Т 35 Теремко, Василь Іванович. Видавничий маркетинг [Текст] : навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів / В. І. Теремко. - К. : Академвидав, 2009. - 272 с. ; 20 см. - (Альма-матер). - ISBN 978-966-8226-84-7 (в тв. опр.) : 37.00 грн., 35.00 грн., 37.00 грн.
РУБ 002.4 Рубрики: Видавнича справа--підручники для ВНЗ--видавничий маркетинг Видавнича справа--видавництво--управління видавництвом Видавнича справа--видавничий маркетинг Видавнича справа--книговидання Видавнича справа--видавничий бізнес Кл.слова (ненормовані): видавничий маркетинг -- маркетивгові дослідження -- управління видавництвом -- видавнича продукція -- книговидання -- реклама видавничої продукції Примірників всього: 4 фб (1), Ч.З.№2 (3) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (3) |
Булах, Тетяна. Роль соціальної реклами в підвищенні збуту видавничої продукції / Т. Булах> // Вісн. Кн. палати : наук.-практ. журн. - 2012. - № 11. - С. 6-8. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 2076-9326 Рубрики: Видавнича справа в Україні--реклама Кл.слова (ненормовані): соціальна реклама -- видавнича продукція -- читання -- реклама видавничої продукції Анотація: Розглядаються сутнісні характеристики соціальної реклами видавничої продукції та її роль у розвитку книготорговельного бізнесу. Є примірники у відділах: ІБв Прим. 1 (вільний) |
Т 35 б-ка Бойка О. Д. / Т 35-фб Теремко, Василь Іванович. Видавництво - XXI. Виклики і стратегії [Текст] : монографія / В. І. Теремко. - К. : Академвидав, 2012. - 328 с. - (Монограф). - ISBN 978-617-572-045-5 (в тв. опр.). - ISBN 978-966-8226-92-2 (серія) : 65.00 грн.
РУБ 002.4 Рубрики: Видавнича справа--підручники для ВНЗ--видавничий маркетинг Видавнича справа--видавництво--управління видавництвом Видавнича справа--видавничий маркетинг Видавнича справа--книговидання Видавнича справа--видавничий бізнес Кл.слова (ненормовані): видавничий маркетинг -- маркетивгові дослідження -- управління видавництвом -- видавнича продукція -- книговидання -- реклама видавничої продукції Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |