Гусев, А. Н.
    От психофизики "чистых" ощущений к психофизике сенсорных задач: системно-деятельностный подход в психофизике / А. Н. Гусев // Вопр. психологии : науч. журн. - 2013. - № 3. - С. 143-155. - Библиогр.: 35 назв. . - ISSN 0042-8841
Рубрики: Психофізика--системно-діяльнісний підхід
   Психологія--теорія діяльності

Кл.слова (ненормовані):
системно-діяльнісний підхід -- сенсорні задачі -- індивідуально-психологічні відмінності -- сигнали -- психофізика -- психофізика сенсорних задач
Анотація: Наводиться обгрунтування продуктивності застосування загальнопсихологічної теорії діяльності О. М. Леонтьєва та основаних на ній прінцип системно-діяльнісного підходу до психологічного аналізу психофізичних процесів виявлення і розрізнення порогових сенсорних сигналів.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


78
Б 11


    Бірюкова, Тетяна.
    Методологічні підходи до дослідження функцій документно-комунікаційних інститутів / Т. Бірюкова // Вісн. Кн. палати : наук.-практ. журн. - 2013. - № 8. - С. 31-33. - Бібліогр.: 14 назв. . - ISSN 2076-9326
ББК 78
Рубрики: Бібліотеки--документно-комунікаційний інститут
Кл.слова (ненормовані):
методологічні підходи -- системний підхід -- системно-діяльнісний підхід -- структурно-функціональний підхід
Анотація: У статті охарактеризовані методологічні положення, які є основою дослідження функцій документно-комунікаційних інститутів. Проаналізовано значення для аналізу методологічних підходів: системного, системно-діяльнісного, структурно-функціонального.


Є примірники у відділах:
ІБв Прим. 1 (вільний)


88
С 17


    Самоненко, Ю. А.
    Полисубъектная модель учебной деятельности как основа формирования педагогического мышления школьников / Ю. А. Самоненко, И. Ю. Жильцова, И. Ю. Самоненко // Вопр. психологии : науч. журн. - 2013. - № 5. - С. 81-93. - Библиогр.: 12 назв. . - ISSN 0042-8841
ББК 88
Рубрики: Педагогічне мислення--формування--школярі
   Учбова діяльність--полісуб’єктна модель

Кл.слова (ненормовані):
педагогічні здібності -- наукове мислення -- вміння навчатися -- системно-діяльнісний підхід -- полісуб’єктна діяльність -- самоосвіта школярів -- самостійне навчання учнів -- рефлексія
Анотація: Запропоновано модель навчальної діяльності, націлену на набуття учнем головного новоутворення шкільного навчання - вміння вчитися самостійно.


Дод.точки доступу:
Жильцова, И. Ю.; Самоненко, И. Ю.

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


373.3.091.313(477)
К 95


    Кухмай, Н.
    Тематична інтеграція навчальних предметів та виховної роботи в межах проєкту "Стежками України" / Наталія Кухмай // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2020. - № 10(616). - С. 47-49. - Бібліогр.: 2 назви. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--виховання--метод проектів
Кл.слова (ненормовані):
інтегроване навчання -- метод проектів -- навчальні предмети -- активне навчання -- системно-діяльнісний підхід -- національна свідомість -- початкова школа
Анотація: У статті запропоновано приклад практичної реалізації наскрізного виховання, інтеграції змісту навчальних предметів та виховної роботи в рамках проєкту "стежками України". Основні цілі та завдання проєкту було реалізовано з використанням форм активного навчання та виховання на засадах системно-діяльнісного підходу.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)