Г 54 Глинкина, Г. В. Развитие познавательных универсальных учебных действий на уроках русского языка [Текст] / Г. В. Глинкина> // Русский язык в школе : Научно-методический журнал. - 2013. - N 12. - С. 14-21. . - ISSN 0131-6141 Рубрики: викладання російської мови в школі Кл.слова (ненормовані): уроки російської мови Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Л 72 Лоза, А. М. Региональные тексты как один из эффективных способов воспитательной работы по лингвокраеведенью [Текст] / А. М. Лоза> // Русский язык, литература, культура в школе и вузе : Научно-методический журнал. - 2014. - N 4. - С. 38-40. Рубрики: Викладання російської мови в школі--краєзнавча робота Кл.слова (ненормовані): уроки російської мови -- лінгвокраєзнавство -- краєзнавча робота Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
М 71 Мищенко, Татьяна. Весенний марафон [Текст] : лингвистическая игра для учащихся 7-8 классов / Т. Мищенко, А. Билаш> // Всесвітня література в сучасній школі : науково-методичний журнал. - 2016. - N 5. - С. 53-56. Рубрики: Викладання російської мови в школі--викладання в українських школах--лінгвістична гра Кл.слова (ненормовані): уроки російської мови -- лінгвістична гра Дод.точки доступу: Билаш, Алла Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
О-57 Омельченко, Лариса. Розвиток комунікативної компетенції на уроках російської мови як метод формування особистісних результатів учнів [Текст] / Л. Омельченко> // Всесвітня література в сучасній школі : науково-методичний журнал. - 2016. - N 6. - С. 44-49. Рубрики: Викладання російської мови в школі--комунікативна компетенція Кл.слова (ненормовані): комунікативні компетентності -- уроки російської мови Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
С 60 Солодовник, Наталія. М’який знак після шиплячих у російській мові [Текст] : урок для 3-го (для шкіл з російською мовою навчання) / Н. Солодовник> // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 8. - С. 29-31. Рубрики: Початкова школа--уроки російської мови Кл.слова (ненормовані): м’який знак -- уроки російської мови -- школи з російською мовою викладання Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 64 Коновалова, М. В. Календарне планування уроків російської мови за програмою "Російська мова. 5-9-ті класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів закладів з українською мовою навчання (початок вивчення з 1-го класу)" [Текст] : [зі змінами 2017 р.] / М. В. Коновалова, Г. Є. Фефілова> // Зарубіжна література в школі : науково-методичний журнал. - 2017. - N 13/14. - С. 36-56.
Кл.слова (ненормовані): календарно-тематичне планування з російської мови -- уроки російської мови Дод.точки доступу: Фефілова, Г. Є. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
К 64 Коновалова, М. В. Календарне планування уроків російської мови за програмою "Російська мова. 5-9-ті класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання (початок вивчення з 5-го класу)" [Текст] : [зі змінами 2017 р.] / М. В. Коновалова, Г. Є. Фефілова> // Зарубіжна література в школі : науково-методичний журнал. - 2017. - N 13/14. - С. 57-79.
Кл.слова (ненормовані): календарно-тематичне планування з російської мови -- уроки російської мови Дод.точки доступу: Фефілова, Г. Є. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: ДзОП-1/2018/6 Журнал 2018р. N 6 Фісун, Т. В. Щодо питання освіти дітей з особливими потребами / Т. В. Фісун, О. В. Семененко. - С.2–3. Кл.слова: діти з особливими потребами, корекційно-розвивальна робота, соціально-адаптаційна підготовка Кривцунова, О. В. Навчально-пізнавальна екскурсія як засіб соціальної адаптації учнів з порушеннями зору / О. В. Кривцунова. - С.4–6. - Бібліогр.: 4 назви. Кл.слова: тифлопедагогіка, екскурсії, позаурочний відпочинок Дереглазова, Н. М. Особливості організації уроку в класах, у яких навчаються діти з порушеннями зору / Н. М. Дереглазова. - С.7–8. Кл.слова: уроки, індивідуальний підхід, офтальмологічні рекомендації Славінська, О. М. Розвиток толерантності старших школярів до людей з особливими потребами : тренінговий модуль / О. М. Славінська. - С.9–10. Кл.слова: виховання толерантності, толерантна поведінка, тренінги Габінет, І. В. Звуковий аналіз слів. Звук [В], позначення його буквами Вв : урок для учнів 1-го класу із затриманням психічного розвитку / І. В. Габінет. - С.11–13. Кл.слова: уроки української мови, діти із затримкою психічного розвитку, початкова школа Маляренко, О. А. Подорож до країни дивосвіт : підсумкове комплексне заняття з елементами квесту в старшій логопедичній групі / О. А. Маляренко. - С.14–16. Кл.слова: логопедія, комплексне заняття, старша група Гайтина, Л. Г. Звуки и буквы : урок русского языка в 6-м классе для учащихся с легкой умственной отсталостью / Л. Г. Гайтина. - С.17–19. Кл.слова: уроки російської мови, діти з легкою розумовою відсталістю, середня школа Шевченко, О. В. Транспорт. Види траспорту. Безпека руху : урок додаткової корекції знань і вмінь для учнів 7-го класу з легкою розумовою відсталістю / О. В. Шевченко, І. М. Казачанська. - С.20–22. Кл.слова: уроки, діти з легкою розумовою відсталістю, середня школа Топчій, Л. Г. Корекційна програма "Розвиток емоційно-вольової сфери учнів з особливими потребами" / Л. Г. Топчій. - С.23–30. Кл.слова: корекційні програми, емоційний дискомфорт, емоційна стійкість Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Гайтина, Л. Г. Звуки и буквы [Текст] : урок русского языка в 6-м классе для учащихся с легкой умственной отсталостью / Л. Г. Гайтина> // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2018. - N 6. - С. 17–19. Рубрики: Діти з особливими потребами--легка розумова відсталість Кл.слова (ненормовані): уроки російської мови -- діти з легкою розумовою відсталістю -- середня школа Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ДзОП-1/2018/4 Журнал 2018р. N 4 Холодій, О. М. Особливості формування мовленнєвої компетенції дитини. Теорія та практика / О. М. Холодій. - С.2–7 : табл. Кл.слова: затримка мовного розвитку, ігрова діяльність, розвиток мовлення Стасенко, В. Г. Інноваційні терапевтичні технології роботи з особливими дітьми / В. Г. Стасенко, О. А. Фоменко. - С.8–13 : фот. Кл.слова: імаготерапія, казкотерапія, кольоротерапія Троцюк, Г. І. Зорово-мовні вправи в корекційно-розвивальній роботі з дітьми з порушеннями зору / Г. І. Троцюк. - С.14–20. - Бібліогр.: 6 назв. : фот., мал. Кл.слова: профілактика зорових порушень, розвиток мовлення, корекційна робота Гайтина, Л. Г. Корень и однокоренные слова : урок русского языка в 6-м классе для учащихся с легкой умственной отсталостью / Л. Г. Гайтина. - С.21–23 : фот., мал Кл.слова: уроки російської мови, діти з легкою розумовою відсталістю, мотивація навчальної діяльності Акіншина, В. В. І в серці пам’ять збережемо про героїв твоїх, Україно! : виховна година для учнів 1–4 класів з порушеннями опорно-рухового апарату / В. В. Акіншина, В. В. Арутюнян, В. В. Орлова. - С.24–26 : фот., мал. Кл.слова: патріотичне виховання, виховні заходи, порушення опорно-рухового апарату Славінська, О. М. Розвиток толерантності молодших школярів до людей з особливими потребами : тренінговий модуль / О. М. Славінська. - С.27–29 : фот. Кл.слова: виховання толерантності, люди з особливими потребами, тренінги Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Гайтина, Л. Г. Корень и однокоренные слова [Текст] : урок русского языка в 6-м классе для учащихся с легкой умственной отсталостью / Л. Г. Гайтина> // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2018. - N 4. - С. 21–23 : фот., мал Рубрики: Діти з особливими потребами--легка розумова відсталість Кл.слова (ненормовані): уроки російської мови -- діти з легкою розумовою відсталістю -- мотивація навчальної діяльності Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ДзОП-1/2018/5 Журнал 2018р. N 5 Подвійний інтернет-марафон : подвійна сила змін! : [про Міжнар. інтернет-марафон "Світові освітні практики. Досвід Канади" та Всеукр. інтернет-марафон "Навчання в сучасній українській школі", що відбулися з 26 по 29 березня 2018 р.] . - С.2–3 : фот. Кл.слова: освіта Канади, початкова школа, вебінари Стасенко, В. Г. Інноваційні терапевтичні технології роботи з особливими дітьми / В. Г. Стасенко, О. А. Фоменко. - С.4–12 : фот. Кл.слова: кріотерапія, літотерапія, лялькотерапія Мерінгер, Л. В. Чи можуть руки бути золотими? : відкритий урок з укр. мови (розвитку мовлення) у 1-му кл. / Л. В. Мерінгер. - С.13–17. - Бібліогр.: 5 назв. : фот. Кл.слова: уроки української мови, розвиток мовлення, українська народна творчість Акіншина, В. В. Подорож у минуле Харкова. Видатні харків’яни : виховна година для учнів 4-го класу з порушенням опорно-рухового апарату / В. В. Акіншина. - С.18–21 : фот. Кл.слова: патріотичне виховання, видатні українці Гайтина, Л. Г. Родственные слова : урок рус. яз. в 6 кл. для учащихся с легкой умственной отсталостью / Л. Г. Гайтина. - С.22–23 : фот. Кл.слова: уроки російської мови, спільнокореневі слова, склад слова Славінська, О. М. Розвиток толерантності у батьків, учителів до людей з особливими потребами : тренінговий модуль / О. М. Славінська. - С.24–26 : мал. Кл.слова: толерантність, люди з особливими потребами, інтеграція Караванова, Н. С. На доброму серці тримається світ : захід, приурочений до Дня інваліда / Н. С. Караванова. - С.27–30 : мал. Кл.слова: День людей з особливими потребами, моральне виховання, толерантність Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Гайтина, Л. Г. Родственные слова [Текст] : урок рус. яз. в 6 кл. для учащихся с легкой умственной отсталостью / Л. Г. Гайтина> // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2018. - N 5. - С. 22–23 : фот. Рубрики: Діти з особливими потребами--легка розумова відсталість Кл.слова (ненормовані): уроки російської мови -- спільнокореневі слова -- склад слова Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ДзОп-1/2018/7 Журнал 2018р. N 7 Хмарук, Д. Ф. Формування історико-просторових та історико-часових уявлень в учнів корекційної школи : метод. рек. для вчителів історії / Д. Ф. Хмарук. - С.2–6 : мал. Кл.слова: історичний час, літочислення, хронологічні таблиці Павленко, Л. В. Космічна подорож : інтегр. заняття для ст. дошкільників із вадами зору / Л. В. Павленко. - С.7–11 : фот. Кл.слова: діти дошкільного віку, діти з вадами зору, інтегровані заняття Маляренко, О. А. Подорож на казкову планету : комплекс. заняття з фізкультури для дітей ст. групи з порушеннями опорно-рухового апарату / О. А. Маляренко. - С.12–14 : фот. Кл.слова: діти старшого дошкільного віку, фізичне виховання, порушення опорно-рухового апарату Жилка, О. І. Основні правила етичного спілкування з людьми з особливими потребами : година спілкування з елементами тренінгу для учнів 4-го класу / О. І. Жилка. - С.15–18 : фот. Кл.слова: толерантність, етика спілкування Шевченко, О. В. Плоскі і геометричні фігури. Створення з кольорового паперу аплікації геометричної форми : інтегр. урок з математики та труд. навчання для учнів 7-го кл. з легкою розумовою відсталістю / О. В. Шевченко. - С.19–21. Кл.слова: інтегровані уроки, діти з легкою розумовою відсталістю, корекційна робота Гайтина, Л. Г. Суффикс : урок рус. яз. в 6-м кл. для учащихся с легкой умственной отсталостью / Л. Г. Гайтина. - С.22–24. - Библиогр.: 5 назв. Кл.слова: діти з легкою розумовою відсталістю, уроки російської мови, суфікси Топчій, Л. Г. Корекційна програма "Розвиток емоційно-вольової сфери учнів з особливими потребами" / Л. Г. Топчій. - С.25–31. Кл.слова: діти з особливими освітніми потребами, корекційна діяльність, емоції Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Гайтина, Л. Г. Суффикс [Текст] : урок рус. яз. в 6-м кл. для учащихся с легкой умственной отсталостью / Л. Г. Гайтина> // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2018. - N 7. - С. 22–24. - Библиогр.: 5 назв. Кл.слова (ненормовані): діти з легкою розумовою відсталістю -- уроки російської мови -- суфікси Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ДзОП-1/2018/11 Журнал 2018р. N 11 Пацай, Т. В. Особливості оформлення документації на дітей, яким призначено діагностичне засідання районної психолого-медико-педагогічної консультації : на допомогу керівникам навчальних закладів, педагогічним працівникам, батькам / Т. В. Пацай. - С.2–7. Кл.слова: психологічне обстеження дітей, логопедичне обстеження дітей, комплексне педагогічне вивчення Шевченко, Н. В. Скарбничка здоров’я : інтегроване заняття для учнів 4-го класу з легкою розумовою відсталістю / Н. В. Шевченко. - С.8–11. Кл.слова: діти з розумовою відсталістю, здоровий спосіб життя Гайтина, Л. Г. Окончание : урок русского языка в 6-м классе для учащихся с легкой умственной отсталостью / Л. Г. Гайтина. - С.12–14 : фот. Кл.слова: діти з легкою розумовою відсталістю, уроки російської мови, словоутворення Цвіркун, В. Л. Орнамент та види орнаментів. Українська вишивка в поетичних творах : інтегрований урок із обслуговуючої праці та української літератури в 6-му класі для дітей із затриманням у розвитку / В. Л. Цвіркун, Л. М. Марченко. - С.15–19 : мал. Кл.слова: інтегроване навчання, діти із затриманням у розвитку Ониськів, М. Г. Проведення фізкультхвилинок та гімнастики для очей з дітьми із порушеннями зору на уроках та під час самопідготовки / М. Г. Ониськів, О. С. Білінська. - С.20–21 : фот. Кл.слова: зорова гімнастика, втомлюваність, корекційна робота Стригун, В. М. Попередження насильства в учнівському середовищі : заняття з елементами тренінгу для учнів 8–9 класів, які навчаються в інклюзивній школі / В. М. Стригун. - С.22–27. - Бібліогр.: 5 назв. : фот. Кл.слова: інклюзивне навчання, булінг, безпечне освітнє середовище Тищенко, Т. М. Пригоди на бабусиному подвір’ї : корекційно-розвивальне заняття з дітьми дошкільного віку з легкою розумовою відсталістю / Т. М. Тищенко, А. М. Васько. - С.28–30 : мал., фот. Кл.слова: діти дошкільного віку, легка розумова відсталість, корекційна робота Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Гайтина, Л. Г. Окончание [Текст] : урок русского языка в 6-м классе для учащихся с легкой умственной отсталостью / Л. Г. Гайтина> // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2018. - N 11. - С. 12–14 : фот. Кл.слова (ненормовані): діти з легкою розумовою відсталістю -- уроки російської мови -- словоутворення Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ДзОП-1/2018/12 Журнал 2018р. N 12 Демиденко, Т. В. Кому і чому важко дається математика : [про ефективні шляхи навчання дітей з діскалькулією та акалькулією в умовах інклюзивного навчання] / Т. В. Демиденко. - С.2–5. - Бібліогр.: 3 назви. : фот. Кл.слова: діскалькулія, акалькулія, інклюзивне навчання Нікуліна, С. М. Лісовий гість : самопідготовка для учнів 5-го класу з вадами розумового розвитку / С. М. Нікуліна. - С.6–10 : мал. Кл.слова: діти з вадами розумового розвитку, математика, українська мова Гайтина, Л. Г. Приставка : урок русского языка в 6-м классе для учащихся с легкой умственной отсталостью / Л. Г. Гайтина. - С.11–12 : фот. Кл.слова: діти з легкою розумовою відсталістю, уроки російської мови, префікс Денисенко, Л. А. Відкрита самопідготовка у 8-му класі для учнів із затриманням психічного розвитку : [розробка занять самопідготовки з української мови на тему "Речення зі звертаннями і вставними словами" і зарубіжної літератури на тему "Роберт Л. Стівенсон"] / Л. А. Денисенко. - С.13–16 : мал., фот. Кл.слова: домашня робота, українська мова, зарубіжна література Андрущенко, Н. П. Матеріали для аудіювання [з української мови] для учнів 1-го класу спеціальної загальноосвітньої школи / Н. П. Андрущенко. - С.17–21 : фот. Кл.слова: активізація пізнавальної діяльності, утворення нових слів, розвиток аудіативних навичок Губар, О. М. Діагностичний інструментарій визначення рівня розумового розвитку дитини 1-го року навчання в школі : [зразки занять на два діагностичні тижні з розвитку мовлення, письма, рухів та орієнтиру в просторі; заняття з лічби, читання, конструювання, аплікації, самообслуговування, малювання] / О. М. Губар, К. В. Самолюк. - С.22–29. Кл.слова: розумовий розвиток, учні 1 класу, діагностика Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Гайтина, Л. Г. Приставка [Текст] : урок русского языка в 6-м классе для учащихся с легкой умственной отсталостью / Л. Г. Гайтина> // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2018. - N 12. - С. 11–12 : фот. Рубрики: Діти з особливими потребами--навчання--уроки російської мови Кл.слова (ненормовані): діти з легкою розумовою відсталістю -- уроки російської мови -- префікс -- учні з особливими освітніми потребами Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |