Смирнов, С. Д.
    Индивидуальности студента и преподавателя как факторы построения эффективного учебно-воспитательного процесса [Текст] / С. Д. Смирнов // Вестник Московского университета. Серия 20: Педагогическое образование : Научный журнал. - 2008. - N3. - С. 33-44
Рубрики: психологія студента
   психологія вищої школи

Кл.слова (ненормовані):
педагогічні здібності -- мотиви педагог.діяльності


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.04
Я 49


    Якушева, С. Д.
    Педагогическое мастерство как условие развития инновационной деятельности образовательного учреждения [Текст] / С. Д. Якушева // Вестник Московского университета. Серия 20, Педагогическое образование: Научный журнал. - 2011. - N 4. - С. 60-76.
ББК 74.04
Рубрики: Педагогічна майстерність
   Освіта--інновації

   Педагогічна культура

   Культура особистості

Кл.слова (ненормовані):
професійні знання -- педагогічні здібності -- феномен самості


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.202
Б 91


    Буняк, Т. А.
    Розвитие педагогічної майстерності вчителя в системі особистісно орієнтованого навчання [Текст] / Т. А. Буняк // Хімія : науково-методичний журнал. - 2012. - N 9. - С. 2-7.
ББК 74.202
Рубрики: Вчитель--професійна майстерність
   Навчання--методи--форми--засоби

   Особистісно зорієнтоване навчання

Кл.слова (ненормовані):
педагогічні здібності -- компетентність


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


88
С 17


    Самоненко, Ю. А.
    Полисубъектная модель учебной деятельности как основа формирования педагогического мышления школьников / Ю. А. Самоненко, И. Ю. Жильцова, И. Ю. Самоненко // Вопр. психологии : науч. журн. - 2013. - № 5. - С. 81-93. - Библиогр.: 12 назв. . - ISSN 0042-8841
ББК 88
Рубрики: Педагогічне мислення--формування--школярі
   Учбова діяльність--полісуб’єктна модель

Кл.слова (ненормовані):
педагогічні здібності -- наукове мислення -- вміння навчатися -- системно-діяльнісний підхід -- полісуб’єктна діяльність -- самоосвіта школярів -- самостійне навчання учнів -- рефлексія
Анотація: Запропоновано модель навчальної діяльності, націлену на набуття учнем головного новоутворення шкільного навчання - вміння вчитися самостійно.


Дод.точки доступу:
Жильцова, И. Ю.; Самоненко, И. Ю.

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


378:373.3.091.12.011.3-051]:316.662(477)
М 36


    Мацковська, Т.
    Імідж педагога – запорука професійного успіху : (з досвіду роботи) / Тетяна Мацковська // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 5. - С. 1–3. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Вчитель початкових класів--імідж вчителя
Кл.слова (ненормовані):
імідж вчителя -- вчителі початкової школи -- професійна компетентність -- професійні якості педагога -- підготовка майбутніх вчителів -- педагогічні здібності -- реформування початкової освіти -- педагогічні коледжі -- активна педагогічна творчість -- педагогічна майстерність
Анотація: У статті висвітлено питання підготовки майбутніх учителів початкових класів у Самбірському педагогічному коледжі імені І. Филипчака, зокрема розглянуто створення власного педагогічного іміджу вчителя в умовах реформування початкової освіти.


Дод.точки доступу:
\про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)