Н 53 Неперервна професійна освіта: Теорія і практика [Текст] : зб. наук. праць. Ч. 1 / Міністерство освіти і науки України, Академія педагогічних наук України, Інститут педагогіки і психології професійної освіти ; за ред.: І. А. Зязюна, Н. Г. Ничкало. - К. : [б. в.], 2001. - 392 с. - ISBN 966-593-235-7 : 28.50 грн. Зміст: Кремень, В. Г. Освіта в Україні: Стан і перспективи розвитку / В. Г. Кремень. - С .5-14 Зязюн, І. А. Неперервна освіта як основа соціального поступу / І. А. Зязюн. - С .15-22 Зіньковський, Ю. Ф. Перспективи та можливості неперервної технічної освіти / Ю. Ф. Зіньковський. - С .23-26 Ничкало, Н. Г. Теоретико-методологічні проблеми і перспективи розвитку досліджень з неперервної професійної освіти / Н. Г. Ничкало. - С .35-42 КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ РОЗВИТКУ НЕПЕРЕРВНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ . - С .43-240 Сисоєва, С. О. Творчий розвиток особистості в процесі неперервної професійної освіти / С. О. Сисоєва. - С .45-52 Лутай, В. С. Синенергетична парадигма як меторлогічна основа неперервної освіти / В. С. Лутай. - С .53-57 Голобородько, Є. П. Неперервна освіта і особистість учителя / Є. П. Голобородько. - С .58-60 Корсак, К. В. Стандарти і освіта ХХІ століття / К. В. Корсак. - С .61-65 Лещенко, М. П. Теоретико-методологічні засади діагностики педагогічної майстерності вчителя в умовах особистісно орієнтованої системи навчання / М. П. Лещенко. - С .71-74 Пєхота, О. М. Особистісно орієнтовані технології в підготовці вчителя / О. М. Пєхота. - С .81-88 Астахова, В. І. Неперервна освіта: Підсумки першого десятиріччя / В. І. Астахова. - С .94-98 Олійник, М. М. Мотивація навчання і розвиток особистості в системі професійної освіти / М. М. Олійник, Ю. А. Романенко, І. В. Катанова. - С .99-103 Козаков, В. А. Педагогізація суспільства як передумова неперервної освіти: шляхи, досвід / В. А. Козаков, Д. І. Дзвінчук. - С .104-110 Предборська, І. М. Теоретико-методологічні проблеми трансформації української освіти / І. М. Предборська. - С .116-119 Гуревич, Р. С. Принцип наступності у навчанні в контексті неперервної професійної освіти / Р. С. Гуревич, С. Д. Цвілик. - С .124-129 Дубасенюк, О. А. Методологічні основи теорії професійної виховної діяльності педагога / О. А. Дубасенюк. - С .130-133 Побірченко, Н. А. Профорієнтаційний супровід підготовки сучасного фахівця до навчання впродовж життя / Н. А. Побірченко. - С .134-136 Пономарьов, О. С. Управлінська культура як важлива складова системи професійної освіти / О. С. Пономарьов. - С .137-141 Радул, В. В. Явище соціально-педагогічної зрілості / В. В. Радул. - С .142-146 Астахова, К. В. Кадровий потенціал вищої школи в умовах переходу до неперервної освіти / К. В. Астахова. - С .147-153 Шевченко, В. І. Проблема глобального зла і статус педагога / В. І. Шевченко. - С .154-157 Кузнецов, Г. В. Середня школа - вищий навчальний заклад: Проблеми неперервної професійної підготовки / Г. В. Кузнецов, О. М. Долгов, А. С. Головченко. - С .158-160 Цехмістер, Я. В. Допрофесійна підготовка учнівської молоді: Теоретичний аспект / Я. В. Цехмістер. - С .161-165 Отич, О. М. Зміст і структура підготовки вчителя початкових класів до виховної роботи в школі на матеріалі пісенного фольклору / О. М. Отич. - С .173-177 Солдатенко, М. М. Самостійна навчально-пізнавальна діяльність як засіб забезпечення неперервності совіти / М. М. Солдатенко. - С .186-189 Крюкова, Д. Ф. Методологічні особливості побудови розвивального навчання / Д. Ф. Крюкова. - С .190-193 Антонова, О. Є. Загальнопедагогічна підготовка майбутнього вчителя як умова неперервної освіти / О. Є. Антонова. - С .199-201 Довбня, В. М. Засади неперервної освіти в українській філософсько-педагогічній думці першої половини ХХ століття / В. М. Довбня. - С .202-206 Смікал, В. О. Використання взаємодії мистецтв у процесі формування світоглядної культури особистості / В. О. Смікал. - С .211-214 Грищенко, Ю. В. Розвиток вокальної освіти в музичних закладах освіти України (друга половина ХІХ-початок ХХ століття) / Ю. В. Грищенко. - С .220-223 Яковлев, А. А. Вплив типу культури на характер освіти / А. А. Яковлев. - С .224-227 Рабош, І. Т. До проблеми гуманітаризації освіти / І. Т. Рабош. - С .228-233 Єгорова, Є. В. Деякі напрями та перспективи психологічного забезпечення підготовки молоді до професійного самовизначення / Є. В. Єгорова. - С .234-237 РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ В СИСТЕМІ НЕПЕРЕРВНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ . - С .241-385 Кульчицька, О. І. Проблеми обдарованості в сучасній психології / О. І. Кульчицька. - С .263-267 Гуревич, Р. С. Формування інформаційної кльтури педагога в контесті неперервної освіти / Р. С. Гуревич, А. М. Коломієць, Д. І. Коломієць. - С .276-280 Пилипчук, В. В. Розвиток творчості вчителя професійної школи в умовах адаптованого колективного навчання / В. В. Пилипчук. - С .305-309 Гаріна, М. Г. До проблем морального виховання студентської молоді / М. Г. Гаріна, І. В. Мухмутова, Л. В. Твердоступ. - С .320-322 Слоневська, І. Б. До проблеми формування ціннісних орієнтацій засобами зарубіжної літератури / І. Б. Слоневська. - С .323-326 Горбунь, Е. Л. Вузівський етап формування відповідальності майбутнього вчителя в системі неперервної професійної освіти / Е. Л. Горбунь. - С .327-332 Лихвар, В. Д. Розвиток художньо-творчих здібностей людини / В. Д. Лихвар. - С .333-337 Антрощенко, Т. О. Формування культури міжнаціонального спілкування майбутніх учителів у вивченні психолого-педагогічних дисциплін / Т. О. Антрощенко. - С .338-340 Фалько, М. І. Формування дослідницьких умінь вчителя музики в системі неперервної освіти / М. І. Фалько. - С .349-352 Онацький, В. М. Взаємодія практичного психолога і вчителя у роботі з обдарованими дітьми / В. М. Онацький. - С .358-366 Гончарук, Т. О. Особливості формування установок толерантної свідомості в учнівської молоді / Т. О. Гончарук. - С .367-370 Грищенко, О. А. Вплив інноваційних технологій на розвиток творчої особистості вчителя / О. А. Грищенко. - С .382-385
РУБ 37(09)(4УКР) Рубрики: освіта--неперервна професійна Особистість--розвиток особистості--культура Освіта в Україні Синенергетика Вчитель Педагогічна майстерність Навчання Освіта--наступність в освіті Середня школа Педагог--статус--культура Допрофесійна підготовка Учитель початкових класів--підготовка Самостійна робота Розвивальне навчання Філософсько-педагогічна думка, І пол. ХХ ст. Вчителі--підготовка Майбутні вчителі Освіта--вокальна Культура--вплив на освіту Молодь--допрофесійна підготовка Обдарованість Здібності--розвиток Інформаційна культура Викладачі вищих навчальних закладів--підвищення кваліфікації Вчитель--творчість Моральне виховання студентів Викладання зарубіжної літератури Вчитель музики Практичні психологи--взаємодія з вчителем Технології--інноваційні Толерантність Кл.слова (ненормовані): наступність в освіті Дод.точки доступу: Зязюн, І. А. (д-р філос. наук, проф., дійсний член АПН України) \ред.\; Ничкало, Н. Г. (Док. пед. наук, проф., дійсний член АПН України) \ред.\; Міністерство освіти і науки України; Академія педагогічних наук УкраїниІнститут педагогіки і психології професійної освіти Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
К 36 Керування освітою і шкільне самоврядування [Текст] / Т. Серджіованні, М. Барлінгейм, Ф. Кумз, П. Тарстон; пер. з англ. О. Щур. - Львів : Літопис, 2002. - 440 с. - (Освіта). - Літ. в кінці розд. - ISBN 966-7007-71-3 (в пер.) : 16.00 грн.
РУБ 37И Рубрики: Керівництво освітою Школа--організація Учні Вчитель Директор школи Фінансування шкільне Державна освіта Кл.слова (ненормовані): демографічна ситуація Дод.точки доступу: Серджіованні, Т.; Барлінгейм, М.; Кумз, Ф.; Тарстон, П.; Щур, Олеся \пер.\ Примірників всього: 2 Ч.З.№2 (1), фб (1) Свободны: Ч.З.№2 (1), фб (1) |
Терлецька, Л. Учитель як суб’єкт педагогічної діяльності [Текст] / Л. Терлецька> // Бібліотека "Шкільного світу". - 2003. - N2(Психолог на педраді). - С. 25-27.
Рубрики: вчитель психологія навчання Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Батракова, С. Н. Проблема самосознания учителя как "человека культуры" [Текст] / С.Н. Батракова> // Психология обучения : Дайджест российской и зарубежной прессы. - 2003. - N2. - С. 9-13 . - ISSN 1561-2457
Рубрики: вчитель Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Чирковская, Е. Г. Личностные и профессиональные качества учителей, работающих с одаренными учащимися [Текст] / Е.Г. Чирковская> // Одаренный ребенок : Научно-практический журнал. - 2003. - N2. - С. 62-65
Рубрики: вчитель обдаровані діти Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Захарченко, Е. Монолог или диалог?(заметки о коммуникативной компетентности учителя) : учитель и ученик : два стиля общения [Текст] / Е. Захарченко> // Директор школи. Україна : Науково-методичний журнал. - 2003. - N7/8. - С. 87-92.
Рубрики: Спілкування вчителя і учня вчитель педагогіка співробітництва Кл.слова (ненормовані): педагогическая коммуникация Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Мюнстерберг, Г. Психологія і учитель [Текст] / Г. Мюнстерберг> // Психолог. - 2004. - N15(квітень). - С. 25-28
Рубрики: вчитель Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Щербинина, Ю. Проблема речевой агрессии в педагогическом развитии [Текст] / Ю. Щербинина> // Дошкольное воспитание : Научно-методический журнал. - 2004. - N9. - С. 102-107 . - ISSN 0012-561X
Рубрики: Педагогічні працівники вчитель Кл.слова (ненормовані): речевая агрессия Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
Постылякова, Ю. В. Ресурсы совладания со стрессом в разных видах профессиональной деятельности [Текст] / Ю. В. Постылякова> // Психологический журнал. - 2005. - Том26, N6. - С. 35-43 . - ISSN 0205-9592
Рубрики: психологія професійної діяльності вчитель стрес професійний Кл.слова (ненормовані): МЕНЕДЖЕР -- профессиональные требования -- локус контроля Анотація: Цель исследования - выявление уровня выраженности психологических ресурсов совладения со стрессом в двух группах социономических профессий - менеджеров и учителей. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) Замовлені прим-ки для відділів: Ч.З.№2 |
Платова, И. Н. О роли учителя в современной школе [Текст] / И. Н. Платова> // Педагогические науки. - 2005. - N6. - С. 131-133 . - ISSN 1728-8894 Рубрики: вчитель Кл.слова (ненормовані): КОМПЕТЕНТНІСТЬ Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
Нефёдова, Л. Компетентность и образ учителя современной гимназии [Текст] / Л. Нефёдова> // Народное образование : Российский общественно-педагогический журнал. - 2006. - N7. - С. 215-219 Рубрики: вчитель професійна компетентність Кл.слова (ненормовані): образ вчителя Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Мороз, Т. Ідеал педагога в сучасній системі освіти [Текст] / Т. Мороз> // Директор школи. Україна : Науково-методичний журнал. - 2006. - N12. - С. 44-48 Рубрики: вчитель Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Манойлова, М. Исследование эмоционального интеллекта педагога [Текст] / М. Манойлова> // Педагогическая диагностика : Научно-практический журнал. - 2006. - N6. - С. 45-58 Рубрики: діагностика проф.педагога педагогічна діагностика вчитель інтелект Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Лукьянова, М. И. Готовность учителя к личностно ориентированному взаимодействию: методика диагностики [Текст] / М. И. Лукьянова> // Педагогическая диагностика : Научно-практический журнал. - 2006. - N6. - С. 82-109 Рубрики: діагностика проф.педагога вчитель Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Комплекс диагностических методик по определению профессиональной компетентности и мастерства педагога [Текст]> // Педагогическая диагностика : Научно-практический журнал. - 2006. - N6. - С. 121-132 Рубрики: педагогічна діагностика вчитель діагностика проф.педагога Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Мартишина, Н. В. К вопросу о моделировании процесса становления творческого потенциала личности педагога [Текст] / Н. В. Мартишина> // Педагогическое образование и наука : Научно-методический журнал. - 2006. - N3. - С. 69-72 Рубрики: вчитель Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Рыбин, В. А. Учитель в педагогике нового времени [Текст] / В. А. Рыбин> // Педагогика : Научно-теоретический журнал. - 2006. - N8. - С. 48-56 . - ISSN 0869-561Х Рубрики: вчитель Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільних прим. немає Видання є лише у відділах/філіалах |
Ковальова, О. Визначення типів іміджу вчителя і вчителя-адміністратора [Текст] / О. Ковальова> // Психологія і суспільство : Науково-економічний та соціально-психологічний часопис. - 2006. - N4. - С. 81-85 . - ISSN 966-654-0 Рубрики: педагогічна психологія імідж вчитель Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Корецька, Л. В. Роль інформаційно-комунікаційних технологій у підвищенні кваліфікації вчителя [Текст] / Л.В. Корецька> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2007. - N1. - С. 4-6 Рубрики: вчитель Інформаційні технології Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Рощина, Я. Учитель на рынке труда : лучше ему не стало [Текст] / Я. Рощина> // Народное образование : Российский общественно-педагогический журнал. - 2006. - N10. - С. 39-42 Рубрики: вчитель Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |