З-17 Зайцева, Л. Щоб математика розум впорядкувала [Текст] : розвивальне навчання / Лариса Зайцева> // Дошкільне виховання. - 2014. - № 7. - С. 17-21. Рубрики: Дошкільна освіта--заняття з математики Кл.слова (ненормовані): формування математичних уявлень -- пізнавальний діалог -- активна діяльність дітей -- внутрішні дії -- узагальнений спосіб дій -- суттєві ознаки об’єктів -- математичні поняття Анотація: У статті визначено методику формування математичних уявлень у дітей дошкільного віку, окреслено основні напрями і методи роботи. Автор акцентує увагу на нових підходах до навчання, мета якого - не накопичення інформації, а розвиток здібностей дитини, активізація її пізнавальної діяльності. Замовлені прим-ки для відділів: Ч.З.№2 |
Гавриш, Наталія. Як зробити діалоги з дошкільниками пізнавальними [Текст] / Н. Гавриш> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2021. - N 1. - С. 4-7. Рубрики: Дошкільна освіта--розвиток мовлення Кл.слова (ненормовані): діалог з дитиною -- пізнавальний діалог -- дошкільники -- активізація мовлення дошкільника -- висловлення власної думки -- власна думка дитини -- мовленнєвий розвиток Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |