Гусев, А. Н. От психофизики "чистых" ощущений к психофизике сенсорных задач: системно-деятельностный подход в психофизике / А. Н. Гусев> // Вопр. психологии : науч. журн. - 2013. - № 3. - С. 143-155. - Библиогр.: 35 назв. . - ISSN 0042-8841 Рубрики: Психофізика--системно-діяльнісний підхід Психологія--теорія діяльності Кл.слова (ненормовані): системно-діяльнісний підхід -- сенсорні задачі -- індивідуально-психологічні відмінності -- сигнали -- психофізика -- психофізика сенсорних задач Анотація: Наводиться обгрунтування продуктивності застосування загальнопсихологічної теорії діяльності О. М. Леонтьєва та основаних на ній прінцип системно-діяльнісного підходу до психологічного аналізу психофізичних процесів виявлення і розрізнення порогових сенсорних сигналів. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Б 11 Бірюкова, Тетяна. Методологічні підходи до дослідження функцій документно-комунікаційних інститутів / Т. Бірюкова> // Вісн. Кн. палати : наук.-практ. журн. - 2013. - № 8. - С. 31-33. - Бібліогр.: 14 назв. . - ISSN 2076-9326 Рубрики: Бібліотеки--документно-комунікаційний інститут Кл.слова (ненормовані): методологічні підходи -- системний підхід -- системно-діяльнісний підхід -- структурно-функціональний підхід Анотація: У статті охарактеризовані методологічні положення, які є основою дослідження функцій документно-комунікаційних інститутів. Проаналізовано значення для аналізу методологічних підходів: системного, системно-діяльнісного, структурно-функціонального. Є примірники у відділах: ІБв Прим. 1 (вільний) |
С 17 Самоненко, Ю. А. Полисубъектная модель учебной деятельности как основа формирования педагогического мышления школьников / Ю. А. Самоненко, И. Ю. Жильцова, И. Ю. Самоненко> // Вопр. психологии : науч. журн. - 2013. - № 5. - С. 81-93. - Библиогр.: 12 назв. . - ISSN 0042-8841 Рубрики: Педагогічне мислення--формування--школярі Учбова діяльність--полісуб’єктна модель Кл.слова (ненормовані): педагогічні здібності -- наукове мислення -- вміння навчатися -- системно-діяльнісний підхід -- полісуб’єктна діяльність -- самоосвіта школярів -- самостійне навчання учнів -- рефлексія Анотація: Запропоновано модель навчальної діяльності, націлену на набуття учнем головного новоутворення шкільного навчання - вміння вчитися самостійно. Дод.точки доступу: Жильцова, И. Ю.; Самоненко, И. Ю. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
К 95 Кухмай, Н. Тематична інтеграція навчальних предметів та виховної роботи в межах проєкту "Стежками України" / Наталія Кухмай> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2020. - № 10(616). - С. 47-49. - Бібліогр.: 2 назви. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): інтегроване навчання -- метод проектів -- навчальні предмети -- активне навчання -- системно-діяльнісний підхід -- національна свідомість -- початкова школа Анотація: У статті запропоновано приклад практичної реалізації наскрізного виховання, інтеграції змісту навчальних предметів та виховної роботи в рамках проєкту "стежками України". Основні цілі та завдання проєкту було реалізовано з використанням форм активного навчання та виховання на засадах системно-діяльнісного підходу. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |