78.34(4УКР)
Б 41


    Бейліс, Л.
    Формування творчої спрямованості діяльності бібліотечного колективу [Текст] / Л. Бейліс // Бібліотечна планета : Щоквартальний науково-виррбничий журнал. - 2012. - N 3. - С. 9-13
ББК 78.34(4УКР)
Рубрики: Бібліотекарі--професія бібліотекаря
Кл.слова (ненормовані):
професійна свідомість -- бібліотечний колектив -- професійне самопочуття -- коучинг -- тренінги креативності -- тренінги сенситивності -- мотиваційні тренінги -- співпраця в колективі
Анотація: Мета статті - пошук такого адміністративного та психолого-педагогічного інструментарію, який допоміг би керівникам, лідерам бібліотечних колективів у створенні в них креативної обстановки, в залученні до творчої діяльності якомога більше працівників.


Є примірники у відділах: всього 1 : ІБв (1)
Вільні: ІБв (1)


88.621.46
П 48


    Поклад, С. В.
    Формування професійної свідомості учнівської молоді професійно-технічних навчальних закладів (курс тренінгових занять) [Текст] / С. В. Поклад // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2013. - N 10. - С. 63-70. - Библиогр. в конце ст.
ДРНТІ
ББК 88.621.46
Рубрики: Психолог--професійна освіта
   Профорієнтація--ПТНЗ

   Тренінги--профорієнтація--учні ПТНЗ

   Тести--психологічні

Кл.слова (ненормовані):
професійна свідомість -- профорієнтація -- професійно-технічні навчальні заклади -- тест Т. Элерса -- опитувальник
Анотація: Описан курс тренінгових занять спрямований на формування професійної свідомості для випускників.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.204.2
С 56


   
    Современный педагог в пространстве современных проблем образования [Текст] : [подборка статей] // Мир психологии : Научно-методический журнал. - 2013. - N 3. - С. 150-207. - Зміст: Исследование профессионального сознания педагога дошкольного образовательного учреждения в современных кросскультурных условиях России / О. Н. Недосека, А. В. Науменко. О профессиональном сознании будущего учителя / Н. И. Гуслякова. Отношение к себе в своей роли педагога на пути к самореализации / С. К. Бондырева. Смысловые установки учителя-фасилитатора: базовое содержание и пути формирования / И. Н. Авдеева. Переструктурирование как важный механизм творчества и проблема гуманизации обучения / А. В. Губенко. Метакогнитивные процессы и когнитивная деятельность / Н. Б. Яновская.
ББК 74.204.2
Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
   Кафедра дошкільної освіти

   Педагог--самосвідомість педагога

   Педагог--оптимізація діяльності

   Заклади дошкільної освіти--педагоги--професійна свідомість

   Підготовка майбутніх вчителів--професійна свідомість

Кл.слова (ненормовані):
педагог дошкільної освіти -- дослідження професійної свідомості -- підготовка вчителя -- оптимізація діяльності педагога -- вчитель-фасилітатор -- гуманізація навчання -- рівні мислення


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)