Осадча, Віра. Батькам про значення розвитку дрібної моторики рук / В. Осадча> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2012. - № 3. - С. 43-50. Рубрики: Дошкільна освіта--моторика рук Мовлення --розвиток--моторика рук Дошкільники--ранній вік Дошкільна освіта--сім’я--поради батькам Кл.слова (ненормовані): дрібна моторика -- розвиток моторики -- розвиток особистості Анотація: Вправи на розвиток дрібної моторики у дітей раннього віку. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
С 42 Скворцова, Світлана. Формування логіко-математичної компетентності п’ятирічних [Текст] / С. Скворцова> // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2011. - N 10. - С. 15-20 : цв.ил. . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--заняття з математики Дошкільна освіта--розумовий розвиток дошкільників Кафедра дошкільної освіти Кл.слова (ненормовані): логіко-математична компетентність -- словесно-логічне мислення -- розумові дії -- розвиток моторики -- логічні міркування Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ДзОП-1/2019/5 Журнал 2019р. N 5 Інтернет-марафон видавничої групи "Основа" : [про Інтернет-марафони, організовані Видавничою групою "Основа", які відбулися у березні 2019 року]. - С.2–3. Кл.слова: інтернет-марафони, професійне зростання, педагоги Борович, Р. Р. Шляхи розв’язання проблем раннього дитячого аутизму : [вивчено проблему дитячого аутизму. Окреслено шляхи навчання та виховання дітей із даною особливістю психічного розвитку] / Р. Р. Борович. - С.4–8. - Бібліогр.: 9 назв. : фото. Кл.слова: порушення психічного розвитку, ранній дитячий аутизм, корекційна робота Максимчук, Ю. Й. Формування комунікативної компетентності учнів з особливими освітніми потребами шляхом розвитку критичного мислення : [розглянуто проблему формування комунікативної компетентності дітей з особливими освітніми потребами. Доведено, що її формування варто розпочинати з раннього віку, що є найважливішою передумовою успішності навчання в основній та старшій школі, зокрема шляхом розвитку критичного мислення.] / Ю. Й. Максимчук. - С.9–11. - Бібліогр.: 7 назв. : фото., іл. Кл.слова: комунікативна компетентність, критичне мислення, учні з особливими освітніми потребами Нагорна, О. Б. Формування рухових компетентностей у дітей із порушеннями функцій опорно-рухового апарату в дошкільному та молодшому шкільному віці : [рекомендації вчителям, батькам, реабілітологам щодо формування рухових компетентностей у дітей із порушеннями функцій опорно-рухового апарату в дошкільному та молодшому шкільному віці] / О. Б. Нагорна. - С.12–13. - Бібліогр.: 8 назв. : фото. Кл.слова: рухові компетентності, порушення опорно-рухового апарату, рухові розлади Бабаляк, С. В. Кухонне обладнання : [розробка уроку соціально-побутового орієнтування у 8-му класі для дітей із легкою розумовою відсталістю] / С. В. Бабаляк. - С.14–19. : іл., табл. Кл.слова: соціально-побутове орієнтування, діти з легкою розумовою відсталістю, уроки Чиж, В. М. Оповідання про Україну. Ангел-хранитель Києва : [розробка уроку з української літератури для дітей 6-го класу з легкою розумовою відсталістю] / В. М. Чиж. - С.20–22 : фото., іл. Кл.слова: українська література, діти з легкою розумовою відсталістю, уроки Свириденко, О. В. У світі казки чарівної : [розробка уроку позакласного читання для учнів 2-го класу з дислексією] / О. В. Свириденко. - С.23–25. : фото., іл. Кл.слова: позакласне читання, дислексія, уроки Штіль, С. Ю. Формування мовленнєвих компетентностей у дошкільників з особливими освітніми потребами шляхом розвитку дрібної моторики : [розглянуто шляхи розвитку дрібної моторики дітей дошкільного віку з особливими освітніми потребами, які сприятимуть формуванню мовленнєвих компетентностей дітей] / С. Ю. Штіль. - С.26–28. - Бібліогр.: 5 назв. : фото., табл. Кл.слова: мовленнєві компетентності, розвиток моторики, діти дошкільного віку Коротун, Н. М. Прийоми збереження та зміцнення здоров’я дітей молодшого шкільного віку з особливими освітніми потребами під час навчально-виховного процесу : [містяться рекомендації вчителям щодо збереження та зміцнення здоров’я дітей молодшого шкільного віку з особливими освітніми потребами під час навчально-виховного процесу] / Н. М. Коротун. - С.29–30. - Бібліогр.: 6 назв. : іл. Кл.слова: збереження здоров’я, зміцнення здоров’я, молодші школярі Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Штіль, С. Ю. Формування мовленнєвих компетентностей у дошкільників з особливими освітніми потребами шляхом розвитку дрібної моторики [Текст] : [розглянуто шляхи розвитку дрібної моторики дітей дошкільного віку з особливими освітніми потребами, які сприятимуть формуванню мовленнєвих компетентностей дітей] / С. Ю. Штіль> // . - С. 26–28 : фото., табл. - Бібліогр.: 5 назв. Рубрики: Діти з особливими потребами--формування мовленнєвих компетентностей Кл.слова (ненормовані): мовленнєві компетентності -- розвиток моторики -- діти дошкільного віку -- діти з особливими освітніми потребами Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |