодня. - 2007. - N3. - С. 45-47. . - ISSN 1726-667Х
Рубрики: дидактика навчання
   освіта в Росії



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Ромадіна, Л.
    Сучасні вимоги до уроку [Текст] / Л. Ромадіна // Відкритий урок : розробки, технології, досвід : Науково-методичний журнал. - 2007. - N6. - С. 66-79.
Рубрики: дидактика навчання
   Росія--освіта
Кл.слова (ненормовані):
урок


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Лисюченко, Е. В.
    Чтение как рдин из видов работы иностранных студентов по обогащению лексикой [Текст] / Е. В. Лисюченко // Русский язык и литература в учебных заведениях : Научно-методический журнал. - 2007. - N4. - С. 50-53.
Рубрики: Вища освіта
   дидактика навчання

Кл.слова (ненормовані):
ЧИТАННЯ


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)




    Пєтухова, Л. Є.
    До питтання про трисуб’єктивну дидактику [Текст] / Л. Є. Пєтухова, О. В. Співаковський // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2007. - N5. - С. 7-9.
Рубрики: Інформаційні технології
   дидактика навчання



Дод.точки доступу:
Співаковський, О. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Пєтухова, Л. Є.
    До питання при трисуб’єктивну дидактику [Текст] / Л. Є. Пєтухова, О. В. Співаковський // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2006. - N5. - С. 7-9.
Рубрики: Інформаційні технології
   дидактика навчання



Дод.точки доступу:
Співаковський, О. В.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (1), інф. (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1), інф. (1)


74
К 26


    Карпов, А. О.
    Три модели обучения [Текст] / А. О. Карпов // Педагогика : Научно-теоретический журнал. - 2009. - N 8. - С. 14-26. . - ISSN 0869-561Х
ББК 74
Рубрики: Дидактика навчання
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

   Росія--освіта


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74
С 11


    Сімонова, О. Д.
    Системний підхід до формування ключової компетентності "вміння навчатися" [Текст] : порадник предметнику / О. Д. Сімонова // Все для вчителя : Інформаційно-практичний бюлетень. - 2010. - N 31/32. - вкладка "Педагогічний досвід у професійно-технічній освіті". - С. 3-7.
ББК 74
Рубрики: методична допомога вчителям Ніжина
   Дидактика навчання

   компетентність учня

Кл.слова (ненормовані):
вміння навчатися


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.04(3)
У 52


    Уман, А. И.
    Теория обучения: от традиционной к антропологической дидактике [Текст] / А. И. Уман // Педагогика : Научно-теоретический журнал. - 2010. - N 1. - С. 22-30. . - ISSN 0869-561Х
ББК 74.04(3)
Рубрики: Дидактика навчання
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

   Росія--освіта


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74
Р 32


    Рева, Юрій.
    Педагогічна технологія розвитку гетерогенного мислення людини в освітньому процесі / Ю. Рева // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 7. - С. 23-27. - Бібліогр.: 12 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74
Рубрики: Дидактика навчання
   діалогічне навчання

   мислення (загальні питання)

Кл.слова (ненормовані):
гетерогенне мислення -- діалогічне навчання
Анотація: У статті розглядається сутність діалогу як основи розвитку гетерогенного мислення особистості. Висвітлена роль учителя в створенні технологічного інструментарію розвитку гетерогенного мислення учнів, а також їхньої пізнавальної активності.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)