Піроженко, Тамара. Чому "гальмує" дошкільна освіта / Т. Піроженко, С. Ладивір> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2012. - № 7. - С. 9-19. Рубрики: Психологія дошкільника--дошкільна зрілість Дошкільники--підготовка до школи Кл.слова (ненормовані): характеристики дошкільної зрілості -- підготовка до школи -- самосвідомість -- психологічна зрілість -- чинники формування -- ігрова діяльність -- активно-пізнавальне ставлення -- центральне психічне новоутворення Анотація: У статті подано матеріал про підготовку дітей до навчання у школі та характеристики дошкільної зрілості. Дод.точки доступу: Ладивір, Свтлана Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
П 11 Піроженко, Тамара. Чому "гальмує" дошкільна зрілість / Т. Піроженко, С. Ладивір> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2012. - № 8. - С. 7-12. Рубрики: Пізнавальний розвиток--діти дошкільного віку Дошкільники--Інтелектуальний розвиток Кл.слова (ненормовані): психологічна зрілість -- критерії оцінки -- показники пізнавального розвитку -- пізнавальна діяльність -- методика обстеження Анотація: У статті розглядається матеріал про один із аспектів дошкільної зрілості- пізнавальний розвиток дитини. Дод.точки доступу: Ладивір, Світлана Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Розенова, М. И. Семантическое поле обыденых представлений о психологически зрелой личности / М. И. Розенова, Ф. С. Брантова> // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2012. - № 3. - С. 135-154. - Библиогр.: 18 назв. . - ISSN 2073-8528 Рубрики: Особистість--психологічна зрілість Кл.слова (ненормовані): психологічна зрілість -- свідомість -- буденність -- уявлення Анотація: В статье анализируется феномен психологической зрелости личности как интегративное образование, отражающее разноуровневые достижения в развитии человека. Выделяются наиболее существенные критериальные признаки данного понятия. Приводятся результаты исследования восприятия и трактовки даного понятия в обыденом сознании. У статті аналізується феномен психологічної зрілості особистості як інтегративне утворення, що відбиває різнорівневі досягнення в розвитку людини. Виділяються найбільш істотні критеріальні ознаки даного поняття. Наводяться результати дослідження сприйняття і трактування даного поняття в повсякденній свідомості. Дод.точки доступу: Брантова, Ф. С. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
А 72 Антонова, Н. О. Дослідження взаємозв’язку особливостей темпераменту та показників особистісної зрілості студентів-психологів [Текст] / Н. О. Антонова, Л. І. Рибачук> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2012. - N 12. - С. 1-5. Рубрики: Зрілий вік--психологія Кафедра психології Кл.слова (ненормовані): майбутній психолог -- психологічна зрілість -- зрілість студентів-психологів Дод.точки доступу: Рибачук, Л. І. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |