373.2.016:1](477)
Л 96


    Лютко, О.
    Сократівські діалоги для дошкільників / Оксана Лютко // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 4. - С. 39–44. - Зміст: Суть методики ; Організація дослідження ; Особливості роботи з дітьми ; Варіанти заміни ліпманівських текстів ; Додаток : Заняття зі старшими дошкільниками на тему "Дорослий"
УДК
Рубрики: Дошкільна освіта--розвиток мислення
   Дошкільна освіта--філософія для дітей

Кл.слова (ненормовані):
заклади дошкільної освіти -- методика навчання -- філософія -- дошкільна освіта -- розвиток мислення -- Філософія для дітей, методика -- ліпманівські тексти -- сократівські діалоги
Анотація: У статті викладено теоретико-методичні підходи до розвитку самостійного мислення дошкільників за допомогою методики "Філософія для дітей".


Дод.точки доступу:
Ліпман, Метью (заслужений професор філософії та видатний університетський вчений, фундатор Інституту критичного мислення (1987–1997) та Інституту вдосконалення філософії для дітей (англ. – Institute for the Advancement of Philosophy for Children) в Університеті Монтклер (США) ; 1923–2010) \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.2.091.12:005.572:061.2](477)
Л 96


    Лютко, О.
    Як навчити педагогів експериментувати засобом мислення / Оксана Лютко // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 4. - С. 45–48. - Зміст: Методика як засіб для зміни моделі освітнього процесу ; Секрети "сократівського діалогу" ; Додаток 1 : Практикум для педагогів закладу дошкільної освіти ; Додаток 2 : Проблемний текст Євгена Лаківського "Толерантність на відстані".
УДК
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота--робота з педагогами
Кл.слова (ненормовані):
заклади дошкільної освіти -- методична робота -- розвиток мислення -- філософія -- навчання педагогів -- сократівські діалоги -- практикуми для педагогів -- проблемні тексти -- дивергентне мислення -- освітній процес -- інформаційна модель -- рефлексивна модель
Анотація: У статті йдеться про використання методики "Філософія для дітей" для навчання педагогів дошкільних навчальних закладів трансформуванню традиційної інформаційної моделі освітнього процесу в рефлексивну.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)