159.946.3:159.91
Б 79


    Болтівець, С.
    Психофізіологія мовчання, говоріння і співу в регуляції навчання учнів / Сергій Болтівець // Психологія і сусп-во : укр. теорет.-методол. соціогуманітар. часопис. - 2016. - № 4. - С. 104–120. - Бібліогр.: 21 назва. . - ISSN 1810-2131
УДК
Рубрики: Психофізіологія--моторні функції
   Психологія навчання--безстресове навчання

   Кафедра музичної педагогіки та хореографії

Кл.слова (ненормовані):
здібності -- варіабельність ритмів головного мозку -- психофізіологічні ефекти -- психофізіологічні стани -- медико-психологічні обстеження -- музикотерапевтична педагогіка -- безстресове навчання -- обзоровчий спів -- Піснезнайка
Анотація: У роботі висвітлені взаємозалежності навчання і здоров’я учнів та аргументоване їх утілення в медично-педагогічному проекті "Гармонія інтелекту та здоров’я", який містить інноваційну методику корекційно-оздоровчого безстресового навчання Н. М. Яновської – музикотерапевтичну педагогіку, образно названу для суб’єктної самареалізації учнів у ній "Піснезнайкою". Йдеться про новий підхід до навчання: матеріал подається у вигляді пісень, текст яких, крім знань, містить у собі виховні моменти. Музика використовується з позицій музикотерапії, стимулює інтелектуальну діяльність і позитивно впливає на здоров'я слухачів, а яскраві ілюстрації допомагають краще та швидше зрозуміти матеріал.


Дод.точки доступу:
Яновська, Наталія Миколаївна (лікар, канд. мед. наук, президент Міжнародного інноваційного центру гармонійного розвитку людини, автор проекту “Гармонія інтелекту та здоров’я”) \о ней\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)