Прудченко, Інна. Індивідуальний сенс педагогічної освіти / Інна Прудченко> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 1. - С. 17-22. - Бібліогр.: 7 назв. Рубрики: Вища освіта--педагогічна освіта Кл.слова (ненормовані): індивідуальність -- педагогічна освіта -- вища освіта -- спадкова гетерогенність -- індивідуально-диференційований підхід Анотація: Здійснено спробу пошуку індивідуального сенсу педагогічної освіти. Умотивовано доцільність урахування педагогікою принципу спадкової гетерогенності людства. Актуалізовано проблему розуміння людської рівності, акцентовано увагу на її інтерпретаціях в освіті. Обґрунтовано необхідність виявлення індивідуального джерела розвитку майбутнього вчителя, орієнтації педагогічного мислення на сприйняття іншої індивідуальності. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |