В 53 Вісник студентського наукового товариства [Текст]. Вип. 3 / відп. ред. О. В. Мельничук ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2007. - 96 с. - Літ. в кінці кожної статті. - 9.20 грн. Зміст: Федорчук, І. В. Проекти на уроках іноземної мови як засіб формування навчальної мотивації учнів / І. В. Федорчук. - С .3-5 Stetsenko, Alina A. Developing English Language Writing Skills of Students Through a Regular and Well-Guided University Writing Practice / Alina A. Stetsenko. - С .6-8 Дубовик, Г. А. Використання інформаційних технологій у викладання ділової англійської мови / Г. А. Дубовик. - С .8-11 Ковальська, Н. Роль самоконтролю в підготовці до виконання тестових завдань з англійської мови на І курсі / Н. Ковальська. - С .12-13 Юрченко, Б. А. Використання авторських програм для розробки комп’ютерних вправ у навчанні іноземних мов / Б. А. Юрченко. - С .13-14 Пилипенко, Я. М. Методичні прийоми вдосконалення навичок уживання часових форм англійського дієсловаучнями 10 класу / Я. М. Пилипенко. - С .14-20 Копилова, Є. Г. Зародження і розвиток української лексикографії та роль словника у вивченні рідної мови / Є. Г. Копилова, Н. А. Пучка. - С .21-23 Гур’єва, К. М. Навчання німецької мови як другої іноземної в загальноосвітніх навчальних закладах / К. М. Гур’єва. - С .24-26 Василенко, І. Фразеологізми з анімалістичним компонентом у сучасній німецькій мові / І. Василенко. - С .27-29 Кохно, А. Неологізми в сучасній німецькій мові / А. Кохно. - С .30-32 Сальніков, А. Іншомовні слова в німецьких засобах масової інформації / А. Сальніков. - С .33-34 Маслак, К. О. Основні напрями порівняльно-фразеологічних досліджень (на матеріалі німецької, англійської та української мов) / К. О. Маслак. - С .35-37 Бартош, І. М. Використання освітніх Інтернет-ресурсів на уроках історії / І. М. Бартош. - С .38-40 Прудька, В. О. Використання міжпредметних зв’язків на уроках історії України на української літератури / В. О. Прудька. - С .41-43 Василенко, М. Проблеми фізичного виховання в системі національної освіти / М. Василенко. - С .44-45 Покидько, О. Деякі аспекти виховання громадянських якостей школяра / О. Покидько, Т. Руденчик. - С .45-46 Ющенко, О. Формування екологічної культури школярів у позакласній роботі / О. Ющенко, Т. Клименко. - С .47-48 Чиж, О. Проблема патріотичного виховання в сучасній педагогіці / О. Чиж, О. Чуча. - С .49-50 Півень, О. М. Віртуальний навчальний курс з теорії ймовірностей та математичної статистики / О. М. Півень. - С .51-53 Богдан, А. М. Ігрові моделі в економіці. Матричні ігри / А. М. Богдан. - С .54-56 Щербак, Н. О. Стандартизація тестів із математики в Ніжинському державному університеті імені Миколи Гоголя / Н. О. Щербак. - С .57-60 Бойко, В. В. Про оптимальну модель третього порядку малості, що описує нелінійні коливання рідини в жорсткому циліндричному резервуарі / В. В. Бойко. - С .61-64 Канівець, Б. В. Методи виділення ознак у задачі розпізнавання символів / Б. В. Канівець; Б. В. Канівекь. - С .65-69 Дерев’янко, А. М. Використання електронної таблиці Calc для розв’язування оптимізаційних задач / А. М. Дерев’янко. - С .70-73 Руденко, Р. М. Використання електронної таблиці Calc для аналізу даних типу "Що, якщо..." / Р. М. Руденко. - С .74-77 Кунтиш, Є. В. Тест модифікованого методу послідовної статистичної оптимізації / Є. В. Кунтиш. - С .78-80 Микіша, Н. О. Конфлікт як спосіб вираження власного "Я" / Н. О. Микіша. - С .81-83 Кільова, О. М. Роль математики у вихованні почуття прекрасного / О. М. Кільова. - С .84-86 Руденко, Р. М. Особливості вивчення коефіцієнта тертя ковзання в середній школі / Р. М. Руденко. - С .87-88 Орехова, Х. Образ женщины в английской и русской языковой картине мира (на примере фразеологизмов) / Х. Орехова. - С .88-92 Власенко, Е. А. Антропоним как средство реализации картины мира в "Вечерах на хуторе близ Диканьки" Н. В. Гоголя / Е. А. Власенко. - С .93-95
РУБ 378.4 Рубрики: Викладання англійської мови Викладання історії України Виховання--патріотичне виховання Кл.слова (ненормовані): математичні тести -- образ жінки Дод.точки доступу: Мельничук, Олександр Володимирович; Гоголь, Микола Васильович (рос. та укр. прозаїк, драматург ; 1809-1852) \о нем\; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 8 фб (2), Ч.З.№2 (4), ав (1), аб (1) Свободны: фб (2), Ч.З.№2 (4), ав (1), аб (1) |
> Шифр: ПП/2004/6 Журнал 2004р. N 6 Татенко, В. О. Ще раз про предмет психологічної науки / В.О. Татенко. - С.6-8 Донченко, О. А. Психофрактал як частковість і універсальність людини: методи розпізнавання / О.А. Донченко. - С.9-12 Васютинський, В. О. Психогенетичні рівні ідеологічного залучення особи як суб’єкта взаємодії / В.О. Васютинський. - С.13-15 Позняк, Д. В. Психологічний зміст рефлексивних механізмів свідомості виборців / Д.В. Позняк. - С.16-18 Найдьонова, Л. А. Соціально-психологічні феномени створення територіальних спільнот / Л.А. Найдьонова. - С.19-22 Петрунько, О. В. Умови поширення політичних чуток / О.В. Петрунько. - С.22-25 Хаирова, С. И. Этнокультурные особенности формирования адаптивного поведения детей / С.И. Хаирова. - С.26-29 Слюсаревський, М. Деякі особливості сучасних уявлень молоді про шлюб (аналіз символічної репрезентації) / М. Слюсаревський. - С.30-32 Жадан, І. В. Методика дослідження політичної толерантності: показники, критерії, інструментарій / І.В. Жадан. - С.33-35 Горностай, П. П. Психодіагностична методика "Локус рольового конфлікту" / П.П. Горностай. - С.36-38 Фролов, П. Д. Техніка експертного оцінювання потенційного впливу інформації з елементами відверто сексуального змісту, жахів та насильства на дитячу, підліткову та юнацьку психіку / П.Д. Фролов. - С.39-42 Булка, Н. І. Ресурси соціального інтелекту: адаптивність, комунікативність, креативність / Н.І. Булка. - С.43-53 Титаренко, Т. м. Специфіка настанов молоді на здоровий спосіб життя / Т.м. Титаренко. - С.65-68 Шаповаленко, И. В. Тяжелое заболевание ребенка: горестные переживания / И.В. Шаповаленко, Т.Б. Миронова. - С.68-75 Казміренко, В. П. Програма дослідження психо-соціальних чинників адаптації молодої людини до навчання у ВНЗ та майбутньої професії / В.П. Казміренко. - С.76-78 Моляко, Р. В. Психокорекційні стратегії деформацій Я-образу зовнішності в юнацькому віці / Р.В. Моляко. - С.78-80 Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
Донченко, О. А. Психофрактал як частковість і універсальність людини: методи розпізнавання [Текст] / О.А. Донченко> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2004. - N6. - С. 9-12
Рубрики: Психофрактал психоаналіз соціум соціоніка Кл.слова (ненормовані): ДУША -- ПСИХИЧЕСКАЯ (ДУХОВНАЯ) ЭНЕРГ Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: УЛЗО/2011/4 Журнал 2011р. N 4 Єременко, Оксана. Фемінні моделі гендерної ідентифікації в романах Василя Слапчука / О. Єременко, Г. Кобилякова. - С.2-4 Зінченко, Наталія. Народні перекази та звичаї як основа фольклорно-етнографічних нарисів А. П. Свидницького / Н. Зінченко, А. Шкарупа. - С.5-6 Лазаренко, Ірина. Розвиток методичної думки про формування умінь аналізувати художній твір / І. Лазаренко. - С.7-10 Романишина, Наталія. Формування теоретичних і практичних жанрових умінь розпізнавання оповідання-портрета / Н. Романишина. - С.11-15 Сорокіна, Лариса. Марко Вовчок - "кроткий пророк" : урок-портрет / Л. Сорокіна. - С.16-19 Коваленко, Людмила. "Нерівня душ - це гірше, ніж майна!" : урок-дослідження / Л. Коваленко. - С.20-22 Ситченко, Анатолій. Система уроків з вивчення повісті Віктора Близнеця "Звук павутинки" / А. Ситченко. - С.23-26 Грабовська, Світлана. Пісенна творчість Андрія Малишка : урок з вивчення поезії "Пісня про рушник" / С. Грабовська. - С.27-28 Логвіненко, Наталія. Становлення української фантастичної прози / Н. Логвіненко. - С.31-36 Ярошенко, Роман. Жанрово-композиційні особливості псалмів та їх лінгвістичний аналіз / Р. Ярошенко. - С.38-40 Кислашко, Олександр. Козачинський М. і Кониський Г. про духовно-моральне виховання / О. Кислашко. - С.41-43 Набок, Марина. До витоків духовності українців Румунії / М. Набок. - С.47-48 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Р 69 Романишина, Наталія. Формування теоретичних і практичних жанрових умінь розпізнавання оповідання-портрета [Текст] / Н. Романишина> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 4. - С. 11-15 Рубрики: Викладання української літератури в школі Кафедра методики викладання української мови та літератури Кл.слова (ненормовані): оповідання-портрет Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: ІПУ/2012/2/3 Журнал 2012р. N 2/3 Крупа, Т. М. Пам’ятки архітектури та образотворчого мистецтва, обов’язкові для розпізнавання абітурієнтами : відповідно до програми ЗНО з історії України / Т. М. Крупа. - С.2-39 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Гулевич, О. А. Роль профессионального опыта в распознавании лжи (на примере сотрудников спецслужб) / О. А. Гулевич, А. В. Стукалина> // Вопр. психологии : науч. журн. - 2011. - № 6. - С. 57-66. - Библиогр.: 14 назв. . - ISSN 0042-8841 Рубрики: Психологія спілкування Кл.слова (ненормовані): невербальна комунікація -- розпізнавання -- брехня -- співробітники спецслужб Дод.точки доступу: Стукалина, А. В. Є примірники у відділах: нмк іноз. мов Прим. 1 (вільний) |
> Шифр: ІПУ/2012/8 Журнал 2012р. N 8 Баханов, К. О. Діалог культур як предмет дослідження на уроках історії України / К. О. Баханов. - С.2-4. Кутик, О. М. Щодо якості педагогічних тестів навчальних досягнень учнів / О. М. Кутик. - С.5-10. Крупа, Т. М. Про виховання історією, або Роздуми над "Додатком до програми ЗНО-2012 з історії України. Перелік пам’яток архітектури та образотворчого мистецтва, обов’язкових для розпізнавання абітурієнтами" / Т. М. Крупа. - С.11-13. Пилипюк, Е. В. Радянсько-польська війна та Україна : історія України. 10 клас / Е. В. Пилипюк. - С.14-16. Актуальні діалоги. № 1. - Вкладка. - С.16/1-16/16. Волинець, Л. М. "Новий курс" Ф. Д. Рузвельта : всесвітня історія. 10 клас / Л. М. Волинець. - С.17-19. Заїка, С. А. Козацько-селянські повстання 20-30-х рр. XVII ст. : історія України. 8 клас / С. А. Заїка. - С.20-22. Мазур, М. О. Франція в XVI - першій половині XVII ст. : всесвітня історія. 8 клас / М. О. Мазур. - С.23-29. Лук’янченко, І. В. Східний похід Олександра Македонського : 6 клас / І. В. Лук’янченко ; І. В. Лук’янченко. - С.29-31. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 84 Крупа, Т. М. Про виховання історією, або Роздуми над "Додатком до програми ЗНО-2012 з історії України. Перелік пам’яток архітектури та образотворчого мистецтва, обов’язкових для розпізнавання абітурієнтами" [Текст] / Т. М. Крупа> // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 8. - С. 11-13. Рубрики: Зовнішнє незалежне оцінювання (ЗНО), тестування--історія України Пам’ятки архітектури та образотворчого мистецтва--Україна Кл.слова (ненормовані): виховання уроками історії -- пам’ятки архітектури -- пам’ятки мистецтва Анотація: Стаття історика-мистейтвознавця Т. Крупи присвячена критичному аналізу змісту Додатку до програми ЗНО-2012 з історії України "Пам’ятки архітектури та образотворчого мистецтва, обов’язкові для розпізнавання абітурієнтами". Автор у статті виразила свої претензії до Додатку. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Яньшин, П. В. Микрокинетический феномен и избирательное снижение порога опознания маскированных слов / П. В. Яньшин> // Психол. журн. - 2012. - Т. 33, № 3. - С. 53-63. - Бібліогр.: 25 назв. . - ISSN 0205-9592 Рубрики: Психологія особистості--сприйняття психологія когнітивна Кл.слова (ненормовані): мікромоторика -- мікрокінетичний феномен -- праймінг-ефект -- підпорогова стимуляція -- сприйняття -- неусвідомлене сприйняття -- поріг розпізнавання слів -- перцептивна вибірковість -- емоційна-смислова детермінанта -- психологія особистості Анотація: Досліджуються мікромоторні рухи у процесі субсенсорного сприйняття. Уводиться поняття мікрокінетичний феномен як мотиваваний мимовільний мікромоторний компонент мимовільних рухів. Виявлений зв'язок мікрокінетичного феномена з вибірковим зниженням порогів розпізнавання маскованих слів. Підтверджена гіпотеза про те, що мікрокінетичний феномен може слугувати об'єктивним індикатором неусвідомлених психічних процесів, викликаних семантичними стимулами. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
> Шифр: ІПУ/2012/24 Журнал 2012р. N 24 Гришина, І. І. 10 "помилок" видавничої групи "Основа" / І. І. Гришина. - С.2-8. Баханов, К. О. Роздуми про сучасний підручник історії / К. О. Баханов. - С.8-14. Іванова, Н. І. Застосування умовно-графічної наочності на уроках історії як метод навчання / Н. І. Іванова. - С.14-18. Скомороха, О. О. Інформаційно-методичні матеріали до Переліку пам’яток архітектури та образотворчого мистецтва, обов’язкових для розпізнавання учнями / О. О. Скомороха. - С.18-19. Власенко, І. І. Дидактичний матеріал до вікторини "Видатні діячі доби Національно-визвольної війни середини XVII ст." 8 клас / І. І. Власенко. - С.19-22. Попович, М. І. Початок Української революції. Утворення Центральної Ради. Історія України. 10 клас / М. І. Попович. - С.22-24. Савінова, С. В. Розробка уроків з теми "Великі географічні відкриття: зустріч цивілізацій". Всесвітня історія. 8 клас / С. В. Савінова. - С.24-29. Яворський, О. О. Культура України в XVI - XVII ст. Історія України. 8 клас / О. О. Яворський. - С.29-32. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
С 44 Скомороха, О. О. Інформаційно-методичні матеріали до Переліку пам’яток архітектури та образотворчого мистецтва, обов’язкових для розпізнавання учнями [Текст] / О. О. Скомороха> // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 24. - С. 18-19. Рубрики: Кафедра історії України та політології Викладання історії України в школі Кл.слова (ненормовані): духовна історія -- естетичні цінності -- моральні цінності -- мультимедійний підручник Анотація: У статті міститься матеріал про сучасного вчителя історії, якій повинен знати досягнення в галузі освіти і науки, перечитати твори видатних авторів, аналізувати розвиток мистецтва, вміти не тільки розпізнати, але й описати видатні архітектурні споруди, знати історію мистецтва. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: СіЧ-1/2013/3 Журнал 2013р. N 3 Клочек, Григорій. Кінорежисер Тарас Шевченко & Голлівуд / Г. Клочек. - С.3-24. Боронь, Олександр. Композиція повістей Тараса Шевченка / О. Боронь. - С.25-33. Тарнашинська, Людмила. Екзистенціально-аксіологічна модель БУТИ / ЗДАВАТИСЯ як дихотомічне поле саморепрезентації шістдесятників / Л. Тарнашинська. - С.34-49. Лущій, Світлана. Юрій Лавріненко - співредактор "Української літературної газети" / С. Лущій. - С.50-54. Назарець, Віталій. Жанрово-тематичні різновиди послання в українській адресованій ліриці XIX-XX століть / В. Назарець. - С.55-63. Штейнбук, Фелікс. Мазох - Єлінек: тілесно-міметична топологія кореляту сексуальності, або Літературно-збочена колізія складної простоти / Ф. Штейнбук. - С.64-72. Назарук, Василь. Феномен Остапа Лапського / В. Назарук. - С.73-80. Соболь, Валентина. Читаючи Остапа Лапського / В. Соболь. - С.81-86. Листування Юрія Лавріненка з Юрієм Шерехом у 1945-1949 роках. - С.87-96. Пастух, Богдан. Психографія в шатах слова / Б. Пастух. - С.97-101. Денисова, Тамара. Ще раз про трансгресію й Теннессі Вільямса / Т. Денисова. - С.102-105. Овсієнко, Василь. "іду за край...": карикатура на Стуса / В. Овсієнко. - С.106-109. Івашків, Василь. "Покутська трійця" в системному дослідженні / В. Івашків. - С.110-113. Сулима, Микола. Розпізнавання генетичного коду української літератури / М. Сулима. - С.114-118. Селіверстова, Світлана. До 115-річчя Володимира Сосюри / С. Селіверстова. - С.121-122. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
С 89 Сулима, Микола. Розпізнавання генетичного коду української літератури [Текст] / М. Сулима> // Слово і Час : Науково-теоретичний журнал. - 2013. - N 3. - С. 114-118. Рец. на Білоус Петро. Літературна медієвістика : вибрані студії у 3-х томах / Петро Білоус. - Житомир: Рута. -2011; 2012 . - ISSN 0236-1477 Рубрики: Медієвістика--Україна літературознавство українське Кл.слова (ненормовані): літературна медієвістика -- дослідження в літературі Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
К 54 Князева, Татьяна Сергеевна. Распознавание музыкальных эмоций и эмоциональный интеллект / Т. С. Князева> // Вопр. психологии : науч. журн. - 2014. - № 1. - С. 80-87. - Библиогр.: 18 назв. . - ISSN 0042-8841 Рубрики: Емоції--музичні емоції--студенти-музиканти Емоції--емоційний інтелект--студенти-музиканти Експериментальна психологія--групові дослідження Кл.слова (ненормовані): емоційний інтелект -- музичні емоції -- музичні твори -- сприйняття музики -- музика -- ідентифікація емоцій -- музичні тести -- музичні фрагменти -- музичний диференціал -- активація -- точність розпізнавання -- рівні активації Анотація: Наведено результати емпіричного дослідження емоційного інтелекту студентів-музикантів за допомогою тесту MSCEIT v.2.0. Перевірено та підтверджено гіпотезу про те, що рівень емоційного інтелекту, виміряний за допомогою методики MSCEIT v.2.0, позитивно пов’язаний з точністю розпізнавання музичних емоцій, зокрема чим вище емоційний інтелект, тим краще піддослідні розрізняють емоційний контекст музики. Є примірники у відділах: Прим. 1 (вільний) |
> Шифр: СіЧ-1/2016/2 Журнал 2016р. N 2 Барабаш, Юрій. "Давидові псалми” Тараса Шевченка як поетичний "текст” (спроба структурно-семантичного підходу) / Ю. Барабаш. - С.3-18. - Бібліогр.: 19 назв. Боронь, Олександр. "Художник” Тараса Шевченка і російські повісті 1830-1840-х років про образотворче мистецтво / О. Боронь. - С.18-27. - Бібліогр.: 32 назви. Дубініна, Олена. Екранізація літературного твору як предмет компаративного дослідження / О. Дубініна. - С.40-53. - Бібліогр.: 81 назва. Брайко, Олександр. Кінематографічний темпоритм образів у прозі Володимира Дрозда / О. Брайко. - С.54-72. - Бібліогр.: 27 назв. Стріха, Максим. Специфіка гендерних мотивів у творчості Філіпа Сідні та Бахадир Герай Хана I (Резмі) : історико-біографічний та компаративний аспекти / М. Стріха, С. Трош. - С.73-79. - Бібліогр.: 22 назви. Улюра, Ганна. Інша-з-нас: двійництво-сестринство-суперництво в сучасній жіночій прозі / Г. Улюра. - С.79-87. - Бібліогр.: 19 назв. Голобородько, Ярослав. Світлана Поваляєва. Вулканічна категорія Logos / Я. Голобородько. - С.88-94. Палинський, Віктор. "Розпізнавання голосів” Василем Куйбідою (...і винятково мої візії) / В. Палинський. - С.94-97. Мишанич, Ярослав. Мудрий дух Карпатських гір : до 80-річчя Миколи Мушинки / Я. Мишанич. - С.97-103. Кашуба, Марія. Свідчення епохи: "Учительне Євангеліє" Кирила Транквіліона Ставронецького та його сучасна українська версія : рецензія / М. Кашуба. - С.112-117. Сенета, Марія. До джерел національної ідентичності : рецензія / М. Сенета. - С.117-119. Кіраль, Сидір. Гуцульський світ української літератури першої третини XX ст. у критичній рецепції науковця / С. Кіраль. - С.120-121. Третяченко, Т. [Презентація книги] / Т. Третяченко. - С.125. [Презентація книги]. - С.126. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Г 81 Гречук, В. Компетентнісний підхід до ознайомлення із геометричними фігурами / Василь Гречук> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 6. - С. 31–35. - Бібліогр.: 4 назви. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): викладання математики -- геометричні фігури -- компетентнісний підхід -- паралелепіпед -- розпізнавання фігур -- графічні образи -- абстракція -- початкова школа Анотація: Мета статті – на прикладі ознайомлення із геометричними фігурами проілюструвати різницю між знаннєвою і компетентнісною моделями навчання та можливості реалізації останньої на практиці. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Бас, В. М. Пропедевтика вивчення геометрії в 5 та 6 класах [Текст] / В. М. Бас> // Математика в школах України : науково-методичний журнал. Заснований у серпні 2002 р. - 2019. - N 25/26/27. - С. 14-19. - Бібліогр.: 4 назви Рубрики: Викладання геометрії в школі Кл.слова (ненормовані): геометрія -- пропедевтика вивчення -- 5 клас -- 6 клас -- задачі на розрахунок кількості -- конструювання кубиків -- задачі на розпізнавання виду Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: СіЧ-1/2019/12 Журнал 2019р. N 12 Новацька, Даґмара. Українознавчі дослідження в Люблінському католицькому університеті Івана Павла ІІ / Д. Новацька. - С.4-13. Качмарчик, Марта. "... Порвалася нескінчена розмова” : про дослідницькі зацікавлення Стефанії Андрусів / М. Качмарчик. - С.14-20. Цимбал, Богдан. Участь Василя Доманицького в діяльності видавництва "Вік” / Б. Цимбал. - С.21-32. Левчик, Надія. Поетичний світ Бориса Грінченка / Н. Левчик. - С.33-43. Сулима, Микола. Роман Пантелеймона Куліша "Чорна рада” в контексті "постмодерних” політтехнологічних практик / М. Сулима. - С.44-49. Бовсунівська, Тетяна. Задзеркалля в романі "Розпізнавання образів” Вільяма Гібсона / Т. Бовсунівська. - С.50-64. Опрісник, Ярина. Поетика наративу в романі Кадзуо Ішіґуро "Прозорий серпанок над горами” / Я. Опрісник. - С.57-64. Ковалів, Юрій. Михайль Семенко / Ю. Ковалів. - С.65-70. Ковалів, Юрій. Юрій Косач / Ю. Ковалів. - С.70-74. Ковалів, Юрій. Галя Мазуренко / Ю. Ковалів. - С.74-79. Бондар, Микола. Борис Деркач – дослідник українського письменства / М. Бондар. - С.80-82. Харчук, Роксана. Деконструкція метафори "розстріляне відродження”, або Запрошення до дискусії про роль українського інтелектуала в історії і його : [про монографію польського українознавця Павла Крупи “На Захід” і “Геть від Москви”. Публіцистика Миколи Хвильового 1925-1926”] / Р. Харчук. - С.86-90. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |