> Шифр: О153602/2003/27(11-18 червня) Газета 2003р. N 27(11-18 червня) Салата, О. Обдарована дитина - вершина освітнього середовища ліцею / О. Салата, Л. Дерев’янко. - С.4. Кл.слова: творчий розвиток особистості Осадчий, І. Структурно-рівнева соціалізація особистості, або Про пісню, яка стала народною / І. Осадчий. - С.5. Кл.слова: психологія виховання, психологія особистості Є примірники у відділах: всього 3 : Ч.З.№2 (1), Ч.З.№3 (1), ав (1) Вільні: Ч.З.№2 (1), Ч.З.№3 (1), ав (1) |
Салата, О. Обдарована дитина - вершина освітнього середовища ліцею [Текст] / О. Салата, Л. Дерев’янко> // Освіта : Всеукраїнський громадсько-політичний тижневик. - 2003. - N27(11-18 червня). - С. 4.
Рубрики: обдаровані діти психологія навчання Кл.слова (ненормовані): творчий розвиток особистості Дод.точки доступу: Дерев’янко, Л. Є примірники у відділах: всього 3 : Ч.З.№2 (1), Ч.З.№3 (1), ав (1) Вільні: Ч.З.№2 (1), Ч.З.№3 (1), ав (1) |
Р 49 Рибалко, В. В. Творчий потенціал індивіда у психологічній теорії потенційності особистості І. П. Манохи [Текст] / В. В. Рибалко> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2011. - N 1. - С. 28-32 Рубрики: Психологія творчої особистості Кафедра загальної та практичної психології Кл.слова (ненормовані): ТВОРЧИЙ РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ -- теорія потенційності особистості І. П. Манохи Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
Л 84 Лукашів, Віталій. Особливості становлення і розвитку інформаційної культури майбутніх фахівців зв’язку / В. Лукашів> // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 8/9. - С. 53-57 : портр. - Бібліогр.: 13 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: вища освіта--професійна освіта Кл.слова (ненормовані): інформаційна культура -- підготовка фахівців зв’язку -- творчий розвиток особистості Анотація: У статті розглядається сутність поняття "інформаційна культура". Розкрито психолого-педагогічні особливості формування інформаційної культури майбутніх фахівців зв’язку, визначено чинники, які їх зумовлюють. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний) |