Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 3 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2005. - 228 с. - (Ніжинській вищій школі - 200 років). - 12.00 грн. Зміст: Кушерець, Т. В. Глобальні соціокультурні трансформації та зміст сучасної освітньої парадигми / Т. В. Кушерець. - С .6-8 Чуйко, В. Л. Наукова раціональність як феномен людської життєдіяльності / В. Л. Чуйко. - С .9-10 Сич, М. М. Розвиток потреби у творчості як предмет соціально-філософського аналізу / М. М. Сич. - С .11-14 Баранова, Н. М. Стан і перпективи розвитку філософських знань у сучасній парадигмі освіти в Україні / Н. М. Баранова. - С .15-17 Одерій, С. Л. Культура освітньої політики ЮНЕСКО і Ради Європи та розвиток вищої освіти в Україні / С. Л. Одерій. - С .18-22 Корсак, К. В. Про невідворотність переходу людства від ери егоїзму до періоду альтруїзму та завдання систем освіти у нових умовах / К. В. Корсак. - С .23-26 Тарутіна, З. Є. Нейропсихологічні основи процесу навчання і досягнення точних наук / З. Є. Тарутіна. - С .27-30 Ястребова, Г. Ф. Особливості історії як науки і навчальної дисципліни в аспектах можливостей емоційного впливу на молодь / Г. Ф. Ястребова. - С .31-34 Зубрицька, О. М. Особливості забезпечення якості середньої освіти в Україні в умовах суспільних трансформацій та європейської інтеграції / О. М. Зубрицька. - С .35-39 Похресник, А. К. Сподівання і труднощі створення загальнодоступної вищої освіти: паралелі Росії та України / А. К. Похресник. - С .45-48 Поляк, О. В. Формування у студентів емоційної компетентності - одне з завдань вищої освіти України / О. В. Поляк, Л. М. Ляшенко. - С .49-53 Бобренко, Р. В. Сучасні тенденції розширення терміна "образотворче мистецтво" у вітчизняному освітньому просторі / Р. В. Бобренко. - С .54-56 Димитров, М. Ф. Роль професійно-орієнтованих громадських молодіжних організацій у формуванні нової української еліти / М. Ф. Димитров. - С .57-59 Донець, З. Ф. Проблеми навчально-методичного комплексу з культурознавства в час переходу до епохи візуалізації / З. Ф. Донець. - С .60-64 Лісовець, О. Соціально-виховний потенціал студентських об’єднань / О. Лісовець. - С .65-67 Калініченко, Т. Філософські концепції вільного виховання особистості в українській педагогіці / Т. Калініченко. - С .68-70 Грибок, О. П. Інноваційні підходи до вдосконалення навчально-виховного процесу у вузі / О. П. Грибок. - С .71-74 Копіца, О. Діалогічна взаємодія як спосіб організації інтерактивної технології навчання у вузі / О. Копіца. - С .75-77 Кл.слова: інтерактивні технології навчання Мартинюк, В. Г. Інноваційні підходи вдосконалення виховного процесу у вищих навчальних закладах / В. Г. Мартинюк. - С .78-80 Василюк, А. В. Розвиток суспільства та зміни в університетах / А. В. Василюк. - С .81-83 Плахотник, О. Природничо-наукові засади формування у студентів екологічної культури / О. Плахотник. - С .84-88 Яшник, С. Застосування інноваційних методів навчання як засобу формування культури міжстатевих стосунків у студентів вищих навчальних закладів / С. Яшник. - С .89-92 Лукашова, Н. І. Еволюція методичних підходів до обгрунтування методики розв’язування хімічних задач / Н. І. Лукашова. - С .93-99 Кл.слова: хімічні задачі Драчева, И. Развитие ассотиативного мышления при изучении высшей математики в технических высших учебных заведениях / И. Драчева, Т. Попова. - С .100-102 Чудовська, Г. Й. Реалізація творчого підходу вчителя у формуванні поняття "Вегетативне розмноження, його цитологічні і молекулярні основи" (Курс "Загальна біологія") / Г. Й. Чудовська. - С .103-111 Долматова, М. П. Система вправ для навчання читання іншомовних художніх текстів в аспекті формування естетичного досвіду студентів / М. П. Долматова. - С .112-115 Андрущенко, Т. До питання про технології формування стимулів до педагогічної творчості у майбутніх учителів / Т. Андрущенко. - С .116-118 Осаволюк, О. До питання про технології творчого розвитку особистості у процесі професійної підготовки / О. Осаволюк. - С .119-123 Желіба, О. Використання програми PAINT у навчанні історії / О. Желіба. - С .124-127 Єрмова, Л. В. Методика складання розкладу занять за допомогою кольорових фішок / Л. В. Єрмова. - С .128-135 Кл.слова: розклад занять Гриненко, І. Інноваційні методи та прийоми розвитку творчого мислення при навчанні іноземних мов / І. Гриненко. - С .136-139 Білоусова, Н. М. Використання активних форм навчання студентів під час лекцій / Н. М. Білоусова. - С .140-142 Антипець, В. П. Нові підходи до організації самостійної роботи студентів / В. П. Антипець. - С .143-144 Ростовська, Ю. О. Формування педагогічних переконань майбутніх учителів музики і хореографії у процесі методичної підготовки / Ю. О. Ростовська. - С .145-149 Логутіна, Н. В. Роль професійного іншомовного спілкування в процесі підгтовки майбутніх менеджерів зовнішньоекономічної діяльності / Н. В. Логутіна. - С .150-153 Юрченко, Н. Н. Подготовка студентов педагогического училища к проведению уроков русского языка по новым учебникам / Н. Н. Юрченко. - С .154-157 Заплішний, І. І. Фізкультурна освіта та професійно-педагогічна підготовка майбутніх учителів до оздоровлення дітей і молоді / І. І. Заплішний. - С .158-161 Гусейнова, Л. В. Формування готовності майбутніх учителів музики до інструментально-виконавської діяльності як педагогічна проблема / Л. В. Гусейнова. - С .162-166 Присяжнюк, Л. Підготовка вчителя початкових класів до інноваційної освітньої діяльності в умовах малокомплектної школи / Л. Присяжнюк. - С .167-170 Мантуленко, О. Теоретичні аспекти підготовки майбутнього вчителя до творчої педагогічної діяльності / О. Мантуленко. - С .171-173 Мацевко-Бокерська, Л. Комунікативний дискурс підготовки вчителя початкових класів / Л. Мацевко-Бокерська. - С .174-177 Полозенко, О. В. Стан і особливості організації психолого-педагогічної підготовки викладачів-аграрників / О. В. Полозенко. - С .178-181 Жукова, Т. Проблеми професійного навчання студентів-юристів в університеті / Т. Жукова. - С .182-184 Мицик, Л. Використання методів активного навчання на семінарських заняттях з новітньої історії країн Європи та Америки / Л. Мицик. - С .185-191 Карпенко, Н. Деякі аспекти системи вищої освіти Швеції / Н. Карпенко. - С .192-194 Киричок, І. Професійно-педагогічна підготовка вчителів Ніжинського історико-філологічного інституту за часів директорства Ф. Ф. Гельбке (1893-1907 рр.) / І. Киричок. - С .195-198 Удовиченко, Н. К. Соціально-економічні основи підготовки професійних консультантів: німецький досвід / Н. К. Удовиченко. - С .199-202 Пасинкова, І. Реалізація навчання мов у вищій школі США (історичний аспект) / І. Пасинкова. - С .203-206 Панченко, В. Ф. Вітчизняний і зарубіжний досвід планування фізичної підготовки як аспект раціональної побудови навчально-виховного процесу у курсантів вищих військових навчальних закладів / В. Ф. Панченко. - С .207-210 Таран, О. М. Інноваційні підходи до принципів навчання в педагогічній спадщині С. Русової / О. М. Таран. - С .211-215 Ярмак, Н. О. До питання становлення національної системи освіти. Історичний аспект О. Ф. Музиченко / Н. О. Ярмак. - С .216-219 Суховєєва, Н. Зарубіжний досвід як компонент змісту професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів / Н. Суховєєва. - С .220-223
РУБ 15 Рубрики: Майбутні вчителі музики Інноваційні технології навчання Викладання іноземної мови Викладання біології в школі Викладання історії Викладання вищої математики Викладання російської мови Майбутні менеджери Педагогічна творчість Самостійна робота студентів Фізкультурна освіта Соціальні педагоги--професійна підготовка Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Гельбке, Фрідріх Фердинандович (1842 - ?) \о нем\; Русова, Софія Федорівна (педагог, громадський діяч ; 1856-1940) \о ней\; Музиченко, Олександр Федорович \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя; Ніжинський історико-філологічний інститут \о нем\ Примірників всього: 5 фб (1), Ч.З.№2 (3), аб (1) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (3), аб (1) |
П 78 Проблеми освіти [Текст] : Науково-методичний збірник. Вип. 42 / Ред кол.: В. Г. Кремень (гол. ред.); М. Ф. Степко, Л. М. Левківський, І. А. Шелест та ін. ; Міністерство освіти і науки України, Науково-методичний центр вищої освіти. - К. : НМЦ ВО, 2005. - 233 с. - ISBN 966-597-072-0 : 2.00 грн. Зміст: Дем’яненко, Н. М. Університет України і Європейський регіон вищої освіти: процес інтеграції / Н. М. Дем’яненко. - С .3-11 Бобров, В. Я. Інноваційно-теоретичні аспекти прогнозування розвитку вищої освіти України / В. Я. Бобров, В. Є. Сафонова. - С .11-19 Акініна, Н. Л. Навчально-методичне забезпечення модульно-рейтингової системи навчання / Н. Л. Акініна. - С .19-31 Іщук, Н. м. Навчально-методичне забезпечення виховання духовності студентів вищого навчального закладу / Н. м. Іщук. - С .31-37 Шапран, О. І. Технологізація інноваційних освітніх процесів у вищій школі / О. І. Шапран, А. Л. Сембрат. - С .37-47 Кузнєцова, Г. Ю. Державна підтримка видавничої діяльності як складова інноваційного процесу розбудови соціально-культурної сфери в Україні / Г. Ю. Кузнєцова. - С .47-54 Донець, З. Ф. Причини низької інноваційності курсів культурознавства у вищій школі / З. Ф. Донець. - С .54-64 Корсак, К. В. Нанореволюція як детермінаційний фактор майбутніх інновацій у вищій освіті / К. В. Корсак. - С .64-75 Похресник, А. К. УКраїна: трансформація сектору ВНЗ I-II рівнів акредитації і Болонський процес / А. К. Похресник. - С .75-86 Тарутіна, З. Є. Роль інтеграції нових наук про людину для інтенсифікації інноваційних процесів у ВНЗ / З. Є. Тарутіна. - С .86-95 Петренко, І. В. Вольова регуляція як чинник навчальних досягнень школярів / І. В. Петренко. - С .95-100 Яворська-Вєтрова, І. В. Особистісний розвиток школяра в умовах розвивального навчання / І. В. Яворська-Вєтрова. - С .100-105 Дюканова, Н. М. Можливості та шляхи відродження української термінології / Н. М. Дюканова. - С .105-110 Нагаєв, В. М. Впровадження моделі управління навчально-творчою діяльністю / В. М. Нагаєв. - С .125-136 Хорєв, І. О. Концептуальні проблеми педагогіки вищої школи / І. О. Хорєв. - С .136-144 Шик, М. П. Індустріально-педагогічний коледж в системі педагогічної освіти / М. П. Шик. - С .145-154 Мітрясова, О. П. Про методику реалізації інтегрованого підходу на заняттях з органічної хімії / О. П. Мітрясова. - С .154-163 Кисельов, О. О. Експертне оцінювання ефективності процесу формування знань студентів / О. О. Кисельов, В. К. Марігодов. - С .168-174 Леонов, О. З. Основні засоби загартовування організму учнівської та студентської молоді / О. З. Леонов. - С .174-183 Шупик, В. Творчість П. Куліша в оцінці дослідників / В. Шупик. - С .183-194 Гудінова, І. Л. Афоризм як форма фіксації особистісного смислу події / І. Л. Гудінова. - С .194-202 Левківський, Б. К. Стан тта перспективи підготовки юристів в Україні / Б. К. Левківський. - С .202-207 Рудь, Ю. С. Досвід створення і використання системи рейтингового оцінювання діяльності науково-педагогічних працівників, кафедр і факультетів / Ю. С. Рудь, А. Г. Темченко, Г. Х. Отверченко. - С .207-226 Нагорська, Т. В. Методика дослідження фразеологічних одиниць в текстах промов британських політиків / Т. В. Нагорська. - С .226-229 Білан, Л. Л. Форми організації навчального процесу у аграрних навчальних закладах у XIX - на початку XX ст. / Л. Л. Білан. - С .229-230
РУБ 378 Рубрики: Вищі навчальні заклади Дод.точки доступу: Кремень, В. Г. (д-р філос. наук, проф.); Степко, М. Ф.; Левківський, Казимир Михайлович; Шелест, І. А.; Білявський, Георгій Олексійович; Бондар, В. І.; Шинкарук, Василь Дмитрович; Жалдак, М. І.; Зязюн, І. А.; Козаков, В. А.; Ляшенко, Олександр Іванович; Мадзігон, В. М.; Бровдій, Василь Михайлович; Адрусишин, Б. І.; Міністерство освіти і науки України; Науково-методичний центр вищої освіти Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
> Шифр: ПДД1/2003/3 Журнал 2003р. N 3 Корсак, К. Суспільство, освіта і особистість в ХХI столітті / К. Корсак, З. Тарутіна, О. Бойчук. - С.42-52. Кл.слова: лідер Юрченко, А. Под прессом стресса / А. Юрченко. - С.53-61. Кл.слова: синдром хронической усталости Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Корсак, К. Суспільство, освіта і особистість в ХХI столітті [Текст] / К. Корсак, З. Тарутіна, О. Бойчук> // Підручник для Директора : Журнал управлінської компетентності. - 2003. - N3. - С. 42-52.
Рубрики: психологія особистості Освіта--інновації--філософський аспект Кл.слова (ненормовані): лідер Дод.точки доступу: Тарутіна, З.; Бойчук, О. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ОІУ/2003/6/1 Журнал 2003р. т.6 N 1 Тарутіна, З. Психологія і точні науки - перспективний кластер нового століття / З. Тарутіна. - С.84-89 Є примірники у відділах: всього 3 : Ч.З.№2 (2), ректор (1) Вільні: Ч.З.№2 (2), ректор (1) |
Тарутіна, З. Психологія і точні науки - перспективний кластер нового століття [Текст] / З. Тарутіна> // Освіта і управління : Науково-практичний журнал. - 2003. - Том6, N1. - С. 84-89
Рубрики: соціальна психологія практична психологія Кл.слова (ненормовані): ПСИХОЛОГІЯ ТА ІНШІ НАУКИ Анотація: Серед причин прискореного розвитку й технологічних досягнень європейської цивілізації вказана увага до точних наук та їх безперервна диференціація, що у певних аспектах зайшла надто далеко і гальмує міждисциплінарну кооперацію під час вивчення таких складних об'єктів, як інтелект людини чи її соціуми. За приклад прояву цього явища обрана психологія. Наведені оцінки її стану в наш час, причини низької практичної застосовності і запропоноване використання новітніх досягнень групи точних наук, які вивчають мозок людини. Є примірники у відділах: всього 3 : Ч.З.№2 (2), ректор (1) Вільні: Ч.З.№2 (2), ректор (1) |
> Шифр: ВШ-3/2003/4/5 Журнал 2003р. N 4/5 Ніколаєнко, С. Сучасна законодавча основа в системі майбутніх освітнього та наукових процесів в Україні і світі / С. Ніколаєнко. - С.3-19 Тарутіна, З. Декларації і реалії на шляху інтеграції наук про людину / З. Тарутіна. - С.20-26 Якість науково-педагогічних кадрів вищої школи України. - С.27-30 Берещук, М. Наково-методичні основи визначення рейтингу та вдосконалення системи підвищення якості освіти / М. Берещук, Г. Стадник, В. Некос. - С.31-42 Воробйов, Ю. Визначення рейтингу вищих навчальних закладів на підставі багатьох показників / Ю. Воробйов, О. Вассерман, А. Пашков. - С.43-47 Коваль, Т. Читач наукової бібліотеки / Т. Коваль. - С.48-61 Бугрій, О. Підготовка майбутнього вчителя до творчої діяльності / О. Бугрій. - С.62-69 Завгородня, О. Яку етику потрібно викладати у вищих навчальних закладах? / О. Завгородня. - С.70-80 Недержавна освіта в оцінці студентів. - С.81-89 Огурцов, О. Антипедагогіка: виклик модернізму / О. Огурцов. - С.90-103 Бунт-Кокюс, С. Комп’ютерне навчання в університетах країн, що розвиваються / С. Бунт-Кокюс. - С.104-110. Про підвищення педагогічного експерименту щодо запровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу у вищих навчальних закладах ІІІ-ІV рівнів акредитації: Рішення колегії МОН України від 24 квітня 2003 року / . - С.111-112 Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (1), ректор (1) Вільні: Ч.З.№2 (1), ректор (1) |
Тарутіна, З. Декларації і реалії на шляху інтеграції наук про людину [Текст] / З. Тарутіна> // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2003. - N4/5. - С. 20-26 . - ISSN 1682-2366 Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (1), ректор (1) Вільні: Ч.З.№2 (1), ректор (1) |
> Шифр: РШ/2006/5 Журнал 2006р. N 5 Зязюн, І. Освітній простір культури в умовах сучасних інформаційних технологій / І. Зязюн. - С.3-6. Дмитренко, Г. Стратегія розвитку системи освіти в контексті формування громадянського суспільства в Україні / Г. Дмитренко. - С.7-11. Тарутіна, З. Досягнення точних наук і ефективність особистісного навчання / З. Тарутіна. - С.12-14. Клокар, Н. Дистанційне навчання вчителів у вимірі сучасних молелей підвищення кваліфікації / Н. Клокар. - С.14-18. Зякун, Т. Особливості формування національної свідомості молоді на сучасному етапі державотворення / Т. Зякун : 19-23. Євтушевська, Н. Виховний вплив спортивної діяльності на виховання моральності підлітків / Н. Євтушевська. - С.25-27. Шкваріна, Т. Навчання дошкільників граматичного матеріалу з англійської мови / Т. Шкваріна. - С.31-33. Шевченко, А. Зустріч на все життя, або Щастя й злощастя Григора Тютюнника / А. Шевченко. - С.35-46. Никитюк, С. Тенденції розвитку заочної освіти вчителів іноземних мов у Великобританії / С. Никитюк; С. Микитюк. - С.79-80. Муравська, С. О. С. Нілл про підготовку вчителя та його роль у вихованні дитини / С. Муравська. - С.77-79. Пивоварова, О. Вивчення досвіду підготовки фахівців з управління бізнесом у вищих навчальних закладах США / О. Пивоварова. - С.74-77. Демченко, О. Дидактична система організації самостійної роботи студентів / О. Демченко. - С.68-70. Василюк, Т. Методика використання загальнокультурного компонента в процесі естетичного розвитку майбутніх учителів іноземної мови / Т. Василюк. - С.60-63. Комар, О. Навчання школярів за інтерактивними методами / О. Комар. - С.57-60. Слезенко, А. Місце рольових ігор у вивченні англійської мови / А. Слезенко. - С.50-52. Столяренко, О. Використання нетрадиційних методів комунікативного спілкування у навчанні англійської мови / О. Столяренко. - С.47-49. Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1) Вільні: Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1) |
Тарутіна, З. Досягнення точних наук і ефективність особистісного навчання [Текст] / З. Тарутіна> // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2006. - N5. - С. 12-14. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: дидактика навчання Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1) Вільні: Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1) |
> Шифр: ШО1/2013/2 Журнал 2013р. N 2 Тарутіна, З. Є. Потенціал використання досягнень точних наук в освіті / З. Є. Тарутіна. - С.2-5. - Бібліогр.: 10 назв. Загірняк, М. В. Реформування вищої освіти України за вимогами Міжнародної стандартної класифікації освіти / М. В. Загірняк, В. В. Костін. - С.6-12. - Бібліогр.: 10 назв. : табл., схеми Волик, Л. В. Дитячі соціальні мережі: безпека та он-лайн загрози / Л. В. Волик. - С.13-17. - Бібліогр.: 14 назв. Дебич, М. А. Світові явища інтеграції у вищій освіті та перспективи участі України в європейських проектах / М. А. Дебич. - С.18-20. Сидоренко, О. Л. Зовнішнє незалежне оцінювання як механізм і об’єкт державно-громадського управління освітою в Україні / О. Л. Сидоренко. - С.21-26. - Бібліогр.: 8 назв. : мал. Коваль, Т. В. Опір вищої освіти німецькомовних країн явищу ринковізації / Т. В. Коваль. - С.27-30. - Бібліогр.: 4 назв. Мальований, Ю. І. Деякі підходи до формування профілю навчання в старшій школі / Ю. І. Мальований. - С.31-33. Ловат, Т. Дж. Міжконфесійна освіта та феноменологічний метод / Т. Дж. Ловат. - С.33-35. - Бібліогр.: 17 назв. Болсун, С. А. Ідеальний образ виховного педагога / С. А. Болсун. - С.36-37. - Бібліогр.: 7 назв. Левітас, Ф. Л. Роль учителя історії в морально-етичному вихованні учнів / Ф. Л. Левітас. - С.38-39. Загальні проблеми виховання : [інформ. бібліогр. список] / уклад. О. В. Кривоносова. - С.39. Лісова, Н. І. Проблеми дитинства потребують розв’язання / Н. І. Лісова. - С.40-42. - Бібліогр.: 9 назв. Історія педагогіки : [інформ. бібліогр. список] / уклад. Н. В. Лисиця. - С.42. Янченко, Т. В. Теорія рекапітуляції Дж. Болдуїна як підгрунття наукового розвитку педології / Т. В. Янченко. - С.43-47. - Бібліогр.: 13 назв. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 (вільний) |
Тарутіна, З. Є. Потенціал використання досягнень точних наук в освіті / З. Є. Тарутіна> // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2013. - № 2. - С. 2-5. - Бібліогр.: 10 назв. Рубрики: Підлітки--психологія Освіта--наука--інтеграція Кл.слова (ненормовані): головний мозок -- перебудова мозку -- підлітковий вік -- професіоналізація мозку -- екранна інформація Анотація: Висвітлено кілька найважливіших відкриттів у галузі точних наук, що стосуються розвитку головного мозку людини і змін програм його діяльності. Зосереджено увагу на перебудові мозку в підлітковому віці і явищі глибокої його "професіоналізації" протягом 25 років життя. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 (вільний) |
П 78 Проблеми освіти [Текст] : науковий збірник / Міністерство освіти і науки України, Інститут інноваційних технологій і змісту освіти. - К. : [б. в.], 1996 - . Вип. 73 / гол. ред. Є. М. Суліма. - 2012. - 270 с. - ). - 35.00 грн. Зміст: Майборода, В. К. Проблеми деонтологічної підготовки у системі вищої професійної освіти / В. К. Майборода, В. Ю. Артемов. - С .11-15 Похресник, А. К. Вища освіта XXI століття: підготовка працівників у цілісному освітньо-науковому комплексі / А. К. Похресник. - С .15-21 Махотин, Д. А. Проблема сертификации профессорско-преподавательского состава вуза / Д. А. Махотин. - С .21-25 Тарутіна, З. Є. Проблеми переходу від індивідуальної до масової підготовки науково-викладацьких кадрів вищих кваліфікацій / З. Є. Тарутіна. - С .30-35 Гейко, Ю. В. Готовність і компетентність: визначення і взаємовідношення / Ю. В. Гейко. - С .60-67 Крюкова, Є. С. Актуальність використання інтерактивних педагогічних технологій навчання у формуванні професійних умінь студентів-магістрантів / Є. С. Крюкова. - С .76-81 Мельник, Н. І. Підготовка науково-педагогічних кадрів дошкільної освіти у Німеччині / Н. І. Мельник. - С .123-128 Нестеренко, Л. Педагогічні умови розвитку психолого-педагогічної культури викладача ВНЗ / Л. Нестеренко. - С .200-206 Молчанова, А. О. Основні підходи до створення толерантної взаємодії в навчально-виховному процесі / А. О. Молчанова, Т. О. Корнєва. - С .206-211 Шпарик, О. М. Образ Конфуція як ідеал педагога у китайських джерелах / О. М. Шпарик. - С .232-237 Марченко, Н. В. Громадська діяльність А. Г. Погрібного / Н. В. Марченко. - С .244-247 РУБ 378 Рубрики: Вища освіта в Україні Управління освітою Медіаосвіта--актуальні питання Викладачі вищих навчальних закладів Підготовка вчителів підготовка майбутніх вихователів Освіта дорослих Навчання студентів Історія педагогіки Кафедра педагогіки Кл.слова (ненормовані): університетська демократія -- школа Монтесорі Дод.точки доступу: Суліма, Є. М. \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниІнститут інноваційних технологій і змісту освіти Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |