А 65 Андреева, Галина Михайловна. Психология социального познания [Текст] : Учеб. пособие для студ. психологических и пед. спец. вузов / Г. М. Андреева. - 2-е изд., перераб. и доп. - М. : Аспект Пресс, 2000. - 288 с. - ISBN 5-7567-0248-2 : 22.00 грн.
РУБ 158.9 Рубрики: Психологія--підручники та посібники для ВНЗ Когнітивна психологія Соціальні інститути--сім’я--школа--засоби масової інформації Кл.слова (ненормовані): соціальні цінності -- соціальна ідентичність -- соціальне пізнання -- соціальна атрибуція Примірників всього: 5 Ч.З.№2 (3), ав (1), фб (1) Свободны: Ч.З.№2 (3), ав (1), фб (1) |
А 23 Агадуллина, Е. Р. Взаимосвязь воспринимаемой целостности группы и групповой активности [Текст] / Е. Р. Агадуллина, М. В. Котова> // Вестник Московского университета. Серия 14. Психология : Научный журнал. - 2012. - N 1. - С. 97-106. . - ISSN 0201-7385. - ISSN 0137-0936 Рубрики: Групи--психологія Психологія--психологія груп--згуртованість груп Кл.слова (ненормовані): соціальна група -- гомогенність -- соціальне пізнання Дод.точки доступу: Котова, М. В. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Р 95 Рычкова, О. В. О мозговых основах социального познания, поведения и психической патологии: концепция "социальный мозг" - "за" и "против" / О. В. Рычкова, А. Б. Холмогорова> // Вопр. психологии : науч. журн. - 2012. - № 5. - С. 110-125. - Бібліогр.: 78 назв. . - ISSN 0042-8841 Рубрики: Соціальне пізнання--поведінка--психічні патології Кл.слова (ненормовані): соціальний мозок -- соціальна перцепція -- соціальне пізнання -- соціальна поведінка -- психічні патології -- сприйняття соціальних об’єктів -- мигдалина -- префронтальна кора -- вискові долі -- дзеркальні нейрони -- індивідуальна теорія психіки -- шизофренія -- культурно-історична теорія -- вищі психічні процеси Анотація: Розглядається й аналізується поняття "соціальний мозок". Воно визначається як частина мозку, яка спеціалізується на сприйнятті соціальних об'єктів, опосередковує соціальні взаємодії і забезпечує їх здійснення. У даній статті наведені аргументи прихильників правомірності виділення цього поняття, засновані на даних мозкового сканування та вивчення патологічних станів. В якості одного з таких мозкових механізмів, що забезпечують уявлення про переживання і стан іншої людини, описана "система дзеркальних нейронів мозку". Дод.точки доступу: Холмогорова, А. Б. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Г 54 Глозман, Ж. М. Социальный мозг: новая трактовка понятия [Текст] / Ж. М. Глозман, П. Круков> // Вестник Московского университета. Серия 14. Психология : Научный журнал. - 2013. - N 2. - С. 121-134. . - ISSN 0201-7385. - ISSN 0137-0936 Рубрики: Нейропсихологія Соціальна поведінка Кл.слова (ненормовані): функції мозку -- соціальне пізнання Дод.точки доступу: Круков, П. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Б 77 Бойченко, М. І. Теорія дії та теорія комунікації як граничне обгрунтування системного підходу в соціальному пізнанні [Текст] / М. І. Бойченко> // Практична філософія : Науковий журнал. - 2010. - N 1. - С. 11-16. Рубрики: Соціальна філософія Практична філософія Кл.слова (ненормовані): соціальне пізнання -- комунікативна філософія Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
З-11 Зінченко, В. В. Дискурс мови в психосоціальних моделях як аналітична гносеологія людини і онтологія суспільної практики [Текст] / В. В. Зінченко> // Практична філософія : Науковий журнал. - 2013. - N 2. - С. 52-63. Рубрики: Мовознавство--філософія мови Мовознавство--психолінгвістика Філософія--філософія мови Кафедра англійської мови та методики викладання Кафедра германської філології Кафедра прикладної лінгвістики Кафедра слов’янської філології, компаративістики та перекладу Кафедра української мови Кл.слова (ненормовані): комунікація -- аналітика -- свідомість -- мовлення -- мовне осягення буття -- соціальне пізнання -- інтенція -- психолінгвістика -- філософія мови -- аналітична філософія Анотація: У пропонованій статті розглядаються форми дослідження і аналізу суспільної діяльності і людського буття, пов’язані зі сферою взаємодії мови, свідомості та існування людини. Дод.точки доступу: Вітгенштайн, Людвіг Йозеф Йоганн (австро-англійський філософ, один із засновників аналітичної філософії і один з найяскравіших мислителів XX століття ; 1889-1951) \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
З-11 Зінченко, В. В. Дискурс мови в психосоціальних парадоксах виміру людського буття і суспільної практики [Текст] / В. В. Зінченко> // Практична філософія : Науковий журнал. - 2013. - N 3. - С. 45-59. Рубрики: Філософія--людина і Світ Кл.слова (ненормовані): комунікація -- дискурс мови -- аналітична філософія -- свідомість -- соціальне пізнання -- Модерн -- літературний авангард Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Н 42 Недозим, І. Науково доказові методики формування соціального інтелекту у дітей старшого дошкільного віку з розладами аутистичного спектра / Інна Недозим> // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2018. - № 2. - С. 45–54. - Бібліогр.: 9 назв. . - ISSN 2312-2781
Кл.слова (ненормовані): діти з розладами аутистичного спектра -- соціальний інтелект -- комплексний підхід -- старші дошкільники -- соціалізація -- соціальне пізнання -- соціальні навички -- комунікація Анотація: Розглянуто провідні тенденції сучасного етапу розвитку національної системи освіти та проаналізовано місце в цьому процесі дітей із розладами аутистичного спектра (надалі РАС). Також розглянуті поняття соціального інтелекту та представлені його структурні компоненти. Відповідно до цих компонентів проаналізовано наявні науково доказові методики роботи з дітьми з РАС та визначено найбільш ефективні методики щодо формування соціального інтелекту в дітей старшого дошкільного віку з РАС, серед них: "Втручання та інструкції за участю однолітків", "Навчання управлінню своєю поведінкою", "Соціальні історії", "Тренінг соціальних навичок", "Структурована група для ігор", "Інструкції і втручання за допомогою технологій", "Відеомоделювання", "Візуальна підтримка" та доведено необхідність застосування комплексного підходу, який сприяє підвищенню показників рівня розвитку окремих здатностей, що входять до структури соціального інтелекту. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |