372(075.3)
И73


   
    Интеллектуальное развитие и воспитание дошкольников [Текст] : учеб. пособие для студ. дошкольного образования пед. вузов / Л. Г. Нисканен, О. А. Шаграева, Е. В. Родина и др.; под ред. Л. Г. Нисканен. - М. : Академия, 2002. - 208 с. - (Высшее образование). - Библиогр. в конце глав. - ISBN 5-7695-0974-0 (в пер.) : 18.30 грн.
ДРНТІ
ББК 74.10я73
РУБ 372(075.3)
Рубрики: Обучение--математика
   Познавательные процессы

   Речь--развитие

   Дошкільне виховання

   Техника--интерес у детей

   дошкільне виховання--музичний розвиток

   Дошкільники--Інтелектуальний розвиток



Дод.точки доступу:
Нисканен, Людмила Григорьевна; Шаграева, Ольга Аркадьевна; Родина, Екатерина Владимировна
Примірників всього: 5
фб (1), пед. (1), аб (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (1), пед. (1), аб (1), Ч.З.№2 (2)

74.202
П 11


    Піроженко, Тамара.
    Чому "гальмує" дошкільна зрілість / Т. Піроженко, С. Ладивір // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2012. - № 8. - С. 7-12.
ББК 74.202
Рубрики: Пізнавальний розвиток--діти дошкільного віку
   Дошкільники--Інтелектуальний розвиток

Кл.слова (ненормовані):
психологічна зрілість -- критерії оцінки -- показники пізнавального розвитку -- пізнавальна діяльність -- методика обстеження
Анотація: У статті розглядається матеріал про один із аспектів дошкільної зрілості- пізнавальний розвиток дитини.


Дод.точки доступу:
Ладивір, Світлана

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74.100.58
С 66


    Сосенкова, Віра.
    Навчаємо презентувати LEGO-моделі / В. Сосенкова // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2014. - № 5. - С. 42-48.
ББК 74.100.58
Рубрики: Дошкільна освіта--здоров’я дітей
   Дошкільники--Інтелектуальний розвиток

   Дошкільна освіта--іграшки дитячі

Кл.слова (ненормовані):
конструювання -- конструкційна діяльність -- конструкційні ігри -- конструктори LEGO -- LEGO-моделі -- презентація LEGO-моделі -- мовленнєві вправи -- дидактичні ігри -- дошкільники
Анотація: У статті розповідається про те, як навчити дітей презентувати LEGO-моделі. Підкреслено, що для успішної презентації своєї роботи дитині важливо комфортно почуватися перед аудиторією слухачів. Розглянуто організацію попередньої роботи з презентації LEGO-моделей (тематичні тижні, бесіди, дидактичні ігри), проаналізовано прийоми навчання презентації.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)