М 71 Мишатина, Н. Л. Тексты, которые мы выбираем: в поисках идеального проекта методики ХХІ в. / Н. Л. Мишатина, И. П. Цыбулько> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 9. - С. 21-28. - Библиогр.: 14 назв. . - ISSN 0869-561X Рубрики: Педагогіка--методологія--педагогіка та інші науки--мовознавство Кл.слова (ненормовані): мовознавство -- російська мова -- парадигма освіти -- ФДОС (ФГОС) -- освітні стандарти -- освітні програми -- процес навчання -- викладання мов в школі -- лінгвістика -- лінгвоконцептоцентрічна модель -- лингвоконцептоцентрическая модель -- підсумковий контроль знань -- російська культура -- базові концепти культури -- філософські тексти -- компетенція -- компетентність Анотація: У статті аналізується освітній і виховний потенціал філософських текстів в контексті проблеми перевірки мовного розвитку школярів. Представлено один із можливих способів вирішення проблеми підсумкового контролю з російської мови з опорою на лінгвоконцептоцентрічну модель. Дод.точки доступу: Цыбулько, И. П. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
К 66 Коренькова, Г. М. Тестові завдання як засіб підсумкового контролю навчальних досягнень [Текст] / Г. М. Коренькова> // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 10/11. - С. 9-10. Рубрики: Викладання історії--тестові завдання Кл.слова (ненормовані): тестові завдання -- тестовий контроль -- підсумковий контроль знань -- навчальні досягнення студентів -- перевірка знань Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
М 59 Микитенко, Павло Васильович. Методика організації підсумкового контролю знань з медичної інформатики [Текст] / П. В. Микитенко, І. П. Кривенко> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2019. - N 2. - С. 8-16.
Кл.слова (ненормовані): компетентнісно-лоієнтовані завдання -- ІТ-компетентність -- медична інформатика -- вища освіта -- підсумковий контроль знань -- оцінювання -- педагогічний тест -- студенти-медики Анотація: Мета статті: запропонувати методику організації підсумкового контролю знань з медичної інформатики, яка б забезпечувала підвищення об’єктивності оцінювання та мотивацію студентів медичних спеціальностей. Дод.точки доступу: Кривенко, Інна Петрівна Є примірники у відділах: всього 1 : інф. (1) Вільні: інф. (1) |