Смирнов, С. Д. Индивидуальности студента и преподавателя как факторы построения эффективного учебно-воспитательного процесса [Текст] / С. Д. Смирнов> // Вестник Московского университета. Серия 20: Педагогическое образование : Научный журнал. - 2008. - N3. - С. 33-44 Рубрики: психологія студента психологія вищої школи Кл.слова (ненормовані): педагогічні здібності -- мотиви педагог.діяльності Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Я 49 Якушева, С. Д. Педагогическое мастерство как условие развития инновационной деятельности образовательного учреждения [Текст] / С. Д. Якушева> // Вестник Московского университета. Серия 20, Педагогическое образование: Научный журнал. - 2011. - N 4. - С. 60-76. Рубрики: Педагогічна майстерність Освіта--інновації Педагогічна культура Культура особистості Кл.слова (ненормовані): професійні знання -- педагогічні здібності -- феномен самості Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Б 91 Буняк, Т. А. Розвитие педагогічної майстерності вчителя в системі особистісно орієнтованого навчання [Текст] / Т. А. Буняк> // Хімія : науково-методичний журнал. - 2012. - N 9. - С. 2-7. Рубрики: Вчитель--професійна майстерність Навчання--методи--форми--засоби Особистісно зорієнтоване навчання Кл.слова (ненормовані): педагогічні здібності -- компетентність Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
С 17 Самоненко, Ю. А. Полисубъектная модель учебной деятельности как основа формирования педагогического мышления школьников / Ю. А. Самоненко, И. Ю. Жильцова, И. Ю. Самоненко> // Вопр. психологии : науч. журн. - 2013. - № 5. - С. 81-93. - Библиогр.: 12 назв. . - ISSN 0042-8841 Рубрики: Педагогічне мислення--формування--школярі Учбова діяльність--полісуб’єктна модель Кл.слова (ненормовані): педагогічні здібності -- наукове мислення -- вміння навчатися -- системно-діяльнісний підхід -- полісуб’єктна діяльність -- самоосвіта школярів -- самостійне навчання учнів -- рефлексія Анотація: Запропоновано модель навчальної діяльності, націлену на набуття учнем головного новоутворення шкільного навчання - вміння вчитися самостійно. Дод.точки доступу: Жильцова, И. Ю.; Самоненко, И. Ю. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
М 36 Мацковська, Т. Імідж педагога – запорука професійного успіху : (з досвіду роботи) / Тетяна Мацковська> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 5. - С. 1–3. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): імідж вчителя -- вчителі початкової школи -- професійна компетентність -- професійні якості педагога -- підготовка майбутніх вчителів -- педагогічні здібності -- реформування початкової освіти -- педагогічні коледжі -- активна педагогічна творчість -- педагогічна майстерність Анотація: У статті висвітлено питання підготовки майбутніх учителів початкових класів у Самбірському педагогічному коледжі імені І. Филипчака, зокрема розглянуто створення власного педагогічного іміджу вчителя в умовах реформування початкової освіти. Дод.точки доступу: \про нього\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |