М42 Мєднікова, Галина Сергіївна. Українська і зарубіжна культура ХХ століття [Текст] : навчальний посібник для студентів гуманітарних спеціальностей вищих навчальних закладів / Г. С. Мєднікова. - К. : Знання, 2002. - 214 с. : 48 с. кольор. іл. - Літ.: с. 213-216. - ISBN 966-620-049-Х : 22.50 грн. Зміст: Світосприйняття людини ХХ сторіччя і характерні риси культури цього часу . - С .13-21 Вплив примітивізму на мистецтво авангарду . - С .22-27 Фовізм - початок відходу від принципів класичного мистецтва . - С .28-30 Кубізм - нова ера в живописі . - С .31-35 Футуризм як напрям авангарду . - С .36-40 Сутність експресіонізму та його значення для культури ХХ століття . - С .41-48 Місце сюрреалізму в культурі ХХ століття . - С .49-56 Абстракціоналізм як філософське осмислення авангарду . - С .57-72 Концепція конструктивізму та її розвиток у культурній традиції . - С .73-83 Особливості українського авангарду . - С .84-97 Поп-культура та її роль у формування естетики другої половини ХХ століття . - С .98-107 Кл.слова: поп-арт, кітч, масова культура Культура СРСР 60-70-х років . - С .108-118 Кл.слова: андеграунд Культура постмодернізму . - С .119-137 Кінетизм та його вплив на становлення нової форми сучасного мистецтва . - С .138-145 Мистецтво соц-арту . - С .146-158 Естетика і стилістика гіперреалізму в постмодернізмі . - С .159-172 Теорія і практика концептуалізму . - С .173-187 Психоделічне мистецтво . - С .188-193 Українська культура 80-90-х років . - С .194-207 Кл.слова: необароко
РУБ 9(4Укр)(075.3) Примірників всього: 5 фб (1), Ч.З.№2 (1), ав (1), Ч.З.№3 (2) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1), ав (1), Ч.З.№3 (2) |
> Шифр: ВЛСНЗУ1/2006/6 Журнал 2006р. N 6 Нев'ярович, Н. Ю. Основні риси поетики "магічного реалізму": На матеріалі оповідання Г.Гарсіа Маркеса "Стариган із крилами" / Н. Ю. Нев'ярович. - С.4-7 Фурсова, Л. О. Проблемні ситуації під час аналізу художнього твору: їх значення у підвищенні ефективності уроку літератури, деякі способи створення / Л. О. Фурсова. - С.16-19 Гаврилюк, М. В. Розвивальне навчання як засіб активізації пізнавальних інтересів учнів / М. В. Гаврилюк. - С.26-28 Гузь, О. О. Урок за методикою навчального діалогу: його особливості, структура та деякі прийоми / О. О. Гузь. - С.32-36 Гузь, О. О. Шляхом діалогу розвивати аналітико-інтерпретаційні уміння та навички учнів, створювати власні смисли: Урок-осягнення художнього світу оповідання Г.Веллса "Чарівна крамниця" / О. О. Гузь. - С.37-41 Лисак, Л. Ф. "Золотий вік" у міфології, художній літературі, езотериці: порівняльний аналіз. Наукова розвідка. До методологічних основ методики гармонізації світосприйняття засобами зарубіжної літератури / Л. Ф. Лисак. - С.47-57 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Лисак, Л. Ф. "Золотий вік" у міфології, художній літературі, езотериці: порівняльний аналіз. Наукова розвідка. До методологічних основ методики гармонізації світосприйняття засобами зарубіжної літератури [Текст] / Л. Ф. Лисак> // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України : Науково-методичний журнал. - 2006. - N6. - С. 47-57 . - ISSN 0205-47IX Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Моляко, В. А. Творческое поэтическое мировосприятие [Текст] / В. А. Моляко> // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал для педагогів, батьків та дітей. - 2009. - N6. - С. 3-10 Рубрики: психологія вікова сприймання дитяче Кл.слова (ненормовані): творче світосприйняття Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВЛВСШ/2012/4 Журнал 2012р. N 4 Бондар, Катерина. Компаративістика потрібна сучасній школі / К. Бондар. - С.2 Ромашко, Світлана. Готика у стильовій системі "Арабесок" М. Гоголя / С. Ромашко. - С.4-5 Храброва, Валерія. Формуємо образну картину світу школярів / В. Храброва ; взаємозв’язок категорій світосприйняття підлітків з "вічними" проблемами світової літератури;. - С.5-8 Бондаренко, Маргарита. Формування комунікативно-мовленнєвої компетентності учнів на уроках світової літератури / М. Бондаренко. - С.12-14 Скрипник, Тамара. Виразне читання англомовної поезії як засіб усвідомлення її естетичної цінності : методичні рекомендації до декламації вірша В. Вітмена "О капітан!" / Т. Скрипник. - С.20-23 Кашуба, Євдокія. Піддати любов випробуванню... : зіставлення "Кентерберійських оповідань" Дж. Чосера та десятої оповідки дня десятого "Декамерона" Дж. Бокаччо / Є. Кашуба. - С.26-29 Тимченко, Светлана. Ассоциативный подтекст романа М. Булгакова "Мастер и Маргарита" : компаративно-культурологический анализ / С. Тимченко. - С.30-32 Стоянова, Лариса. Обучать общению, общаясь : формирование коммуникативной компетенции учащихся на уроках русского языка в школах с украинским языком обучения / Л. Стоянова. - С.53-56 Колтухова, Ирина. Научные методы и школьная практика: инновационная методика Б. С. Дыхановой / И. Колтухова. - С.57-60 Тягунова, Марта. Алогизм в расстановке знаков препинания с прямой речью / М. Тягунова. - С.61-62 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
М 11 Мір-Багірзаде, Ф. Наукова думка і світоспийняття символами у сучасному суспільстві [Текст] / Ф. Мір-Багірзаде> // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2013. - N 5. - С. 86-92. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 1682-2366 Рубрики: Культурологія--світосприйняття символами Мистецтво і суспільство Кл.слова (ненормовані): символ -- культура -- мистецтво -- сенс -- міфи -- мова -- думка Анотація: Символ розглядається як певне видиме вираження думок і прагнень як головних значень і смислів культури, якими оточена людина. Автор вважає, що символ є особливим сформованим різнобічним видом прояву життя людини, і своє значуще втілення значеннєвих відмінностей і розкриваючих особливостей символ виявляє у мистецтві. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
П 30 Петров, В. М. Общая концепция среды: дедуктивное конструирование в рамках системно-информационного подхода [Текст] / В. М. Петров> // Мир психологии : Научно-методический журнал. - 2013. - N 4. - С. 12-28. Рубрики: Психологія особистості Кл.слова (ненормовані): дедукція -- світосприйняття -- поведінка -- прогресивний розвиток Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
А 66 Андрусич, Ніна. Вберегти дітей від нас самих / Н. Андрусич> // Дошкіл. виховання : щомісяч. наук.-метод. журн. М-ва освіти і науки України для педагогів і батьків. - 2014. - № 2. - С. 2-3. . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--здоров’я дітей Кл.слова (ненормовані): суспільні конфлікти -- психіка дітей -- поведінка дітей -- екологія дитинства -- патріотично-громадське виховання -- толерантність -- світосприйняття -- дитячі стреси -- круглі столи Анотація: Розповідається про проведення 11 лютого 2014 р. круглого столу в МОН України, на якому обговорювалися питання впливу суспільних конфліктів на психіку та поведінку дітей. Наведено рекомендації щодо того, як батькам та педагогам діяти у складних суспільно-політичних ситуаціях. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Б 12 Бабій, Ніна. Сіємо зерна добра та любові / Н. Бабій, О. Брезденюк> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2014. - № 4. - С. 62-68 : фотогр. Рубрики: Дошкільне виховання--моральне виховання Кл.слова (ненормовані): проектна діяльність -- метод проектів -- естетичне світосприйняття -- співпраця з батьками Анотація: Стаття присвячена проблемі духовно-морального виховання дошкільників. Розглянуто процес реалізації та результативність освітнього проекту "Сіємо зерна добра та любові", впровадженого в дошкільному навчальному закладі № 5 "Джерельце" м. Жмеринки (Вінницька обл.).Охарактеризовано нетрадиційні форми роботи з духовно-морального виховання дітей. Подано сценарій години добра до Дня захисту дітей на тему "Умій добро творити і ближнього любити". Дод.точки доступу: Брезденюк, Оксана Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
> Шифр: ПФ/2012/4 Журнал 2012р. N 4 Жадько, К. В. Релігійно-філософські підвалини менеджменту та діяльності менеджера / К. В. Жадько. - С.3-12 Доброносова, Ю. Д. Екзистенціальні підстави новітніх медіа як основа можливостей людиномірності / Ю. Д. Доброносова. - С.13-22 Крижановська, Т. О. Інтерсуб’єктивні основи соціальної практики / Т. О. Крижановська. - С.23-28 Бойко, С. В. Джерела гуманізму в соціокультурних практиках постіндустріалізму / С. В. Бойко. - С.28-34 Нельга, О. В. Ірраціональні засади етнічного й національного / О. В. Нельга. - С.35-45 Поздняков, М. В. Примордіалістські концепції етнічності: методологічно-філософський вимір / М. В. Поздняков. - С.46-51 Пушкар, Я. В. Роль теоретико-методологічного потенціалу сучасної науки у формуванні мегасоціуму / Я. В. Пушкар. - С.52-56 Сафонік, Л. М. Розуміння сенсу життя в антропологічній думці М. Шелера, А. Гелена та Г. Плеснера: компаративний аналіз / Л. М. Сафонік. - С.57-66 Усов, Д. В. Критичний дискурс "суспільної угоди" Д. Г’юма / Д. В. Усов. - С.67-72 Батаева, Е. В. Концептуальные особенности социальной визуалистики : 73-79 / Е. В. Батаева Кудря, І. Г. Проект трудової співучасті людей в перетворенні світу М. Федорова / І. Г. Кудря. - С.79-83 Козловец, Н. А. Концепт "русский мир" и современные проблемы национального бытия украинцев / Н. А. Козловец. - С.84-95 Бейлін, М. В. Світосприйняття техносфери: сутність, модифікація, еволюція / М. В. Бейлін. - С.95-100 Газнюк, Л. М. Сучасна медична наука: наукова діяльність і відповідальність за здоров’я людини / Л. М. Газнюк, Ю. А. Семенова. - С.101-106 Горлинський, В. В. Інституційний вимір безпечного і сталого розвитку в умовах мережного суспільства / В. В. Горлинський. - С.107-112 Карпець, Л. А. Ціннісна рефлексія у сфері педагогічної діяльності / Л. А. Карпець. - С.113-119 Порало, І. В. Феноменологізація категорії інформація у системі інформаційних відносин / І. В. Порало. - С.119-126 Шабаєва, Л. М. Аспекти дослідження комунікації / Л. М. Шабаєва. - С.126-129 Богдановський, І. В. Антикультовий рух в західних країнах / І. В. Богдановський. - С.130-136 Тіменник, З. І. Одкровення - як філософорелігійна ідея: багатовимірність та міждисциплінарний простір / З. І. Тіменник. - С.136-141 Ситніченко, Л. А. Сучасна філософія справедливості: в пошуках нових інтерпретацій / Л. А. Ситніченко. - С.142-148 Савельева, М. Ю. Парадокс как форма мышления (уроки Аристотеля) / М. Ю. Савельева. - С.163-178 Колісник, О. В. Б. Ф. Скіннер та Д. Деннет: способи розуміння ментального / О. В. Колісник. - С.178-182 Роговський, А. М. Архетипы европейской культуры XX века: Эдип как художник / А. М. Роговський. - С.190-195 Самчук, О. О. Специфіка концепції симулякрів у філософії Ж. Бодріяра / О. О. Самчук. - С.196-202 Самчук, Р. В. Ціннісні інцепції концепції "самоактуалізації" А. Маслоу / Р. В. Самчук. - С.202-208 Ібрагімов, М. М. "Філософія спорту" в екзистенційно-культурологічному дискурсі / М. М. Ібрагімов. - С.209-214 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Ж 91 Журавлев, В. И. Высокоабстрактная космофизика: проблема поиска теоретического критерия истинности и всеединства мира [Текст] / В. И. Журавлев> // Практична філософія : Науковий журнал. - 2008. - N 2. - С. 32-37. Рубрики: Філософія--космофізика Кл.слова (ненормовані): світосприйняття Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Б 41 Бейлін, М. В. Світосприйняття техносфери: сутність, модифікація, еволюція [Текст] / М. В. Бейлін> // Практична філософія : Науковий журнал. - 2012. - N 4. - С. 95-100 Рубрики: Філософія--людина і Світ Кл.слова (ненормовані): техніка -- технічне мислення -- техногенна економіка -- техногенна катастрофа -- наноіндустрія Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Москаленко, Л. А. Сакральність і сакралізація в середньополіських говірках чорнобильської зони [Текст] / Л. А. Москаленко> // Мовознавство : Науково-теоретичний журнал. - 2019. - N 4. - С. 49-64. . - ISSN 0027-2833 Рубрики: Українська мова--діалектологія--діалекти окремих регіонів Кл.слова (ненормовані): говірки Чорнобильської зони -- середньополіські говірки -- світосприйняття Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : науковий журнал. № 2 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; за заг.ред. Т. М. Турчин. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2019. - 166 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - ISSN 2522-1736. - 216.67 грн. Переклад назви: Research Notes [Naukovi Zapysky] Nizhyn Mykola Gogol State University Зміст: МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ Бліндар, В. Шкільний фізичний експеримент у сучасних умовах / В. Бліндар, М. Руденко. - С .8-15 Булавенко, Світлана Дмитрівна. Соціальна активність учнів: структура, критерії та показники оцінки / С. Д. Булавенко. - С .15-22 Заплішний, Іван Іванович. Порівняльний аналіз показників фізичної підготовленості учнів старшої школи (ліцею) та умови їх покращення / І. І. Заплішний, В. В. Боровик. - С .22-28 Кононко, Олена Леонтіївна. Емоційна компетентність майбутнього фахівця дошкільної освіти: суть та умови формування / О. Л. Кононко. - С .28-37 Крaвченкo, O. І. Структура моделі інформаційно-комунікаційної культури майбутніх офіцерів збройних сил України / O. І. Крaвченкo. - С .37-45 Співак, Я. О. Теоретичні засади професійної підготовки соціальних працівників в умовах сьогодення / Я. О. Співак. - С .45-52 МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ Бессараб, Н. А. Особливості виховання міжкультурної толерантності у молодших школярів / Н. А. Бессараб. - С .52-59 Василець, О. П. Сторітелінг на уроках української мови / О. П. Василець, Н. В. Білоусова. - С .59-65 Дубровський, Валерій Леонідович. Група продовженого дня як одна із форм становлення особистості учня у початковій школі / В. Л. Дубровський. - С .65-71 Матвієнко, Світлана Іванівна. Виховання самостійності в старших дошкільників у процесі занять художнім конструюванням / С. І. Матвієнко. - С .71-77 Мойсєєнко, Ю. В. Передумови формування світосприйняття у дітей 5 - 6 років / Ю. В. Мойсєєнко. - С .77-83 Тернопільська, В. І. Особливості формування уявлень про професії у дітей старшого дошкільного віку / В. І. Тернопільська, А. В. Новиченко. - С .83-89 Шевчук, Марина Олександрівна. Педагогічні умови формування технологічної компетентності учнів початкової школи / М. О. Шевчук. - С .89-97 Щерба, Н. С. Практико-орієнтоване навчання іноземної мови старшокласників з ДЦП: можливості реалізації / Н. С. Щерба. - С .97-104 ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА Бобро, А. А. Готовність майбутнього вчителя початкових класів до роботи в умовах інклюзивного освітнього середовища / А. А. Бобро [и др.]. - С .104-113 Інші автори: Бобро Л. В., Дубровська Л. О., Мовчан В. О. Гребенюк, Л. В. Педагогічні принципи формування готовності майбутніх офіцерів Збройних сил України до професійної взаємодії в міжнародних операціях з підтримання миру і безпеки / Л. В. Гребенюк. - С .113-120 Гриценко, Аделіна Павлівна. Досвід умов формування професійної компетентності майбутніх учителів історії / А. П. Гриценко. - С .120-127 Кірдан, О. П. Організаційно-методичні основи професійної підготовки майбутніх економістів у системі неперервної освіти / О. П. Кірдан. - С .127-133 Новгородська, Юлія Григорівна. Забезпечення позитивної мотивації майбутніх менеджерів до формування професійного іміджу / Ю. Г. Новгородська. - С .133-139 ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД Зеленько, Олександр Анатолійович. Регіональний гуманітарний (елітний) університет / О. А. Зеленько. - С .139-146 Мовчан, Лариса Григорівна. Педагогічна підготовка вчителів іноземних мов для шкіл Швеції / Л. Г. Мовчан. - С .146-153 Нестерова, О. Ю. Особливості наукових досліджень, що торкаються проблематики академічної доброчесності, у Сполучених Штатах Америки та Україні / О. Ю. Нестерова. - С .153-158 Самойленко, Олена Володимирівна. Випускники Ніжинської класичної гімназії – видатні вчені-емігранти / О. В. Самойленко. - С .158-164
Кафедра психології Кафедра педагогіки Ніжинщина--історія Дод.точки доступу: Турчин, Тамара Миколаївна \ред.\; Мовчан, В. О.; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 5 фб (3), Ч.З.№2 (2) Свободны: фб (3), Ч.З.№2 (2) |
Н 34 Мойсєєнко, Ю. В. Передумови формування світосприйняття у дітей 5 - 6 років [Текст] / Ю. В. Мойсєєнко> // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2019. - № 2. - С. 77-83
Світосприймання--дошкільники Кл.слова (ненормовані): світогляд -- самосвідомість -- образ світу -- світосприйняття Дод.точки доступу: Турчин, Тамара Миколаївна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя Є примірники у відділах: всього 5 : фб (3), Ч.З.№2 (2) Вільні: фб (3), Ч.З.№2 (2) |
Ільницький, Микола. Чи справді "без школи й спадкоємців”? [Текст] / М. Ільницький> // Слово і Час : Науково-теоретичний журнал. - 2020. - N 6. - С. 47-57. . - ISSN 0236-1477 Рубрики: Українська література--історія, 20 ст. 1-а половина Кл.слова (ненормовані): інтерпретація -- переклад -- модернізм -- національне світосприйняття Дод.точки доступу: Антонич, Богдан-Ігор Васильович (український поет ; 1909-1937) \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Гавриш, Наталія. Діалогова взаємодія з дітьми раннього віку: три моделі з прикладами [Текст] / Н. Гавриш, О. Безсонова> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2022. - N 2. - С. 41-47. Рубрики: Дошкільне виховання--спілкування Кл.слова (ненормовані): світосприйняття дитини -- діалог дитини і дорослого -- взаємодія дитини з однолітками Дод.точки доступу: Безсонова, Ольга Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |