Морозов, Володимир. Педагогічний процес як просвітництво і дослідницька діяльність / Володимир Морозов> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 1. - С. 36-41. - Бібліогр.: 9 назв. Рубрики: Педагогічна освіта Кл.слова (ненормовані): просвітництво -- наука -- культура -- формування особистості -- педагогічний процес -- дослідницька діяльність -- вчителі -- учні -- наукова підготовка вчителя -- творчий учитель -- педагог-дослідник -- моральне виховання Анотація: Аналізується історична ґенеза взаємодії (поєднання) просвітництва і наукової діяльності, значення цієї взаємодії для сучасного освітньо-виховного процесу. Зазначається, що педагогічний процес є повноцінним, коли містить і виховний (просвітництво), і дослідницький елементи. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Г 83 Григорович, Ольга. Формування інноваційної культури педагога як стратегічна мета національної освіти / О. Григорович, О. Демченко, Н. Родюк> // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2018. - № 9/12. - С. 32–38. - Бібліогр.: 11 назв. . - ISSN 0131-6788
Кл.слова (ненормовані): інноватика -- інноваційна діяльність -- інноваційна культура -- творчий учитель -- педагог-інноватор Анотація: З’ясовано сутність інноваційної культури педагога та схарактеризовано методичний інструментарій, що забезпечує ефективне її формування в системі закладу вищої освіти. Дод.точки доступу: Демченко, Олена; Родюк, Наталія Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |