15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 2 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2006. - 108 с. - Літ. в кінці кожної статті. - 8.50 грн.
    Зміст:
Мірошниченко, Е. В. Електронний підручник з англійської мови для студентів-економістів: проблеми і перспективи / Е. В. Мірошниченко. - С .5-8
Мордовченков, Е. В. Обучение студентов распознаванию и переводу / Е. В. Мордовченков, В. М. Поляков. - С .8-11
Мороз, В. Підготовка студентів до професійної діяльності у ВНЗ / В. Мороз. - С .11-14
Морська, Л. Дидактичні вимоги до конструювання електронного підручника з іноземних мов / Л. Морська. - С .14-17
Москалець, О. О. Навчання майбутніх учителів приватного пнгломовного листування з використанням комп’ютерних вправ / О. О. Москалець. - С .17-21
М’ясоїд, Г. Методичні та психолого-педагогічні аспекти формування у студентів стратегії опрацювання іншомовних автентичних текстів у мережі інтернет / Г. М’ясоїд. - С .21-25
Новак, С. Використання студентами вищих навчальних закладів I - II рівнів акредетації інформаційних комп’ютерних технологій у процесі позааудиторної роботи з іноземної мови / С. Новак. - С .25-29
Новоселов, Є. Комунікативне навчання студентів іноземній мові / Є. Новоселов. - С .29-32
Pavlova, T. Computer-based instruction in foreign language education: stage of implementation / T. Pavlova, O. Pavlova. - С .32-35
Палій, О. А. / О. А. Палій, М. Сидоренко; Особливості викладання німецької иови за НМК Viel SpaB, 5 у контексті Концепції навчання другої іноземної в ЗОШ : 35-38
Панов, С. Інноваційні методи навчання коеспектуванню перекладачів-філологів / С. Панов. - С .38-41
Плотніков, Є. О. Використання мережі Інтернет у навчанні іншомовного читання / Є. О. Плотніков. - С .41-44
Поляков, В. М. Создание компьютерних программ с помощью инструментальной программы "Compositor" / В. М. Поляков. - С .44-48
Полякова, А. А. Перекодування іншомовного матеріалу як теоретико-практична проблема / А. А. Полякова. - С .51-54
Редько, В. Концепція навчання іноземних мов учнів початкової школи / В. Редько, Н. Басай. - С .54-59
Реутов, Н. Об активизации профессионально направаленного обучения аудированию студентов факультета немецкого языка (на материале радиопередачи "Deutsche im Aiitag" / Н. Реутов. - С .59-62
Ролік, А. Перекладацькі вправи як засіб інтенсифікації навчання перекладу / А. Ролік. - С .62-65
Рудакова, М. В. Использование креативного (творческого) письма в обучении английскому языку как специальности / М. В. Рудакова. - С .65-68
Скляренко, Н. К. Навчально-методичний комплекс "English through Communication" для основної і старшої школи / Н. К. Скляренко. - С .68-71
Стойко, С. В. Проблема використання відеофільмів на уроках іноземної мови / С. В. Стойко. - С .71-74
Сторожук, С. Д. Експериментальна перевірка методики навчання ділового листування / С. Д. Сторожук. - С .74-76
Стрілець, В. Методичні аспекти застосування інформаційних технологій у навчанні англійської мови для професійного спілкування за проектною методикою / В. Стрілець. - С .76-79
Танана, С. Мовленнєва взаємодія майбутніх організаторів туристської роботи у процесі навчання іноземної мови / С. Танана. - С .79-83
Трибуханчик, А. М. Мовленнєві помилки на заняттях з англійської мови та шляхи її подолання / А. М. Трибуханчик. - С .83-86
Фоканова, Л. Использование ведеоуроков для обучения английскому языку сткдентов экономических специальностей на базе компьютерных классов / Л. Фоканова. - С .88-89
Халимон, Ірина Йосипівна. Особливості підготовки вчителя іноземної мови на факультетах з подвійною спеціальністю / И. Халимон. - С .89-93
Хоменко, Т. Шляхи розвитку пізнавальної активності студентів у процесі навчання іноземної мови / Т. Хоменко. - С .93-97
Чувакова, Т. Г. До питання про педагогічне наставництво для вчителів-початківців / Т. Г. Чувакова. - С .97-100
Широких, О. Методика формування граматичної компетенції та комп’ютерне навчання англійської мови на початковому етапі / О. Широких. - С .100-104
Ягельська, Н. В. Прийоми використання "Європейського Мовного Портфеля для економістів" у ресурсно-інформаційному центрі / Н. В. Ягельська. - С .104-107
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Викладання іноземної мови
   Майбутні вчителі іноземних мов



Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 6
фб (1), Ч.З.№2 (4), нмк іноз. мов (1)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (4), нмк іноз. мов (1)

Шифр: ПДД1/2002/9
   Журнал

Підручник для Директора [Текст] : Журнал управлінської компетентності. - К. : Плеяди, 2002 - . - Виходить щомісячно
2002р. N 9-10
Зміст:
Поташник, М. Шкільне управління: сутність, призначення, наукові проблеми / М. Поташник, О. Мойсеєв. - С.3-33.
Кл.слова: школознавство, психологія управління
Коленченко, А. Девять ролей лидера, или Босс многоликий / А. Коленченко. - С.90-123.
Кл.слова: психологія управління, наставництво
Гаврилин, А. Система "директор-педагог": единомышленники, противники, равнодушные / А. Гаврилин. - С.124-131. : табл.
Кл.слова: психологія управління, педагогіка співробітництва
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Коленченко, А.
    Девять ролей лидера, или Босс многоликий [Текст] / А. Коленченко // Підручник для Директора : Журнал управлінської компетентності. - 2002. - N9-10. - С. 90-123. ; №11-12. - С. 66-89. ; Підручник для директора. - 2003. - №1. - С. 48-58 ; №2. - С. 44-59 . - Продолжение. Начало в №1-10. - Окончание
ДРНТІ
ББК 88.5
Рубрики: психологія управління
   наставництво

Кл.слова (ненормовані):
психологія управління -- наставництво

ПДД1/2002/9 :
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)





Шифр: П2/2005/36(вересень)
   Газета

Психолог. Шкільний світ [Текст]/ Всеукраїнська газета для психологів, учителів, соціальних педагогів. - К. : Шкільний світ, 2001 - . - Виходить щотижня
2005р. N 36(вересень)
Зміст:
Психологічні ознаки професіоналізму / В. Татенко. - С.3-6.
Кл.слова: покликання і мотивація, компетентність і креативність, відповідальність
Афанасьева, Л. Психологічна модель особистісно орієнтованої освіти / Л. Афанасьева. - С.7-10.
Марінушкіна, О. Труднощі навчання і виховання першокласників та шляхи їх подолання / О. Марінушкіна, Г. Шубіна. - С.11-16.
Кл.слова: неуважність, агресивна поведінка дитини
Баранова, Н. Психокорекція агресивності та конфліктності у підлітків / Н. Баранова. - С.17-24.
Кл.слова: тренінг
Рухайло, М. Формуємо майбутніх керівників : Юнацький вік / М. Рухайло, І. Лисицький. - С.25-27.
Васьковська, С. Психологічні проблеми клієнта й теми консультативної роботи : Практикум з психологічного консультування / С. Васьковська. - С.28-29.
Кучеренко, О. Сторінки з особистого щоденника психолога СНІД-центру / О. Кучеренко. - С.30-31.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Татенко, В.
    Психологічні ознаки професіоналізму [Текст] / В. Татенко // Психолог. - 2005. - N36(вересень). - С. 3-6.
ДРНТІ
ББК 88.4
Рубрики: професійне самоствердження
   професіоналізм

   компетентність

   Креативність

Кл.слова (ненормовані):
покликання і мотивація -- компетентність і креативність -- відповідальність, послідовність і надійність;рефлексія та рівень домагань; професійне зростання і наставництво, моральність і сумлінність


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Круглова, И. В.
    Наставничество в повышении профессиональной компетентности молодого учителя [Текст] / И.В. Круглова // Педагогическое образование и наука : Научно-методический журнал. - 2007. - N1. - С. 25-27
Рубрики: професійна компетентність
   вчитель

Кл.слова (ненормовані):
НАСТАВНИЦТВО


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Круглова, И.
    Наставничество в повышении профессиональной компетентности молодого учителя [Текст] / И. Круглова // Народное образование : Российский общественно-педагогический журнал. - 2007. - N9. - С. 109-116
Рубрики: професійна компетентність
   наставництво



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


88
Ч-83


    Чугаєва, Наталія Юріївна.
    Психологічні особливості педагога-наставника як умова ефективної соціалізації студентів [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня канд. психол. наук. Спец. 19.00.07 - педагогічна та вікова психологія / Н. Ю. Чугаєва ; Державний вищий навчальний заклад "Університет менеджменту освіти" (Київ). - : ДВНЗ"УМО", 2010. - 16 с. -
УДК
ББК 88
РУБ 88
Рубрики: наставництво
   соціалізація студентів

   Кафедра психології

   автореферати дисертацій--психологія



Дод.точки доступу:
Державний вищий навчальний заклад "Університет менеджменту освіти" (Київ)
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)

159.955
Ш 98


    Шушляпин, О. И.
    Начала системообразующей психологии управления: от стохастических форм (состояний) сознания к детерминированному мышлению в процессах познания / О. И. Шушляпин // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2010. - № 4. - С. 216-225. - Библиогр.: 9 назв. . - ISSN 2073-8528
УДК
ББК 88
Рубрики: Пізнавальна діяльність
   Психологія управління

   Мислення

   Свідомість

Кл.слова (ненормовані):
пізнавальна діяльність -- форми свідомості -- типи мислення -- людський досвід -- наставництво


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


88
Ч-12


    Чабанюк, Н.
    Розвиток професійної мотивації молодих фахівців органів внутрішніх справ [Текст] / Н. Чабанюк // Соціальна психологія. Український науковий журнал. - 2011. - N 5. - С. 140-145.
ББК 88
Рубрики: Методи психології
   Кафедра загальної та практичної психології

Кл.слова (ненормовані):
професійна мотивація -- психологічна адаптація -- соціально-психологічний клімат в колективі -- стиль управління -- наставництво


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ВМДЗ/2012/9
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2012р. N 9
Зміст:
Вогініч, Ольга. Особистість дитини: здоров’я та фізичний розвиток / О. Вогініч. - С.4-8.
Мулик, Наталія. Культурно-гігієнічні навички як засіб зміцнення здоров’я / Н. Мулик. - С.9-17.
Сидельникова, Ольга. Особистість дитини: самоставлення та самосвідомість / О. Сидельникова. - С.18-25.
Фурсова, Сніжанна. Дитячі таланти та обдарованість / С. Фурсова. - С.26-33.
Гавриш, Наталія. Коректурні таблиці як засіб стимулювання креативності дітей / Н. Гавриш. - С.34-44.
Самойлова, Світлана. Виявлення індивідуальних особливостей дітей / С. Самойлова, О. Лисенко. - С.45-51.
Малишева, Ольга. Атестація педагогчних працівників: вивчення професійної діяльності педагогів / О. Малишева. - С.52-56.
Малишева, Ольга. Атестація педагогічних працівників з повною вищою педагогічною освітою, які працюють не фахом / О. Малишева
Орієнтовна циклограма діяльності вихователя-методиста на жовтень. - С.62-64.
Перелік програм рекомендованих Міністерством освіти і науки, молоді та спорту для використання в дошкільних навчальних закладах у 2012/2013 навчальному році. - С.65.
Аплодуємо переможщям. - С.66-67.
Кононко, О. Наставництво як форма організації соціального простору початківця / О. Кононко. - С.68-72.
Свята та цікаві події жовтня. - С.73-74.
Жижина, Ірина. Пригоди Павучка / І. Жижина. - С.75-79.
Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74.1
К 64


    Кононко, О.
    Наставництво як форма організації соціального простору початківця / О. Кононко // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2012. - № 9. - С. 68-72.
ББК 74.1
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--педагогічний колектив
   наставництво

Кл.слова (ненормовані):
організація наставництва -- вихователь-методист -- соціально-психологічні аспекти -- наставник-коуч -- професійна майстерність -- професійний досвід
Анотація: У статті надається матеріал про організацію наставництва для безболісної адаптації та досягнення початківцями професійної майстерності в ДНЗ.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


Шифр: ВМДЗ/2012/10
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2012р. N 10
Зміст:
Поніманська, Тамара. Освітня лінія "Дитина в соціумі" / Т. Поніманська. - С.4-10.
Костянтинова, Ольга. Виховуємо патріотів / О. Костянтинова, О. Харитонович, П. Абба. - С.11-24.
Терещенко, Людмила. Сім’я як чинник виникнення дитячих невротичних розладів / Л. Терещенко. - С.25-33.
Самойлова, Світлана. Методи вивчення індивідуальних особливостей дошкільників / С. Самойлова, О. Лисенко. - С.34-43.
Кутеньова, Наталя. Інноваційний підхід до організації методичної роботи з педагогами / Н. Кутеньова. - С.44-52.
Кутеньова, Наталія. Створюємо методичний веб-квест крок за кроком / Н. Кутеньова. - С.53-56.
Кононко, Олена. Наставництво як форма організації соціального простору початківця / О. Кононко. - С.57-62.
Орієнтовна циклограма діяльності вихователя-методиста на листопад. - С.63-64.
Клименко, А. Оплата праці завідувача дошкільного закладу за виконання роботи за посадою вихователя-методиста / А. Клименко. - С.65-67.
Свята та цікаві події грудня. - С.68-69.
Пастухова, Наталя. Новорічна казка "Лускунчик" / Н. Пастухова. - С.70-79.
Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)




    Кононко, Олена.
    Наставництво як форма організації соціального простору початківця / О. Кононко // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2012. - № 10. - С. 57-62.
ББК 74.1
Рубрики: Наставництво--молоді вчителі
   Заклади дошкільної освіти--вихователі--професіоналізм

   Кафедра дошкільної освіти

Кл.слова (ненормовані):
методи наставництва -- організація наставництва -- навчання методів наставництва -- підвищення фахової майстерності -- наставник-коуч
Анотація: У статті надаються конкретні поради щодо навчання методів наставництва.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


Шифр: О153602/2013/15-16(27 березня-3 квітня)
   Газета

Освіта [Текст] : всеукраїнський громадсько-політичний тижневик/ Міністерство освіти і науки України. - К. : ЗАТ "Видавництво Київська правда". - Виходить щотижня
2013р. N 15-16(27 березня-3 квітня)
Зміст:
[Медіаосвіта в Україні] : [добірка статей]. - С.7-9.
Хромей, Галина. Наставництво як метод навчання молодого педагога / Г. Хромей. - С.11.
Жадько, Віктор. Мені тринадцятий минало... : авторський цикл "Іду до Шевченка" на допомогу вчителя української літератури / В. Жадько. - С.12.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.204.2
Х 94


    Хромей, Галина.
    Наставництво як метод навчання молодого педагога [Текст] / Г. Хромей // Освіта : всеукраїнський громадсько-політичний тижневик. - 2013. - N 15-16(27 березня-3 квітня). - С. 11.
ББК 74.204.2
Рубрики: вчитель--молодий спеціаліст
Кл.слова (ненормовані):
на допомогу молодому педагогу -- молодий вчитель


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Омельяненко, Ніна.
    Концепція розвитку педагогічної освіти: акцент на практиці [Текст] / Ніна Омельяненко // Практика управління дошкільним закладом : щомісячний спеціалізований журнал. - 2018. - N 9. - С. 26-29.
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--педагоги--професійне навчання
Кл.слова (ненормовані):
педагогічна освіта -- педагог-стажист -- педагогічне наставництво -- підвищення кваліфікації педагогів -- педагогічна інтернатура


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ВМДЗ/2018/8
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2018р. N 8
Зміст:
Лисенко, Н. Комплімент вихователю-методисту / Наталія Лисенко, Наталія Савінова. - С.4–5.
Кононко, О. Наставництво як форма організації соціального простору початківця / Оксана Кононко. - С.6–10.
Кононко, О. Особливості методів підвищення фахової майстерності початківців / Олена Кононко. - С.11–17.
Три етапи роботи з педагогом-початківцем : [пам’ятка]. - С.[18–19].
Чуприна, Н. Самоменеджмент вихователя-методиста – запорука успішної освітньої діяльності ЗДО / Наталія Чуприна. - С.20–25.
Окерешко, О. Welcome, або Допомагаємо початківцям самоорганізуватися / Олена Окерешко. - С.26–31.
Матвійчук, О. Покоління X, Y, Z – чому ми різні та як порозумітися одне з одним / Оксана Матвійчук. - С.32–37.
Як допомогти педагогу-початківцю : [пам’ятка для наставника]. - С.[33].
Формуємо соціальний простір початківця : [тест для самоперевірки]. - С.39–41.
Кіндрат, І. Організація інтелектуальної і мовленнєвої діяльності дітей на основі інтелектуальних карт / Інна Кіндрат. - С.42–51. - Бібліогр.: 2 назви.
Курка чи яйце? До дня народження мультика. - С.52–53.
Палайда, Т. Дорогою добра : сценарій дитячої вистави за мотивами казк. повісті Олександра Волкова "Чарівник Смарагдового міста" / Тетяна Палайда, Олена Момот. - С.54–60.
Безсонова, О. Вихователь для вихователів, або Навчаємо педагогів-наставників / Ольга Безсонова. - С.61–71.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.2.091.12:005.336.5:005.57](477)
К 64


    Кононко, О.
    Наставництво як форма організації соціального простору початківця / Олена Кононко // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 8. - С. 6–10. - Зміст: Роль вихователя-методиста в організації наставництва ; Соціально-психологічні аспекти взаємин наставника й початківця.
УДК
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота--наставництво
Кл.слова (ненормовані):
вихователь-методист -- наставництво -- передача кваліфікації -- вихователь-початківець -- наставник
Анотація: У статті йдеться про організацію наставницва в закладах дошкільної освіти з метою безболісної адаптації і досягнення початківцями професійної мастерності.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.2.091.12:005.336.5:005.57](477)
К 64


    Кононко, О.
    Особливості методів підвищення фахової майстерності початківців / Олена Кононко // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 8. - С. 11–17. - Зміст: Які основні методи використовують ; Чим особливий метод коучингу ; Додаток 1 : Портрет наставника-коуча ; Додаток 2 : Портрет учня наставника-коуча.
УДК
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота--наставництво
Кл.слова (ненормовані):
заклади дошкільної освіти -- передача кваліфікації -- методична робота -- наставництво -- тренінг -- консультація -- наставництво -- коучинг -- наставник-коуч -- коуч -- вихователь-початківець
Анотація: У статті подано поради щодо методів навчання наставництва в закладах дошкільної освіти.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)