Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 2 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2006. - 108 с. - Літ. в кінці кожної статті. - 8.50 грн. Зміст: Мірошниченко, Е. В. Електронний підручник з англійської мови для студентів-економістів: проблеми і перспективи / Е. В. Мірошниченко. - С .5-8 Мордовченков, Е. В. Обучение студентов распознаванию и переводу / Е. В. Мордовченков, В. М. Поляков. - С .8-11 Мороз, В. Підготовка студентів до професійної діяльності у ВНЗ / В. Мороз. - С .11-14 Морська, Л. Дидактичні вимоги до конструювання електронного підручника з іноземних мов / Л. Морська. - С .14-17 Москалець, О. О. Навчання майбутніх учителів приватного пнгломовного листування з використанням комп’ютерних вправ / О. О. Москалець. - С .17-21 М’ясоїд, Г. Методичні та психолого-педагогічні аспекти формування у студентів стратегії опрацювання іншомовних автентичних текстів у мережі інтернет / Г. М’ясоїд. - С .21-25 Новак, С. Використання студентами вищих навчальних закладів I - II рівнів акредетації інформаційних комп’ютерних технологій у процесі позааудиторної роботи з іноземної мови / С. Новак. - С .25-29 Новоселов, Є. Комунікативне навчання студентів іноземній мові / Є. Новоселов. - С .29-32 Pavlova, T. Computer-based instruction in foreign language education: stage of implementation / T. Pavlova, O. Pavlova. - С .32-35 Палій, О. А. / О. А. Палій, М. Сидоренко; Особливості викладання німецької иови за НМК Viel SpaB, 5 у контексті Концепції навчання другої іноземної в ЗОШ : 35-38 Панов, С. Інноваційні методи навчання коеспектуванню перекладачів-філологів / С. Панов. - С .38-41 Плотніков, Є. О. Використання мережі Інтернет у навчанні іншомовного читання / Є. О. Плотніков. - С .41-44 Поляков, В. М. Создание компьютерних программ с помощью инструментальной программы "Compositor" / В. М. Поляков. - С .44-48 Полякова, А. А. Перекодування іншомовного матеріалу як теоретико-практична проблема / А. А. Полякова. - С .51-54 Редько, В. Концепція навчання іноземних мов учнів початкової школи / В. Редько, Н. Басай. - С .54-59 Реутов, Н. Об активизации профессионально направаленного обучения аудированию студентов факультета немецкого языка (на материале радиопередачи "Deutsche im Aiitag" / Н. Реутов. - С .59-62 Ролік, А. Перекладацькі вправи як засіб інтенсифікації навчання перекладу / А. Ролік. - С .62-65 Рудакова, М. В. Использование креативного (творческого) письма в обучении английскому языку как специальности / М. В. Рудакова. - С .65-68 Скляренко, Н. К. Навчально-методичний комплекс "English through Communication" для основної і старшої школи / Н. К. Скляренко. - С .68-71 Стойко, С. В. Проблема використання відеофільмів на уроках іноземної мови / С. В. Стойко. - С .71-74 Сторожук, С. Д. Експериментальна перевірка методики навчання ділового листування / С. Д. Сторожук. - С .74-76 Стрілець, В. Методичні аспекти застосування інформаційних технологій у навчанні англійської мови для професійного спілкування за проектною методикою / В. Стрілець. - С .76-79 Танана, С. Мовленнєва взаємодія майбутніх організаторів туристської роботи у процесі навчання іноземної мови / С. Танана. - С .79-83 Трибуханчик, А. М. Мовленнєві помилки на заняттях з англійської мови та шляхи її подолання / А. М. Трибуханчик. - С .83-86 Фоканова, Л. Использование ведеоуроков для обучения английскому языку сткдентов экономических специальностей на базе компьютерных классов / Л. Фоканова. - С .88-89 Халимон, Ірина Йосипівна. Особливості підготовки вчителя іноземної мови на факультетах з подвійною спеціальністю / И. Халимон. - С .89-93 Хоменко, Т. Шляхи розвитку пізнавальної активності студентів у процесі навчання іноземної мови / Т. Хоменко. - С .93-97 Чувакова, Т. Г. До питання про педагогічне наставництво для вчителів-початківців / Т. Г. Чувакова. - С .97-100 Широких, О. Методика формування граматичної компетенції та комп’ютерне навчання англійської мови на початковому етапі / О. Широких. - С .100-104 Ягельська, Н. В. Прийоми використання "Європейського Мовного Портфеля для економістів" у ресурсно-інформаційному центрі / Н. В. Ягельська. - С .104-107
РУБ 15 Рубрики: Викладання іноземної мови Майбутні вчителі іноземних мов Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 6 фб (1), Ч.З.№2 (4), нмк іноз. мов (1) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (4), нмк іноз. мов (1) |
> Шифр: ПДД1/2002/9 Журнал 2002р. N 9-10 Поташник, М. Шкільне управління: сутність, призначення, наукові проблеми / М. Поташник, О. Мойсеєв. - С.3-33. Кл.слова: школознавство, психологія управління Коленченко, А. Девять ролей лидера, или Босс многоликий / А. Коленченко. - С.90-123. Кл.слова: психологія управління, наставництво Гаврилин, А. Система "директор-педагог": единомышленники, противники, равнодушные / А. Гаврилин. - С.124-131. : табл. Кл.слова: психологія управління, педагогіка співробітництва Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Коленченко, А. Девять ролей лидера, или Босс многоликий [Текст] / А. Коленченко> // Підручник для Директора : Журнал управлінської компетентності. - 2002. - N9-10. - С. 90-123. ; №11-12. - С. 66-89. ; Підручник для директора. - 2003. - №1. - С. 48-58 ; №2. - С. 44-59 . - Продолжение. Начало в №1-10. - Окончание
Рубрики: психологія управління наставництво Кл.слова (ненормовані): психологія управління -- наставництво ПДД1/2002/9 : Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: П2/2005/36(вересень) Газета 2005р. N 36(вересень) Психологічні ознаки професіоналізму / В. Татенко. - С.3-6. Кл.слова: покликання і мотивація, компетентність і креативність, відповідальність Афанасьева, Л. Психологічна модель особистісно орієнтованої освіти / Л. Афанасьева. - С.7-10. Марінушкіна, О. Труднощі навчання і виховання першокласників та шляхи їх подолання / О. Марінушкіна, Г. Шубіна. - С.11-16. Кл.слова: неуважність, агресивна поведінка дитини Баранова, Н. Психокорекція агресивності та конфліктності у підлітків / Н. Баранова. - С.17-24. Кл.слова: тренінг Рухайло, М. Формуємо майбутніх керівників : Юнацький вік / М. Рухайло, І. Лисицький. - С.25-27. Васьковська, С. Психологічні проблеми клієнта й теми консультативної роботи : Практикум з психологічного консультування / С. Васьковська. - С.28-29. Кучеренко, О. Сторінки з особистого щоденника психолога СНІД-центру / О. Кучеренко. - С.30-31. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Татенко, В. Психологічні ознаки професіоналізму [Текст] / В. Татенко> // Психолог. - 2005. - N36(вересень). - С. 3-6.
Рубрики: професійне самоствердження професіоналізм компетентність Креативність Кл.слова (ненормовані): покликання і мотивація -- компетентність і креативність -- відповідальність, послідовність і надійність;рефлексія та рівень домагань; професійне зростання і наставництво, моральність і сумлінність Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Круглова, И. В. Наставничество в повышении профессиональной компетентности молодого учителя [Текст] / И.В. Круглова> // Педагогическое образование и наука : Научно-методический журнал. - 2007. - N1. - С. 25-27 Рубрики: професійна компетентність вчитель Кл.слова (ненормовані): НАСТАВНИЦТВО Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Круглова, И. Наставничество в повышении профессиональной компетентности молодого учителя [Текст] / И. Круглова> // Народное образование : Российский общественно-педагогический журнал. - 2007. - N9. - С. 109-116 Рубрики: професійна компетентність наставництво Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Ч-83 Чугаєва, Наталія Юріївна. Психологічні особливості педагога-наставника як умова ефективної соціалізації студентів [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня канд. психол. наук. Спец. 19.00.07 - педагогічна та вікова психологія / Н. Ю. Чугаєва ; Державний вищий навчальний заклад "Університет менеджменту освіти" (Київ). - : ДВНЗ"УМО", 2010. - 16 с. -
РУБ 88 Рубрики: наставництво соціалізація студентів Кафедра психології автореферати дисертацій--психологія Дод.точки доступу: Державний вищий навчальний заклад "Університет менеджменту освіти" (Київ) Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
Ш 98 Шушляпин, О. И. Начала системообразующей психологии управления: от стохастических форм (состояний) сознания к детерминированному мышлению в процессах познания / О. И. Шушляпин> // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2010. - № 4. - С. 216-225. - Библиогр.: 9 назв. . - ISSN 2073-8528
Рубрики: Пізнавальна діяльність Психологія управління Мислення Свідомість Кл.слова (ненормовані): пізнавальна діяльність -- форми свідомості -- типи мислення -- людський досвід -- наставництво Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Ч-12 Чабанюк, Н. Розвиток професійної мотивації молодих фахівців органів внутрішніх справ [Текст] / Н. Чабанюк> // Соціальна психологія. Український науковий журнал. - 2011. - N 5. - С. 140-145. Рубрики: Методи психології Кафедра загальної та практичної психології Кл.слова (ненормовані): професійна мотивація -- психологічна адаптація -- соціально-психологічний клімат в колективі -- стиль управління -- наставництво Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВМДЗ/2012/9 Журнал 2012р. N 9 Вогініч, Ольга. Особистість дитини: здоров’я та фізичний розвиток / О. Вогініч. - С.4-8. Мулик, Наталія. Культурно-гігієнічні навички як засіб зміцнення здоров’я / Н. Мулик. - С.9-17. Сидельникова, Ольга. Особистість дитини: самоставлення та самосвідомість / О. Сидельникова. - С.18-25. Фурсова, Сніжанна. Дитячі таланти та обдарованість / С. Фурсова. - С.26-33. Гавриш, Наталія. Коректурні таблиці як засіб стимулювання креативності дітей / Н. Гавриш. - С.34-44. Самойлова, Світлана. Виявлення індивідуальних особливостей дітей / С. Самойлова, О. Лисенко. - С.45-51. Малишева, Ольга. Атестація педагогчних працівників: вивчення професійної діяльності педагогів / О. Малишева. - С.52-56. Малишева, Ольга. Атестація педагогічних працівників з повною вищою педагогічною освітою, які працюють не фахом / О. Малишева Орієнтовна циклограма діяльності вихователя-методиста на жовтень. - С.62-64. Перелік програм рекомендованих Міністерством освіти і науки, молоді та спорту для використання в дошкільних навчальних закладах у 2012/2013 навчальному році. - С.65. Аплодуємо переможщям. - С.66-67. Кононко, О. Наставництво як форма організації соціального простору початківця / О. Кононко. - С.68-72. Свята та цікаві події жовтня. - С.73-74. Жижина, Ірина. Пригоди Павучка / І. Жижина. - С.75-79. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
К 64 Кононко, О. Наставництво як форма організації соціального простору початківця / О. Кононко> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2012. - № 9. - С. 68-72. Рубрики: Заклади дошкільної освіти--педагогічний колектив наставництво Кл.слова (ненормовані): організація наставництва -- вихователь-методист -- соціально-психологічні аспекти -- наставник-коуч -- професійна майстерність -- професійний досвід Анотація: У статті надається матеріал про організацію наставництва для безболісної адаптації та досягнення початківцями професійної майстерності в ДНЗ. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
> Шифр: ВМДЗ/2012/10 Журнал 2012р. N 10 Поніманська, Тамара. Освітня лінія "Дитина в соціумі" / Т. Поніманська. - С.4-10. Костянтинова, Ольга. Виховуємо патріотів / О. Костянтинова, О. Харитонович, П. Абба. - С.11-24. Терещенко, Людмила. Сім’я як чинник виникнення дитячих невротичних розладів / Л. Терещенко. - С.25-33. Самойлова, Світлана. Методи вивчення індивідуальних особливостей дошкільників / С. Самойлова, О. Лисенко. - С.34-43. Кутеньова, Наталя. Інноваційний підхід до організації методичної роботи з педагогами / Н. Кутеньова. - С.44-52. Кутеньова, Наталія. Створюємо методичний веб-квест крок за кроком / Н. Кутеньова. - С.53-56. Кононко, Олена. Наставництво як форма організації соціального простору початківця / О. Кононко. - С.57-62. Орієнтовна циклограма діяльності вихователя-методиста на листопад. - С.63-64. Клименко, А. Оплата праці завідувача дошкільного закладу за виконання роботи за посадою вихователя-методиста / А. Клименко. - С.65-67. Свята та цікаві події грудня. - С.68-69. Пастухова, Наталя. Новорічна казка "Лускунчик" / Н. Пастухова. - С.70-79. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Кононко, Олена. Наставництво як форма організації соціального простору початківця / О. Кононко> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2012. - № 10. - С. 57-62. Рубрики: Наставництво--молоді вчителі Заклади дошкільної освіти--вихователі--професіоналізм Кафедра дошкільної освіти Кл.слова (ненормовані): методи наставництва -- організація наставництва -- навчання методів наставництва -- підвищення фахової майстерності -- наставник-коуч Анотація: У статті надаються конкретні поради щодо навчання методів наставництва. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
> Шифр: О153602/2013/15-16(27 березня-3 квітня) Газета 2013р. N 15-16(27 березня-3 квітня) [Медіаосвіта в Україні] : [добірка статей]. - С.7-9. Хромей, Галина. Наставництво як метод навчання молодого педагога / Г. Хромей. - С.11. Жадько, Віктор. Мені тринадцятий минало... : авторський цикл "Іду до Шевченка" на допомогу вчителя української літератури / В. Жадько. - С.12. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Х 94 Хромей, Галина. Наставництво як метод навчання молодого педагога [Текст] / Г. Хромей> // Освіта : всеукраїнський громадсько-політичний тижневик. - 2013. - N 15-16(27 березня-3 квітня). - С. 11. Рубрики: вчитель--молодий спеціаліст Кл.слова (ненормовані): на допомогу молодому педагогу -- молодий вчитель Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Омельяненко, Ніна. Концепція розвитку педагогічної освіти: акцент на практиці [Текст] / Ніна Омельяненко> // Практика управління дошкільним закладом : щомісячний спеціалізований журнал. - 2018. - N 9. - С. 26-29. Рубрики: Заклади дошкільної освіти--педагоги--професійне навчання Кл.слова (ненормовані): педагогічна освіта -- педагог-стажист -- педагогічне наставництво -- підвищення кваліфікації педагогів -- педагогічна інтернатура Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВМДЗ/2018/8 Журнал 2018р. N 8 Лисенко, Н. Комплімент вихователю-методисту / Наталія Лисенко, Наталія Савінова. - С.4–5. Кононко, О. Наставництво як форма організації соціального простору початківця / Оксана Кононко. - С.6–10. Кононко, О. Особливості методів підвищення фахової майстерності початківців / Олена Кононко. - С.11–17. Три етапи роботи з педагогом-початківцем : [пам’ятка]. - С.[18–19]. Чуприна, Н. Самоменеджмент вихователя-методиста – запорука успішної освітньої діяльності ЗДО / Наталія Чуприна. - С.20–25. Окерешко, О. Welcome, або Допомагаємо початківцям самоорганізуватися / Олена Окерешко. - С.26–31. Матвійчук, О. Покоління X, Y, Z – чому ми різні та як порозумітися одне з одним / Оксана Матвійчук. - С.32–37. Як допомогти педагогу-початківцю : [пам’ятка для наставника]. - С.[33]. Формуємо соціальний простір початківця : [тест для самоперевірки]. - С.39–41. Кіндрат, І. Організація інтелектуальної і мовленнєвої діяльності дітей на основі інтелектуальних карт / Інна Кіндрат. - С.42–51. - Бібліогр.: 2 назви. Курка чи яйце? До дня народження мультика. - С.52–53. Палайда, Т. Дорогою добра : сценарій дитячої вистави за мотивами казк. повісті Олександра Волкова "Чарівник Смарагдового міста" / Тетяна Палайда, Олена Момот. - С.54–60. Безсонова, О. Вихователь для вихователів, або Навчаємо педагогів-наставників / Ольга Безсонова. - С.61–71. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 64 Кононко, О. Наставництво як форма організації соціального простору початківця / Олена Кононко> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 8. - С. 6–10. - Зміст: Роль вихователя-методиста в організації наставництва ; Соціально-психологічні аспекти взаємин наставника й початківця.
Кл.слова (ненормовані): вихователь-методист -- наставництво -- передача кваліфікації -- вихователь-початківець -- наставник Анотація: У статті йдеться про організацію наставницва в закладах дошкільної освіти з метою безболісної адаптації і досягнення початківцями професійної мастерності. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 64 Кононко, О. Особливості методів підвищення фахової майстерності початківців / Олена Кононко> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 8. - С. 11–17. - Зміст: Які основні методи використовують ; Чим особливий метод коучингу ; Додаток 1 : Портрет наставника-коуча ; Додаток 2 : Портрет учня наставника-коуча.
Кл.слова (ненормовані): заклади дошкільної освіти -- передача кваліфікації -- методична робота -- наставництво -- тренінг -- консультація -- наставництво -- коучинг -- наставник-коуч -- коуч -- вихователь-початківець Анотація: У статті подано поради щодо методів навчання наставництва в закладах дошкільної освіти. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |