И73 Интеллектуальное развитие и воспитание дошкольников [Текст] : учеб. пособие для студ. дошкольного образования пед. вузов / Л. Г. Нисканен, О. А. Шаграева, Е. В. Родина и др.; под ред. Л. Г. Нисканен. - М. : Академия, 2002. - 208 с. - (Высшее образование). - Библиогр. в конце глав. - ISBN 5-7695-0974-0 (в пер.) : 18.30 грн.
РУБ 372(075.3) Рубрики: Обучение--математика Познавательные процессы Речь--развитие Дошкільне виховання Техника--интерес у детей дошкільне виховання--музичний розвиток Дошкільники--Інтелектуальний розвиток Дод.точки доступу: Нисканен, Людмила Григорьевна; Шаграева, Ольга Аркадьевна; Родина, Екатерина Владимировна Примірників всього: 5 фб (1), пед. (1), аб (1), Ч.З.№2 (2) Свободны: фб (1), пед. (1), аб (1), Ч.З.№2 (2) |
П 11 Піроженко, Тамара. Чому "гальмує" дошкільна зрілість / Т. Піроженко, С. Ладивір> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2012. - № 8. - С. 7-12. Рубрики: Пізнавальний розвиток--діти дошкільного віку Дошкільники--Інтелектуальний розвиток Кл.слова (ненормовані): психологічна зрілість -- критерії оцінки -- показники пізнавального розвитку -- пізнавальна діяльність -- методика обстеження Анотація: У статті розглядається матеріал про один із аспектів дошкільної зрілості- пізнавальний розвиток дитини. Дод.точки доступу: Ладивір, Світлана Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
С 66 Сосенкова, Віра. Навчаємо презентувати LEGO-моделі / В. Сосенкова> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2014. - № 5. - С. 42-48. Рубрики: Дошкільна освіта--здоров’я дітей Дошкільники--Інтелектуальний розвиток Дошкільна освіта--іграшки дитячі Кл.слова (ненормовані): конструювання -- конструкційна діяльність -- конструкційні ігри -- конструктори LEGO -- LEGO-моделі -- презентація LEGO-моделі -- мовленнєві вправи -- дидактичні ігри -- дошкільники Анотація: У статті розповідається про те, як навчити дітей презентувати LEGO-моделі. Підкреслено, що для успішної презентації своєї роботи дитині важливо комфортно почуватися перед аудиторією слухачів. Розглянуто організацію попередньої роботи з презентації LEGO-моделей (тематичні тижні, бесіди, дидактичні ігри), проаналізовано прийоми навчання презентації. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |