С 42 Скворцова, Світлана. Сюжетні задачі - крок до математичного моделювання. 3-й клас [Текст] / С. Скворцова> // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 10. - С. 12-17. Рубрики: Початкова школа--уроки математики--задачі Кл.слова (ненормовані): уроки математики в початковій школі -- сюжетні задачі -- 3 клас Анотація: В кінці статті додатки: Робота над задачею: пам’ятка; Опорні схеми простих задач. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
С 42 Скворцова, Світлана. Урок-дослідження з математики у початковій школі [Текст] / С. Скворцова, О. Онопрієнко> // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2015. - N 12. - С. 13-17. . - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа--уроки математики--урок-дослідження Кл.слова (ненормовані): урок-дослідження з математики -- сюжетні задачі -- розв’язування сюжетних задач Дод.точки доступу: Онопрієнко, Оксана Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Т 21 Тарнавська, С. Практична спрямованість обчислювальних навичок молодшого школяра / Світлана Тарнавська> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 2. - С. 24–28. - Бібліогр.: 10 назв. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): навчання математики в початковій школі -- арифметика -- обчислювальні навички -- обчислювальна складова -- сюжетні задачі -- практично-зорієнтовані завдання -- початкова школа Анотація: Подано декілька зразків задач щодо практичної спрямованості вмінь та навичок проводити обчислення за підручниками авторів А. Заїки і С. Тарнавської "Математика. 1 клас", "Математика. 3 клас". Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 31 Кашуб'як, І. Метод "Фішбоун"на уроках математики у початковій школі [Текст] / І. Кашуб'як> // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2019. - N 2. - С. 81-90 . - ISSN 1682-2366
Кл.слова (ненормовані): критичне мислення -- метод "Фішбоун" -- метод "риб’ячий скелет" -- двоцифрові числа -- сюжетні задачі -- арифметичні дії Анотація: Розкривається актуальність розвитку критичного мислення в учнів початкової школи. Проаналізовано один із методів критичного мислення "Фішбоун", який сприяє розвитку у молодших школярів умінь аналізувати проблему, розрізняючи факти і думки, причини і наслідки, поняття та їхню суть, робити відповідні висновки на основі аналізу. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |