Кохан, Л. В. Формуємо креативно-емпатичну особистість [Текст] / Л. В. Кохан> // Вивчаємо українську мову та літературу : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 16/18. - С. 2-16 Рубрики: Викладання української літератури в школі педагогічна психологія Кл.слова (ненормовані): уроки літератури -- КРЕАТИВНІСТЬ ДИТЯЧА -- ЕМПАТІЯ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
М 14 Майсус, Л. Забезпечити професійну готовність студентів-філологів до викладання світової літератури в школі [Текст] / Л. Майсус> // Всесвітня література в сучасній школі : науково-методичний журнал. - 2013. - N 5. - С. 4-7. Рубрики: Викладання зарубіжної літератури в школі Кл.слова (ненормовані): уроки літератури -- аналіз художнього твору Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
И 48 Ильченко, О. С. Законы и формы искусства в методике преподавания литературы [Текст] / О. С. Ильченко> // Русская словесность : Научно-теоретический и методический журнал. - 2013. - N 5. - С. 39-48. . - ISSN 0868-9539 Рубрики: викладання російської літератури в школі виховання естетичне Кл.слова (ненормовані): уроки літератури -- естетичне виховання -- урок-концерт Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
І-99 Ісаєва, О. Чи буде особистість майбутнього Homo legens [Текст] / О. Ісаєва> // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2014. - N 4. - С. 2-11. . - ISSN 0130-5263 Рубрики: Книга--читання книг Кл.слова (ненормовані): формування читання -- культура читання школяра -- уроки літератури Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
П 78 Провідні літературні напрями, течії та стилі XVII-XIX століть [Текст] : 9-й клас / Л. М. Тимченко [и др.]> // Зарубіжна література в школі : науково-методичний журнал. - 2017. - N 15/16. - С. 41-65.
Кл.слова (ненормовані): літературні напрямки -- літературні течії -- літературні стилі -- уроки літератури -- бароко -- класицизм -- Просвітництво -- романтизм -- реалізм Дод.точки доступу: Тимченко, Л. М.; Орач, О. М.; Погожих, О. В.; Гуріна О. А., Гос Т. В. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Гриценко, Віктор. Хто і чому потрапив до хрестоматій? [Текст] / В. Гриценко> // Українська літературна газета. - 2017. - N 21 (20 жовтня). - С. 18-19. Рубрики: Викладання української літератури в школі Кл.слова (ненормовані): уроки літератури -- Гайдамаки (Т. Шевченко) Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
К 78 Кравець, Н. Інноваційні технології навчання та формування читацької діяльності у підлітків з інтелектуальними порушеннями / Ніна Кравець> // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2018. - № 2. - С. 25–35. - Бібліогр.: 9 назв. . - ISSN 2312-2781
Кл.слова (ненормовані): діти з інтелектуальними порушеннями -- читацька діяльність -- інноваційні технології -- підлітки -- уроки літератури -- корекційний процес -- читацький інтерес -- робота з твором Анотація: Розглянуто використання на уроках літератури інноваційних технологій навчанняи з метою формування читацької діяльності у підлітків з інтелектуальними порушеннями. Визначено критерії інноваційності. Завдяки принципам виділено функції читацької діяльності та чинники, що впливають на оволодіння читацькою діяльністю підлітками з порушеннями інтелектуального розвитку. Проаналізовано складові компоненти читацької діяльності: когнітивний, мотиваційний, рефлексивний, діяльнісний, комунікативний. Висвітлено методику використання на уроках літератури інноваційних технологій навчання протягом усіх етапів роботи учнів з твором. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |