81.2Рос
М 71


    Мишатина, Н. Л.
    Тексты, которые мы выбираем: в поисках идеального проекта методики ХХІ в. / Н. Л. Мишатина, И. П. Цыбулько // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 9. - С. 21-28. - Библиогр.: 14 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 81.2Рос + 74в2: 81 + 74.268.1Рос
Рубрики: Педагогіка--методологія--педагогіка та інші науки--мовознавство
Кл.слова (ненормовані):
мовознавство -- російська мова -- парадигма освіти -- ФДОС (ФГОС) -- освітні стандарти -- освітні програми -- процес навчання -- викладання мов в школі -- лінгвістика -- лінгвоконцептоцентрічна модель -- лингвоконцептоцентрическая модель -- підсумковий контроль знань -- російська культура -- базові концепти культури -- філософські тексти -- компетенція -- компетентність
Анотація: У статті аналізується освітній і виховний потенціал філософських текстів в контексті проблеми перевірки мовного розвитку школярів. Представлено один із можливих способів вирішення проблеми підсумкового контролю з російської мови з опорою на лінгвоконцептоцентрічну модель.


Дод.точки доступу:
Цыбулько, И. П.

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74.202.8
К 66


    Коренькова, Г. М.
    Тестові завдання як засіб підсумкового контролю навчальних досягнень [Текст] / Г. М. Коренькова // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 10/11. - С. 9-10.
ББК 74.202.8 + 63.3р10
Рубрики: Викладання історії--тестові завдання
Кл.слова (ненормовані):
тестові завдання -- тестовий контроль -- підсумковий контроль знань -- навчальні досягнення студентів -- перевірка знань


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


378.091.2:61(001.4)]:004
М 59


    Микитенко, Павло Васильович.
    Методика організації підсумкового контролю знань з медичної інформатики [Текст] / П. В. Микитенко, І. П. Кривенко // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2019. - N 2. - С. 8-16.
УДК
Рубрики: Підготовка медичних працівників--ІТ-компетентність--оцінювання
Кл.слова (ненормовані):
компетентнісно-лоієнтовані завдання -- ІТ-компетентність -- медична інформатика -- вища освіта -- підсумковий контроль знань -- оцінювання -- педагогічний тест -- студенти-медики
Анотація: Мета статті: запропонувати методику організації підсумкового контролю знань з медичної інформатики, яка б забезпечувала підвищення об’єктивності оцінювання та мотивацію студентів медичних спеціальностей.


Дод.точки доступу:
Кривенко, Інна Петрівна

Є примірники у відділах: всього 1 : інф. (1)
Вільні: інф. (1)