Гірняк, А. Систематика навчальних завдань модульно-розвивального підручника [Текст] / А. Гірняк> // Психологія і суспільство : Український теоретико-методологічний соціогуманітарний часопис. - 2008. - N2. - С. 116-138 . - ISSN 1810-2131 Рубрики: психологія навчання навчання--задачі, вправи, завдання підручники шкільні Кл.слова (ненормовані): освітня задача -- навчальна задача -- запитання -- вправа -- психолого-дидактичні вимоги Анотація: Сьогодні у науковій літературі можна зустріти безліч типів завдань, задач та їх похідних варіацій різного рівня узагальненняі. Така структурно-змістова невизначеність понять "завдання" і "задача" не дає змоги адекватно оперувати ними як специфічним мисленнєвим інструментарієм. Мета статті - обгрунтувати авторську версію систематики навчальних завдань модульно-розвивального підручника. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |