78
А 43


   
    Актуальні проблеми сучасної музичної освіти [Текст] : матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції. 12-16 травня 2005 року / Міністерство освіти і науки України, Національна Всеукраїнська музична спілка, Асоціація музичної освіти та виховання, Національна академія мистецтв України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя, Кафедра вокально-хорової майстерності. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2005. - 152 с. - 5.40 грн.
    Зміст:
Дорохіна, Л. О. Пояснювально-ілюстративний метод навчання як один з головних у формуванні індивідуальної диригентської техніки / Л. О. Дорохіна. - С .5-8
Володченко, Ж. М. Предмет і завдання педагогічної діагностики / Ж. М. Володченко, Ж. М. Самаріна. - С .9-12
Володченко, Ж. М. Проблема формування уміння діагностики співацького голосу / Ж. М. Володченко. - С .13-20
Волосовець, Н. П. Ансамбль як звуковий соціум / Н. П. Волосовець. - С .21-24
Коробка, В. І. Тембр як особливий орієнтир вокального виховання майбутнього вчителя музики / В. І. Коробка, А. Б. Хоменко. - С .25-29
Заболотний, І. П. Звичайне і співацьке дихання / І. П. Заболотний. - С .30-34
Присталов, І. Г. До полеміки про роль гортані у співочому процесі / І. Г. Присталов. - С .35-37
Голуб, Н. В. Особливості виконання пісенного жанру кобзарями / Н. В. Голуб, О. Мусієць. - С .38-42
Котлінська, Л. Г. До проблеми виконання прикрас у старовинній музиці / Л. Г. Котлінська. - С .43-46
Городенко, С. В. Некоторые проблемы исполнения этюдов Фридерика Шопена / С. В. Городенко. - С .47-68
Курсон, В. М. Український народний романс у контексті вокальної культури студентів / В. М. Курсон. - С .69-73
Барбаш, Я. О. Особливості вивчення шкільного репертуару при підготовці майбутніх учителів музики / Я. О. Барбаш, Т. В. Ющик. - С .74-78
Журавель, І. О. Становлення родинно-сімейного виховання в Україні (історичний аспект) / І. О. Журавель. - С .79-82
Гасенко, Л. І. Музична творчість школярів як засіб музичного розвитку, комунікації та творчого самовираження особистості / Л. І. Гасенко. - С .83-89
Кондратенко, Г. Г. Проблеми формування творчої активності студентів педагогічного коледжу - майбутніх учителів музики / Г. Г. Кондратенко. - С .90-94
Ющик, Т. В. До проблеми розвитку мануальної техніки студентів на початковому етапі навчання в класі хорового диригування / Т. В. Ющик. - С .95-99
Люлюк, Л. Проблемність як ефективний засіб активізації пізнавальної діяльності учнів / Л. Люлюк, О. Люлюк. - С .100-106
Дягло, Л. В. Камерна музика сучасності: події, конкурси, фестивалі / Л. В. Дягло, М. О. Шумський. - С .107-113
Курило, В. І. Комп’ютерні технології у творчому розвитку старшокласників: дидактичний аспект / В. І. Курило, Н. Л. Біла. - С .118-123
Біла, Н. Л. Стильові особливості камерної музики Д. Д. Шостаковича (на прикладі Восьмого струнного квартету) / Н. Л. Біла, О. Ю. Хоменко. - С .124-128
Качалова, Т. В. Шляхи удосконалення системи вокальної підготовки майбутніх учителів музики / Т. В. Качалова. - С .129-131
Павленко, О. М. Деякі аспекти формування навичок імпровізації у майбутнього педагога-музиканта / О. М. Павленко. - С .132-135
Волосок, О. М. Український танець: специфіка виконання / О. М. Волосок, М. О. Шумський. - С .136-140
Матвієнко, С. І. Формування навичок самостійної роботи у студентів початкових курсів у класі постановки голосу / С. І. Матвієнко. - С .141-144
Гроздовська, О. Г. Збереження духовних традицій на музичному факультеті в діяльності клубу "Ліра" / О. Г. Гроздовська. - С .145-150
ДРНТІ
ББК 85.31я431
РУБ 78
Рубрики: Музична освіта в Україні


Дод.точки доступу:
Шопен, Фридерик \о нем\; ШОСТАКОВИЧ, ДМИТРИЙ ДМИТРИЕВИЧ \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Національна Всеукраїнська музична спілкаАсоціація музичної освіти та виховання; Національна академія мистецтв України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя; Кафедра вокально-хорової майстерності
Примірників всього: 10
аб (2), Ч.З.№2 (5), фб (1), муз. (2)
Свободны: аб (2), Ч.З.№2 (5), фб (1), муз. (2)

15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 4 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2006. - 158 с. - Літ. в кінці кожної статті. - 20.00 грн.
    Зміст:
Кочерга, О. М. Компетентний склад соціальної відповідальності майбутнього педагога / О. М. Кочерга. - С .5-11
Ростовська, І. О. Формування мотивації учіння гри на фортепіано як педагогічна проблема / І. О. Ростовська. - С .12-15
Василюк, А. В. До питання про теорію освітніх реформ / А. В. Василюк. - С .16-21
Новгородська, Ю. Г. Сиріство як соціальне явище / Ю. Г. Новгородська. - С .22-25
Федорова, Н. Ф. Розвиток професійно-технічної освіти як передумова здобуття освіти дорослим населенням / Н. Ф. Федорова. - С .26-29
Аніщук, А. М. Статеві особливості мовленнєвого самовираження старших дошкільників / А. М. Аніщук. - С .30-34
Котирло, Т. В. Урок музики як основа формування духовної культури школяра / Т. В. Котирло. - С .35-37
Костенко, Л. В. Організація навчальної діяльності майбутніх учителів музики за вимогами кредитно-модульної системи (на прикладі вивчення курсу "хорознавство та хорове аранжування") / Л. В. Костенко, Л. Ю. Шумська. - С .38-41
Щербініна, О. М. Інтеграція художніх знань як чинник творчого розвитку музиканта / О. М. Щербініна. - С .42-44
Сливко, С. А. Формування музично-слухової активності виконавця в теорії та практиці музично-виконавської підготовки / С. А. Сливко. - С .45-47
Кирилюк, В. М. Визначення музичних, танцювальних і ритмічних здібностей при прийманні дітей до хореографічної школи / В. М. Кирилюк. - С .48-49
Драчук, Л. І. Леонід Глібов "Журба" (до проблеми виразного читання) / Л. І. Драчук. - С .50-52
Останіна, Н. С. Соціально-педагогічна робота клубів для учнівськоїз молоді у сфері дозвілля / Н. С. Останіна. - С .53-55
Забарний, О. В. Роль педагогічної практики у формуванні професійних навичок студентів-філологів / О. В. Забарний. - С .56-58
Юрченко, Н. М. Інтерактивне навчання як шлях удосконалення професійної підготовки вчителя початкових класів / Н. М. Юрченко. - С .59-62
Коваленко, Н. В. Професійна преадаптація майбутніх учителів / Н. В. Коваленко. - С .63-66
Гусейнова, Л. В. Проблеми формування готовності до інструментально-виконавської діяльності у майбутніх учителів музики / Л. В. Гусейнова. - С .67-71
Зель, І. О. Професійна комунікативна компетентність спиеціалістів гуманітарного профілю та її значення у підготовці майбутніх андрагогів / І. О. Зель. - С .72-75
Аніщенко, О. В. Проблема наукової організації праці у довідковій літературі з педагогіки (1995-2006 рр.) / О. В. Аніщенко. - С .76-80
Кривець, С. В. Сучасні підходи до формування професійних пошукових умінь майбутніх учителів / С. В. Кривець. - С .81-83
Зінченко, С. В. Розвиток мистецько-педагогічного мислення майбутніх дизайнерів у процесі художньо-творчої діяльності / С. В. Зінченко. - С .84-86
Гончарова, О. М. Особистісно орієнтований підхід до інформатичної підготовки майбутніх економістів в умовах нових інформаційних технологій / О. М. Гончарова. - С .87-90
Коваленко, Є. І. Софія Русова - фундатор вітчизняного дошкільного виховання / Є. І. Коваленко. - С .91-94
Боровик, В. В. Зміст фізичного виховання школярів України в кінці ХІХ - початку ХХ століття / В. В. Боровик. - С .95-99
Лавріненко, О. А. Творчі пошуки педагогів Ніжинського історико-філологічного інституту в професійній підготовці майбутнього вчителя (1875-1882 рр.) / О. А. Лавріненко. - С .100-102
Криловець, М. Г. Проблеми підготовки вчителів географії в педагогічній спадщині М. М. Баранського / М. Г. Криловець. - С .103-105
Ярмак, Н. О. Музиченко О. Ф. Маловідомі сторінки біографії / Н. О. Ярмак. - С .106-107
Огієнко, Д. П. З історії трудового виховання учнів у Чернігівському будинку для сиріт (друга половина ХІХ ст.) / Д. П. Огієнко. - С .108-113
Давидова, Т. М. Історико-педагогічний аспект розвитку валеологічних ідей / Т. М. Давидова. - С .114-117
Аніщенко, О. В. Наукові засади організації навчального процесу у ПТНЗ художнього профілю (на прикладі підготовки майстрів народних ремесел) / О. В. Аніщенко. - С .118-121
Абашкіна, Н. В. Педагогічні погляди Й. Ф. Гербарта крізь призму сучасної професійної діяльності вчителів / Н. В. Абашкіна. - С .122-125
Коваленко, В. О. Розвиток педагогічних ідей Дж. Дьюї у школах США (на початку ХХ століття) / В. О. Коваленко. - С .126-131
Чувакова, Т. Г. Система управління освітою у США / Т. Г. Чувакова. - С .132-134
Кучер, Ю. Зростання суспільно-економічної ролі системи освіти: приклад Ірландії / Ю. Кучер. - С .135-139
Новгородський, Р. Г. Проблема соціалізації шкільної молоді в педагогічній спадщині Г. Кершенштейнера / Р. Г. Новгородський. - С .140-143
Ларіна, Т. В. Історична ретроспектива діяльності вчительських спілок у США з проблеми досконалості підготовки фахівців-педагогів / Т. В. Ларіна. - С .144-149
Новаковська-Сюта, Рената. Підготовка вчителів у країнах Європейського Союзу і Польщі / Рената Новаковська-Сюта. - С .150-158
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15


Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Русова, Софія Федорівна \о ней\; Баранський, М. М. \о нем\; Музиченко, Олександр Федорович (етнограф і педагог) \о нем\; Гербарт, І. Ф. \о нем\; Дьюї, Джон \о нем\; Кершенштейнер, Георг \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 5
фб (1), ав (1), аб (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (1), ав (1), аб (1), Ч.З.№2 (2)

15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 1 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2007. - 164 с. - Літ. в кінці кожної статті. - 23.00 грн.
    Зміст:
Ніколаєнко, С. М. Удосконалення засобів та форм інформаційного забезпечення наукових досліджень та інноваційної діяльності ВНЗ / С. М. Ніколаєнко. - С .5
Лукашкова, Н. І. Порівняльно-дидактичний аналіз сучасних шкільних підручників із хімії / Н. І. Лукашкова. - С .9
Коваль, О. В. Педагогічна модель цілісного формування музичних здібностей молодших школярів на уроках музики / О. В. Коваль. - С .15
Тесленко, В. В. Наукові засади розробки змісту та форм роботи з дітьми з обмеженими можливостями / В. В. Тесленко. - С .18
Ревенчук, В. В. Навчальна взаємодія викладача та студента у музично-освітньому процесі як педагогічна проблема / В. В. Ревенчук. - С .21
Поліщук, Ю. Вплив емоцій на організацію діяльності членів молодіжних об’єднань / Ю. Поліщук. - С .26
Сидор, І. Аналіз теоретичних позицій та уявлень про вільний час і дозвілля / І. Сидор. - С .31
Аніщук, А. М. Особистісне самовираження дошкільників як педагогічна проблема / А. М. Аніщук. - С .36
Пришляк, О. Євроінтеграційні процеси як провідна тенденція розвитку соціальної і соціально-педагогічної освіти у ХХІ столітті / О. Пришляк. - С .40
Беднарек, Ю. Проблеми, пов’яазані із застосуванням комп’ютерів у навчальному процесі / Ю. Беднарек. - С .45
Булавенко, С. Д. Економічне виховання учнів в умовах загальноосвітньої школи / С. Д. Булавенко. - С .54
Красновид, М. М. Попередження травматизму на заняттях із легкої атлетики зі студентами спортивного та основного відділень / М. М. Красновид, С. М. Коченко. - С .56
Шевченко, С. І. Методичний огляд навчальної комп’ютерної програми "Master Reading" / С. І. Шевченко. - С .59
Криловець, М. Г. Роль курсу "Географія релігії" у формуванні моральної особистості / М. Г. Криловець. - С .62
Ростовська, І. О. Формування прийомів цілеутворення у процесі учіння гри на фортепіано / І. О. Ростовська. - С .66
Драчук, Л. І. "Переплелись як мамине шиття..." (морально-етичне виховання учнів на матеріалі вірша Дмитра Павличка "Два кольори") / Л. І. Драчук. - С .70
Кирилюк, В. М. Шляхи вирішення еколого-етичних проблем засобами мистецтва / В. М. Кирилюк. - С .73
Борисюк, С. О. Особливості підготовки студентів-волонтерів у службах Телефону Довіри / С. О. Борисюк. - С .76
Гончарова, О. М. Розробка та використання програмного засобу "Testreader" для здійснення контролю знань студентів / О. М. Гончарова. - С .81
Коваленко, Є. І. Виховний потенціал позакласної роботи з математики / Є. І. Коваленко, Н. О. Немирицька. - С .84
Коваленко, Є. І. Розвиток творчого мислення старшокласників засобами математики / Є. І. Коваленко, О. В. Опанасенко. - С .88
Коваленко, Є. І. Виховання громадянської свідомості старшокласників засобами позаурочної роботи з історії та правознавства / Є. І. Коваленко, Л. І. Воропаєва. - С .92
Федорина, Т. П. Обгрунтування освітньо-кваліфікаційних рівнів для підготовки фахівців із механізації сільського господарства / Т. П. Федорина, В. М. Манько. - С .96
Суховєєва, Н. М. Соціально-педагогічні аспекти змісту професійної підготовки майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів / Н. М. Суховєєва. - С .101
Кривець, С. В. Результати експериментальної перевірки формування інформаційно-пошукової компетентності майбутніх учителів / С. В. Кривець. - С .104
Зель, І. О. Розвиток креативності як одна з умов формування готовності студентів класичних університетів до майбутньої діяльності андрагога / І. О. Зель. - С .109
Степа, С. М. Самостійна робота студентів в системі професійної підготовки вчителя іноземної мови у педагогічному коледжі / С. М. Степа. - С .112
Коваленко, Є. І. Проблема коедукції в педагогічній спадщині Софії Русової / Є. І. Коваленко. - С .118
Парасюк, І. А. Морально-етичні засади "Руської трійці" / І. А. Парасюк. - С .121
Матвієнко, С. І. Музичне виховання в навчальних закладах Чернігово-Сіверщини у XVIII ст. / С. І. Матвієнко. - С .124
Ярмак, Н. О. Вплив поглядів Й. Песталоцці на педагогічне становлення О. Ф. Музиченка та подальший розвиток національної школи / Н. О. Ярмак. - С .129
Баленко, Н. М. Проблема змісту освіти середньої школи у спадщині вітчизняних учених другої половини ХІХ - початку ХХ століття / Н. М. Баленко. - С .131
Салій, С. І. Музична діяльність громадських товариств Західної України та їх роль у розвитку української музичної культури другої половини ХІХ - початку ХХ століття / С. І. Салій. - С .134
Василюк, А. В. Про деякі напрями і пріоритети польської освітньої політики / А. В. Василюк. - С .138
Ларіна, Т. В. Забезпечення якості викладання як стрижнений напрям діяльності професійних об’єднань у США / Т. В. Ларіна. - С .142
Смелянська, В. В. Раннє навчання іноземних мов у початковій школі США: характеристики якісної совіти / В. В. Смелянська. - С .147
Нагач, М. В. Практична підготовка майбутніх учителів у школі: досвід педагогічної освіти США / М. В. Нагач. - С .152
Останіна, Н. С. Клубна робота в дитячому та юнацькому русі в Україні у 20-х рр. ХХ століття / Н. С. Останіна. - С .156
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Економічне виховання
   Морально-етичне виховання

   Позакласна робота з математики

   Діти з особливими потребами



Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 5
фб (1), ав (1), аб (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (1), ав (1), аб (1), Ч.З.№2 (2)

372(070.3)
А67


    Аніщук, Антоніна Миколаївна.
    Оптимізація мовленнєвого самовираження старших дошкільників [Текст] : Методичний посібник для вихователів, батьків та студентів дошкільних відділень педагогічних вузів / А. М. Аніщук ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2008. - 63 с. - 6.50 грн.
ДРНТІ
ББК 74.102р30
РУБ 372(070.3)
Рубрики: Дошкільна освіта--підручники та посібники для ВНЗ


Дод.точки доступу:
Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 29
фб (1), Ч.З.№2 (14), НМК ф-т ПСР (9), аб (5)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (14), НМК ф-т ПСР (9), аб (5)

15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 4 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2008. - 216 с. - Літ. в кінці кожної статті. - 29.00 грн.
    Зміст:
Ростовський, О. Я. Основні напрямки досліджень проблем музичної освіти у Ніжинській вищій школі на початку ХХІ ст. / О. Я. Ростовський. - С .6-11
Ніколаї, Г. Ю. Музично-педагогічна освіта як феномен ХХ століття / Г. Ю. Ніколаї. - С .12-15
Щолокова, О. П. Проблема якості вищої музично-педагогічної освіти в контексті системного аналізу / О. П. Щолокова. - С .16-19
Олексюк, О. М. Сенергетична парадигма і модернізація змісту мистецької освіти / О. М. Олексюк. - С .20-23
Реброва, О. Є. Методологічні та методичні основи формування художньох-ментального досвіду майбутніх учителів мистецьких дисциплін / О. Є. Реброва. - С .24-28
Кайдановська, О. О. Інтеграційні тенденції розвитку вищої мистецької освіти / О. О. Кайдановська. - С .28-30
Бодрова, Т. О. Освітні функції української музично-педагогічної спадщини та їх реалізація у процесі практичної підготовки майбутніх учителів музики / Т. О. Бодрова. - С .31-34
Велінова, Н. Г. Принципи формування інтерпретаційної культури майбутнього вчителя музики / Н. Г. Велінова. - С .35-37
Горбенко, С. С. Цілі та завдання загальної музичної освіти сьогодення у контексті її гуманізації / С. С. Горбенко. - С .38-40
Алексєєва, І. М. Проблема педагогічного розуміння в музичній освіті / І. М. Алексєєва. - С .41-43
Корінець, З. М. Теорія інтонації як методологічна основа функціонування та розуміння музичного мистецтва / З. М. Корінець. - С .44-46
Гончаренко, Л. П. Актуальні проблеми музично-виконавської інтерпретації / Л. П. Гончаренко. - С .47-49
Пірошенко, С. Ю. Інтегративні тенденції у вивченні предметів художньо-естетичного циклу / С. Ю. Пірошенко. - С .50-52
Растригіна, А. Самовираження педагога-музиканта як умова ефективної професійної діяльності / А. Растригіна. - С .53-55
Вергунова, В. С. До сутності поняття "Досвід емоційно-ціннісного ставлення до музичного мистецтва" / В. С. Вергунова. - С .56-58
Поліщук, В. А. Досвід підготовки фахівців соціальної роботи у США / В. А. Поліщук. - С .59-61
Косенко, П. Б. Принцип діалогічної взаємодії як один з оснвоположних факторів особистісного підходу до інструментальної підготовки студента / П. Б. Косенко. - С .62-64
Морозова, О. О. Сутність і зміст педагогічної спрямованості майбутніх учителів музики / О. О. Морозова. - С .65-67
Цяньцянь, Лю. Художньо-перцептивний компонент у структурі художньої компетентності майбутніх учителів музики та хореографії / Лю Цяньцянь. - С .68-70
Михайлюк, О. В. Інтеграція змісту у фахової підготовки вчителів як педагогічна проблема / О. В. Михайлюк. - С .71-73
Спіліоті, О. В. До сутності поняття "музична інтонація" / О. В. Спіліоті. - С .74-76
Щербініна, О. М. Актуальні проблеми музичного навчання у контексті загальної та фортепіанної освіти / О. М. Щербініна. - С .77-79
Ревенчук, В. В. Технологія впровадження методики організації навчальної взаємодії викладача та студента у класі фортепіано / В. В. Ревенчук. - С .80-84
Кожевникова, Л. В. До проблеми організації самостійної роботи судентів у класі основного музичного інструмента / Л. В. Кожевникова, І. А. Малашевська. - С .85-88
Пляченко, Т. М. Робота над штриховою технікою у навчальному оркестрі / Т. М. Пляченко. - С .89-91
Радковська, Л. М. Шляхи впровадження духовної музики в навчально-виховний процес вищої школи / Л. М. Радковська. - С .92-94
Яківчук, Г. В. Траєкторія творчого розвитку майбутнього вчителя музики в процесі вивчення українського музичного фольклору / Г. В. Яківчук. - С .95-98
Бондаренко, О. О. Організація культурно-дозвіллєвої діяльності студентів класичних університетів засобами мистецтва / О. О. Бондаренко. - С .99-102
Михайлюк, В. В. Забезпечення фахового спрямування змісту живопису як навчальної дисципліни / В. В. Михайлюк. - С .103-104
Гуріч, З. В. Значення декоративного мистецтва у процесі виховання творчої особистості студентів художньої спеціальності / З. В. Гуріч. - С .105-107
Мужикова, І. М. Методичне забезпечення процесу вивчення образотворчого мистецтва майбутніми вчителями початкових класів / І. М. Мужикова. - С .108-110
Ростовська, І. О. Стан сформованості мотивації учіння гри на фортепіано у школярів (на матеріалі констатувального дослідження) / І. О. Ростовська. - С .11-116
Ліпська, С. Л. Науково-методичні засади удосконалення процесу музично-виконавської підготовки учнів / С. Л. Ліпська. - С .117-120
Турчин, Т. М. Особистісно орієнтоване естетичне виховання молодших школярів у процесі виконавської діяльності / Т. М. Турчин. - С .121-123
Мартинюк, М. В. Педагогічні умови застосування національних традицій у навчально-виховному процесі / М. В. Мартинюк. - С .124-126
Кривоносова, О. В. Деякі питання формування базису вокального слуху молодших школярів / О. В. Кривоносова. - С .127-130
Дорошенко, Т. В. Роль театрального мистецтва у формування емоційної культури молодших школярів / Т. В. Дорошенко. - С .130-132
Жигінас, Т. В. Естетико-виховна робота концертно-просвітницького спрямування серед учнівської молоді / Т. В. Жигінас. - С .133-136
Плотникова, О. М. Особливості кіноосвіти дітей молодшого шкільного віку / О. М. Плотникова. - С .137-139
Малежик, Ю. М. Програмно-методична діяльність педагогів у галузі викладання образотворчого мистецтва в загальноосвітній школі (друга половина ХХ ст.) / Ю. М. Малежик. - С .140-142
Алексійчук, О. С. Ігрові форми організації навчального процесу в шкільному курсі світової художньої культури / О. С. Алексійчук. - С .143-145
Паньків, Л. І. Педагогічні умови забезпечення творчої самореалізації учнів у мистецькому колективі / Л. І. Паньків. - С .146-148
Садовенко, С. М. Музично-фольклорне середовище як чинник підготовки дітей дошкільного віку до музичної діяльності / С. М. Садовенко. - С .149-153
Зайцева, А. В. Напрями формування здатності майбутніх учителів музики до творчої самореалізації у процесі виконавської діяльності / А. В. Зайцева. - С .154-156
Казарцева, Т. С. Виконавсько-методична компетентність у формуванні основ педагогічної майстерності студентів-піаністів / Т. С. Казарцева. - С .157-159
Михаськова, М. А. Стан сформованострі ціннісних орієнтацій студентів як складової частини фахової компетентності майбутніх учителів музики / М. А. Михаськова. - С .160-162
Тімашева, Т. М. Самостійна робота як складова частина професійної підготовки майбутнього вчителя музики / Т. М. Тімашева. - С .163-165
Чжао, Дянь Юнь. Вокальна підготовка майбутнього вчителя музики у контексті професійної культури / Дянь Юнь Чжао. - С .166-169
Юрчак, В. В. Зміст професійної підготовки майбутнього вчителя музики у класі сольфеджіо / В. В. Юрчак. - С .170-172
Назаренко, М. П. Музично-інструментальна підготовка вчителів музики у першій половині ХХ століття / М. П. Назаренко. - С .173-175
Захарченко, А. Підготовка майбутніх учителів до керівництва музично-театральною діяльністю учнів початкової школи / А. Захарченко. - С .176-178
Хижко, О. В. Естрадно-джасове музикування як засіб розвитку майбутнього викладача музичної школи / О. В. Хижко. - С .179-181
Долматова, М. П. Використання дидактичних функцій іншомовних художніх текстів у формуванні інтеркультурної свідомості студентів / М. П. Долматова. - С .182-184
Пушкар, Л. В. Структура фахових музичних компетенцій майбутніх учителів-гуманітаріїв / Л. В. Пушкар. - С .185-191
Саєнко, Т. В. Живопис на склі у професійній підготовці вчителя образотворчого мистецтва / Т. В. Саєнко. - С .189-191
Ткачов, К. В. Професійна підготовка дизайнерів як об’єкт педагогічних досліджень / К. В. Ткачов. - С .192-193
Фурсикова, Т. В. Комп’ютерна графіка як засіб у професійній підготовці вчителів образотворчого мистецтва / Т. В. Фурсикова. - С .194-196
Грисюк, О. М. Психолого-педагогічні основи особистісно орієнтованого музичного виховання / О. М. Грисюк. - С .197-199
Матвієнко, С. І. Залучення учнівської молоді Чернігівщини до музичної етнографії краю: історичний аспект / С. І. Матвієнко. - С .200-204
Токар, Я. Досвід вітчизняних та зарубіжних волонтерських організацій у формуванні здорового способу життя молоді / Я. Токар. - С .205-209
Самойленко, О. В. Директори юридичного ліцею князя Безбородька як організатори навчально-виховного процесу в Ніжинській класичній гімназії / О. В. Самойленко. - С .210-213
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Вчителі музики--підготовка
   Вчителі образотворчого мистецтва--підготовка



Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 5
фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)

Шифр: ДС-1/2003/46 (грудень)
   Газета

Дитячий садок [Текст] : всеукраїнський часопис для педагогів-дошкільників. Шкільний світ. - К. : Шкільний світ, 1999 - . - Виходить двічі на місяць
2003р. N 46 (грудень)
Зміст:
Марочко, Г. Воля - шлях до самовираження: Вольова підготовка дітей до школи засобами художньої праці / Г. Марочко. - С.5
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Марочко, Г.
    Воля - шлях до самовираження: Вольова підготовка дітей до школи засобами художньої праці [Текст] / Г. Марочко // Дитячий садок : Часопис для педагогів-"дошкільників". - 2003. - N46 (грудень). - С. 5
ДРНТІ
ББК 88.8
Рубрики: психологія дошкільника
   Дошкільники--підготовка до школи

   воля



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Гриценок, Л.
    Техніка "Я-висловлювання" [Текст] / Л. Гриценок // Психолог. - 2005. - N44(листопад). - С. 17-20.
ДРНТІ
ББК 88.4
Рубрики: самовираження
   вираження почуттів

   почуття дитини

   Конфлікти

Кл.слова (ненормовані):
почуття -- вираження почуттів -- конфлікти


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ДВ-2/2008/10
   Журнал

Дошкольное воспитание [Текст] : Научно-методический журнал. - Москва : Издательский дом "Воспитание школьников", 1928 - . - ISSN 0012-561X. - Виходить щомісячно
2008р. N 10
Зміст:
Аніщук, А. Оптимизація мовленнєвого самовираження старших дошкільників / А. Аніщук. - С.8-13
Богатир, Л. Працюємо за програмою "Зернятко". Робота з педагогічними кадрами / Л. Богатир. - С.20-24
Ляшенко, І. Нумо, друзі, з нами в дитсадок за знаннями ! / І. Ляшенко. - С.26-29
Низковська, О. Книжка- друг і помічник / О. Низковська. - С.13-18
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Аніщук, А.
    Оптимизація мовленнєвого самовираження старших дошкільників [Текст] / А. Аніщук // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2008. - N10. - С. 8-13 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--корекційна робота--мовленнєвий розвиток


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74
А64


    Аніщук, Антоніна Миколаївна.
    Педагогічні умови оптимізації процесу мовленнєвого самовираження дошкільників різної статі [Текст] : Автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.08 - дошкільна педагогіка / А. М. Аніщук ; Інститут проблем виховання Академії педагогічних наук України (Київ). - К. : ІПВ АПН України, 2008. - 20 с. -
УДК
ББК 74
РУБ 74
Рубрики: Дошкільна освіта--корекційна робота--мовленнєвий розвиток
   Автореферати дисертацій--дошкільна педагогіка

   Кафедра дошкільної освіти--автореферати дисертацій

Кл.слова (ненормовані):
мовленнєве самовираження


Дод.точки доступу:
Інститут проблем виховання Академії педагогічних наук України (Київ)
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)

74
Н11


    Нікішина, Тетяна Вікторівна.
    Педагогічні умови розвитку творчого самовираження вчителів української мови і літератури у післядипломній педагогічній освіті [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.04 - теорія і методика професійної освіти / Т. В. Нікішина ; Тернопільський державний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка (Тернопіль). - Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2009. -
УДК
ББК 74
РУБ 74
Рубрики: самовираження вчителів--українська мова
   післядипломна педагогічна освіта

   автореферати дисертацій--професійна освіта



Дод.точки доступу:
Тернопільський державний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка (Тернопіль)
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)

Шифр: ДС-1/2010/27
   Газета

Дитячий садок [Текст] : всеукраїнський часопис для педагогів-дошкільників. Шкільний світ. - К. : Шкільний світ, 1999 - . - Виходить двічі на місяць
2010р. N 27
Зміст:
Самовираження через зображувальну діяльність. - С.2-35
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.1
С 17


   
    Самовираження через зображувальну діяльність [Текст] // Дитячий садок. Шкільний світ : Газета. - 2010. - N 27. - С. 2-35
ББК 74.1
Рубрики: Дошкільне виховання--естетичне виховання
   Кафедра дошкільної освіти



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


40
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Філологічні науки [Текст] : Науковий журнал. Кн. 1 / Відп. ред. Г. В. Самойленко ; Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2010. - 82 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - 30.42 грн.
    Зміст:
Самойленко, Григорій Васильович. Газета "Черниговский листок" Л. Глібова і її кореспонденти / Г. В. Самойленко. - С .4-17
Ісаєнко, Катерина Петрівна. "Нова історія" України в інтерпретації Пантелеймона Куліша / К. П. Ісаєнко. - С .18-20
Капленко, Оксана Миколаївна. Психологізм у романі Гео Шкурупія "Двері в день" як ознака самовираження / О. М. Капленко. - С .21-26
Хархун, Валентина Петрівна. Радянська історія української літератури як канон / В. П. Хархун. - С .27-31
Примушко, Наталія Олексіївна. З історії форма майбутнього часу (на матеріалі універсалів українських гетьманів) / Н. О. Примушко. - С .32-37
Жук, Тетяна Василівна. Використання термінів у професійному мовленні / Т. В. Жук. - С .38-40
Харчук, Оксана Вікторівна. До питання про семантичні відношення у фразеологічних одиницях / О. В. Харчук. - С .41-44
Сборик, Світлана Петрівна. Вербалізація гендерних концептів у романах М. Дребл / С. П. Сборик. - С .45-47
Ігіна, Зоя Олександрівна. Композиція в чорних і фіолетових барвах: лінгвокультурологічне вираження мемa femme fatale у жанрі чорного романтизму / З. О. Ігіна. - С .48-55
Кулик, Надія Дмитрівна. Лексикографічний опис конотації німецьких адвербіальних фразеоологізмів у системі позначок / Н. Д. Кулик. - С .56-59
Блажко, Марія іванівна. Прикметники і дієприкметники сучасної німецької мови на позначення просторових параметрів соматичних звуків / М. І. Блажко. - С .64-66
Трибуханчик, Анатолій Миколайович. Фразеосемантичне мікрополе "бідність" в історичному ракурсі / А. М. Трибуханчик. - С .67-70
Дергун, Тетяна Василівна. Трансформації фразеологічних одиниць у сучасному англомовному журнальноиу дискурсі: фукціональний аспект / Т. В. Дергун. - С .71-74
Trykashna, Yuliya Ivanovna. Intonation of english complimets in different socio-culturial situations / Y. I. Trykashna, Ю. І. Трикашна. - С .75-78
Потапенко, Сергій Іванович. Категорія ірреальності у зіставних лінгвістичних дослідженнях / С. І. Потапенко. - С .79-80
ДРНТІ
ББК 81.00я5
РУБ 40
Рубрики: Кафедра німецької мови
   Кафедра української літератури



Дод.точки доступу:
Самойленко, Григорій Васильович; Глібов, Леонід Іванович (1827-1893) \о нем\; Куліш, Пантелеймон Олександрович (1819-1897) \о нем\; Шкурупій, Гео (1903-1937) \о нем\; Дребл, М. \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 5
фб (1), ав (1), Ч.З.№3 (2), Ч.З.№2 (1)
Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№3 (2), Ч.З.№2 (1)

159.923.2
М 59


    Микайлова, И. Г.
    Самореализация в художественной деятельности / И. Г. Микайлова // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2010. - № 4. - С. 91-102. - Библиогр.: 8 назв. . - ISSN 2073-8528
УДК
ББК 88
Рубрики: Психологія особистості
   Самореалізація

   Кафедра психології

Кл.слова (ненормовані):
динаміка -- саморозвиток -- самовизначення -- самореалізація в художній діяльності -- суб’єкт самовираження -- якісна інформація -- художня діяльність -- художня культура -- естетичний ідеал


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


Шифр: ФД-1/2011/1
   Журнал

Філософська думка [Текст] : Український науково-теоретичний часопис/ Інститут філософії НАН України. - К. : Редакція часопису "Філософська думка", 1927 - . - Виходит раз на два місяця
2011р. N 1
Зміст:
Круглий стіл "Філософської думки" : філософія та література сьогодні: проблема взаємодії чи взаємодії чи взаємодія як проблема?. - С.5-22.
Йосипенко, Оксана. Філософський дискурс: між наукою і літературою / О. Йосипенко. - С.23-36.
Архипова, Людмила. Апологія мудрості літератури / Л. Архипова. - С.37-48.
Лютий, Тарас. Без автора? Проблема самовираження у філософії та літературі / Т. Лютий. - С.49-56.
Йосипенко, Сергій. Література як предмет історико-філософського дослідження / С. Йосипенко. - С.57-69.
Забужко, Оксана. Література як "випереджальна філософія": рефлексія надантиісторизмом в українській культурі першої половини XIX сторіччя / О. Забужко. - С.57-69.
Єрмоленко, Володимир. Орфей, Діоніс та мрії про регенерацію: філософсько-літературні сюжети XIX сторіччя / В. Єрмоленко. - С.83-98.
Поліщук, Ніна. Філософія і література у контексті європейського модернізму: інтелектуалізм Валеріана Підмогильного / Н. Поліщук. - С.99-113.
Іващенко, Іван. Агонія суб’єктивності? Кілька міркуванб щодо новелети Артура Шніцлера "Я" / І. Іващенко. - С.113-121.
Шніцлер, Артур. Я (новелета) / А. Шніцлер. - С.122-128.
Чайка, Тетяна. Бесіди з Кримським. Остання касета / Т. Чайка. - С.128-145.
Листопад, Ірина. Термінологія Аристотеля / І. Листопад. - С.146-148.
Зорич, Оксана. Електронне alter ego філософії в Україні / О. Зорич. - С.149-153.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


87
Л 96


    Лютий, Тарас.
    Без автора? Проблема самовираження у філософії та літературі [Текст] / Т. Лютий // Філософська думка : Український науково-теоретичний часопис. - 2011. - N 1. - С. 49-56.
ББК 87
Рубрики: філософія і література
   Кафедра філософії та соціології

Кл.слова (ненормовані):
самовираження у філософії


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 4 / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2011. - 206 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 55.33 грн.
    Зміст:
Артемова, Любов Вікторівна. Проблеми співробітництва вихователя дошкільного навчального закладу з сім’ями у вихованні дітей / Л. В. Артемова. - С .7-12
Каталимова, Наталія Борисівна. Инновационная направленность педагогической деятельности в дошкольном образовании / Н. Б. Каталимова. - С .13-17
Бєлєнька, Галина Володимирівна. Роль з’їздів працівників дошкільної галузі у розвитку теорії та практики суспільного дошкільного виховання / Г. В. Бєлєнька. - С .18-22
Коваленко, Євгенія Іванівна. Історико-педагогічний досвід як основа інноваційних технологій дошкільної освіти / Є. І. Коваленко. - С .23-28
Оржеховська, Валентина Михайлівна. Здоров’язбережувальне навчання і виховання: проблеми, пошук / В. М. Оржеховська. - С .29-31
Довбня, Софія Олегівна. Методологічні засади дослідження проблеми вітчизняногодосвіду програмно-методичного забезпечення ігрової діяльності дітей дошкільного віку / С. О. Довбня. - С .32-35
Венгловська, Олена Анатоліївна. Внесок педагогічної думки в розвиток дошкільної освіти в Українській державі / О. А. Венгловська. - С .36-39
Лобода, Ольга Володимирівна. Актуальність проблеми наступності у навчанні іноземної мови старших дошкільників і учнів початкової школи / О. В. Лобода. - С .40-43
Мішечкіна, Марина Євгенівна. Наступність у вихованні соціальної впевненовсті у старших дошкільників та молодших школярів / М. Є. Мішечкіна. - С .44-47
Товкач, Ірина Євгеніївна. Теоретичний аналіз проблеми урахування індивідуальних особливостей дітей як психологічного супроводу навчально-виховної роботи / І. Є. Товкач. - С .48-51
Кондратенко, Руслана Василівна. Креативне середовище як умова розвитку інноваційної особистості дошкільника / Р. В. Кондратенко. - С .52-54
Куземко, Л. В. Індивідуальне виховання дітей дошкільного віку: технологічний підхід / Л. В. Куземко. - С .55-59
Лопатіна, Галина Олександрівна. Діагностика рівня сформованості діалогічного мовлення молодших дошкільників / Г. О. Лопатіна. - С .60-63
Онищук, Ірина Анатоліївна. Музика як підгрунтя творчого самовираження дошкільників / І. А. Онищук. - С .64-67
Пихтіна, Ніна Порфиріївна. Особливості виникнення негативних проявів у поедінці дошкільників, зумовлених несприятливою адаптацією до ДНЗ / Н. П. Пихтіна. - С .68-72
Федорченко, Тетяна Євгеніївна. Причини і фактори негативних проявів у поведінці дітей / Т. Є. Федорченко. - С .73-78
Стрельнікова, Ніна Михайлівна. Особливості взаємостосунків батьків та дітей у сучасній родині / Н. М. Стрельнікова. - С .79-81
Тонконог, Леся Миколаївна. Знання іноземних мов з раннього віку - вимога сучасності / Л. М. Тонконог. - С .82-85
Фасолько, Тетяна Степанівна. Відповідальність дошкільника: практичний аспект / Т. С. Фасолько. - С .86-90
Шматченко, Ганна Олексіївна. Освітнє середовище як засіб логіко-математичного розвитку старших дошкільників / Г. О. Шматченко. - С .91-94
Хлєбік, Світлана Ростиславівна. Гувернерська діяльність як фактор соціалізації дітей дошкільного віку з обмеженими можливостями / С. Р. Хлєбік. - С .95-98
Гаращенко, Лариса Василівна. До проблеми формування культури здоров’я педагога сучасного дошкільного закладу / Л. В. Гаращенко. - С .99-102
Іванюк, Ганна Іванівна. Проблема формування дослідницької культури майбутніх магістрів із дошкільної освіти / Г. І. Іванюк. - С .103-106
Коваленко, Олена Володимирівна. Теоретико-методичні формування у студентів готовності до співпраці з сім’ями вихованців ДНЗ: історія і сучасність / О. В. Коваленко. - С .107-109
Бадер, Світлана Олександрівна. Технологія педагогічної підтримки соціалізації дітей-сиріт дошкільного віку в умовах дитячих будинків / С. О. Бадер. - С .110-114
Качалова, Тетяна Василівна. Використання театрального мистецтва як щзасобу соціалізації особистості в дошкільному віці / Т. В. Качалова. - С .115-117
Ковшар, Олена Вікторівна. Формування відповідального ставлення дошкільників до навчання в процесі наступності / О. В. Ковшар. - С .118-121
Ластівка, О. О. Використання нетрадиційних форм і методів роботи з батьками дітей дошкільного віку / О. О. Ластівка. - С .122-125
Бабій, Інна Володимирівна. Технологія морального виховання старших дошкільників засобами народної педагогіки / І. В. Бабій. - С .126-129
Вертугіна, Валентина Миколаївна. Гра як засіб формування соціального благополуччя дітей дошкільного віку з відхиленням зору / В. М. Вертугіна. - С .130-133
Біденко, Л. В. Використання дистанційних технологій навчання у процесі підготовки до практичних занять / Л. В. Біденко. - С .134-140
Сидоренко, Т. В. Способы действий как механизм формирования интеллектуально-речевых учений школьников в процессе лексикологии / Т. В. Сидоренко. - С .141-143
Бурнос, Е. Ю. Лингводидлактическое описание медицинской терминологии при обучении студентов-иностранцев на продвинутом этапе / Е. Ю. Бурнос, Н. А. Пилипенко-Фрицак. - С .144-147
Журавель, Валентина Іванівна. Формування професійної компетентності майбутніх вихователів при викладанні курсу "Методика фізичного виховання" / В. І. Журавель. - С .148-151
Козлюк, Ольга Андріївна. Підготовка майбутніх фахівців дошкільної освіти до формування гуманістичної спрямованості спілкування дошкільників / О. А. Козлюк. - С .152-155
Мартинчук, Олена Валеріївна. Готовність педагогів дошкільної освіти до організації корекційно-розвивальної роботи з дітьми з особливими потребами в загальноосвітньому просторі / О. В. Мартинчук. - С .156-159
Матвієнко, Світлана Іванівна. Підготовка майбутнього фахівця дошкільної освіти до використання елементів культури рідного краю / С. І. Матвієнко. - С .160-163
Машовець, Марина Анатоліївна. Сучасні підходи до організації педагогічної практики майбутніх дошкільних педагогів / М. А. Машовець. - С .164-167
Новгородська, Юлія Григорівна. Формування управлінських умінь майбутніх керівників дошкільних навчальних закладів / Ю. Г. Новгородська. - С .168-171
Лавріненко, Олександр Андрійович. Ретроспектива розвитку професійної майстерності педагогів дошкільних закладів України (початок ХХ століття) / О. А. Лавріненко. - С .172-177
Криловець, Микола Григорович. З історії дошкільного виховання ІІ половини ХІХ століття / М. Г. Криловець. - С .178-181
Новгородський, Руслан Григорович. Русова С. про засоби соціалізації дітей дошкільного віку / Р. Г. Новгородський. - С .182=186
Демченко, Наталія Михайлівна. Проблема дидактичних принципів у спадщині словесників Ліворежжя ІІ половини ХІХ - початку ХХ століття / Н. М. Демченко, Ю. М. Мачача. - С .186-190
Січкар, Анна Дмитрівна. Становлення інституту підготовки фахівців з дошкільної освіти в Українській Народній Республіці / А. Д. Січкар. - С .191-194
Філоненко, Олена Станіславівна. Розвиток мережі та аналіз діяльності піонерських таборів у 50-60- рр. ХХ століття в Україні / О. С. Філоненко. - С .195-198
Катруца, Наталія Борисівна. Особливості японської дошкільної педагогічної практики / Н. Б. Катруца. - С .199-204
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
   Дошкільна освіта--професійна підготовка педагогів

   Діти з особливими потребами

   Освіта--наступність в освіті

   Дошкільна освіта--інноваційна діяльність

   Дошкільна освіта--наступність у навчанні

   Заклади дошкільної освіти--управління--підготовка керівників

   Дошкільна освіта в Україні--історія

Кл.слова (ненормовані):
наступність в навчанні -- підготовка педагогів дошкільної освіти -- діти дошкільного віку


Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 5
фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)

87
К 60


    Колісник, О. В.
    Проблеми самості та самоідентифікації у філософії тіла А. Лоуена [Текст] / О. В. Колісник // Мультиверсум. Філософський альманах. - 2011. - N 4. - С. 82-91. . - ISSN 2078-8142
ББК 87
Рубрики: філософи зарубіжних країн
   США--психологи
Кл.слова (ненормовані):
філософія тіла -- тілесність -- самовираження -- відчуття (філос.)


Дод.точки доступу:
Лоуэн, Александр (амер. философ, психолог-бихеовирист ; 1910-2008) \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)