Кичаев, А. А. Технологии достижения целей. Первое знакомство. [Текст] / А. А. Кичаев> // Психотерапия : Ежемесячный научно-практический журнал. - 2006. - N1. - С. 44-51 Рубрики: практична психологія тренінг Кл.слова (ненормовані): КОУЧИНГ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 6. Ч. 1 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2009. - 218 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 53.33 грн. Зміст: Поліщук, Юрій Йосипович. Проблема підготовки майбутніх соціальних педагогів до участі у педагогізації позашкільного соціуму / Ю. Й. Поліщук. - С .7-10 Плахотнік, Ольга Василівна. Толерантність суб’єкт-суб’єктних відносин у соціальній сфері як основа формування професійної культури фахівця / О. В. Плахотнік, Т. П. Спірина. - С .11-14 Богданова, Інна Михайлівна. Особистісна змобілізованість майбутнього соціального педагога як предмет дослідження / І. М. Богданова, О. С. Юрчик. - С .15-17 Міцик, Людмила Іванівна. Теоретичні засади підготовки соціальних педагогів до соціально-педагогічної діяльності / Л. І. Міцик. - С .18-21 Петрович, Валерій Степанович. Особливості процесу професійного розвитку фахівців центрів соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді / В. С. Петрович. - С .22-26 Лукасєвич, Агнешка. Новий погляд на проблеми осіб з особливими потребами в контексті Міжнародної класифікації ушкоджень, дій і участі / А. Лукасєвич. - С .27-30 Галек, Чеслав. Загрози й шанси для дітей - користувачів комп’ютерними іграми / Ч. Галек. - С .31-34 Шубіна, Іванна. Культурні розбіжності між Польщею та Україною у сприйманнівізульної соціальної реклами / І. Шубіна. - С .35-39 Скварек, Януш. Музика, математика й арттерапія в педагогіці / Я. Скварек. - С .40-42 Доброскок, Ірина Іванівна. особливості професійної підготовки викладача соціально-педагогічних дисциплін у контексті Болонського процесу / І. І. Доброскок. - С .43-47 Боксгорн, Віта Василівна. Умови формування креативних умінь та навичок у майбутніх соціальних педагогів / В. В. Боксгорн. - С .48-51 Аніщенко, Алла Петрівна. Система організаційно-метощдичного забезпечення діяльності соціального педагога у територіальній громаді / А. П. Аніщенко. - С .52-56 Борисюк, Світлана Олексіївна. Проблема розвитку у майбутніх педагогів здатності до фасилітативної взаємодії у професійній діяльності / С. О. Борисюк, Л. М. Степченко. - С .57-59 Грабовська, Марія Василівна. Роль соціального педагога у налагодженні нормальної життєдіяльності дисфункційної сім’ї / М. В. Грабовська. - С .60-62 Бондаренко, Зоя Петрівна. Виховні можливості вищої школи: проблеми та перспективи / З. П. Бондаренко. - С .63-66 Колбіна, Людмила Анатоліївна. Забезпечення домінування соціально-ціннісного мотиву у мотиваційно-настановчій педагогічній діяльності / Л. А. Колбіна. - С .67-70 Архипова, Світлана Петрівна. Соціально-педагогічний зміст поняття "гендерна компетентність" / С. П. Архипова, Н. В. Байдюк. - С .71-74 Віцукаєва, Катерина Михайлівна. Умови підготовки майбутнього соціального як суб’єкта професійної діяльності / К. М. Віцукаєва. - С .75-78 Марій, Марина Миколаївна. Підготовка майбутніх фахівців нового типу як нагальна потреба подальшого розвитку соціально-педагогічної сфери / М. М. Марій. - С .79-82 Кисла, Наталія Юріївна. Вивчення стану підготовки викладачів ВНЗ ІІ рівня акредитації до навчання студентів із соматичними захворюваннями / Н. Ю. Кисла. - С .83-87 Олексюк, Наталія Степанівна. Зміст та особливості соціально-педагогічної підтримки сімей військовослужбовців Збройних Сил України / Н. С. Олексюк. - С .88-91 Скіць, Андрій Вікторович. Соціально-педагогічні проблеми соціально-виховної та психологічної служби виховної колонії / А. В. Скіць. - С .92-95 Кручек, Вікторія Аркадіївна. Аналіз реалізації педагогічної взаємодії в системі "викладач-студент" / В. А. Кручек. - С .96-99 Коваль, Вадим Володимирович. Особливості соціалізаційних процесів у пенітенціарних установах для неповнолітніх / В. В. Коваль. - С .100-104 Гуріч, Володимир Олексійович. Соціально-правова клініка як форма організації навчальної практики майбутніх соціальних педагогів / В. О. Гуріч. - С .105-107 Лях, Віктор В'ячеславович. Напрями профілактики ВІЛ/СНІДу у закладах освіти / В. В. Лях. - С .108-110 Гладиш, Марія Олександрівна. Соціально-педагогічні умови підготовки студентів з обмеженими можливостями у ВНЗ / М. О. Гладиш. - С .111-113 Усик, Олена Федорівна. Організаційні умови підвищення якості професійної підготовки соціального педагога вищої школи / О. Ф. Усик. - С .114-116 Тимошко, Ганна Миколаївна. Організаційна культура ЗНЗ - важливий фактор управлінської діяльності / Г. М. Тимошко. - С .117-120 Білоусова, Надія Валентинівна. Структурно-функціональна модель процесу формування потреби у самовдоконаленні молодших підлітків у позаурочній діяльності / Н. В. Білоусова. - С .121-125 Корпач, Надія Іванівна. Формування здорового способу життя дитини в процесі гувернерської діяльності / Н. І. Корпач. - С .126-128 Сидорук, Ірина Ігорівна. Профілактична робота соціального педагога з підлітками, схильними до адиктивної поведінки / І. І. Сидорук. - С .129-132 Лісовець, Олег Васильович. Методика проведення презентації як форми семінарскьо-практичного заняття у процесі професійної підготовки соціальних педагогів / О. В. Лісовець. - С .133-135 Гарасимів, Юлія Володимирівна. Зміст індивідуальної соціально-педагогічної роботи з неповнолітнім засудженим у процесі його ресоціаллізації / Ю. В. Гарасимів. - С .136-138 Маценко, Леся Миколаївна. Виховання здорового способу життя у фахівців із соціальної педагогіки / Л. М. Маценко. - С .139-142 Чубук, Руслав Валентинович. коучинг як інноваційна форма управління соціально-педагогічною роботою зі студентською молоддю / Р. В. Чубук. - С .143-146 Бондаренко, Юлія Юріївна. Соціально-педагогічний тренінг як метод формування життєвої компетентності дітей-сиріт / Ю. Ю. Бондаренко. - С .147-150 Лях, Тетяна Леонідівна. Прийоми формування довіри дитини до працівника центру соціально-психологічної реабілітації та притулку для дітей / Т. Л. Лях. - С .151-153 Гордієнко, Ніна Василівна. Особливості роботи соціальних педагогів із сім’ями трудових мігрантів та підготовки фахівців до цієї діяльності у педагогічному університеті / Н. В. Гордієнко, А. Ю. Ізотова. - С .154-157 Конончук, Антоніна Іванівна. Волонтерство як шлях професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів / А. І. Конончук. - С .158-162 Романовська, Людмила Іванівна. Особливості підготовки соціальних педагогів до роботи з членами неформальних об’єднань та угрупувань / Л. І. Романовська. - С .163-166 Троценко, Наталія Євгенівна. Інноваційне психолого-педагогічне забезпечення професійного самовдосконалення спеціалістів соціально-педагогічної діяльності / Н. Є. Троценко. - С .167-169 Гриник, Ігор Миронович. До питання про взаємодію у професійно-правовій підготовці соціального педагога / І. М. Гриник. - С .170-172 Заверико, Наталія Віталіївна. Підготовка соціальних педагогів до використання соціально-педагогічних технологій у професійній діяльності / Н. В. Заверико. - С .173-175 Петрочко, Жанна Василівна. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до соціально-педагогічного забезпечення прав дітей / Ж. В. Петрочко. - С .176-180 Сватенков, Олександр Васильович. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до здійснення рекламної діяльності у соціальній сфері / О. В. Сватенков. - С .181-183 Виговська, Світлана Володимирівна. Практична підготовка майбутніх фахівців до здійснення соціально-педагогічної діяльності / С. В. Виговська. - С .184-187 Пихтіна, Ніна Порфиріївна. Професійна підготовка соціальних педагогів до роботи з дітьми девіантної поведінки / Н. П. Пихтіна. - С .188-192 Хлєбік, Світлана Ростиславівна. Соціальний супровід неповнолітніх правопорушників як важливий аспект фахової підготовки соціального педагога / С. Р. Хлєбік. - С .193-195 Ярошко, М. М. Організаційно-педагогічні аспекти професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів до профілактично-корекційної роботи з педагогічно занедбаними підлітками / М. М. Ярошко. - С .196-198 Лапа, Оксана Вікторівнп. Технологізація процесу професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів до роботи в сільському соціумі / О. В. Лапа. - С .199-202 Коваленко, Володимир Опанасович. Соціально-педагогічні ідеї Дж. Дьюї / В. О. Коваленко, Є. І. Коваленко. - С .203-208 Тюльпа, Тетяна Миколаївна. Проблеми соціалізації особистості у процесі естетичного засвоєння світу у вітчизняній педагогіці / Т. М. Тюльпа. - С .209-211 Мохнюк, Р. С. Проблеми розвитку громадянської культури студентів у процесі навчання / Р. С. Мохнюк. - С .212-215
РУБ 15 Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Соціальні педагоги--професійна підготовка соціальна реклама Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 5 фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: НО-1/2010/9 Журнал 2010р. N 9 Егоров, О. Г. Два кита модернизации : компетентность и конкурентная личность / О. Г. Егоров. - С.16-23 Сандакова, Н. Ю. Саморегулируемая организация в образовании / Н. Ю. Сандакова. - С.29-34 Логвинов, И. И. Технологический подход в педагогике / И. И. Логвинов. - С.50-56 Боровик, В. Г. Административная ответственность в сфере образования / В. Г. Боровик. - С.57-63 Болотова, Е. Л. Ответственность ученика / Е. Л. Болотова. - С.64-70 Кравцов, С. С. Бюрократизация школы / С. С. Кравцов, Н. Б. Крылова. - С.83-92 Конасова, Н. Ю. Социально-педагогический потенциал образования и оценка его результативности / Н. Ю. Конасова. - С.93-103 Евтушевская, С. В. Аттестация педагогических работников : на пути к изменениям / С. В. Евтушевская. - С.104-109 Поташник, М. М. Коучинг - вершина профессионализма руководителя в работе с людьми / М. М. Поташник. - С.110-119 Моисеев, А. М. Стратегическое управление на основе анализа внешней среды / А. М. Моисеев. - С.120-131 Мартина, Н. К. Социальное партнерство в профильном обучении / Н. К. Мартина. - С.132-137 Каргина, З. А. Практические рекомендации по эффективному управлению дополнительным образованием / З. А. Каргина. - С.138-142 Крылова, Н. Б. Культурный опыт школьников - основа организации образования / Н. Б. Крылова. - С.158-163 Лебединцев, В. Б. Индивидуальные учебные занятия в малочисленной школе / В. Б. Лебединцев. - С.173-180 Селиванова, Н. Л. Воспитательная система : проблемы прошлого, настоящего, будущего / Н. Л. Селиванова. - С.215-218 Кимберг, А. Н. Социальный психолог о методологии воспитания / А. Н. Кимберг. - С.229-234 Ахьямова, И. А. Пространство среды и поведение школьников / И. А. Ахьямова. - С.235-240 Александрова, Е. А. О концепции воспитания, или Как создать работающую систему / Е. А. Александрова. - С.246-253 Вершинин, В. Н. Несколько тезисов к размышлению о современном учителе / В. Н. Вершинин. - С.262-264 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
П 64 Поташник, М. М. Коучинг - вершина профессионализма руководителя в работе с людьми [Текст] / М. М. Поташник> // Народное образование : Российский общественно-педагогический журнал. - 2010. - N 9. - С. 110-119 Рубрики: Менеджмент освіти Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): УПРАВЛЕНИЕ ПЕРСОНАЛОМ -- директор-коуч Анотація: Коучинг - новый стиль менеджмента и управления персоналом Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: К744061/2010/1 Журнал 2010р. N 1 Юлии Борисовне Гиппенрейтер - 80!. - С.11-13 Холмогорова, А. Б. Две конфликтующие методологии в исследованиях психотерапии и ее эффективности : поиск третьего пути / А. Б. Холмогорова. - С.14-37 Карягина, Т. Д. Проблема формирования эмпатии / Т. Д. Карягина. - С.38-54 Бусыгина, Н. П. "Дискурсивный поворот" в психологических исследованиях сознания / Н. П. Бусыгина. - С.55-82 Копьев, А. Ф. Потребность в психологической помощи в контакте диалогического подхода / А. Ф. Копьев. - С.83-102 Якимова, Т. В. Феномен познавательной аддикции в развитии интеллектуально одаренных подростков / Т. В. Якимова. - С.121-136 Решетников, М. М. Психология выживших в катастрофе : организационно-методические вопросы деятельности психологических служб / М. М. Решетников. - С.153-157 Архангельская, В. В. Консультативная психология на пути к научной специальности / В. В. Архангельская. - С.158-179 Федунина, Н. Ю. Образ телефона доверия в России в зеркале прессы и воспоминаниях сотрудников / Н. Ю. Федунина, Е. А. Чурсина. - С.180-199 Виноградова, Е. Л. Коучинг и психотерапия : возможности пересечения практик / Е. Л. Виноградова. - С.200-217 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
В 49 Виноградова, Е. Л. Коучинг и психотерапия : возможности пересечения практик [Текст] / Е. Л. Виноградова> // Консультативная психология и психотерапия. - 2010. - N 1. - С. 200-217 . - ISSN 2075-3470 Рубрики: Психотерапія Консультування--психологічне Кл.слова (ненормовані): лайф-коучинг -- гуманистическая психотерапия -- ПОНИМАЮЩАЯ ПСИХОТЕРАПИЯ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
П 86 Психология и жизнь. Семейная психология [Текст] : спецвыпуск к конференции> // Журнал практического психолога : Научно-практический журнал. - 2011. - N 6. - С. 3-188. Рубрики: Психологія сім’ї Психологія сім’ї--подружжя--молоде подружжя Психологія сім’’ї--подружжя--розлучення подружжя психологія батьківства Підготовка майбутніх психологів Кафедра загальної та практичної психології Психологія сім’ї--втрата ближнього Психологія сім’ї--батьківсько-дитячий конфлікт Білорусь--психологія--персоналії психологів Кл.слова (ненормовані): пищевое поведение -- усиновлення дітей -- коучинг -- переживання втрати -- художні фільми -- розлучення батьків -- анорексія -- булімія -- батьківсько-дитячий конфлікт -- поведінка по відношенню до їжи Анотація: Спецвыпуск журнала вышел в связи с проведением в Минске в ноябре 2011 г. Международной научно-практической конференции "Психология и жизнь: психологические проблемы современной семьи". В сборник включены научные статьи, посвященные теоретическим и эмпирическим исследованиям проблем брака и семьи в Беларуси, технологии оказания психологической помощи семье. Представленные научные статьи базируются на разных методологических основаниях, что демонстрирует многовекторность творческих концепций, принятых белорусскими психологами. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Б 41 Бейліс, Л. Формування творчої спрямованості діяльності бібліотечного колективу [Текст] / Л. Бейліс> // Бібліотечна планета : Щоквартальний науково-виррбничий журнал. - 2012. - N 3. - С. 9-13 Рубрики: Бібліотекарі--професія бібліотекаря Кл.слова (ненормовані): професійна свідомість -- бібліотечний колектив -- професійне самопочуття -- коучинг -- тренінги креативності -- тренінги сенситивності -- мотиваційні тренінги -- співпраця в колективі Анотація: Мета статті - пошук такого адміністративного та психолого-педагогічного інструментарію, який допоміг би керівникам, лідерам бібліотечних колективів у створенні в них креативної обстановки, в залученні до творчої діяльності якомога більше працівників. Є примірники у відділах: всього 1 : ІБв (1) Вільні: ІБв (1) |
Є 40 Задонская, Л. В. Повышение квалификации преподавателей высшей школы в условиях информатизации образования / Л. В. Задонская> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 9. - С. 81-92. - Библиогр.: 5 назв. . - ISSN 0869-561X Рубрики: Вища освіта--підвищення кваліфікації викладачів Вища освіта--інформатизація Кл.слова (ненормовані): вища освіта -- підвищення кваліфікації викладачів -- інформатизація вищої освіти -- модельний підхід -- педагогічна методологія -- професійний розвиток -- коучинг Анотація: У статті розглядаються питання розробки цілісного проекту безперервної підготовки педагогів вищої школи в умовах інформатизації освіти. В статье рассматриваются вопросы разработки целостного проекта непрерывной подготовки педагогов высшей школы в условиях информатизации образования. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
У 95 Ушмарова, Вікторія. Інноваційні форми підвищення рівня готовності вчителів до роботи зі здібними та обдарованими учнями [Текст] / В. Ушмарова, Є. Бачинська> // Рідна школа : Щомісячний науково-педагогічний жупнал. - 2016. - N 4. - С. 70-75. Рубрики: Вчителі початкової школи--робота з обдарованими дітьми Кл.слова (ненормовані): коучинг -- післядипломна педагогічна освіта -- здібні та обдаровані учні -- підвищення готовності вчителів Дод.точки доступу: Бачинська, Євгенія Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> (Вільних примірників немає) Шифр: Д199251/2017/10 Журнал 2017р. N 10 Ясько, Катерина. Освіта, націлена на виховання характеру / Катерина Ясько. - С.2-4 Лохвицька, Любов. Чи вихований морально ваш дошкільник? / Любов Лохвицька. - С.6-10 Казаннікова, Олена. Конфлікти між братами і сестрами: як діяти дорослим? / Олена Казаннікова. - С.11-14 Кондратець, Інна. Щасливий педагог - щасливі діти / Інна Кондратець. - С.15-18 Кондратець, Інна. Формула успішності : коучинг для педагогів / Інна Кондратець. - С.17-18 Журавльова, Надія. З городу й саду через гай веземо щедрий урожай / Надія Журавльова. - С.19 Новіцька, Тетяна. Будинок моди : сюжетно-рольова гра для дітей старшої групи / Тетяна Новіцька, Наталія Рубанович. - С.20-22 Андрющенко, Ольга. Уроки самостійності : формування навичок практичного життя за методиикою М. Монтессорі / Ольга Андрющенко, Лариса Рудень. - С.23-24 Андрющенко, Ольга. Морквинка-вітамінка : заняття для дітей раннього віку / Ольга Андрющенко, Лариса Рудень. - С.24-25 Карфута, Вікторія. Мандрівка їжачка : інтегроване заняття для дітей старшої грури (природа+розвиток мовлення+математика) / Вікторія Карфута. - С.26-27 Лукянова, С. Листя осіннє в повітрі кружляє, килимом пишним під ноги лягає / С. Лукянова ; С. Лук’янова, І. Фурманова. - С.28-30 Давидова, Наталія. Дитячий хулахупінг : робота з дітьми старшої групи / Н. Давидова. - С.31-35 Шеремета, Оксана. Новий рік з Пепою : свято для дітей старшої групи / Оксана Шеремета. - С.36-39 Яскраві кольори осінньої пори : дизайн святкової зали. - С.3 обкладинки Пісні до зимових свят. - С.40 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільних прим. немає |
Кондратець, Інна Формула успішності : коучинг для педагогів [Текст] / Інна Кондратець> // Дошкільне виховання. - 2017. - № 10. - С. 17-18 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота--робота з педагогами Кл.слова (ненормовані): коучинг для педагогів -- формула успіху -- саморозвиток педагога Анотація: Представлено алгоритм проведення коучингу для педагогів. Мета його - допомогти кожному педагогу визначити формулу успішності, усвідомити цілі, перешкоди, що стоять на шляху, та способи їх подолання, спонукати до саморозвитку. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільних прим. немає Видання є лише у відділах/філіалах |
М 29 Мартинчук, О. Підготовка фахівців у галузі спеціальної освіти: нові підходи / Олена Мартинчук> // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2018. - № 1. - С. 14–28. - Бібліогр.: 4 назви. . - ISSN 2312-2781
Кл.слова (ненормовані): педагогічний коучинг -- компетентності -- вчитель інклюзивної освіти -- підготовка вчителів Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 64 Кононко, О. Особливості методів підвищення фахової майстерності початківців / Олена Кононко> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 8. - С. 11–17. - Зміст: Які основні методи використовують ; Чим особливий метод коучингу ; Додаток 1 : Портрет наставника-коуча ; Додаток 2 : Портрет учня наставника-коуча.
Кл.слова (ненормовані): заклади дошкільної освіти -- передача кваліфікації -- методична робота -- наставництво -- тренінг -- консультація -- наставництво -- коучинг -- наставник-коуч -- коуч -- вихователь-початківець Анотація: У статті подано поради щодо методів навчання наставництва в закладах дошкільної освіти. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Воронова, С. В. Коуч-технологія для директора школи [Текст] / С. В. Воронова> // Управління школою : Науково-методичний журнал. - 2018. - N 28/30. - С. 80-94. Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--керівники--управлінська діяльність Кл.слова (ненормовані): педагогічний коучинг -- види коучингу -- моделі коучингу -- управління освітою -- директор школи Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Воронова, С. В. Коуч-технологія для директора школи [Текст] / С. В. Воронова> // Управління школою : Науково-методичний журнал. - 2018. - N 34/36. - С. 2-61. Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--керівники--управлінська діяльність Кл.слова (ненормовані): управління школою -- директор школи -- коучинг (етичний кодекс) Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: УШ/2019/10/12 Журнал 2019р. N 10/12 Климко, Л. В. Соціальне партнерство – визначальний стандарт громадсько-активної школи / Л. В. Климко. - С.2–6. Сєдова, Т. Д. Виховання патріотизму за умов сучасних викликів інформаційного суспільства / Т. Д. Сєдова, І. В. Чепіга. - С.8–11. - Бібліогр.: 12 назв. Козлова, С. С. Фінська школа з погляду українського вчителя / С. С. Козлова. - С.13–15. Калошин, В. Ф. Навчена безпорадність: що це і як вона впливає на дитину? / В. Ф. Калошин, Д. В. Гоменюк. - С.16–21. Бурцев, М. В. Школа реформаторських ідей педагогічної системи М. П. Гузика як модель інноваційного закладу освіти / М. В. Бурцев. - С.22–25. - Бібліогр.: 3 назви. Гептельманова, М. М. Управління процесом упровадження STEM-освіти в закладах загальної середньої освіти / М. М. Гептельманова. - С.26–28. - Бібліогр.: 4 назви. Голубнича, О. В. Формування готовності педагогів до інноваційної діяльності / О. В. Голубнича. - С.29–31. - Бібліогр.: 5 назв. Задніпровська, В. В. Упровадження здоров’язберігальних технологій в освітній процес закладу освіти / В. В. Задніпровська. - С.32–33. - Бібліогр.: 5 назв. Калініченко, М. О. Готовність педагогів до інноваційної діяльності у контексті реформування освіти / М. О. Калініченко. - С.34–36. - Бібліогр.: 5 назв. Коваленко, А. Є. Дистанційне навчання як актуальний етап інформатизації закладу загальної середньої освіти / А. Є. Коваленко. - С.37–39. - Бібліогр.: 4 назви. Корнієнко, С. П. Використання хмарних технологій в управлінні закладом освіти / С. П. Корнієнко. - С.40–42. - Бібліогр.: 4 назви. Косачова, Н. М. Коучинг як інноваційний підхід до управління персоналом у закладі освіти / Н. М. Косачова. - С.43–45. - Бібліогр.: 4 назви. Захарченко, Ю. О. Організація науково-дослідницької діяльності педагогів / Ю. О. Захарченко. - С.46–47. - Бібліогр.: 5 назв. Масюженко, Д. В. Упровадження тайм-менеджменту як інноваційної технології управління в роботу закладу освіти / Д. В. Масюженко. - С.48–50. - Бібліогр.: 4 назви. Матвєєва, Н. В. Умови впровадження інновацій у закладі загальної середньої освіти / Н. В. Матвєєва. - С.51–53. - Бібліогр.: 2 назви. Руденко, О. С. Школа-родина як модель сучасного закладу освіти / О. С. Руденко. - С.54–56. - Бібліогр.: 4 назви. Хурда, А. А. Формування інформаційної культури педагогічних працівників / А. А. Хурда. - С.57–59. - Бібліогр.: 6 назв. Шелест, В. А. Інноваційні підходи в організації і проведенні педагогічних рад / В. А. Шелест. - С.60–72. - Бібліогр.: 15 назв. Дишко, О. П. Упровадження інноваційних технологій у початковій ланці як засіб розвитку інтересу в учнів до вивчення навчальних дисциплін : (засідання пед. ради) / О. П. Дишко. - С.73–76. Касьяненко, С. В. Інноваційні підходи до організації та проведення педагогічної ради / С. В. Касьяненко. - С.77–80. - Бібліогр.: 6 назв. Батраченко, О. В. Використання ігрових технологій в освітньому процесі як засіб соціалізації особистості дитини : (нетрадиційне засідання пед. ради у формі тренінгу) / О. В. Батраченко, Л. Ф. Чипчева. - С.81–89. - Бібліогр.: 10 назв. Стельмах, А. Г. Педагогіка партнерства в освітніх округах / А. Г. Стельмах. - С.90–93. Пально, Н. В. Педагогіка партнерства у виховному процесі / Н. В. Пально. - С.94–95. - Бібліогр.: 5 назв. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 71 Косачова, Н. М. Коучинг як інноваційний підхід до управління персоналом у закладі освіти / Н. М. Косачова> // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2019. - № 10/12. - С. 43–45. - Бібліогр.: 4 назви.
Кл.слова (ненормовані): управління персоналом -- педагогічні працівники -- керівник закладу освіти Анотація: Розкрито сутність поняття "коучинг", з’ясовано можливості технології коучингу, обґрунтовано доцільність використання коучингу керівниками закладів освіти в роботі з педагогами. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 28 Касьяненко, С. В. Інноваційні підходи до організації та проведення педагогічної ради / С. В. Касьяненко> // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2019. - № 10/12. - С. 77–80. - Бібліогр.: 6 назв.
Кл.слова (ненормовані): педрада-коучинг-сесія -- методична робота -- педагогічні ради -- інновації Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
О-92 Охрончук, Н. М. Формування індивідуальної освітньої траєкторії педагога в умовах інноваційного простору / Н. М. Охрончук, І. М. Толкай> // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2019. - № 19/21. - С. 56–73.
Кл.слова (ненормовані): педагогічні працівники -- підвищення кваліфікації -- вчителі -- професійне самовдосконалення -- педагогічний коучинг -- методичний брифінг Дод.точки доступу: Толкай, І. М. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |