Н32 Настільна книга педагога: Актуальні прийоми та методи навчання. Практичні поради. Нормативні документи [Текст] : учебное пособие. Посібник для тих, хто хоче бути вчителем-майстром / Упоряд.: В. М. Андрєєва, В. В. Григораш. - Х. : Основа : Тріада+, 2007. - 352 с. - ISBN 966-333-348-0 : 25.00 грн. РУБ 373 Рубрики: Теорія навчання Дидактика навчання Методи навчання Контроль знань Оцінювання знань Уроки Нестандартні уроки Нетрадиційні уроки Самоаналіз уроку Компетентність учнів Технології навчання Модульне навчання Інтерактивне навчання Сугестивне навчання Розвивальне навчання Ігрові методи навчання Психологія уроку Робота з батьками Батьківські збори (сценарії) Сценарії батьківських зборів Дод.точки доступу: Андрєєва, В. М.; Григораш, В. В. Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
С 14 Садкіна, Вікторія Іванівна. 101 цікава педагогічна ідея. Як зробити урок [Текст] : навчально-педагогічниий посібник / В. І. Садкіна. - Х. : Основа, 2009. - 88 с. - (Золота педагогічна скарбниця). - [Сто одна цікава педагогічна ідея. Як зробити урок] . - ISBN 978-966-333-868-2 : 21.00 грн. РУБ 371.01 Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Уроки--методика проведення Нестандартні уроки Анотація: У посібнику зібрані цікаві, оригінальні педагогічні ідеї, які допоможуть і молодому, і досвідченому вчителю зробити урок ефективним та нестандартним. Особливістю книги є зручна, доступна, лаконічна форма подачі матеріалу. Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
Ч-49 Чернявська, Л. Н. Деякі види нестандартних уроків [Текст] / Л. Н. Чернявська> // Фізика в школах України : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 13/14. - С. 18-19 Рубрики: Нестандартні уроки Кл.слова (ненормовані): рольова гра -- урок-пошук -- урок-презентація -- урок-семінар -- урок-подорож у часі -- урок вирішення завдань -- урок-практикум -- урок без учителя Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Ф 29 Фаховий сервер № 3 [Текст] : [добірка статей]> // Математика в школах України : науково-методичний журнал. - 2012. - N 8. - С. 20-1-20-8. - Зміст: Применение симметрии при решении планиметрических задач / О. П. Зеленяк. Бінарні уроки. Мета, результати та особливості / Т. П. Левченко. Географія шкільного класу / О. М. Ворожейкіна. Робота з інформацією / Н. А. Захарчук. Боремося зі стресом / В. М. Оденцова. Рубрики: Викладання математики в школі Нестандартні уроки Вчителі--професійна компетентність Учні Спілкування--учні Запам’ятовування Стреси--зняття Кл.слова (ненормовані): планиметричні задачі -- симетрія -- бінарні уроки -- навчальні турніри -- повторювання інформації -- стресові ситуації Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
В 53 Вісник студентського наукового товариства [Текст]. Вип. 7 / відп. ред. О. В. Мельничук ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2011. - 294 с. - 22.00 грн., 40.00 грн. Зміст: Авраменко, Л. Функціональна транспозиція у системі повнозначних частин мови (на матеріалі творів Олеся Гончара) / Л. Авраменко. - С .3-5 Албул, О. Операції над многочленами з допомогою комп’ютера / О. Албул. - С .5-8 Армашевська, Т. Географічне дослідження ойконімів Чернігівського Полісся та Північно-Дніпровської терасової низовинної фізико-географічної області / Т. Армашевська. - С .8-10 Артеменко, І. Функціональна транспозиція у системі повнозначних частин мови (на матеріалі творів Олеся Гончара) / І. Артеменко. - С .10-13 Астраханський, В. Організація музично-естетичної освіти у дитячій хоровій школі / В. Астраханський. - С .13-15 Бахшиєва, Т. Конотативна лексика в ідіолекті І. П. Котляревського (на матеріалі поеми “Енеїда”) / Т. Бахшиєва. - С .15-17 Білан, Ю. Екстремальність режиму опадів у Ніжині в світлі змін глобального і регіонального клімату / Ю. Білан. - С .17-19 Бовсуновська, І. Сутність та напрямки емоційного розвитку дітей дошкільного віку у психолого-педагогічній науці / І. Бовсуновська. - С .19-21 Бойко, І. Нестандартний урок – один із шляхів підвищення ефективності сучасного уроку / І. Бойко. - С .22-24 Бойко, Н. Опередження конфліктності у дитячому колективі / Н. Бойко. - С .24-26 Савченко, І. Семантика та функціонування експресивів-іменників в ідіолекті І.Драча / І. Савченко. - С .26-28 Бреус, В. Принцип урахування рідної мови у вправах для навчання лексичного матеріалу у підручнику Л. Биркун “Our English” для 5 класу / В. Бреус. - С .28-31 Броварець, М. Cамотність як передумова суїцидального ризику осіб з емоційним вигоранням / М. Броварець. - С .31-33 Бурда, Л. Тест як один із засобів контролю навченості учнів іноземної мови / Л. Бурда. - С .33-35 Бур’ян, Н. Функціонування спортивної термінології в сучасній українській мові / Н. Бур’ян. - С .36-38 Василевський, Є. Особливості уявлень про добро і зло в різних соціальних групах / Є. Василевський. - С .38-40 Васильченко, Л. Реалізація принципу комунікативності у вправах для навчання говоріння у підручнику О.Карп’юк English для 6 класу / Л. Васильченко. - С .41-42 Ващенко, Ю. Організаційно-педагогічні умови формування комунікативної культури дошкільників засобами гри / Ю. Ващенко. - С .42-44 Вершок, Т. Образ самотності: до постановки проблеми / Т. Вершок. - С .44-47 Виницька, Т. Педагогічні умови формування у старших дошкільників узагальнених уявлень про соціально схвалювальні та неприйнятні форми і засоби самовираження / Т. Виницька. - С .47-50 Гамза, О. Джигсо, як ефективний метод підвищення якості навчального процесу / О. Гамза. - С .51-52 Гамрецька, О. Шляхи оптимізації навчання аудіювання в загальноосвітніх навчальних закладах / О. Гамрецька. - С .52-54 Гаценко, Т. Особливості профілактики негативних проявів у поведінці дошкільників, що зумовлені кризами психовікового розвитку / Т. Гаценко. - С .54-56 Горбань, В. Зміст педагогічної роботи по формуванню у дітей старшого дошкільного віку відповідального ставлення до природного довкілля / В. Горбань. - С .56-58 Гринь, С. Організаційно-педагогічні умови розвитку інтересу старших дошкільників до художньо-перетворювальної (дизайнерської) діяльності / С. Гринь. - С .58-60 Грисюк, О. Лексико-семантична група “дендролексема” у творах Євгена Гуцала / О. Грисюк. - С .60-62 Гриценко, Ю. Сніговий покрив як одна з умов перезимівлі сільськогосподарських культур за сучасних особливостей зміни клімату / Ю. Гриценко. - С .62-64 Довгаль, І. Соціальна компетентність дошкільників як умова попередження відхилень у їх поведінці / І. Довгаль. - С .64-66 Довгаль, О. Рок-музика як явище культури другої половини хх століття / О. Довгаль. - С .66-68 Довгополий, О. Початковий етап в археографічній спадщині О. М. Лазаревського / О. Довгополий. - С .68-70 Довматенко, Ю. Запам’ятовування лексичних одиниць / Ю. Довматенко. - С .70-73 Дубинська, Л. Дослідження творчості Володимира Винниченка в дорадянську й радянську добу / Л. Дубинська. - С .73-75 Дудка, О. Збагачення словника дітей старшого дошкільного віку в театрально-ігровій діяльності / О. Дудка. - С .75-78 Єщенко, М. До проблеми профілактики негативних проявів у поведінці дошкільників, зумовлених несприятливою адаптацією до ДНЗ / М. Єщенко. - С .78-80 Жажковська, В. Гендерні відмінності формування першого враження у соціальній взаємодії / В. Жажковська. - С .80-82 Журавська, Л. Український анекдот: етнолінгвістичний аспект / Л. Журавська. - С .83-85 Зайцева, Я. Предметно-розвивальне середовище як засіб формування соціальної компетентності старших дошкільників / Я. Зайцева. - С .86-87 Замана, М. Україна в умовах глобалізації / М. Замана. - С .87-91 Іваниченко, Ю. Характеристика моделі організації валеологічного виховання у ДНЗ / Ю. Іваниченко. - С .91-94 Івашко, А. Форми і методи забезпечення рухової активності дошкільників в умовах ДНЗ / А. Івашко. - С .94-96 Іващенко, А. Лексичні запозичення в сучасних ЗМІ / А. Іващенко. - С .96-98 Іващенко, Ю. Лексико-семантичне поле “добро” в творчості Т. Г. Шевченка / Ю. Іващенко. - С .98-100 Іллющенко, Т. Банківська система України: проблеми та перспективи її розвитку / Т. Іллющенко. - С .100-103 Кавун, О. До сутністі поняття “музично-виконавська діяльність” / О. Кавун. - С .103-106 Казаков, М. Відсутній дискурс / М. Казаков. - С .106-108 Кандиба, Ю. Оказіональні номінації жінки в ідіолекті Миколи Вінграновського / Ю. Кандиба. - С .108-111 Кармазін, Т. Формування у школярів потреби у здоровому способі життя в практиці роботи класного керівника сучасної школи (за результатами педагогічної практики) / Т. Кармазін. - С .111-113 Карпенко, А. Організація дослідницької діяльності дошкільників в екологічному вихованні / А. Карпенко. - С .113-115 Кательницька, Л. Мовленнєві особливості дітей різної статі / Л. Кательницька. - С .115-117 Кисла, А. Фразеологічні одиниці у синтаксичній функції підмета / А. Кисла. - С .117-119 Кізенко, Д. Формування культури поведінки дошкільників як превентивної основи попередження негативних проявів у їх поведінці / Д. Кізенко. - С .119-121 Клунок, Ю. Неповні речення як засіб стилізації розмовності в ідіолекті Григора Тютюнника / Ю. Клунок. - С .121-124 Козачок, М. Засоби, форми та методи забезпечення у дітей старшого дошкільного віку уявлень про здоровий спосіб життя / М. Козачок. - С .124-126 Колесник, А. Особливості використання гри як основної форми роботи у навчанні та вихованні дітей дошкільного віку / А. Колесник. - С .126-129 Кононенко, М. Лексична виразність сучасної дитячої поезії / М. Кононенко. - С .129-131 Конончук, Д. Імпреза як інноваційна форма особистісного і професійного зростання майбутніх соціальних педагогів / Д. Конончук. - С .131-134 Кравченко, І. Особливості формування мовленнєвої компетентності у старших дошкільників / І. Кравченко. - С .134-137 Кріль, І. Морально-етичне виховання дітей старшого дошкільного віку засобами українського фольклору / І. Кріль. - С .137-139 Кузьменко, О. Лексичні особливості пирятинських говірок / О. Кузьменко. - С .139-141 Кузьмич, К. Народні назви рослин як вияв української ментальності: лексико-семантичний аспект / К. Кузьмич. - С .142-144 Кулибка, Н. Герой-експериментатор у романістиці Володимира Винниченка: між розумом та інстинктом / Н. Кулибка. - С .144-147 Кульбака, А. Вплив серцево-судинних захворювань на психіку людини / А. Кульбака. - С .147-149 Куриленко, Т. Структурні компоненти та рівні сформованості взаємодії старших дошкільників з культурою рідного краю / Т. Куриленко. - С .149-152 Ландар, И. Роль темпорального компонента в формировании образов персонажей в повести А.С. Пушкина “Капитанская дочка” / И. Ландар. - С .152-154 Лисенко, І. Концепція часу в Біблії / І. Лисенко. - С .154-159 Лисенко, Т. Функціонування синонімів-прикметників у художньому мовленні П.Куліша / Т. Лисенко. - С .159-161 Максименко, С. Особливості особистісних переживань підлітків із дистантних сімей / С. Максименко. - С .161-164 Мішенко, Г. Педагогічні умови розвитку словесної творчості дітей дошкільного віку / Г. Мішенко. - С .164-167 Міщенко, Л. Психологічний вплив сім’ї на спілкування старшокласників / Л. Міщенко. - С .167-169 Нагорна, А. Етапи створення тестових завдань з німецької мови / А. Нагорна. - С .169-172 Наливайко, Я. Естетична природа Новозавітних апостольських послань / Я. Наливайко. - С .172-174 Наріжна, Я. Темпоральні прислівники в художньому мовленні Євгена Гуцала / Я. Наріжна. - С .174-177 Недоля, Н. Використання особистісно-зорієнтованих технологій виховання у попередженні негативних проявів у поведінці дошкільників / Н. Недоля. - С .177-180 Нестеренко, К. Прийоми для організації навчання письма / К. Нестеренко. - С .180-181 Нестеренко, О. “Художній мотив” та “образ” : процес становлення понять / О. Нестеренко. - С .181-185 Ніжинець, Ю. Спаський собор - невід’ємна частина національного архітектурно-історичного заповідника “Чернігів стародавній” / Ю. Ніжинець. - С .185-186 Огій, Н. Сучасний стан освітнього комплексу Івано-Франківської області / Н. Огій. - С .186-189 Ожема, В. Вплив музичного мистецтва на чуттєво-емоційну сферу людини / В. Ожема. - С .189-192 Онищенко, О. Особливості діалектної лексики Борзнянщини / О. Онищенко. - С .192-194 Онікієнко, Т. Сутність гуманістичного виховання у період дошкільного дитинства / Т. Онікієнко. - С .194-196 Остапенко, О. Лексико-фразеологічні особливості роману Валерія Шевчука “Дім на горі” / О. Остапенко. - С .196-199 Остапець, Т. Локативний компонент при префіксальних дієсловах переміщення у художньому мовленні М.Стельмаха / Т. Остапець. - С .199-202 Откидач, І. Профілактика девіантної поведінки у підлітків / І. Откидач. - С .202-205 Павлюк, А. Застосування вибіркового методу для прогнозування у навчальному закладі / А. Павлюк. - С .205-206 Пархоменко, О. Євроклуб як форма організації позакласної роботи учнів з іноземної мови / О. Пархоменко. - С .206-208 Педора, І. Неблагополучна сім’я як фактор несприятливої соціалізації дітей дошкільного віку / І. Педора. - С .208-210 Перевера, А. Використання дидактичних ігор на заняттях в дошкільних навчальних закладах / А. Перевера. - С .210-212 Петренко, К. Драматизація на уроках англійської мови / К. Петренко. - С .212-214 Плінь, Є. Особливості організації навчання інтенсивного читання в середній загальноосвітній школі / Є. Плінь. - С .214-215 Попильницька, Ю. Проблема соціально-правового захисту “дітей вулиці” в Україні / Ю. Попильницька. - С .215-219 Ребенок, О. Педагогічні умови організації спілкування старших дошкільників в умовах ДНЗ та сім’ї / О. Ребенок. - С .219-221 Резниченко, Р. Функціональний стиль преси та публіцистики / Р. Резниченко. - С .221-222 Рогальчук, В. Парцеляція членів речення в художньому мовленні Марії Матіос / В. Рогальчук. - С .222-225 Розенко, О. Інтерактивні технології як засіб оптимізації навчально-виховного процесу загальноосвітньої школи / О. Розенко. - С .225-228 Рой, С. Викладачі Ніжинської вищої школи (1933–1941рр.) / С. Рой. - С .228-232 Романенко, Л. Сутність організаційної культури та її структура / Л. Романенко. - С .232-235 Савенко, О. Лікарські рослини болотного копмлексу “лінічеве болото” (Чернігівська область) / О. Савенко. - С .235-237 Салівон, Н. Теоретичне обґрунтування проблеми комунікативної культури вихователя у спілкуванні з обдарованими дітьми / Н. Салівон. - С .237-238 Сероус, А. Особенности изучения произведений малых эпических жанров на уроках литературы в 5-9 классах / А. Сероус. - С .238-241 Симоненко, І. Різновиди неусвідомленої внутрішньої каузації у причинових конструкціях простого речення (на матеріалі художнього мовлення письменників літературної організації “Плуг”) / І. Симоненко. - С .241-244 Скрильнікова, Н. Формування творчих здібностей старших дошкільників у театралізованій діяльності / Н. Скрильнікова. - С .244-246 Следь, К. Навчання англомовної лексики дітей дошкільного віку / К. Следь. - С .246-248 Соболь, А. Формування стоку Остра в районі Ніжина під впливом сучасних кліматичних умов / А. Соболь. - С .248-251 Співак, А. “Чарівна квітка України” / А. Співак. - С .251-153 Стрілко, Н. Деякі аспекти біології горобця хатнього (passer domesticus) в Ніжині / Н. Стрілко. - С .253-260 Трясухо, З. Гендерно-марковані фемнінні та маскулінні особливості німецької мови у функціональному стилі публіцистики / З. Трясухо. - С .260-262 Устенко, Н. Формування творчих здібностей старших дошкільників в театралізованій діяльності / Н. Устенко. - С .262-264 Францух, Я. Організаційно-педагогічні умови сюжетно-рольової гри при вихованні мовленнєвої особистості / Я. Францух. - С .264-267 Хніпель, В. Використання конструктивних стилів педагогічного спілкування вихователем ДНЗ у роботі з дітьми дошкільного віку з неповних сімей / В. Хніпель. - С .267-269 Храменко, Ю. Особливості соціально-педагогічного потенціалу позитивно спрямованих неформальних молодіжних об’єднань / Ю. Храменко. - С .269-272 Чеверда, А. Трансформаційні процеси у розвитку аграрного сектора Чернігівської області / А. Чеверда. - С .272-274 Черевко, Л. Адміністративно-територіальна реформа на Полтавщині: створення округів у 1925-1930 рр. / Л. Черевко. - С .275-278 Чешко, Г. Семантичне розмежування предикативних прислівників (на матеріалі творів Михайла Стельмаха) / Г. Чешко. - С .278-280 Шафранова, А. Переживання щастя як екзистенційної цінності / А. Шафранова. - С .279-280 Шепель, Л. Давальний об’єкта у структурі речення (на матеріалі художніх творів О.П.Довженка) / Л. Шепель. - С .280-284 Шимко, Н. Емпіричне вивчення організаційно-педагогічних умов використання досвіду педагогів ХХ століття щодо попередження негативних проявів у поведінці дошкільників у сучасному ДНЗ / Н. Шимко. - С .284-287 Шусть, Т. Формування елементарних математичних уявлень у дітей дошкільного віку в педагогіці М.Монтессорі та їх розвиток у сучасних умовах / Т. Шусть. - С .287-289 Юхименко, Т. Вплив культурно-освітнього рівня сім’ї на підготовку дитини в ДНЗ / Т. Юхименко. - С .289-291 РУБ 378.4 Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--наукові праці студентів Нестандартні уроки Соціальна педагогіка молодіжні організації і рухи України Дошкільники--поведінка--корекція Дошкільники--виховання Школа Монтессорі Кафедра української літератури Уроки літератури Біблія і література Кафедра української мови діалектологія українська мова художніх творів Мова ЗМІ--Україна Викладання англійської мови в школі Кафедра географії кліматологія Чернігівщина--географія Ніжинщина--клімат Дод.точки доступу: Мельничук, Олександр Володимирович; Гончар, Олесь (Олександр) Терентійович (український письменник ; 1918-1995) \о нем\; Котляревський, Іван Петрович (укр. письменник ; 1769-1838) \о нем\; Драч, Іван Федорович (укр. поет, перекладач, держ. та громад. діяч ; 1936) \о нем\; Гуцало, Євген Пилипович (український письменник, журналіст ; 1937-1995) \о нем\; Лазаревський, Олександр Матвійович (укр. історик, археограф ; 1834-1902) \о нем\; Винниченко, Володимир Кирилович (укр. політик, держ. діяч і письменник ; 1880-1951) \о нем\; Шевченко, Тарас Григорович (укр. поет, письменник, художник ; 1814-1861) \о нем\; Вінграновський, Микола Степанович (укр. поет, прозаїк, кінорежисер ; 1936-2004) \о нем\; Тютюнник, Григір Михайлович (укр. письменник-прозаїк ; 1931-1980) \о нем\; Пушкин, Александр Сергеевич (рус. поэт ; 1799-1837) \о нем\; Куліш, Пантелеймон Олександрович (укр. письменник ; 1819-1897) \о нем\; Шевчук, Валерій Олександрович (укр. письменник ; 1939) \о нем\; Стельмах, Михайло Панасович (укр. письменник, драматург ; 1912-1983) \о нем\; Матіос, Марія Василівна (укр. поет, прозаїк, публіцист ; 1959) \о ней\; Довженко, Олександр Петрович (укр. письменник, кінорежисер ; 1894-1956) \о нем\; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 7 фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (2), аб (3) Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (2), аб (3) |
Н 34 Білоусова, Надія Валентинівна. Розвиток пізнавальних інтересів молодших школярів на уроках природознавства засобами нестандартних уроків [Текст] / Н. В. Білоусова, І. В. Ходосенко, О. П. Долгорук> // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2017. - № 3. - С. 163-166 РУБ 15 Рубрики: Нестандартні уроки Природознавство--методика викладання--уроки--початкова школа Молодші школярі--навчання Кл.слова (ненормовані): пізнавальний інтерес Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Ходосенко, Ірина Володимирівна; Долгорук, Олеся Павлівна; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Є примірники у відділах: всього 5 : фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) Вільні: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) |